Ας πούμε ότι λίγο πολύ έχουμε πάει όλοι μια βόλτα και στην μέση της ή το τέλος να πουμε: οχι φίλε γιατί δεν πήρα ενα δεύτερο μοτέρ μαζί;; Εντάξει πλάκα κάνω, μόνο μια φορά το έχω σκεφτεί αυτό με το κλε το πεντακοσα. Ας πούμε όμως ότι τωρα εγώ σε 3-4 εβδομάδες θα καβαλαω ξανά μεκανακια οπότε θα αρχίσω πάλι τα μονοημερα. Θέλω να ξαναπατήσω και χωμα όμως γιατί μου έχει μείνει εμμονή από τότε που πούλησα το freewind. Θέλω να αρχίσω όμως να εξοπλιζομαι ούτως ώστε σε μια μικρή ατυχία να μην κρέμομαι από την οδική βοήθεια ούτε φυσικά να είμαι ξεκρεμαστος απο μόνος μου (να μείνω απο μπαταρία στο κινητό ή με τσιμπησει σφήκα και να μην εχω κουτί πρώτων βοηθειων για παράδειγμα). Σαν πιο έμπειροι στο θέμα αυτό τι θα προτείνατε σαν must σε μια μηχανή allaround; Μιλάμε όχι για τον εξοπλισμό του αναβάτη αλλά της μοτοσυκλετας. Ας πούμε αυτά που μου έρχονται στο μυαλό είναι:
-Δευτέρες μανετες (και τις δυο)
-spare ντιζα συμπλέκτη και γκαζιού
-εργαλεία ανάλογα με την μοτοσυκλετα για όλες τις βίδες και tie wrap, μονωτική και κανένα κομμάτι καλώδιο και πένσα
-αφρο επισκευής ελαστικού αντε και καμια σαμπρελα μπροστινή (το πίσω λάστιχο έτσι και αλλιώς θεωρώ πως είναι αδύνατο να το βγάλω ( δοκίμασα σε συνεργείο το πίσω mitas e07 και δεν έβγαινε με ΤΊΠΟΤΑ μόνο με ξεμονταριστή)
-διπλό σταντ στην μοτοσυκλετα ή αυτοσχέδιο να μπορεί να σηκωθεί ο πίσω τροχός στον αέρα τέλος πάντων(
-ασφάλεια αλυσίδας (
-προφανώς καγκελα μπροστά πισω να μην παθαίνει τίποτα απο τις τουμπες
-φαρμακείο (κουτί πρώτων βοηθειών γιατί δεν θα πουλάει ypnostedon ξέρω γω) με τα βασικά ιώδιο γάζες κλπ σε μέγεθος ταξιδιού
-παροχή ρεύματος για φόρτιση κινητού πχ
-αντε πες και μια τρόμπα αέρος να ρυθμιζουμε πιέσεις και να συμπληρώνουμε αερα αν χρειαστεί.
Όλα αυτά που θα μπουν. Αντε πες τα εργαλεία και η τρόμπα του αέρα να μπουν με το ζόρι κάτω απο την σέλα. Με όλα τα υπόλοιπα έχουμε πρόβλημα. Τι άλλο θα χαρακτηριζοταν σαν απαραίτητο για μια μοτοσυκλέτα τέτοιας χρήσης;
-Δευτέρες μανετες (και τις δυο)
-spare ντιζα συμπλέκτη και γκαζιού
-εργαλεία ανάλογα με την μοτοσυκλετα για όλες τις βίδες και tie wrap, μονωτική και κανένα κομμάτι καλώδιο και πένσα
-αφρο επισκευής ελαστικού αντε και καμια σαμπρελα μπροστινή (το πίσω λάστιχο έτσι και αλλιώς θεωρώ πως είναι αδύνατο να το βγάλω ( δοκίμασα σε συνεργείο το πίσω mitas e07 και δεν έβγαινε με ΤΊΠΟΤΑ μόνο με ξεμονταριστή)
-διπλό σταντ στην μοτοσυκλετα ή αυτοσχέδιο να μπορεί να σηκωθεί ο πίσω τροχός στον αέρα τέλος πάντων(
-ασφάλεια αλυσίδας (
-προφανώς καγκελα μπροστά πισω να μην παθαίνει τίποτα απο τις τουμπες
-φαρμακείο (κουτί πρώτων βοηθειών γιατί δεν θα πουλάει ypnostedon ξέρω γω) με τα βασικά ιώδιο γάζες κλπ σε μέγεθος ταξιδιού
-παροχή ρεύματος για φόρτιση κινητού πχ
-αντε πες και μια τρόμπα αέρος να ρυθμιζουμε πιέσεις και να συμπληρώνουμε αερα αν χρειαστεί.
Όλα αυτά που θα μπουν. Αντε πες τα εργαλεία και η τρόμπα του αέρα να μπουν με το ζόρι κάτω απο την σέλα. Με όλα τα υπόλοιπα έχουμε πρόβλημα. Τι άλλο θα χαρακτηριζοταν σαν απαραίτητο για μια μοτοσυκλέτα τέτοιας χρήσης;