Κώστα μιλάμε για ηλεκτρονικά, έχουν αυτοδιάγνωση και δεν υπάρχει "δεν δουλεύει ξαφνικά" οτιδήποτε, θα βγει λαμπάκι/μήνυμα στην οθόνη. Θα μου πεις δεν μπορεί να χαλάσει στην έξοδο της στροφής με τέρμα γκάζι; Μπορεί, αλλά μπορεί να σκάσει και το λάστιχο.
Τα joystick υπάρχουν αρκετά χρόνια πλέον, το περιστροφικό της BMW τουλάχιστον. Αστοχία δεν σημαίνει ακινητοποίηση.
Δυστυχώς τα συστήματα αυτά είναι ακριβά. Πχ, όταν πήγα να ρωτήσω για συναγερμό ήταν κάποιος κύριος μπροστά μου (κύριος λέω γιατί ήταν συνομήλικος το λιγότερο) που ρωτούσε για μονάδα ΑΒS στο F650GS και η απάντηση του υπεύθυνου ανταλλακτικών ήταν 700 ευρώ "περίπου' γιατί δεν υπήρχε και η τιμή θα καθοριζόταν μετά την παραγωγή νέας παρτίδας. Ξέρουμε ήδη από χρόνια ότι οι μονάδες "εγκεφάλου" είναι αντίστοιχα ακριβές, οι οθόνες/όργανα το ίδιο (και τα κλασικά όργανα δηλαδή πάλι ίδιες τιμές με την οθόνη είχαν για τον λιανικό πελάτη). Δεν είναι νέο το ότι στοιχίζουν (αν και θα περίμενε κανείς να πέφτει το κόστος) και ευτυχώς ή δυστυχώς αυτό είναι το μέλλον σε όλα τα οχήματα. Φτιάχνονται ως "αναλώσιμα" πιά, όχι "για μιά ζωή". Και σε όλες τις πολιτισμένες χώρες έτσι λογίζονται και για αυτό απαξιώνονται ταχύτατα.
Όποιος δεν έχει φράγκα πρώτον δεν παίρνει μοτοσικλέτα για να κινείται γιατί είναι μακράν ακριβότερη η συντήρησή της σε σχέση με αυτοκίνητο και δεύτερον, αν οπωσδήποτε πρέπει να πάρει, καλύτερα να κοιτάει πολύ απλά μοντέλα με προοπτική πολλών ωρών προσωπικής εργασίας.
Όλα αυτά που συζητάμε είναι ωραία και λογικά και καλό είναι να τα έχει στον νου του οποιοσδήποτε πάρει μηχανάκι "για μιά ζωή" αντί για να το κρατήσει την 5ετία της εγγύησης της BMW με το σύστημα αυτό. Δεν γίνεται να μην αναγνωρίσουμε την πρόοδο. Αν η BMW, Ducati, KTM έχουν μπει στον χορό, ζήτημα χρόνου να μπει η Triumph και μετά όλοι οι Ιάπωνες.