Εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας μοτοσυκλετών

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε τι να κανουμε κυριε? Ειναι αδικη η κενωνια. Οι Αρχιτεκτονες εχουν καφε στη δουλεια, οι μηχανικοι οχι, πρεπει να τον κουβαλισουν... :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ε τι να κανουμε κυριε? Ειναι αδικη η κενωνια. Οι Αρχιτεκτονες εχουν καφε στη δουλεια, οι μηχανικοι οχι, πρεπει να τον κουβαλισουν... :p
Ναι ρε...παιξτε μπαλίτσα.
Όλα χρήσιμα ειναι
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Για να τα λέμε και αυτά, στα μοντέρνα ηλεκτρονικά πέραν οθονών με υγρασία και διάφορα κακού προγραμματισμού (πχ bluetooth συνδέσεις με ακουστικά και GPS) αστοχίες δεν έχουμε δει. Οπότε το ότι διαλύονται μετά την 5ετία είναι μιά υπόθεση που δεν έχει επιβεβαιωθεί από το ως σήμερα ιστορικό.

Η λακωνική φιλοσοφία στα μηχανάκια με βρίσκει σύμφωνο και οπαδό, με τα χρόνια αναθεωρώ κάποια πράγματα και κάνω προσθήκες και τροποποιήσεις στα βιβλία με τις θεωρίες.
Αχ και να ξερες...δεν μπορω να πω και πολλα λογω επαγγελματος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιά που μιλάμε για εξοπλισμό ασφαλείας, στο ΧR επιβάλλεται να βάλω γιατί νύχτα με στροφές είναι WTF.

Εννοείται ότι για χάρη της επιστήμης θα κάνω πειράματα ξανά, αλλά δεν με βλέπω να τα γλιτώνω.

Το Xchallenge με τον "κώνο φωτός" της Baja ενοχλεί τους απέναντι αλλά υπό οποιαδήποτε συνθήκη κλίσης φωτίζει στο πλάι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αχ και να ξερες...δεν μπορω να πω και πολλα λογω επαγγελματος.
Γείτονας με τους Λάκωνες, είπαμε. Κρίμα που ο φίλος Αλέκος κατέβηκε μόνος του στα μέρη σας να αφήσει την φαμίλια για διακοπές, θα σε ενοχλούσα για καφέ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ε τι να κανουμε κυριε? Ειναι αδικη η κενωνια. Οι Αρχιτεκτονες εχουν καφε στη δουλεια, οι μηχανικοι οχι, πρεπει να τον κουβαλισουν... :p
Αφού και οι Αρχιτέκτονες πάνε στο γιαπι μανάρι μου...

Απλά πάνε με GS... :roflmao:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρίχνουμε και μπετα



Advphone....
Δεν καταλαβαίνω γιατί πάτε και λερωνετε τα μηχανάκια σας... Αντί να πίνετε καφέ σε καμιά καφετέρια, ένα Γρηγόρη βρε αδερφέ..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν καταλαβαίνω γιατί πάτε και λερωνετε τα μηχανάκια σας... Αντί να πίνετε καφέ σε καμιά καφετέρια, ένα Γρηγόρη βρε αδερφέ..
Starbucks... Λεμεεεε
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
έτσι. ο k0k0s έχει έξοδα, θέλει σφούχτερλιχτ θήκη καφέ, στηρίξτε τον πανίσχυρο μεγιστάνα των ΣΕΑ
Δεν βαζω εγω τετοια Σφουχτερλιχ και Μουρατεχ στο μηχανακι μου, μονο Κινεζιες, λαϊκο παιδι ειμαι!
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Το R51 σου είναι το fazer μου.
Είναι μηχανάρα και θα είναι μηχανάρα για πάντα.

Και μόλις ανέβεις στο XR με τα σέα του και τα μέα του, αντιλαμβάνεσαι ότι ωραία ήταν η εποχή που πήγαινε ο κόσμος με τα πόδια, ωραία ήταν και με τα πρώτα γαϊδούρια, ωραία ήταν και με τα κάρα με το αλογάκι, αλλά σαν το σύχρονο μηχανάκι δεν έχει. Δεν σου στερεί το παραμικρό από χαρά, μόνο παρατείνει την απόλαυση και διευρύνει το πεδίο που μπορείς να την έχεις.

Και πόσο χρονώ είσαι κύριε Χελώνε; Οι νεότεροι σε ηλικία σνομπάρουν την μηχανή λένε ΟΛΕΣ οι στατιστικές, να τα λέμε και αυτά.
Δεν είμαι μεγάλος σε ηλικία (35) αλλά είχα το btw δεκαετία. Τα σύγχρονα μηχανάκια δεν μου αρέσουν. Είναι θέμα αισθητικής. Θέλω να βλέπω τις βελόνες να ανεβαίνουν όταν ανοίγω το γκάζι. Επίσης ο άνθρωπος πάει ακόμα με τα πόδια και πολλές φορές όταν κινείται με πιο αργούς ρυθμούς και κουράζεται
περισσότερο καταλαβαίνει καλύτερα ή έστω αντιλαμβάνεται διαφορετικά το κάθε τι που τον περιβάλλει. Είναι το πώς βλέπεις τα πράγματα, δεν υπάρχει σωστό και λάθος και κατ'επέκταση ούτε και διαφωνία. Απλά διαφορετικές απόψεις. ;)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το μέλλον θα έχει πολλά ενδιαφέροντα. Να ας πούμε, η BMW ετοιμάζει συνδρομητικό μοντέλο εξοπλισμού στα αυτοκίνητά της. Στο άρθρο λέει ότι δεν ξέρουν ακόμα ακριβώς πως θα γίνει το πράγμα αλλά λογικά θα έρχεται το αυτοκίνητο φουλ έξτρα και ότι πακέτο πληρώσεις θα λειτουργεί για όσο πληρώσεις. Θες θερμαινόμενα καθίσματα; Πλήρωσε ένα τρίμηνο του χειμώνα για να ενεργοποιηθούν. Στην γραμμή παραγωγής συμφέρει γιατί θα βγαίνει ένας τύπος οχήματος μόνο και θα εξαρτάται από τον πελάτη τι θα αξιοποιήσει από αυτά που έχει πληρώσει...

Φαντάζομαι σε λίγο καιρό το ίδιο θα γίνεται στις μοτό. Γκριπάκια θέτε; ABS Pro θέτε; Dynamic suspension θέτε; Συνδρομή. Δεν θα πληρώνετε μόνο το νέτφλιξ, γατάκια. Και αν δουλέψει το μοντέλο των Γερμανών, μαντέψτε ποιοί και πόσοι ακόμα θα ακολουθήσουν, όλοι :)
Μερικοί, τυχαία λέμε τώρα η ΚΤΜ, ήδη χρεώνουν την εφαρμογή που θα συνδέει το κινητό με την μοτοσικλέτα... Δεν έχω μάθει αν η χρέωση ακολουθεί τον χρήστη ή κλειδώνει στην μοτοσικλέτα και μετά πρέπει να πληρώσεις για το επόμενο ΚΤΜ σου.



This week saw BMW announce – via a virtual reality press conference – several features of its all-new Operating System 7, which will arrive in the new 2021 5-Series this month, before rolling out more widely via an over-the-air update.

Some of the features of OS7 feel like real game-changers, like how an iPhone can be used instead of the key fob, and BMWs can warn each other about hazards ahead and slippery road conditions.

But what has garnered the most attention in the 24 hours since journalists removed their VR headsets, is a complex new subscription model.

BMW is still being fairly vague for now, and there has been no word at all on prices. But what it has said, is that features like advanced driver assistance systems, augmented sports exhaust sounds, adaptive M suspension and, yes, heated seats, could be offered on a subscription basis, with periods mentioned ranging from one month to three years.

That all seems fairly convenient if pitched the right way, but it also looks like BMW charging a recurring subscription for items already fitted to the car. Because that’s what it is.

BMW will of course have factored the cost of fitting heated seats and other hardware into the overall cost of the car, even if they are never activated, so the buyer is in a way paying for their fitment anyway. They just can’t use them until they cough up some more cash on a regular basis.

The German automaker hasn’t yet explained exactly how the system will work, but imagine hitting the heated seat button on a cold morning, only to be told your subscription has expired. Perhaps you could opt for a free one-month trial and hope spring arrives by then.

Some features – again, we don’t know exactly which – will incur a one-time cost instead of a regular subscription.

BMW isn’t the first car company to do this. Tesla lets buyers upgrade their Autopilot system by paying after taking delivery of the car. It also previously unlocked extra battery capacity the same way, since at the time the cars already carried the same physical battery pack, but were sold at a range of prices depending on how much of the pack was available to use. But where that felt like a sensible and cost-effective production method from a trend-bucking startup, BMW’s move feels somewhat less hospitable
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το μέλλον θα έχει πολλά ενδιαφέροντα. Να ας πούμε, η BMW ετοιμάζει συνδρομητικό μοντέλο εξοπλισμού στα αυτοκίνητά της. Στο άρθρο λέει ότι δεν ξέρουν ακόμα ακριβώς πως θα γίνει το πράγμα αλλά λογικά θα έρχεται το αυτοκίνητο φουλ έξτρα και ότι πακέτο πληρώσεις θα λειτουργεί για όσο πληρώσεις. Θες θερμαινόμενα καθίσματα; Πλήρωσε ένα τρίμηνο του χειμώνα για να ενεργοποιηθούν. Στην γραμμή παραγωγής συμφέρει γιατί θα βγαίνει ένας τύπος οχήματος μόνο και θα εξαρτάται από τον πελάτη τι θα αξιοποιήσει από αυτά που έχει πληρώσει...

Φαντάζομαι σε λίγο καιρό το ίδιο θα γίνεται στις μοτό. Γκριπάκια θέτε; ABS Pro θέτε; Dynamic suspension θέτε; Συνδρομή. Δεν θα πληρώνετε μόνο το νέτφλιξ, γατάκια. Και αν δουλέψει το μοντέλο των Γερμανών, μαντέψτε ποιοί και πόσοι ακόμα θα ακολουθήσουν, όλοι :)
Μερικοί, τυχαία λέμε τώρα η ΚΤΜ, ήδη χρεώνουν την εφαρμογή που θα συνδέει το κινητό με την μοτοσικλέτα... Δεν έχω μάθει αν η χρέωση ακολουθεί τον χρήστη ή κλειδώνει στην μοτοσικλέτα και μετά πρέπει να πληρώσεις για το επόμενο ΚΤΜ σου..........
«Τρεγλιένομαι» για τέτοιες καταστάσεις!!!!
Επιτέλους, μετά τα καρτοκινητά, και οι .... καρτομηχανες!!!!!!!!!

«Δεν παίρνεις λογαριασμό, δεν δίνεις λογαριασμό!»
«Δεν έχεις ρευστό, δεν έχεις Μoτό!!!»
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θα έχεις πάντα το βασικό μοντέλο. Η επόμενη κόντρα στα στάρμπαΞ θα είναι "πόσες υπηρεσίες πλΕρώνΣ" και το μεγαλύτερο γέλιο θα είναι στην πώληση. Τέρμα το "όλα τα πακέτα"...
 
Top Bottom