Εξατμιση Tenere 700

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Απλά έχει κολλημένη την βάση πάνω στο τελικό που πιάνει στο πλαίσιο ! Όποτε φοβάμαι ότι δεν θα σε βολέψει το συγκεκριμένο τελικό αν σκοπεύεις να κρατήσεις το υπόλοιπο στήσιμο της adv-camel !
Υπάρχουν διάφορα τελικά που έχω στα υποψη για το κιτ της cameladv.
Mivv Oval : 99 πλάτος, 120 ύψος και 500 μήκος από άκρο εισόδου έως άκρο εξόδου.
Νομίζω ότι είναι πολύ μεγάλο.
Το Mivv Dakar ειναι κοντύτερο αλλά δεν έχω διαστάσεις ακομα.

Το Leovince one evo είναι πιο κοντό αλλά πιο φαρδύ: 110 πλάτος, 125 ύψος και περίπου 400+ μήκος.

Το Hpcorse 4-track r είναι κοντό αλλά το ύψος είναι μεγάλο: 103 πλάτος, 150 ύψος, 435 μήκος. αλλά και η είσοδος είναι 58...
Το SP1 που έχεις εσυ παίζει να είναι 300 στο μήκος. Αν το πλάτος ειναι γύρω στα 100 είναι μεχρι στιγμης το ιδανικό.

Εχω δει και διάφορα άλλα τελικα που ειναι κοντά αλλά ξεφευγουν σε db.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Υπάρχουν διάφορα τελικά που έχω στα υποψη για το κιτ της cameladv.
Mivv Oval : 99 πλάτος, 120 ύψος και 500 μήκος από άκρο εισόδου έως άκρο εξόδου.
Νομίζω ότι είναι πολύ μεγάλο.
Το Mivv Dakar ειναι κοντύτερο αλλά δεν έχω διαστάσεις ακομα.

Το Leovince one evo είναι πιο κοντό αλλά πιο φαρδύ: 110 πλάτος, 125 ύψος και περίπου 400+ μήκος.

Το Hpcorse 4-track r είναι κοντό αλλά το ύψος είναι μεγάλο: 103 πλάτος, 150 ύψος, 435 μήκος. αλλά και η είσοδος είναι 58...
Το SP1 που έχεις εσυ παίζει να είναι 300 στο μήκος. Αν το πλάτος ειναι γύρω στα 100 είναι μεχρι στιγμης το ιδανικό.

Εχω δει και διάφορα άλλα τελικα που ειναι κοντά αλλά ξεφευγουν σε db.


Επιτέλους κατάφερα να την βγάλω .. την μέτρησα από την αρχή που ενώνεται με τον σωλήνα

Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλημέρα σας. Ξέρει κανείς πως μπορώ να βρω αυτό:
Αν διαβάσεις στα σχόλια του βίντεο υπήρχε κι άλλος με την ίδια απορία. Η απάντηση που έλαβε από τον youtuber (και μάλλον και κατασκευαστή) ήταν να επικοινωνήσει στο: info@xtrailadventure.com
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν κατάλαβα καλά προσφέρει επιπλέον ενίσχυση ώστε να μην υποχωρεί εύκολα η εξάτμιση. Ή όχι;
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αν κατάλαβα καλά προσφέρει επιπλέον ενίσχυση ώστε να μην υποχωρεί εύκολα η εξάτμιση. Ή όχι;
Έτσι φαινεται. Είναι 2 κομμάτια και πιάνει το δέλτα στο πλαίσιο σαν σαντουιτς. Κάνει λίγο την πρόσβαση στα ρελε δύσκολη αλλα νταξ ιν γιαπωνεζικα ηλεχτρικα γουη τραστ. :roflmao:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Με αφορμή το παραπάνω αξεσουάρ - βάση για την εξάτμιση, διαπιστώνω πως το Τ7 έχει πληθώρα επιλογών για αυτοκόλλητα κουστούμια και αξεσουάρ.
Πέρα από το R1200GS και το Τενερε 700 δεν μου έρχεται στο νου άλλη μηχανή με τόσα έξτρας να κυκλοφορούν.

