Εξάτμιση R6 σε Dominator .

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Γεια χαρά νταν.

Ψαχνωμανε καιρό να βγάλω τους θερμοσίφωνες κυρίως γιατί σάπισαν περίπου στο ίδιο σημείο. Ήμουν διατεθειμένος να ΜΗΝ ξοδέψω λεφτά για την ιστορία (φυσικά εννοώ σεβαστά πόσα όσο ας πούμε κάνει ένα σετ εξατμίσεων έτοιμες το μισό της αξίας της μοτο) επίσης ήθελα να γίνει μονή.

Με λίγο ψάξιμο έπεσε στα απαλά μου χέρια ένα τελικό από yamaha r6 2006 και βάλε.
Η κουβέντα ήταν πάρτο δοκίμασε το. Ευχαριστώ Σίμο.

Έπειτα άρχισα να ψάχνω για λαιμό δυο σε ένα xr600 κλπ γνωστά μοντέλα.

Για καλή μου τύχη, όσοι είχαν η θέλανε κατοσταρικο χωρίς ιχνος συμπόνιας και κάνα δυο στα 30€ ακόμα το ψάχνουν και θα με πάρουν, βρήκα το μεσαίο κομμάτι αγνώστου μάρκας (το τελικό που είχε η μότο ήταν crd) σε καλή κατάστα στα 30€ με μεταφορικά.

Παραμασχαλα και στον εξάτμισά να ενωθεί το κόλπο. 15€.

Αλλά επειδή βράδιασε και δεν έχω υλικό φωτό και ήχος αύριο.

Πείτε μου τώρα. Σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού πνίγεται ελαφρά. Με βγαλμένη τη σέλα έκλεισα με το χέρι την εισαγωγή (τη μισή) που είναι πάνω από το φίλτροκουτί και δουλεύει τέλεια. Άρα έχουμε πολύ αέρα. Τι κάνουμε;

Ρυθμισμα το μείγμα ή κλείσιμο τη μισή εισαγωγή αέρα;
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Γεια χαρά νταν.

Ψαχνωμανε καιρό να βγάλω τους θερμοσίφωνες κυρίως γιατί σάπισαν περίπου στο ίδιο σημείο. Ήμουν διατεθειμένος να ΜΗΝ ξοδέψω λεφτά για την ιστορία (φυσικά εννοώ σεβαστά πόσα όσο ας πούμε κάνει ένα σετ εξατμίσεων έτοιμες το μισό της αξίας της μοτο) επίσης ήθελα να γίνει μονή.

Με λίγο ψάξιμο έπεσε στα απαλά μου χέρια ένα τελικό από yamaha r6 2006 και βάλε.
Η κουβέντα ήταν πάρτο δοκίμασε το. Ευχαριστώ Σίμο.

Έπειτα άρχισα να ψάχνω για λαιμό δυο σε ένα xr600 κλπ γνωστά μοντέλα.

Για καλή μου τύχη, όσοι είχαν η θέλανε κατοσταρικο χωρίς ιχνος συμπόνιας και κάνα δυο στα 30€ ακόμα το ψάχνουν και θα με πάρουν, βρήκα το μεσαίο κομμάτι αγνώστου μάρκας (το τελικό που είχε η μότο ήταν crd) σε καλή κατάστα στα 30€ με μεταφορικά.

Παραμασχαλα και στον εξάτμισά να ενωθεί το κόλπο. 15€.

Αλλά επειδή βράδιασε και δεν έχω υλικό φωτό και ήχος αύριο.

Πείτε μου τώρα. Σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού πνίγεται ελαφρά. Με βγαλμένη τη σέλα έκλεισα με το χέρι την εισαγωγή (τη μισή) που είναι πάνω από το φίλτροκουτί και δουλεύει τέλεια. Άρα έχουμε πολύ αέρα. Τι κάνουμε;

Ρυθμισμα το μείγμα ή κλείσιμο τη μισή εισαγωγή αέρα;
Λευκάδιος
γιωργηηηηηηηηηηης ακουει ?????
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Εάν το κλείνεις και δουλεύει καλύτερα τότε ή κλείνεις την εισαγωγή ή το κάνεις λίγο πιο πλούσιο.
Βασικά κάνε το εξής, πάρε ταινία (γκάφερ - ντάκτ τέϊπ) και κλείσε λίγο την είσοδο του αέρα στο φιλτροκούτι, με ζεστό μηχανάκι, κάνε μια βόλτα να δεις πως θα είναι.
Γενικά κάνε σε ότι τέστ κάνεις πέρα από την ρύθμιση του ρελαντί - ανοίγεις γκάζι, να είναι με ζεστό μοτέρ και εν κίνηση.
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Αν σταδιακά ανεβάζω στροφές όλα καλά. Σε απότομο άνοιγμα πνίγεται αισθητά αλλά το ξεπερνάει στη συνέχεια.
Αυτό είδα και εγώ ότι με κλείσιμο του μισού αεραγωγού (θα το πω έτσι) διορθώνετε.

Το θέμα όμως είναι ότι αυτό το μαραφετι πολλοί το βγάζουν, περίμενα να θέλει περισσότερο αέρα με την εξάτμιση αλλά συμβαίνει το αντίθετο

Νομιζω πως πρέπει να τσεκαρω βελόνα και ρυθμίσεις αν είναι οι εργοστασιακές.
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Ποιες είναι αυτές όμως; Η βελόνα φαντάζομαι στη μεση.

Το μείγμα όμως; Ας μου πει κάποιος ειδήμων
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Σχεδόν τελειώσαμε με τις ρυθμίσεις.

Η επέμβαση να κλείσω το μισό αεραγωγό απέτυχε. Οπότε το άφησα όπως ήταν πάντα και γύρισα μισή στροφή τη βίδα του μείγματος (απορία έχω τι κατσαβιδι χωράει εκεί μέσα) .

Μάλλον από φίλτρο αέρα είμαστε εντάξει.

Η εξάτμιση βγαίνει αρκετά πίσω αλλά μου αρέσει.

Έρχονται φωτογραφίες.
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Πετύχαμε και τα χρώματα μα πόσο μπροστά.

Κάτω από το μαύρο καπάκι υπάρχει ένα μαραφετι που από μέσα είναι σαν πεταλούδα δε ξέρω γιατί το έχει το r6. Αλλά είναι ότι πρέπει για σιγαστήρας μόνο πρέπει να σκεφτώ μια πατέντα να ανοιγοκλείνει όποτε θέλω.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
H βιδα του μειγματος επηρεαζει μονο κυριως ρελαντι. Οταν βαζεις (πολυ) πιο ελευθερη εξατμιση ή/και πιο ανοιχτο φιλτρο ψαχνεσαι για ζιγκλερ. Κιτακι Dynojet και εισαι αρχοντας, δεν ειναι ακριβα και ειναι φουλ κομπλε με βελονες και ζιγκλερ. ΙΜΗΟ.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αν σταδιακά ανεβάζω στροφές όλα καλά. Σε απότομο άνοιγμα πνίγεται αισθητά αλλά το ξεπερνάει στη συνέχεια.
Αυτό είδα και εγώ ότι με κλείσιμο του μισού αεραγωγού (θα το πω έτσι) διορθώνετε.

Το θέμα όμως είναι ότι αυτό το μαραφετι πολλοί το βγάζουν, περίμενα να θέλει περισσότερο αέρα με την εξάτμιση αλλά συμβαίνει το αντίθετο

Νομιζω πως πρέπει να τσεκαρω βελόνα και ρυθμίσεις αν είναι οι εργοστασιακές.
Αυτό το πνίξιμο το έκανε και πριν την αλλαγή στο τελικο; Η περιγραφή μου ακούγεται σαν σκισμένη μεμβράνη στο καρμπυρατερ. Εκτίμηση είναι δεν μπορώ να είμαι σίγουρος.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Αυτό το πνίξιμο το έκανε και πριν την αλλαγή στο τελικο; Η περιγραφή μου ακούγεται σαν σκισμένη μεμβράνη στο καρμπυρατερ. Εκτίμηση είναι δεν μπορώ να είμαι σίγουρος.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Καλά τα λες.

Πειραματίστηκα πολύ σήμερα.

Ενώ χθες φαινόταν να θέλει λιγότερο αέρα σήμερα συνέβη το αντίθετο μέχρι που κατέληξα να βρω μια μέση λύση να δουλεύει σωστά.

Είμαι σίγουρος ότι υπάρχει ένας παράγοντας που δεν είναι σταθερός. (Αλλά γιατί δε το έκανε πριν; )
Γι'αυτό τώρα που είναι σταθερό θα το πάω στο μηχανικό να το δει και αυτός.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλά τα λες.

Πειραματίστηκα πολύ σήμερα.

Ενώ χθες φαινόταν να θέλει λιγότερο αέρα σήμερα συνέβη το αντίθετο μέχρι που κατέληξα να βρω μια μέση λύση να δουλεύει σωστά.

Είμαι σίγουρος ότι υπάρχει ένας παράγοντας που δεν είναι σταθερός. (Αλλά γιατί δε το έκανε πριν; )
Γι'αυτό τώρα που είναι σταθερό θα το πάω στο μηχανικό να το δει και αυτός.
Δεν εχω ιδια αποψη απο keihin 40 (νομιζω αυτο φοραει το Dominator) αλλα γενικα τα καρμπυρατερ εχουν την ιδια φιλοσοφια. Γυριζοντας τη βιδα του ρελαντι του εδωσες περισσοτερο καυσιμο ρελαντι και στο αρχικο ανοιγμα του γκαζιου αλλα ψηλα (τερμα γκαζιερα) στεγνωνει, μπορει τη μια να δουλευει καλα αλλα αν του τα ξαναχωσεις στα καπακια θα κομπιαζει. Απο τη στιγμη που εβαλες τοσο πιο ελευθερο τελικο δεν φτανει να ρυθμισεις μονο τη βιδα του μειγματος γιατι πιανει μονο χαμηλα στο ανοιγμα του γκαζιου, θελεις οπωσδηποτε ζιγκλερ. Ακομη κι αν καταφερεις και ξεπερασεις εκεινο το σημειο που κομπιαζει, δεν θα σου δινει σωστα το μηχανακι στο φουλ ανοιγμα του γκαζιου, δεν θα σου ανεβαζει στροφες μεχρι ψηλα οπως θα επρεπε.

Ο πιο ευκολος τροπος να το δεις αυτο ειναι το μπουζι σου. Αν εχει ευκολη προσβαση, βαλε ενα καινουριο πανω, κανε μια βολτα ανοιγοντας το γκαζι σε ολες του τις βαθμιδες, βρες σε ποιο σημειο το κανει, κανε μια τελευταια βολτα ανοιγοντας το γκαζι ωστε να σου κανει το θεμα και μολις κομπιασει σβησε απο Kill switch και πατα συμπλεκτη ταυτοχρονα, σταματα στην ακρη και βγαλε μπουζι να δεις σε τι κατασταση ειναι (μαυρο = πλουσιο μειγμα, καταλευκο = στεγνο). Αλλιως κανε την ιδια βολτα μια οπως εισαι , κι εκει που θα αρχισει να κομπιαζει ανοιξε τερμα ή μισο το τσοκ. Αν διορθωθει και αρχισει να ανεβαζει κανονικα , θες μεγαλυτερο ζιγκλερ. Αν μπερδεψει περισσοτερο και παει να σβησει θες μικροτερο, αλλα η λογικη λεει οτι παρ'ολο που οι λαιμοι πλεον ειναι 2-1 εχουν μικροτερη διαδρομη και μεγαλυτερη διατομη εξοδου , αρα εχεις περισσοτερο αερα/ φτωχο μειγμα.

Πιασε τον γκουγκλι και ξεκινα ψαξιμο για σωστο ζιγκλερωμα σε RD08 με εξατμιση.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τα καρμπ υποπιεσης ειναι αρκετα πιο ''ευαισθητα'' στις οποιες μεταβολες τζετινγκ η περιφεριακων γιατι για να πας σε ενα συγκεκριμενο σημειο γκαζιου, παντα πρεπει να περασεις απο ολα τα προηγουμενα κυκλωματα, μεχρι το σλαιντ να ανεβει αρκετα και να εχεις αυτο που θες...επισης οταν ενα καρμπ ειναι αρυθμιστο, οποιαδηποτε μικρη μεταβολη πχ θερμοκρασιας η υγρασιας, αλλαζουν κατα πολυ τον τροπο που λειτουργει (δηλαδη πολυ χαλια-λιγο χαλια, σε καθε περιπτωση η διαφορα απο το ενα χαλι στο αλλο ειναι αρκετα εντονη, και αυτος ειναι ο λογος που δε βλεπεις συνεπεια στη συμπεριφορα του καρμπ σου)

στην περιπτωση σου τωρα μαλλον το pilot κυκλωμα ειναι φτωχο...οποτε αν θες πχ να πας στο 50% του γκαζιου απο κλειστο γκαζι, πρωτα το σλαιντ θα περασει απο το σημειο που παιρνει καυσιμο απο το πιλοτ και μετα θα παει στην περιοχη της βελονας. Τωρα με την πιο ελευθερη εξατμιση που εβαλες εχουν παει ολα για βρουβες και πρεπει να γινει μια πιο σοβαρη προσπαθεια τζεταρισματος....στην δικη σου περιπτωση, το να ξεβιδωσεις λιγο τη βιδα καυσιμου (μιση στροφη, και αν το επιτρεπει η τωρινη σου ρυθμιση) θα λυσει το προβλημα. Το να κανεις επισης λιγο πιο πλουσια τη βελονα απο θεση, θα φτιαξει κατα πολυ την κατασταση, με λαθος ελαφρως τροπο αλλα σιγουρα θα ειναι πιο οδηγησιμο στα χαμηλα τουλαχιστον, και πιθανοτατα να βελτιωσει και την ενδιαμεση λειτουργια, αν δουλευεις ηδη πολυ φτωχα...Αυτα σε πολυ πολυ γενικες γραμμες
 

Ioannis G.

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
Honda Nx 650 dominator 98
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις έχω μπει στο νόημα.

Αυτή τη στιγμή δουλεύει σωστά βέβαια τα ψηλά του είναι αδύναμα όπως και πριν αφού μόνο μεσαία έχει το nx.

Θα πειραμαριστω με βελόνες κλπ και βλέπουμε
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Διατηρω τις αμφιβολιες μου οτι με βιδα μειγματος και βελονα θα κανει δουλεια, το ζιγκλερ (main jet) ειναι αυτο που ευθυνεται για αυτο που περιγραφει...
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Διατηρω τις αμφιβολιες μου οτι με βιδα μειγματος και βελονα θα κανει δουλεια, το ζιγκλερ (main jet) ειναι αυτο που ευθυνεται για αυτο που περιγραφει...

για τι ακριβως ευθυνεται το μειν?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για την κυρια τροφοδοσια μετα το πρωτο 1/3 ανοιγμα της γκαζιερας.

Οταν στο 750 ειχα βαλει δοκιμαστικα τα σπογγοφιλτρα της Unifilter για ΧΤΖ1200 που 2-3 ατομα απο Αγγλια ορκιζονταν οτι μπαινουν χωρις να χρειαζεται ζιγκλερωμα ειχα το ιδιο θεμα, παρ'ολο που ηδη φορουσε κιτακι της Dynojet πρωτου σταδιου, δηλαδη μεγαλυτερο jet και βαθμιδωτη βελονα. Το ιδιο οταν αργοτερα δοκιμασα να βαλω δυο φιλτροχοανες απευθειας πανω στα καρμπυρατερ , εστω και ταπωμενες με χαρτοταινια. Ολα αυτα γιατι τα μαμα κολαρα του μαμα φιλτροκουτιου ειχαν σαπισει και εχουν 80€ το ενα. Kαι στις 2 περιπτωσεις ειχα το ιδιο θεμα, με κατω απο μισο γκαζι ολα δουλευαν σωστα, αν ανοιγα το γκαζι παραπανω το μηχανακι γονατιζε σαν να εμενε απο βενζινη και εκανε διακοπες. Ηδη με το stage 1 της Dynojet ειχα τη βιδα του μειγματος στις 3 βολτες απο 2-2.5 που ηθελε μαμα. Ανεβασα και τη βελονα στην τερμα πανω θεση αλλα εξακολουθουσα να ειχα το ιδιο θεμα. Μετα απο πολυ ψαξιμο ειδα οτι το σετακι του 1ου σταδιου ειχε ζιγκλερ 144 απο 142.5, οποτε η διαφορα ηταν πολυ μικρη, ενω για περιπτωσεις αλλαγης σε ελευθερο φιλτρο και εξατμιση το stage 2 πηγαινε σε 155 jet.
 
Top Bottom