Εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας μοτοσυκλετών

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λίγο πριν δούμε το αντίστοιχο σε κτμ, τσουπ η πενφέ ανακοινώνει το δικό της adaptive cruise control. Για να ταξιδεύεις ακόμα πιο χαλαρά, μανιακέ 160 δεξιά λωρίδα για εσένα δουλεύουν.


 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λίγο πριν δούμε το αντίστοιχο σε κτμ, τσουπ η πενφέ ανακοινώνει το δικό της adaptive cruise control. Για να ταξιδεύεις ακόμα πιο χαλαρά, μανιακέ 160 δεξιά λωρίδα για εσένα δουλεύουν.


160 μόνο μεσαία... Δεξιά 200
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πέρα από την πλάκα. Το σύστημα έχει απίθανα πολλή δουλειά επάνω, μειώνει αυτόματα την ταχύτητα ανάλογα με την κλίση που θα δώσει ο αναβάτης στην μοτοσικλέτα του, εν ακολουθεί απλά με μόνο κριτήριο την απόσταση από το προπορευόμενο.




Relaxed cruising with active cruise control, without having to manually adapt to the driving speed of the vehicle in front – already available in cars now for many years, but not the standard in motorcycles to date. However, with the Active Cruise Control (ACC), BMW Motorrad will soon offer this type of rider assistance system, thus providing motorcyclists with a completely new, comfortable riding experience.

ACC is a novel rider assistance system that was developed in cooperation with the partner, Bosch. The many years of experience with passenger car driver assistance systems of both companies could be applied selectively here and used for motorcycle applications. The new ACC provides maximum comfort for the demanding touring motorcyclist by automatically regulating the speed set by the rider and the distance to the vehicle driving in front. The system automatically regulates the vehicle speed when the distance to the vehicle in front is reduced and keeps the distance defined by the rider. This distance can be varied in three stages. Both the riding speed as well as the distance to the vehicle in front can be set conveniently using a button. The individual settings are displayed on the TFT instrument cluster. The new BMW Motorrad ACC has two selectable control characteristics: comfortable or dynamic, in which the acceleration and deceleration behaviour is changed accordingly. The distance control can also be deactivated in order to be able to use the Dynamic Cruise Control (DCC).

When cornering, the speed is automatically reduced by the ACC if required and a comfortable lean angle is aimed at. With an increasing lean angle, however, the braking and acceleration dynamics are limited in order to maintain a stable rideability and not to unsettle the rider by abrupt braking or acceleration. The BMW Motorrad ACC is a rider assistance system that leaves the responsibility with the rider and allows him to intervene at all times. That is also because the new ACC only responds to moving vehicles. Stationary vehicles – like at the end of a traffic jam or at traffic lights – are not considered. In such cases, the rider has to do the braking.









 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Active cruise control Σε μηχανή. Βάλτε κι αλλα άχρηστα πράγματα να φτάσουν 30 χιλιάρικα..
Κάτσε να δεις, κάποτε αυτά έγραφαν για τις αντλίες λαδιού, για την ηλεκτρονική ανάφλεξη, τον ψεκασμό, το ABS... Λουδίττες!

Ρε CC και άγιος ο θεός, αν ΠΡΕΠΕΙ να μπεις Εθνική Οδό για να πας οπουδήποτε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κάτσε να δεις, κάποτε αυτά έγραφαν για τις αντλίες λαδιού, για την ηλεκτρονική ανάφλεξη, τον ψεκασμό, το ABS... Λουδίττες!

Ρε CC και άγιος ο θεός, αν ΠΡΕΠΕΙ να μπεις Εθνική Οδό για να πας οπουδήποτε.
Δεν είναι έτσι ακριβώς... Θεωρώ ότι αρχίζει και μπαίνει σε υπερβολή το πράμα.
Αν σταματήσεις να σκέφτεσαι την κίνηση που πρέπει να κάνεις στην οδήγηση, θα χαθεί η μαγεία
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι έτσι ακριβώς... Θεωρώ ότι αρχίζει και μπαίνει σε υπερβολή το πράμα.
Αν σταματήσεις να σκέφτεσαι την κίνηση που πρέπει να κάνεις στην οδήγηση, θα χαθεί η μαγεία
Έχεις εν μέρει δίκιο. Είναι "κακό" να ξεμάθεις βασικά πράγματα. Βέβαια δεν συζητάμε για την "αυτόματη ισορροπία" της Χόντα τώρα.

Ταξιδεύεις σε μιά άδεια ΕΟ, όχι τις ταρζανιές που έκανες στο βίντεο. Και θες να πας με... όσα θες τέλος πάντων, σταθερά γιατί είπαμε είναι άδεια (ή έστω με ελάχιστη κίνηση) και δεν χρειάζεται να κάνεις αυξομειώσεις στο γκάζι και ελιγμούς, απλά πρέπει να φας τα χιλιόμετρα ως την επιλεγμένη έξοδο, κρατώντας το γκάζι. Το "κακό" με το CC είναι...;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχεις εν μέρει δίκιο. Είναι "κακό" να ξεμάθεις βασικά πράγματα. Βέβαια δεν συζητάμε για την "αυτόματη ισορροπία" της Χόντα τώρα.

Ταξιδεύεις σε μιά άδεια ΕΟ, όχι τις ταρζανιές που έκανες στο βίντεο. Και θες να πας με... όσα θες τέλος πάντων, σταθερά γιατί είπαμε είναι άδεια (ή έστω με ελάχιστη κίνηση) και δεν χρειάζεται να κάνεις αυξομειώσεις στο γκάζι και ελιγμούς, απλά πρέπει να φας τα χιλιόμετρα ως την επιλεγμένη έξοδο, κρατώντας το γκάζι. Το "κακό" με το CC είναι...;
Συμφωνώ... Είναι χρήσιμο για ευθείες.
Είχα στο συγχωρεμένο ένα χειροκίνητο kaoko νομίζω το λένε και στις ευθείες της Γαλλίας ήταν ταμαμ
Αλλά αυτά τα αυτόματη μείωση ταχύτητας κλπ επεμβάσεις, είναι οδηγικός ευνουχισμός.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ελεγα τα ιδια για το CC και τα αυτοματα κιβωτια στα αυτοκινητα...

Mεχρι που μετοικησα στα ΗΑΕ για εργασια, και επρεπε να κανω 300χλμ πηγαινελα καθε μερα σε ατελειωτες ευθειες. Καμια σχεση με big brother. Kαι καμια σχεση με συνηθεια/αποσβολωση κτλ, γιατι στην κατηγορια μας τουλαχιστον η εθνικες ειναι αναγκαιο κακο και οχι αυτοσκοπος. Εγω τις αποφευγω οσο μπορω πχ.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Κάτσε να δεις, κάποτε αυτά έγραφαν για τις αντλίες λαδιού, για την ηλεκτρονική ανάφλεξη, τον ψεκασμό, το ABS... Λουδίττες!

Ρε CC και άγιος ο θεός, αν ΠΡΕΠΕΙ να μπεις Εθνική Οδό για να πας οπουδήποτε.
Ωρες ωρες αναρωτιεμαι,γιατι δεν καθεστε σπιτι αφου αγαπατε τοσο την ανεση? Και αν Πρεπει να πατε καπου παρτε Λεοφορειο-τραινο η εστω αμαξι.Οι μοτοσυκλετες ειναι για να Ζεις στιγμες ,οχι για να περνας ανετα.

ΥΓ.Διαδυκτιακε φιλε amyroukai,επειδη εχω απαντησει σε αρκετα ποσταρισματα σου εκφραζοντας συνηθως διαφωνια,θελω να επισημανω οτι δεν εχω τπτ μαζι σου(σε περιπτωση που σκεφτεις κατι τετοιο)απλα εχουμε πολυ διαφορετικη αντιληψη περι μοτοσυκλετας και μοιραια συμβαινει αυτο.
:friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ελεγα τα ιδια για το CC και τα αυτοματα κιβωτια στα αυτοκινητα...

Mεχρι που μετοικησα στα ΗΑΕ για εργασια, και επρεπε να κανω 300χλμ πηγαινελα καθε μερα σε ατελειωτες ευθειες. Καμια σχεση με big brother. Kαι καμια σχεση με συνηθεια/αποσβολωση κτλ, γιατι στην κατηγορια μας τουλαχιστον η εθνικες ειναι αναγκαιο κακο και οχι αυτοσκοπος. Εγω τις αποφευγω οσο μπορω πχ.
Ναι βρε Κωστή... Αν μιλάμε για μετακίνηση με αυτοκίνητο οκ.
Αν είναι μεταφορικό μέσο... Αλλα η μηχανή προσφέρει άλλα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πέρα από την πλάκα. Το σύστημα έχει απίθανα πολλή δουλειά επάνω, μειώνει αυτόματα την ταχύτητα ανάλογα με την κλίση που θα δώσει ο αναβάτης στην μοτοσικλέτα του, εν ακολουθεί απλά με μόνο κριτήριο την απόσταση από το προπορευόμενο.




Relaxed cruising with active cruise control, without having to manually adapt to the driving speed of the vehicle in front – already available in cars now for many years, but not the standard in motorcycles to date. However, with the Active Cruise Control (ACC), BMW Motorrad will soon offer this type of rider assistance system, thus providing motorcyclists with a completely new, comfortable riding experience.

ACC is a novel rider assistance system that was developed in cooperation with the partner, Bosch. The many years of experience with passenger car driver assistance systems of both companies could be applied selectively here and used for motorcycle applications. The new ACC provides maximum comfort for the demanding touring motorcyclist by automatically regulating the speed set by the rider and the distance to the vehicle driving in front. The system automatically regulates the vehicle speed when the distance to the vehicle in front is reduced and keeps the distance defined by the rider. This distance can be varied in three stages. Both the riding speed as well as the distance to the vehicle in front can be set conveniently using a button. The individual settings are displayed on the TFT instrument cluster. The new BMW Motorrad ACC has two selectable control characteristics: comfortable or dynamic, in which the acceleration and deceleration behaviour is changed accordingly. The distance control can also be deactivated in order to be able to use the Dynamic Cruise Control (DCC).

When cornering, the speed is automatically reduced by the ACC if required and a comfortable lean angle is aimed at. With an increasing lean angle, however, the braking and acceleration dynamics are limited in order to maintain a stable rideability and not to unsettle the rider by abrupt braking or acceleration. The BMW Motorrad ACC is a rider assistance system that leaves the responsibility with the rider and allows him to intervene at all times. That is also because the new ACC only responds to moving vehicles. Stationary vehicles – like at the end of a traffic jam or at traffic lights – are not considered. In such cases, the rider has to do the braking.









Το ζήτημα είναι ότι για να δουλέψουν πλήρως αυτά τα συστήματα χρειάζονται και τις αντίστοιχες προδιαγραφές (διαγραμμίσεις) στους δρόμους.
Και δεν μιλάω για το εθνικό δίκτυο που στο μεγαλύτερο ποσοστό τις καλύπτει αλλά ελάτε και μια βόλτα απο επαρχία που δεν ξέρουν τι σημαίνει διαγράμμιση αριστερά και δεξιά του δρόμου...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι βρε Κωστή... Αν μιλάμε για μετακίνηση με αυτοκίνητο οκ.
Αν είναι μεταφορικό μέσο... Αλλα η μηχανή προσφέρει άλλα
Nαι οκ, δεν διαφωνω. Απλα προφανως ο καθενας εχει και διαφορετικες αποψεις λογω διαφορετικων ορεξεων. Και λεω οτι για εκεινους σαν κι εμενα που η εθνικη ειναι αναγκαιο κακο, ενα τετοιο συστημα βοηθαει χωρις να ειναι το 666 μετουσιωμενο σε ηλεκτρονικο μπλιμπλικι. Αναγνωριζω επισης οτι για πολλους οι υψηλες ταχυτητες και η κινηση σε εθνικη οδο βγαζουν γουστα, και ειναι απολυτα σεβαστο, και αντιλαμβανομαι γιατι ενα τετοιο συστημα δεν τους κανει κλικ. Μιλαω καθαρα για την δικη μου "κατηγορια" που οι ΕΟ δεν παλευονται γιατι δεν παμε μαλλιοκουβαρα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στο Cruise Control λέω ναι. Είναι καταρχήν ένα απλό σύστημα, μία πλακέτα ουσιαστικά που συνδέεται με το Ride by wire γκάζι. Αυτό σημαίνει όχι κάποια ιδιαίτερη επιβάρυνση σε θέμα αξιοπιστίας και έχεις ένα σύστημα που σε ξεκουράζει.

Λέω όχι στο Adaptive Cruise Control σε αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες. Απαιτεί την χρήση ραντάρ και ολόκληρου συτήματος ανάλυσης δεδομένων με συνεργασία συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος κλπ κλπ. Πολλά και πολύπλοκα συστήματα. Αυξάνει ο κίνδυνος σε βλάβες αλλά πιο σημαντικό σε αποσυνδέει πολύ απο την οδήγηση και περνάει απο την ξεκούραση στο κοίμισμα. Επίσης αυτά τα συστήματα έχουν ακόμα και θα έχουν Bugs. Πρόσφατα άκουσα περίπτωση στη Συγγρού που καθάριζε συνεργείο στο διάζωμα κάτι χόρτα και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος νομίζω σε Mercedes αποφάσισε στην αριστερή λωρίδα να καρφώσει τα φρένα βλέποντας στο διάζωμα άνθρωπο με αποτέλεσμα σοβαρό ατύχημα καρμαπόλα.

Όχι ευχαριστώ πολύ. Θέλω ένα απλό Cruise Control να ξεκουράζω το καρπό μου ή το ποδάρι μου στο αμάξι αλλά δε θέλω να οδηγάει ένα PC για μένα. Εξάλλου όπως λέει και ο KORAX μηχανή καβαλάμε για να γουστάρουμε την οδήγηση.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ωρες ωρες αναρωτιεμαι,γιατι δεν καθεστε σπιτι αφου αγαπατε τοσο την ανεση? Και αν Πρεπει να πατε καπου παρτε Λεοφορειο-τραινο η εστω αμαξι.Οι μοτοσυκλετες ειναι για να Ζεις στιγμες ,οχι για να περνας ανετα.

ΥΓ.Διαδυκτιακε φιλε amyroukai,επειδη εχω απαντησει σε αρκετα ποσταρισματα σου εκφραζοντας συνηθως διαφωνια,θελω να επισημανω οτι δεν εχω τπτ μαζι σου(σε περιπτωση που σκεφτεις κατι τετοιο)απλα εχουμε πολυ διαφορετικη αντιληψη περι μοτοσυκλετας και μοιραια συμβαινει αυτο.
:friendship:
Ναι θα παρεξηγηθώ πολύ :p



Όπως έχουμε ξαναπεί, είναι το ίντερνετ. Και στο ίντερνετ αν δεν είσαι λευκός είσαι μαύρος, αν δεν είσαι "real men do it on keyboard only" είσαι μόνο για τηλέφωνο με περιστροφικό καντράν, στο άλλο νήμα αν δεν είσαι απόλυτα τρομοΚοβιδιοκρατημένος είσαι δολοφόνος των παππούδων μας, εδώ πάλι αν δεν είσαι "χειροκίνητα όλα" είσαι επιβάτης ΚΤΕΛ και ΟΣΕ, αν δεν περνάς από δεξιά τους κοιμισμένους μαστουρωμένους ταβερνοκρασοκατανυξιασμένους οδηγούς τετράτροχου στην ΕΟ είσαι... καλά δεν κατάλαβα τι είσαι αλλά κάτι είσαι αστείο. Όχι ότι δεν έχουν γίνει τέτοια και χειρότερα αλλά αν ΘΕΣ να πας αργά, ΜΠΟΡΕΙΣ να πας ξεκούραστα και στις πολιτισμένες χώρες που ΑΝ ΔΕΝ πας όπως πάνε οι άλλοι δεν θα οδηγήσεις ποτέ ξανά τέτοια συστήματα είναι απολύτως χρήσιμα και χρηστικά. Στην μπανανία μας π0τ@να όλα και δεν μας νοιάζει, εδώ δεν μας έχουν νοιάξει κόκκινα και στοπ (είδες πόσο εύκολο είναι το ίντερνετ στους αφορισμούς και τις γενικεύσεις).

Σεβαστή η άποψη, απολύτως καμία σχέση με την ΔΙΚΗ ΜΟΥ οπτική. Πχ ο pumba νομίζω κάπου είχε γράψει ότι για πολλά χιλιόμετρα προτιμάει αυτοκίνητο, δεν ξέρω αν έκανε πλάκα ή όχι, δεν έχει σημασία γιατί δεν θα τον κρίνουμε για αυτό, ούτε τον μειώνει σε κάτι σαν οδηγό και ιδιοκτήτη αν έτσι προτιμάει. Οι αφορισμοί γενικά επειδή κάτι εμείς θα το κάναμε διαφορετικά, ε, να το ξαναπώ, είναι το ίντερνετ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Όλα καλά είναι αρκεί να μπορείς να τα απενεργοποιησεις κατά το δοκούν.
Το προβλημα δημιουργείται όταν δεν υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης και στο επιβάλλουν με το έτσι θέλω.
Οκ, το ABS έχει γίνει υποχρεωτικό πλέον αλλά νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι στην άσφαλτο είναι σωτήριο.

Σχετ. με το CC με βόλεψε στο Tracer όταν πήγαινα πορεία 150 χαω στην Εθνικη, όπου σε συνδυασμό με τον ανεμοθωρακα, τις χούφτες και τα θερμενομενα γκριπ έκανα ταξίδι άνετο και γρήγορο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όλα καλά είναι αρκεί να μπορείς να τα απενεργοποιησεις κατά το δοκούν.
Το προβλημα δημιουργείται όταν δεν υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης και στο επιβάλλουν με το έτσι θέλω.
Οκ, το ABS έχει γίνει υποχρεωτικό πλέον αλλά νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι στην άσφαλτο είναι σωτήριο.

Σχετ. με το CC με βόλεψε στο Tracer όταν πήγαινα πορεία 150 χαω στην Εθνικη, όπου σε συνδυασμό με τον ανεμοθωρακα, τις χούφτες και τα θερμενομενα γκριπ έκανα ταξίδι άνετο και γρήγορο.
Δεν θες να μάθεις κόστος αντικατάστασης και σεταρίσματος των παραπάνω αισθητήρων σε περίπτωση που συμβεί κάτι εκτός εγγύησης... :eek:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν θες να μάθεις κόστος αντικατάστασης και σεταρίσματος των παραπάνω αισθητήρων σε περίπτωση που συμβεί κάτι εκτός εγγύησης... :eek:
Μην γίνεσαι τέτοιος τώρα, αφού στο φόρουμ έχουμε πολλάκις πει ότι τα λεφτά είναι θέμα που δεν αφορά την συντριπτική πλειοψηφία. Εκτός αν είσαι σόι του θείου Σκρουτζ και εσύ, αυτοί οι μεγιστάνες ήταν μπερμπάντηδες.
 
Top Bottom