Και έχει για όλα τα βαλάντια και γούστα... Ενδεικτικά:
side carriers μόνο 439 ευρώ
rear luggage rack μόνο 419 ευρώ
μεταφορά της οθόνης στο τιμόνι και βάση για GPS κ κινητό στα 409 ευρώ

Μου έλεγε ο τεχνικός μου στο συνεργείο προχθές, έχει ο κολλητός του Τ7 και το οδηγεί συχνά, ωραίο μηχανάκι αλλά με πολυ βαρύ κινητήρα (μαντεμένιο αλά tc-drift).
Έφτιαξε λέει μια λίστα να αγοράσει ένα, να το ελαφρύνει και να το κάνει πιο ποιοτικό, να αλλάξει σωληνάκια φρένων σε μεταλλικά, ισχυρές ζάντες, κτλ κτλ και καταλήγει να αγοράζει Ducati με τα ίδια χρήματα. Οπότε το αφήνει στα όνειρα αυτό το προτζεκτ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι αυτό που λέγαμε με το κουλούρι, αν το πάρεις καινούριο (στην Αμερική) και αλλάξεις λίγα πράγματα φτάνει/ξεπερνάει τιμή Τ7. Κάποιοι πιστεύουν ότι αξίζει τον κόπο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Με αφορμή το παραπάνω αξεσουάρ - βάση για την εξάτμιση, διαπιστώνω πως το Τ7 έχει πληθώρα επιλογών για αυτοκόλλητα κουστούμια και αξεσουάρ.
Πέρα από το R1200GS και το Τενερε 700 δεν μου έρχεται στο νου άλλη μηχανή με τόσα έξτρας να κυκλοφορούν.

Και έχει για όλα τα βαλάντια και γούστα... Ενδεικτικά:
side carriers μόνο 439 ευρώ
rear luggage rack μόνο 419 ευρώ
μεταφορά της οθόνης στο τιμόνι και βάση για GPS κ κινητό στα 409 ευρώ

Μου έλεγε ο τεχνικός μου στο συνεργείο προχθές, έχει ο κολλητός του Τ7 και το οδηγεί συχνά, ωραίο μηχανάκι αλλά με πολυ βαρύ κινητήρα (μαντεμένιο αλά tc-drift).
Έφτιαξε λέει μια λίστα να αγοράσει ένα, να το ελαφρύνει και να το κάνει πιο ποιοτικό, να αλλάξει σωληνάκια φρένων σε μεταλλικά, ισχυρές ζάντες, κτλ κτλ και καταλήγει να αγοράζει Ducati με τα ίδια χρήματα. Οπότε το αφήνει στα όνειρα αυτό το προτζεκτ.
Αν βάλει Ducati στο χώμα μετά από πτώση θα πληρώσει άλλη μισή Ducati, πες του να ξεχάσει και αυτή τη πιθανότητα (ο συγκεκριμένος, άλλον μπορεί να μην τον νοιάζει).
Γιώργο, στο Tenere αν είναι να ασχοληθείς με κάτι αυτό είναι μόνο με την εξάτμιση. Για αυτό που είναι μια χαρά τα καταφέρνει όπως είναι. Κάποιος θα αναφερθεί και στις αναρτήσεις. Μπορεί να το έκανα και εγώ αλλά σίγουρα όχι άμεσα, μόνο όταν θα ένιωθα ότι τώρα το χρειάζομαι.
Σε όσες βόλτες έχω πάει και παρακολουθώ τους συναδέλφους όλων των οδηγικών επιπέδων δεν ένιωσα να τους λείπουν οι ισχυρότερες ζάντες ή τα σωληνάκια των φρένων.

Ότι επιπλέον βάζει κάποιος είναι γιατί θα το έκανε ότι και να είχε αγοράσει.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Με αφορμή το παραπάνω αξεσουάρ - βάση για την εξάτμιση, διαπιστώνω πως το Τ7 έχει πληθώρα επιλογών για αυτοκόλλητα κουστούμια και αξεσουάρ.
Πέρα από το R1200GS και το Τενερε 700 δεν μου έρχεται στο νου άλλη μηχανή με τόσα έξτρας να κυκλοφορούν.

Και έχει για όλα τα βαλάντια και γούστα... Ενδεικτικά:
side carriers μόνο 439 ευρώ
rear luggage rack μόνο 419 ευρώ
μεταφορά της οθόνης στο τιμόνι και βάση για GPS κ κινητό στα 409 ευρώ

