Εξαγωγή και επανατοποθέτηση πίσω ανάρτησης σε 950/990

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στα παρακάτω posts παραθέτω την σχετικά εύκολη διαδικασία εξαγωγής και επανατοποθέτησης της πίσω ανάρτησης στα μοντέλα 950/990, νομίζω όλων των χρονολογιών.

Ξεκινάμε με το να αφαιρέσουμε τη σέλα, αλλά και το αριστερό μάγουλο για να μας δώσει χέρι στο άλλεν 12 όπου συγκρατεί το πάνω μέρος της ανάρτησης. Δεν αφαιρούμε το άλλεν στην παρούσα φάση αλλά αργότερα.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στην συνέχεια προχωράμε με την αφαίρεση του πίσω τροχού για να αποφορτίσουμε την ανάρτηση και να μας δώσει χέρι να δουλέψουμε.

Χρησιμοποιούμε καρυδάκι 32χιλ, (καρυδάρα βασικά) ξεσφιγκοντας μέχρι να βγάλουμε εντελώς το αλουμινένιο παξιμάδι με το αφράτο σπείρωμα το οποίο και επιθεωρούμε σχολαστικά για τυχόν ανωμαλίες, όπως επίσης επιθεωρούμε και το σπείρωμα του άξονα.

Αφού έχουμε αφαιρέσει το παξιμάδι προχωράμε στην αφαίρεση του άξονα, σηκώνοντας ελαφρώς τον τροχό με τα πόδια μας για να διευκολύνουμε την εξαγωγή του.




Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Επιθεωρούμε αναλόγως τον τροχό για τυχόν ελλατωματα των σωθικων του καθώς επίσης αφαιρούμε και την γραναζιερα για να δούμε τηννκατασταση των σινεμπλόκ αλλά και των ρουλεμάν των. (Ξέχασα να βγάλω φωτο)

Επίσης αφαιρούμε και τον λασπωτηρα και μας αποκαλύπτεται ένα από τα μικρά διαμαντακια αυτού του μοντέλου, η πίσω ανάρτηση.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Στη συνέχεια πηγαίνουμε στο ψαλίδι αριστερά, και αφαιρούμε την πλαστική τάπα η οποία προστατεύει την κάτω βίδα της ανάρτησης. Αφαιρούμε τη βίδα αναλόγως.

Μέγιστη προσοχή μην μας πέσει η βίδα μέσα στο ψαλίδι γιατί μετά πρέπει να βγει το ψαλίδι και να επικαλεστούμε πολλούς αγίους για να καταφέρουμε να την βγάλουμε.

Να πω εδώ πως για να μπορέσουμε να την ξεβιδωσουμε θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε το άλλεν 12 που υπάρχει στην εργαλειοθήκη της μοτοσυκλέτας (α ρε ΚΤΜ) ή αν έχουμε Άλλεν 12 με μεγάλο λαιμό για καστάνια, όπου είναι προτιμητέο για να το χρησιμοποιήσουμε αργότερα με το δυναμοκλειδο ρυθμισμένο στα 80 Νιούτον.

Δυστηχως δεν έχω τέτοιο εργαλείο οπότε δούλεψε μοχλός.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Συνεχίζουμε με την άνω βίδα, ξεβιδωνοντας με τον ίδιο τρόπο. Φροντίζουμε με το δεξί μας χέρι να παίζουμε λίγο το ψαλίδι πάνω κάτω μέχρι να βρούμε το σουΐτ σπότ όπου θα χαλαρώσει η βίδα για να την πάρουμε στο χέρι.

Η ανάρτηση είναι πλέον έτοιμη να βγει.

Το κάτω μέρος έδρασης είναι ελαφρώς πρεσαριστό, επομένως τοποθετούμε ένα μοχλό, κατσαβίδι κτλ με ένα πανί για προστασία και σπρώχνουμε να αφαιρεθεί. Αυτό είναι το μόνο σημείο της διαδικασίας που έχει μια μικρή τεχνική δυσκολία δεδομένου ότι βγαίνει σχετικά δύσκολα.

Δυο φωτογραφίες δύο χιλιάδες λέξεις.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Να προσθέσω ότι με το ένα χέρι πιέζουμε το κατσαβίδι προς τα κάτω και με το άλλο κρατάμε την ανάρτηση από το ελατήριο πιέζοντάς την προς τα έξω.

Αφού αφαιρεθεί από το κάτω σημείο έδρασης της, την παίζουμε δεξιά αριστερά (δεν εννοώ αυτό που σκέφτεσαι) ούτως ώστε να ελευθερωθεί ο μοχλός της υδραυλικής προφόρτισης όπου ίσως σκαλωσει κάπου κατά τη διαδικασία εξαγωγής.

Αφαιρούμε την ανάρτηση, την τοποθετούμε στον πάγκο μας, την καθαρίζουμε και την θαυμάζουμε.

Σχετικά με τις βίδες θυμόμαστε ότι η μικρή βίδα πάει πάνω και η μεγάλη κάτω.

Αυτή είναι η διαδικασία. Επιστρέφω μεθαύριο στο ίδιο νήμα για την διαδικασία επανατοποθέτησης.

Φιλιά.




Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Επιθεωρούμε αναλόγως τον τροχό για τυχόν ελλατωματα των σωθικων του καθώς επίσης αφαιρούμε και την γραναζιερα για να δούμε τηννκατασταση των σινεμπλόκ αλλά και των ρουλεμάν των. (Ξέχασα να βγάλω φωτο)

Επίσης αφαιρούμε και τον λασπωτηρα και μας αποκαλύπτεται ένα από τα μικρά διαμαντακια αυτού του μοντέλου, η πίσω ανάρτηση.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με αφορμή το διάλειμμα του καπετάνιου να πω πως η δυσκολία εξαγωγής του κάτω μέρους του αμορτισέρ οφείλεται αποκλειστικά στους αποστάτες του οι οποίοι με την παραμικρή κίνηση στην εξαγωγή ή στην τοποθέτηση του έχουν την τάση να φεύγουν ελάχιστα από τη θέση τους κάνοντας δύσκολη :muted::punch::rage: την όλη διαδικασία.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Με αφορμή το διάλειμμα του καπετάνιου να πω πως η δυσκολία εξαγωγής του κάτω μέρους του αμορτισέρ οφείλεται αποκλειστικά στους αποστάτες του οι οποίοι με την παραμικρή κίνηση στην εξαγωγή ή στην τοποθέτηση του έχουν την τάση να φεύγουν ελάχιστα από τη θέση τους κάνοντας δύσκολη :muted::punch::rage: την όλη διαδικασία.
Η εξαγωγή είναι γελοία απλά σπρώχνεις το ψαλίδι προς τα κάτω,αφού έχεις βγάλει την κάτω βίδα κ βγαίνει για πλάκα..Η επανατοποθέτηση θέλει χειρουργικές κινήσεις..
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Στην συνέχεια προχωράμε με την αφαίρεση του πίσω τροχού για να αποφορτίσουμε την ανάρτηση και να μας δώσει χέρι να δουλέψουμε.

Χρησιμοποιούμε καρυδάκι 32χιλ, (καρυδάρα βασικά) ξεσφιγκοντας μέχρι να βγάλουμε εντελώς το αλουμινένιο παξιμάδι με το αφράτο σπείρωμα το οποίο και επιθεωρούμε σχολαστικά για τυχόν ανωμαλίες, όπως επίσης επιθεωρούμε και το σπείρωμα του άξονα.

Αφού έχουμε αφαιρέσει το παξιμάδι προχωράμε στην αφαίρεση του άξονα, σηκώνοντας ελαφρώς τον τροχό με τα πόδια μας για να διευκολύνουμε την εξαγωγή του.




Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η δουλειά γίνεται κ χωρίς να βγάλεις πίσω τροχό..
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Μερακλής άντρας :inlove:
Ποίος τυχερός θα πάρει το μηχάνημα αυτό λέω εγώ!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μερακλής άντρας :inlove:
Ποίος τυχερός θα πάρει το μηχάνημα αυτό λέω εγώ!
Έτσι...
Χωρίς αμορτισέρ πίσω... :roflmao:
Βαλκανιζατερ...
 
Top Bottom