Επέλαση της Κίνας

Philippos_lefkada

Μέλος
Όνομα
Φίλιππος
Μοτό
Yamaha XT
Καλησπέρα σε όλους τους συντροχους!
Χρόνια πολλα σε όλους! :friendship:
Τι γίνεται ρε παιδια στο κόσμο της μοτοσυκλέτας?
Οι μεγάλες εταιρείες σπρώχνουν τα όρια και βγάζουν νέα μοντέλα με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.Αυτο με την σειρά του δημιουργεί υπέροχες μοτοσυκλέτες και μεγάλο ανταγωνισμό μεταξύ των "μεγάλων".Φυσικο και επόμενο λοιπόν να ανεβαίνουν και οι τιμές .
Αυτό είναι ένα ωραίο θέαμα χαζεύοντας την επικαιρότητα με ένα κουβά ποπ κορν παραμάσχαλα αλλά όταν έρχεται η στιγμή αγοράς καινούργιας μοτοσυκλέτας διαπιστώνεις ότι με το budget σου (και μου) δεν παιρνεις ουτε της μπαγαζιέρες για το μοτόρι που θες.
Η Κίνα είναι μια πολυ καλη λύση σε αυτήν περίπτωση!
Και ρωτάω εγώ τώρα!
Οι "μεγάλες" εταιρείες δεν ξέρουν να φτιάξουν μια μοτοσυκλέτα φθηνή? Επισης δεν φοβούνται ότι οι Κινέζοι θα χαλασουν την πιάτσα και θα φανε μεγάλο κομμάτι απ την πιτα ?
Αυτά από εμένα καλές βόλτες σε όλους! :biker2:
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Γεια και χαρά.. Αυτή τη στιγμή η μάχη είναι σε εξέλιξη. Οι καθιερωμένες εταιρείες βασισμένες στο τεράστιο τους know how,στην εμπειρία δεκαετιών,στην γνώση της αγοράς,στα στελέχη του και στην παράδοσή τους κρατάνε άμυνα. Ο Κινέζος επιτίθεται όπως μπορεί προς το παρόν κυρίως με δανεικη τεχνολογία. Προς το παρόν θέλει διύλιση η αγορά για να βρεις πολύ σωστό κινεζικό αλλά υπάρχουν ήδη μοτοσυκλέτες σε πολύ υψηλό επίπεδο. Η καθιέρωση τους θα έρθει αν ανταποκριθούν και στην αντοχή σε βάθος χρόνου. Εν τέλει όμως ο καταναλωτής έχει να ωφεληθεί από όλο αυτό.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Αυτό που θα γίνει συμβαίνει ήδη στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Οι mainstream κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν έχουν απολύτως καμία πρόθεση να παίξουν τους Κινέζους στην τιμή. Άλλωστε οι δεύτεροι δίχως σοβαρό κόστος εξέλιξης κοστολογούν ακριβά και έχουν μεγαλύτερο κέρδος από τους πρώτους.

Σταδιακά οι πρώτοι θα εγκαταλείψουν ορισμένες κατηγορίες και θα κατασκευάζουν πιο premium προϊόντα σε πιο ακριβές τιμές.

Όποιος περιμένει ότι η "επέλαση" των Κινέζων θα ωθήσει τους υπόλοιπους να φτιάξουν οικονομικότερες μοτοσυκλέτες ματαιοπονει...ακριβώς το αντίθετο θα συμβεί.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Αυτό που θα γίνει συμβαίνει ήδη στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Οι mainstream κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν έχουν απολύτως καμία πρόθεση να παίξουν τους Κινέζους στην τιμή. Άλλωστε οι δεύτεροι δίχως σοβαρό κόστος εξέλιξης κοστολογούν ακριβά και έχουν μεγαλύτερο κέρδος από τους πρώτους.

Σταδιακά οι πρώτοι θα εγκαταλείψουν ορισμένες κατηγορίες και θα κατασκευάζουν πιο premium προϊόντα σε πιο ακριβές τιμές.

Όποιος περιμένει ότι η "επέλαση" των Κινέζων θα ωθήσει τους υπόλοιπους να φτιάξουν οικονομικότερες μοτοσυκλέτες ματαιοπονει...ακριβώς το αντίθετο θα συμβεί.
Πάντως η triumph και η Harley ήδη φτιάξανε μικρά στην Κίνα.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Οι Κινέζοι ακομα ειναι νωρις για να μάθουμε αν πουλάνε φθηνα ή ακριβά θεωρώ.. σιγουρα ειναι δελεαστικές οι τιμές οταν ακους καινουριο με 6-6.5 χιλιάρικα.. αλλά.. παίζει ενα μεγαλο αλλά. Ολες οι κινεζικές εχουν χαζοπροβλήματα όπως και ολες οι παλαιότερες γνωστές καταξιωμένες εταιρείες. Το θεμα ειναι οτι οι περισσότερες δεν εχουν βρει πως να λύσουν αυτα τα προβληματα. Αν π.χ. σε ενα μοντελο βγάζει προβλημα η αντλία νερού δεν θα αλλάξουν την αντλία γιατι ειναι ελλατωματική αλλα θα σου βάζουν την ιδια αντλία οσο εχεις εγγύηση και μετα θα την πληρώνεις εσυ. