Εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας μοτοσυκλετών

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Αγαπητοί μου συνφορουμίτες σύντροχοι....
Βλέπετε το δέντρο μα όχι το δάσος! Αναγκαστικά (σε πολύ λίγα χρόνια) θα περάσουμε στο περιβάλλον της αυτόνομης οδήγησης.
Δεν ξέρω πόσο σύντομα στις μοτοσυκλέτες (αν και με τα γυροσκοπικά είναι εύκολο) αλλά στα αυτοκίνητα ήδη έχουμε περάσει στο τρίτο στάδιο.
Απομένει μόνον το "σετάρισμα" για τους επαρχιακούς και τις πόλεις...

Οπότε αυτά περί ευχαρίστησης στην οδήγηση θα τα ξεχάσουμε (όχι εμείς που έχουμε μία ηλικία, αλλά τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας σίγουρα!)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μην γίνεσαι τέτοιος τώρα, αφού στο φόρουμ έχουμε πολλάκις πει ότι τα λεφτά είναι θέμα που δεν αφορά την συντριπτική πλειοψηφία. Εκτός αν είσαι σόι του θείου Σκρουτζ και εσύ, αυτοί οι μεγιστάνες ήταν μπερμπάντηδες.
Και δεν δέχονται και πληρωμή σε είδος γαμωτ...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θα βγούνε τζιμάνια πιτσιρικάδες που θα τζαμαρουνε τον εγκέφαλο και θα τα ενεργοποιείς/απενεργοποιεις όλα από εφαρμογή στο κινητό...
Τη γκαταστροφη φέρνετε ρπμ, χαλαρώστε λίγο...
 

CelioGR

Μέλος
Όνομα
John
Μοτό
KTM 790 Adv R
Όλα καλά είναι αρκεί να μπορείς να τα απενεργοποιησεις κατά το δοκούν.
Το προβλημα δημιουργείται όταν δεν υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης και στο επιβάλλουν με το έτσι θέλω.
Οκ, το ABS έχει γίνει υποχρεωτικό πλέον αλλά νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι στην άσφαλτο είναι σωτήριο.

Σχετ. με το CC με βόλεψε στο Tracer όταν πήγαινα πορεία 150 χαω στην Εθνικη, όπου σε συνδυασμό με τον ανεμοθωρακα, τις χούφτες και τα θερμενομενα γκριπ έκανα ταξίδι άνετο και γρήγορο.
Και η δική μου άποψη (και εδώ βάζουμε το γνωτσό ρητό του επιθεωρητή Καλαχαν για τις απόψεις: callahan opinions - Google zoeken;))

Για μένα, το CC δεν είναι άνεση, είναι απαραίτητο για την ασφάλεια. Σε γενικές γραμμές, σε ένα ταξίδι μου θα κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε ΕΟ για να φτάσω στο ενδιαφέρον κομμάτι (ναι θα μπορούσα να πάω όλο το ταξίδι από παράδρομους και χώμα ... αλλά δεν έχω χρόνο). Στο μεγάλο κομμάτι λοιπόν θα βάλω CC να ξεκουράσω τα χέρια μου έτσι ώστε όταν φτάσω στο δύσκολο κομμάτι. Στην ΕΟ τώρα αν έχω τι δεξί μου όλη την ώρα στο γκάζι, από τη κούραση ο χρόνος αντίδρασής μου στο φρένο είναι πιο μεγάλος (όταν πηγαίνεις με 120+, κλάσματα ακόμα δευτερολέπτου είναι αρκετά μέτρα.

Το CC το έμαθα και εγώ στα Εμιράτα και κατάλαβα την αξία του. Δεν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ στη πόλη αλλά σε μεγάλα ταξίδια.

Για το ACC, η εμπειρία μου είναι από αυτοκίνητα μόνο φυσικά, και δουλεύει εξαιρετικά. Έχω ένα αυτοκίνητο με Lane Assist και ACC και ενώ περίμενα να μην δουλεύουν καλά στην Ελλάδα λόγω της "εξαιρετικής" κατάστασης των δρόμων (διαγραμμίσεις κλπ) δουλεύει πολύ καλά, ακόμα και μέσα στην Αθήνα.

Όσο για το αν απενεργοποιούνται, ΟΛΑ τα συστήματα υποβοήθησης του κατασκευαστή απενεργοποιούνται με το παραμικρό άγγιγμα σε φρένο, γκάζι (ή συμπλέκτη ή gear lever στις μηχανές).

Κακά τα ψέματα, οδηγώντας μηχανή έχεις 27 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα για ατύχημα από αυτοκίνητο, χρειαζόμαστε όλα τα βοηθήματα.

Α, και κάτι άλλο συναφές, οι μηχανές αντίθετα με ότι πιστεύουν πολλοί (εντάξει - εγώ ακράδαντα μέχρι πριν μερικά χρόνια και ντροπή μου γιατί είμαι μηχανικός) φρενάρουν πιο αργά από τα τετράτροχα για την ίδια ταχύτητα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα βγούνε τζιμάνια πιτσιρικάδες που θα τζαμαρουνε τον εγκέφαλο και θα τα ενεργοποιείς/απενεργοποιεις όλα από εφαρμογή στο κινητό...
Τη γκαταστροφη φέρνετε ρπμ, χαλαρώστε λίγο...
Θα ήθελες...
Παλιά γινόταν αυτά...;)
Τώρα εάν δεν συνδεθείς με τον κεντρικό υπολογιστή της εταιρίας δεν γίνεται τίποτα...(παθών)
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δηλαδής, να περιμένω καμιά 10 χρόνια και μετά να βγάλω το Τουόνο για πούλημα...

15000 ευρώ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, χωρίς ηλεκτρονικά, τσιπάκια και τζιπιες, αγνή αμόλυντη οδηγική ευχαρίστηση. Φυσικά μόνο για γνώστες και χάρη θα τους κάνω κιόλας :cool:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα βγούνε τζιμάνια πιτσιρικάδες που θα τζαμαρουνε τον εγκέφαλο και θα τα ενεργοποιείς/απενεργοποιεις όλα από εφαρμογή στο κινητό...
Τη γκαταστροφη φέρνετε ρπμ, χαλαρώστε λίγο...
αμα θελω playstation παιρνω playstation Captain Iglo!!:hungover:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και η δική μου άποψη (και εδώ βάζουμε το γνωτσό ρητό του επιθεωρητή Καλαχαν για τις απόψεις: callahan opinions - Google zoeken;))

Για μένα, το CC δεν είναι άνεση, είναι απαραίτητο για την ασφάλεια. Σε γενικές γραμμές, σε ένα ταξίδι μου θα κάνω αρκετά χιλιόμετρα σε ΕΟ για να φτάσω στο ενδιαφέρον κομμάτι (ναι θα μπορούσα να πάω όλο το ταξίδι από παράδρομους και χώμα ... αλλά δεν έχω χρόνο). Στο μεγάλο κομμάτι λοιπόν θα βάλω CC να ξεκουράσω τα χέρια μου έτσι ώστε όταν φτάσω στο δύσκολο κομμάτι. Στην ΕΟ τώρα αν έχω τι δεξί μου όλη την ώρα στο γκάζι, από τη κούραση ο χρόνος αντίδρασής μου στο φρένο είναι πιο μεγάλος (όταν πηγαίνεις με 120+, κλάσματα ακόμα δευτερολέπτου είναι αρκετά μέτρα.

Το CC το έμαθα και εγώ στα Εμιράτα και κατάλαβα την αξία του. Δεν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ στη πόλη αλλά σε μεγάλα ταξίδια.

Για το ACC, η εμπειρία μου είναι από αυτοκίνητα μόνο φυσικά, και δουλεύει εξαιρετικά. Έχω ένα αυτοκίνητο με Lane Assist και ACC και ενώ περίμενα να μην δουλεύουν καλά στην Ελλάδα λόγω της "εξαιρετικής" κατάστασης των δρόμων (διαγραμμίσεις κλπ) δουλεύει πολύ καλά, ακόμα και μέσα στην Αθήνα.

Όσο για το αν απενεργοποιούνται, ΟΛΑ τα συστήματα υποβοήθησης του κατασκευαστή απενεργοποιούνται με το παραμικρό άγγιγμα σε φρένο, γκάζι (ή συμπλέκτη ή gear lever στις μηχανές).

Κακά τα ψέματα, οδηγώντας μηχανή έχεις 27 φορές μεγαλύτερη πιθανότητα για ατύχημα από αυτοκίνητο, χρειαζόμαστε όλα τα βοηθήματα.

Α, και κάτι άλλο συναφές, οι μηχανές αντίθετα με ότι πιστεύουν πολλοί (εντάξει - εγώ ακράδαντα μέχρι πριν μερικά χρόνια και ντροπή μου γιατί είμαι μηχανικός) φρενάρουν πιο αργά από τα τετράτροχα για την ίδια ταχύτητα.
οι μηχανές φρενάρουν ΠΟΛΥ πιο αργά απο τα αυτοκίνητα. Ένα toyota Corolla Μπορεί να ξεφτιλίσει σε διάστημα ακινητοποίησης οποιαδήποτε μηχανή χιλιάρα!!

Κατα τα άλλα θέμα ασφάλειας το CC τώρα μην τα παραλέμε! Το CC?? Δηλαδή θα πιαστεί λίγο ο καρπός και θα κινδυνέψουμε με πτώση? Ίσα ίσα θα ρίχνουμε καντήλια απο τα νεύρα μας και θα είμαστε στη τσίτα! Ενώ άμα απλά ακουμπάμε πάνω στο τιμόνι εκεί να δεις νύστα και πότε κλείνουν τα ματάκια!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kωστη gsmaniac να τα φτασεις οσα εσυ γουσταρεις, παντα γερος και δυνατος!

Στο θεμα των ηλεκτρονικων βοηθηματων, δεν υπαρχει ουτε ενα σημερα που να μην ειναι απενεργοποιησιμο, ειτε με μεγαλη ευκολια στα πιο καινουργια ή με αφαιρεση μιας ασφαλειας στα παλαιοτερα, ακομα και του ABS. Δεν νομιζω να υπαρχει κανεις που να μπορει να ισχυριστει οτι το βοηθημα σε κανει χλεχλε-λελο, μιας και ειναι εκει για να βοηθησει οταν εσυ σαν ανθρωπος αναποφευκτα θα κανεις τη χαζομαρα. Τοσα χρονια που οδηγω μηχανακι με ABS αντε να εχει ενεργοποιηθει 5-6 συνολικα φορες σε φρενα πανικου, τρελου πανικου ομως, γιατι το οτι ειχα ABS δεν σημαινε οτι πηγαινα μπαλα σε ολισθηρο δρομο χαζευοντας. Ειχα παντα το μυαλο μου εκει, οπως ειχα μαθει να φρεναρω με μηχανακια χωρις ABS. Και ειδικα στη σαβουρα της προηγουμενης εβδομαδας με το ΧΤΖ θα ειχε συμβαλει, καθως ηταν μια απο εκεινες τις περιπτωσεις πολυ εξω απο τα πλαισια προσφυσης. Μπορει να με ειχε βγαλει στο κεντρο της διασταυρωσης (δεν πειραζει, πρασινο ειχα ουτως ή αλλως) επεκτεινωντας κατα πολυ την αποσταση φρεναρισματος, αλλα σιγουρα δεν θα ειχα σαβουριαστει με κινδυνο να με μαζεψει το αμαξι που ερχοταν απο πισω, ή να σπασω κανα ποδαρ' .

Μια απο τα ιδια για τα Traction Control. Γελαγα με το Rain προγραμμα και το TC του ΚΤΜ, οτι σιγα τη μαλακια αν δεν ανοιξεις τερμα γκαζι καφριλα στο βρεγμενο μια χαρα εισαι, μεχρι που μια μερα πουβρεχε πουβρεχε μονοτονα τουλουμια γυρισα απο Κορωπι μεσω Παραλιακης, εφαγα πολυυυυυ νερο, δεν γλυστρισε πουθενα, σταματησα πριν φτασω σπιτι στο Πρακτικερ να ψωνισω κατι δε θυμαμαι, και μπαινοντας απο το δρομο στο λειο βιομηχανικο δαπεδο του υπογειου παρκινγκ τα ειδα ολα παλωμενα... Με ελαχιστο γκαζι, χανω το πισω, μπαινω στο παρκινγκ με τρελο παντιλικι, φουλ αναποδο τιμονι, εγω κλεινω το γκαζι και το μηχανακι συνεχιζει το powerslide μονο του. Φαση να με κοιτανε ο κοζμος στο παρκινγκ "Ω μλκ , τι κανει ο χερας!!!" και εγω μεσα στο κρανος να ριχνω καντιλια και προσευχες ταυτοχρονα! Πρωτη σκεψη αφου κατεβηκα, μλκ κολλησε το μπουρδελο το ΚΤΜ , πηγε να με σκοτωσει , γαμω τις ηλεκτρονικες μαλακιες κτλ. Μεχρι να βγαλω το κρανος το ειχα καλοσκεφτει, εαν δεν ειχε επεμβει ο μπιγκ μπραδερ, με το που εκλεισα το γκαζι θα ειχα φερει ενα ωραιοτατο highside κωλοτουμπιδι που θα ηταν ολο δικο μου...

Που θελω να καταληξω... Ολα αυτα τα βοηθηματα ειναι βοηθηματα. Δεν μιλαμε για φαση αυτοματου πιλοτου στα Τεσλα που εχουν προκαλεσει στουκα και στουκα γιατι ο μλκς ο οδηγος διαβαζει ή κοιμαται, δεν δημιουργηθηκαν για αυτο το σκοπο αλλα οπως και στο αεροπλανο το σκεπτικο ειναι οτι ναι μεν το κομπιουτερ σε παει, αλλα εχεις τα ματια σου 14 και επιτηρεις το κομπιουτερ ετοιμος να επεμβεις με τη μια, απλα κανει τη διαδρομη πιο ξεκουραστη και ασφαλη γιατι ειναι σαν να κοιτανε 4 ατομα ταυτοχρονα τους γυρω σου, οχι μονος σου. Και τοσοι και τοσοι χεραδες που τοσα χρονια ουρλιαζουν για τα φρενα με ABS και τους κουλους, μια χαζοασφαλεια ειναι ρε παιδια, τραβηχτε τη και καντε ο,τι θελετε!

Απο εκει και περα το θεμα κοστος ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο. Σιγουρα θα ειναι υψηλο, σιγουρα εαν παθει κατι θα θελει κανα νεφρο για επισκευη, αλλα γουστα ειναι αυτα. Θεωρω απιθανο να το χρεωνουν στην στανταρ τιμη, θα ειναι σιγουρα εξτρα, για οποιον γουσταρει. Οπως και το DCT, οπως και οι θερμαινομενες σελες/χουφτες, οπως και τα ΤPMS και γενικα ολα τα λελογκατζετακια που εχουν βρει το δρομο τους στις μηχανες και αφορουν μονο ντιντηδες και θηλυπρεπεις αναβατες...

Οσο για τα τσιπαρισματα/μεγαλους αδερφους κτλ, μην αρχισουμε παλι παιδες. Οποιος εχει στην κατοχη του κινητο τηλεφωνο και ειδικα σμαρτφοουν ειναι τραγικο και παραλογο να ανησυχει για τετοια πραγματα...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στο θέμα μας για Cruise Control λέγαμε. Δεν κατατάσσεται στον εξοπλισμό ασφαλείας αλλά στον εξοπλισμό άνεσης. Μπλέκουμε τα θέματα. ABS και TC και ESP έχουν σώσει ζωές.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Στο θέμα μας για Cruise Control λέγαμε. Δεν κατατάσσεται στον εξοπλισμό ασφαλείας αλλά στον εξοπλισμό άνεσης. Μπλέκουμε τα θέματα. ABS και TC και ESP έχουν σώσει ζωές.
Πέρα από την πλάκα, όντως το cruise control είναι εξοπλισμός άνεσης. Το χρησιμοποίησα στο BMW Που είχα (μηδενική προηγούμενη εμπειρία) είναι απίστευτα βολικό και με ξεκούραζε πολύ στην ΕΟ!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι αλλα το ρανταρ αυτοματης πεδησης και αποστασης οταν εχεις ενεργοποιημενο τον αυτοματο ειναι εξοπλισμος ασφαλειας.

Οσο για το στουκο στη Συγγρου, δεν φταιει το μερσεντες που ειδε ανθρωπο στο οδοστρωμα, γιατι μου εχει τυχει κι αυτο, να σκονταψει εργατης σε νησιδα και να κωλοκαθισει στην αριστερη λωριδα της Λ. Καβαλας... Φταιει το οτι κανεις δεν κραταει αποστασεις σε αυτη τη ριμαδα τη χωρα, ολοι πανε προφυλακτηρες, και φυσικα φταιει το οτι ανεβαινουν τη Συγγρου ολοι με 140+ ενω εχει οριο 90 για καποιο λογο...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο θέμα μας για Cruise Control λέγαμε. Δεν κατατάσσεται στον εξοπλισμό ασφαλείας αλλά στον εξοπλισμό άνεσης. Μπλέκουμε τα θέματα. ABS και TC και ESP έχουν σώσει ζωές.
ABS, TC, ESP έχουν -ακόμα- πολέμιους γιατί χαλάνε την αίσθηση, γιατί αν δεν ξέρεις να φρενάρεις, να γκαζώνεις και να στρίβεις είσαι ντιντής φλωρούμπας και καλύτερα να παίρνεις μέσα μαζικής μεταφοράς. Ομοίως κράζονται τα GPS γιατί real men do it with paper maps and a compass, μπορεί ούτε καν με πυξίδα δηλαδή, αρκεί ο ήλιος ή τα βρύα να δείχνουν το βορρά.


Γενικότερα οτιδήποτε σου κάνει την ζωή σου πιο εύκολη...


k0k0s φιρί φιρί το πας και εσύ ψηλέ να σου έρθει αφιέρωμα βίντεο ντοκουμέντο τζιές συγγρού τέζα κοντέρ φαλιμέντο
 

CelioGR

Μέλος
Όνομα
John
Μοτό
KTM 790 Adv R
οι μηχανές φρενάρουν ΠΟΛΥ πιο αργά απο τα αυτοκίνητα. Ένα toyota Corolla Μπορεί να ξεφτιλίσει σε διάστημα ακινητοποίησης οποιαδήποτε μηχανή χιλιάρα!!

Κατα τα άλλα θέμα ασφάλειας το CC τώρα μην τα παραλέμε! Το CC?? Δηλαδή θα πιαστεί λίγο ο καρπός και θα κινδυνέψουμε με πτώση? Ίσα ίσα θα ρίχνουμε καντήλια απο τα νεύρα μας και θα είμαστε στη τσίτα! Ενώ άμα απλά ακουμπάμε πάνω στο τιμόνι εκεί να δεις νύστα και πότε κλείνουν τα ματάκια!
Επειδή καμμιά φορά αλλιώς τα σκέφτομαι και αλλιως βγαίνουν στα γραψίματα, για το φρένο το ίδιο ακριβως λέω και εγώ.

Για την ασφάλεια του CC, δεν είναι τραγική η διαφορά αλλά παίζει ρόλο. Το CC έχει το κίνδυνο να σε κάνει να απορροφηθείς ή να νυστάξεις αλλά - τουλάχιστον για μένα - αυτό ισχύει στο αυτοκίνητο. Στη μηχανή είμαι συνεχώς στη τσίτα. Οδηγώ μηχανή σχεδόν ακριβώς 36 χρόνια, στα 30 από αυτά - μετα το μεγαλο μου ατύχημα και μια εκπαίδευση που έκανα, οδηγώ ως ΟΛΟΙ οι υπολοιποι (αυτοκίνητα, φορτηγά, μηχανές, πεζοί, πουλιά, ζώα εξωγήινοι κλπ) είναι ηλίθιοι με συμβόλαιο θανάτου εναντίον μου (παρόλαυτά ο κίνδυνος υπάρχει για χαλάρωση, δεν το αμφισβητώ.

Η διαφορά που λέω είναι στο χρόνο αντίδρασης στο φρένο από το μούδιασμό του χεριού. Το κατάλαβα αυτό πριν μερικά χρόνια: Έχοντας συνηθήσει στο CC της GS, σε διακοπές νοίκιασα στην ελλάδα μια AT του '16 και είδα τη διαφορά σε μεγάλη διαδρομή.
 

CelioGR

Μέλος
Όνομα
John
Μοτό
KTM 790 Adv R
Επειδή καμμιά φορά αλλιώς τα σκέφτομαι και αλλιως βγαίνουν στα γραψίματα, για το φρένο το ίδιο ακριβως λέω και εγώ.

Για την ασφάλεια του CC, δεν είναι τραγική η διαφορά αλλά παίζει ρόλο. Το CC έχει το κίνδυνο να σε κάνει να απορροφηθείς ή να νυστάξεις αλλά - τουλάχιστον για μένα - αυτό ισχύει στο αυτοκίνητο. Στη μηχανή είμαι συνεχώς στη τσίτα. Οδηγώ μηχανή σχεδόν ακριβώς 36 χρόνια, στα 30 από αυτά - μετα το μεγαλο μου ατύχημα και μια εκπαίδευση που έκανα, οδηγώ ως ΟΛΟΙ οι υπολοιποι (αυτοκίνητα, φορτηγά, μηχανές, πεζοί, πουλιά, ζώα εξωγήινοι κλπ) είναι ηλίθιοι με συμβόλαιο θανάτου εναντίον μου (παρόλαυτά ο κίνδυνος υπάρχει για χαλάρωση, δεν το αμφισβητώ.

Η διαφορά που λέω είναι στο χρόνο αντίδρασης στο φρένο από το μούδιασμό του χεριού. Το κατάλαβα αυτό πριν μερικά χρόνια: Έχοντας συνηθήσει στο CC της GS, σε διακοπές νοίκιασα στην ελλάδα μια AT του '16 και είδα τη διαφορά σε μεγάλη διαδρομή.
Φυσικά, για να μην χρειαστεί να το πουν άλλοι, καταλαβαίνεις από τα χρόνια που οηδγώ ότι παίζει ρόλο και η ηλικία - ου γαρ έρχεται μόνον :yew:
 

CelioGR

Μέλος
Όνομα
John
Μοτό
KTM 790 Adv R
Ναι αλλα το ρανταρ αυτοματης πεδησης και αποστασης οταν εχεις ενεργοποιημενο τον αυτοματο ειναι εξοπλισμος ασφαλειας.

Οσο για το στουκο στη Συγγρου, δεν φταιει το μερσεντες που ειδε ανθρωπο στο οδοστρωμα, γιατι μου εχει τυχει κι αυτο, να σκονταψει εργατης σε νησιδα και να κωλοκαθισει στην αριστερη λωριδα της Λ. Καβαλας... Φταιει το οτι κανεις δεν κραταει αποστασεις σε αυτη τη ριμαδα τη χωρα, ολοι πανε προφυλακτηρες, και φυσικα φταιει το οτι ανεβαινουν τη Συγγρου ολοι με 140+ ενω εχει οριο 90 για καποιο λογο...
Καλά, οχι μόνο Ελλάδα, είμαι σίγουρος οτι και εσύ είχες το Land Cruiser ή το Patrol η το Yukon κολλημένο πίσω σου στη Sheik Zayed με 130 τόσο κοντά που να μπορείς να ξυριστείς με την αντανάκλαση από το χρώμιο μπροστά από το ψυγείο :yew:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλά, οχι μόνο Ελλάδα, είμαι σίγουρος οτι και εσύ είχες το Land Cruiser ή το Patrol η το Yukon κολλημένο πίσω σου στη Sheik Zayed με 130 τόσο κοντά που να μπορείς να ξυριστείς με την αντανάκλαση από το χρώμιο μπροστά από το ψυγείο :yew:
Καλα ναι, ειδικα κατα τη διαρκεια του Sheikh Zayed 500 - Ramadan Iftar edition... Κι επειδη εγινε το στουκο στην αριστερη, και φρεναρα κρατωντας αποσταση ο ηλιθιος απο τον μπροστινο, και βλεπω στον καθρεπτη την κλουβα Tata να ερχεται πανω μου με μπλοκαρισμενα φρενα, ειχα το χωρο και το χρονο να χωθω λοξα αριστερα του μπροστινου μου για να μη με παρει ο διαολος...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
οι μηχανές φρενάρουν ΠΟΛΥ πιο αργά απο τα αυτοκίνητα. Ένα toyota Corolla Μπορεί να ξεφτιλίσει σε διάστημα ακινητοποίησης οποιαδήποτε μηχανή χιλιάρα!!

Κατα τα άλλα θέμα ασφάλειας το CC τώρα μην τα παραλέμε! Το CC?? Δηλαδή θα πιαστεί λίγο ο καρπός και θα κινδυνέψουμε με πτώση? Ίσα ίσα θα ρίχνουμε καντήλια απο τα νεύρα μας και θα είμαστε στη τσίτα! Ενώ άμα απλά ακουμπάμε πάνω στο τιμόνι εκεί να δεις νύστα και πότε κλείνουν τα ματάκια!

Οι μοτο σε απολυτες μετρησεις, τεινουν να φρεναρουν καλυτερα απο τα περισσοτερα καθημερινα αυτοκινητα (δε μιλαμε για δυνατα αμαξια με 250αρια λαστιχα και τερατωδη φρενα)...το προβλημα ειναι οτι για να συμβει αυτο, πρεπει να ειναι ολα ιδανικα (ευθεια, καλη ασφαλτος και προσφυση στα ελαστικα, οδηγος που να ξερει να φρεναρει οριακα, και φυσικα οδηγος χωρις πανικο)

Αν κατι απο ολα αυτα δεν ισχυει, τοτε πιθανοτατα θα ερθει η τουμπα. Το αυτοκινητο θα φρεναρει σχεδον το ιδιο υπο ολες τις συνθηκες και θα ειναι παντα ελαχιστα χειροτερο απο το καλυτερο φρεναρισμα που μπορει να κανει η μοτο. Το θεμα στα φρενα δεν ειναι η απολυτη τιμη, αλλα η συνεπεια σε αυτη. Και το αμαξι θα φρεναρει πανω σε στροφη, με 20 χιλιομετρα παραπανω ταχυτητα εντος της στροφης, οταν ο δρομος θα εχει και χαλικια. Εκει η μοτο θα μπει φετες και θα βγει τριμματα

Το εχω ξαναγραψει εδω μεσα, με κινδυνο να γινω γραφικος. Τα μηχανακια εχουν σταματησει να εξελισσονται ουσιαστικα απο τα μεσα του 2000 οπου σχεδον επιασαν το πικ, μετα ειναι ολα διαφορετικο κουρδισμα κυβισμων και γεωμετριων πλαισων που κανουν οτι αλλαγες παρατηρει ο αναβατης. Ο μοναδικος λογος για να παρει καποιος νεοτερο μηχανακι (και πραγματικα ουσιαστικος) ειναι τα συστηματα ασφαλειας. Τα δε cornering abs ειναι εξαιρετικα, και μιλαω σαν αναβατης που δεν εχει πεσει ΠΟΤΕ απο φρενα, και δεν ειμαι σε καμμια περιπτωση συντηρητικος οδηγος. Αν υπηρχε καποιος τροπος να μπορεσω να τοποθετησω εργοστασιακα ενα τετοιο συστημα, με πιστοποιηση σε ολα τα μηχανακια μου, θα το ειχα κανει ηδη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s

Μηχανακι μεσου ορου, αυτοκινητο μεσου ορου, οδηγοι εξπερ, ιδια αποσταση.


Kι αλλο ενα που δειχνει την τεραστια διαφορα που κανει η εμπειρια του αναβατη:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Μπαίνω στη κουβέντα ( έστω και γραπτή ) και βλέπω 2 φύλλα με κατεβατά από
την προσωπική γνώμη του καθενός για το θέμα και ανακαλύπτω ότι έχετε πολύ χρόνο στα χέρια σας...
Η λύση είναι μοναδική, αγοράστε ένα ΚΤΜ
Α. Αν δουλεύει δεν θα ασχολείστε με τίποτα άλλο &
Β. Αν δεν δουλεύει πάλι δεν θα ασχολείστε με κάτι άλλο.
 
Top Bottom