Μου έλεγε ο τεχνικός μου στο συνεργείο προχθές, έχει ο κολλητός του Τ7 και το οδηγεί συχνά, ωραίο μηχανάκι αλλά με πολυ βαρύ κινητήρα (μαντεμένιο αλά tc-drift).
Έφτιαξε λέει μια λίστα να αγοράσει ένα, να το ελαφρύνει και να το κάνει πιο ποιοτικό, να αλλάξει σωληνάκια φρένων σε μεταλλικά, ισχυρές ζάντες, κτλ κτλ και καταλήγει να αγοράζει Ducati με τα ίδια χρήματα. Οπότε το αφήνει στα όνειρα αυτό το προτζεκτ.
Μπάη δε γουεη εντυπωσιακή κατασκευή.
Όμως σαν σύνολο για το σετ (χερούλια-πίσω βάση-προέκταση πισω βασης-πλαινα) και με σχέση βάρους (3914gr) τιμής (1296e) και χρηστικότητας δεν νομίζω οτι είναι ιδιαίτερα δελεαστικό.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Συγνώμη....δεν φοράει μεταλλικά σωληνάκια φρένων??:eek:
Όχι ρε γ@μώτοοοοο και πως φρενάρει; Ηρέμησε, δεν είναι και καμιά καταστροφή. Με μεταλλικά δεν έχεις καλύτερο φρένο, ίσως λίγο καλύτερη αίσθηση και σίγουρα περισσότερη αντοχή στη φθορά του χρόνου.

Δε ξέρω αν υπάρχει τζαπάν με μεταλλικά σωληνάκια, ίσως κανένα SS.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Και γιατί να αλλάξει κάποιος ζάντες στο τενερε; DID φοράει από το εργοστάσιο. Να μην πω για τις αναρτήσεις που 9 στους 10 θα είναι μια χαρά με ένα πιο σκληρό ελατήριο.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Αν διαβάσεις στα σχόλια του βίντεο υπήρχε κι άλλος με την ίδια απορία. Η απάντηση που έλαβε από τον youtuber (και μάλλον και κατασκευαστή) ήταν να επικοινωνήσει στο: info@xtrailadventure.com
Ευχαριστώ Στέφανε . Έχω μιλήσει με aurora και περιμένω και την δική του πρόταση στο συγκεκριμένο θέμα...
 
Reactions: STF

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Σε μια προσπάθεια να λύσω το γνωστό θέμα, πήγα σε γνωστό εξατμισαδικο και έβαλα ένα τελικό 300 mm, σε όμοια θέση με το εργοστασιακό, αλλά αρκετά ψηλότερα και πιο πίσω από το ευπαθές σημείο. Εμένα λόγω που έχω τα κάγκελα και τις βάσεις των σάκων μου, κρύβεται σε πολύ μεγάλο ποσοστό το τελικό από πίσω και μένει ένα πολύ μικρό κομμάτι απροστάτευτο. Στην πράξη, έχοντας ήδη μια δυο τούμπες από εκείνη τη μεριά το τελικό δεν ακουμπάει κάτω η ακουμπάει ελάχιστα. Σίγουρα δεν ασκείται η ίδια δύναμη με το εργοστασιακό που εξείχε πολύ. Βάρος μάλλον είναι λιγότερο αφού είναι αλουμινίου το τελικό, αλλά δεν ασχολήθηκα να το ζυγίσω. Επίσης, για τα δικά μου γούστα, ό σιγαστήρας ήταν απαραίτητος, τόσο για τη φασαρία, όσο και για το δούλεμα της μηχανής, αφού χωρίς αυτόν ακούγεται "ωραία" αλλά είναι κούφιο χαμηλά και δεν τραβάει το ίδιο. Με την τάπα στη θέση της ακούγεται λίγο παραπάνω (σε σχέση με το εργοστασιακό), τραβάει καλά από χαμηλά και δε με ζαλίζει στον ανοικτό δρόμο με βαβούρα. Για εμένα, συνυπολογίζοντας και το κόστος, ήταν μια πολύ καλή λύση, αφού για τη χρήση που κάνω εγώ, δεν μπορούσα να δικαιολογήσω τα χρήματα ενός επωνύμου τελικού που θα το χαλαγα και θα συνέχιζε να βρίσκει κάτω στις ξάπλες.

Επίσης έβγαλα και την λιωμένη αηδία που είχα στο ψαλίδι, αφού δεν φτάνει ποτέ εκεί το νέο τελικό.

Το ένα μειονέκτημα που έχω εντοπίσει είναι ότι ο σωλήνας της εξάτμiσης που περνάει πιο ψηλά από τον εργοστασιακό είναι πολύ κοντά στο παπούτσι του συνεπιβάτη και είναι εύκολο να κάψει το παπούτσι του (έγινε και το κατάλαβα). Μικρό το κακό, θα βάλω ένα προστατευτικό, από τα βάθη της Κίνας και problem solved.



Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom