Εξατμιση Tenere 700

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Θεμα γενικα για τις εξατμισεις στο Τενερε 700.

Εγω έβαλα μια απο τις έτοιμες λυσεις που κυκλοφορουν για εξατμιση μακρυά απο το ψαλιδι και ποιο ψηλά απο την λυση της γιαμαχα.

Ο στοχος ο δικος μου ήταν να μην ακουμπά το τελικό στο ψαλίδι, να μπεί η εξατμιση ποιο κοντα στη μεσαία γραμμή.

Αυτο με την μεσαια γραμμή είναι κάλος δικος μου γιατί θέλω καγκελα συμμετρικα χωρις κουρμπα για εξάτμιση, γιατι πρώτων βαραω εγκεφαλικά με τα που βλέπω και δευτερων για να μειώσω το πλάτος με μπαγκάζια χωρίς να χασω σε λίτρα.

Η εξάτμιση που ειπα να δοκιμασω ειναι του Cory Hanson απο την Camel ADV Products. Περισσότερες πληροφορίες για εγκατάσταση έχει αναλυτικά στο σαιτ του.

Εγω θα βλαλω φωτο με μετρησεις και αποστασεις που δεν γίνονται αντιληπτές απο τις φωτο.




 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Από ποιο κατάστημα ηλεκτρονικό την προμηθευτηκες και πόσο σου στοιχησε τελικά, αν επιτρέπεται.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το πήρα απευθείας απο το σαιτ. 499 usd + 58 usd μεταφορικά = ( 473 ευρω ) και το έστειλα σε ένα συνάδελφο που μένει ελβετία μερια για να γλιτώσω το 21% φπα εισαγωγής στη Γαλλία.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Επίσης για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχει μία ακόμα όμορφη λύση με τελικό της wings. Πληροφορίες εδω. Το σαιτ είναι στα γερμανικά αλλα με λίγο γκουγκλ τρανσλεητ βγάζεις άκρη.
Χρησιμοποιεί τα στανταρ κομμάτια που δίνει η Wings ( Τελικό και λαιμό) μαζί με μία μούφα:

Fox Edelstahl Auspuff Rohrbogen 30° Ø 50mm geweitet (Steckverbindung) Länge 250mm günstig online kaufen - Dein-Sportauspuff.de

(θέλει λίγο κόψιμο στη μια άκρη)

και έναν αντάπτορα απο φ20 σε φ30

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Θεμα γενικα για τις εξατμισεις στο Τενερε 700.

Εγω έβαλα μια απο τις έτοιμες λυσεις που κυκλοφορουν για εξατμιση μακρυά απο το ψαλιδι και ποιο ψηλά απο την λυση της γιαμαχα.

Ο στοχος ο δικος μου ήταν να μην ακουμπά το τελικό στο ψαλίδι, να μπεί η εξατμιση ποιο κοντα στη μεσαία γραμμή.

Αυτο με την μεσαια γραμμή είναι κάλος δικος μου γιατί θέλω καγκελα συμμετρικα χωρις κουρμπα για εξάτμιση, γιατι πρώτων βαραω εγκεφαλικά με τα που βλέπω και δευτερων για να μειώσω το πλάτος με μπαγκάζια χωρίς να χασω σε λίτρα.

Η εξάτμιση που ειπα να δοκιμασω ειναι του Cory Hanson απο την Camel ADV Products. Περισσότερες πληροφορίες για εγκατάσταση έχει αναλυτικά στο σαιτ του.

Εγω θα βλαλω φωτο με μετρησεις και αποστασεις που δεν γίνονται αντιληπτές απο τις φωτο.




Ωραίος γιατί το τόλμησες...μπράβο.....εγώ θα πάθαινα εγκεφαλικό να βάλω τροχό στο μηχανάκι.....αμα γίνει μαλακία θέλει καινούργιο πλαίσιο δυστυχώς γιατί το υποπλαίσιο είναι κολλημένο στο πλαίσιο........Τα φλας να προσέξεις μόνο γιατί σε κανά ταξίδι παρατεταμμένο μάαααλον θα τα λιώσει....για πήγαινε καμιά βόλτα καλή όχι τσουκου-τσούκου γύρω-γύρω....αλλά αρκετή διαδρομή και τσέκαρε τα με το χερι........αμα ζεματανε τοτε σιγα-σιγα θα λιώσουνε.......καλές βόλτες..........
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Αυτές τις λύσεις δεν τις είχα δει ξανά, πράγματι ορισμένες είναι οπτικά τουλάχιστον πολύ καλές. Καλό θα ήταν να έβγαζαν και καμία φωτό να φαίνεται το κενό από το ψαλίδι, όπως επίσης να αφήναν και τα πίσω πατάκια.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αυτές τις λύσεις δεν τις είχα δει ξανά, πράγματι ορισμένες είναι οπτικά τουλάχιστον πολύ καλές. Καλό θα ήταν να έβγαζαν και καμία φωτό να φαίνεται το κενό από το ψαλίδι, όπως επίσης να αφήναν και τα πίσω πατάκια.
Δυστυχώς μόνο με τις φωτό είναι δύσκολο να δείς εκτός αν κάποιος αγοράσει και ποσταρει μετρήσεις κλπ. Εγώ πήρα στα τυφλά το κιτ γιατί μ'άρεσε η λύση του μεσαίου σωλήνα του came adv και το πού φέρνει το τελικό. Το αν θα ζήσει το τελικό μετά απο repack θα το μάθουμε σύντομα. Αλλά ευτυχώς υπάρχουν τελικά σε πολλές εταιρίες.

Κατασκευαστικά πάντως ο μεσαίος σωλήνας και η βάση στήριξης είναι υπόδειγμα συναρμογής και κατασκευής. Και η αλλάγή είνια πολύ γρήγορη και εύκολη.
Κάτι που ενοχλεί είναι ο ήχος γιατί αφενώς είναι πιο κοντά στο αυτί και αφετέρου το συγκεκριμένο τελικό παράγει πιό ξερό ήχο.
Εγώ μέχρι στιγμής είμαι γενικά ευχαριστημένος. Ίσως να χάνω λίγο την ακοή στο δεξί αυτι γιατί τώρα δεν με ενοχλέι ο ήχος τόσο :roflmao:

Περισσότερα μόλις ζεστάνει ο καιρός ( ακόμα έχουμε 5-10 βαθμούς ) για να δώ αν θα ζήσουν φλας, πόδια συνεπιβάτη, αυτιά δικά μου κλπ.και μόλις τελειώσω την μόντα με τα πίσω κάγκελα.

Ωραίος γιατί το τόλμησες...μπράβο.....εγώ θα πάθαινα εγκεφαλικό να βάλω τροχό στο μηχανάκι.....αμα γίνει μαλακία θέλει καινούργιο πλαίσιο δυστυχώς γιατί το υποπλαίσιο είναι κολλημένο στο πλαίσιο........Τα φλας να προσέξεις μόνο γιατί σε κανά ταξίδι παρατεταμμένο μάαααλον θα τα λιώσει....για πήγαινε καμιά βόλτα καλή όχι τσουκου-τσούκου γύρω-γύρω....αλλά αρκετή διαδρομή και τσέκαρε τα με το χερι........αμα ζεματανε τοτε σιγα-σιγα θα λιώσουνε.......καλές βόλτες..........
Άμα έχεις έυκαιρη MIG κοντά σου τότε παίρνεις την απόφαση πιο έυκολα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Σε έναν έλεγχο σήμερα, μετά την χθεσινή βόλτα και επειδή είχα αντιληφθεί έναν περίεργο θόρυβο, σαν κάτι πλαστικό να χτυπάει όταν βυθίζεται η πίσω ανάρτηση, ανακάλυψα ότι το προστατευτικο της πίσω ανάρτησης τριβεται πάνω στο ψαλίδι. Ξέρετε αυτό που υπάρχει για να μην γεμίζει λάσπες το αμορτισέρ από τον πίσω τροχό...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Οπότε έβαλα 2 αυτοκόλλητα τσοχακια ,που βρήκα πρόχειρα, tesa παρακαλώ όχι ότι να ναι, και ο θόρυβος πάει...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σε έναν έλεγχο σήμερα, μετά την χθεσινή βόλτα και επειδή είχα αντιληφθεί έναν περίεργο θόρυβο, σαν κάτι πλαστικό να χτυπάει όταν βυθίζεται η πίσω ανάρτηση, ανακάλυψα ότι το προστατευτικο της πίσω ανάρτησης τριβεται πάνω στο ψαλίδι. Ξέρετε αυτό που υπάρχει για να μην γεμίζει λάσπες το αμορτισέρ από τον πίσω τροχό...
:ttw:
 
Top Bottom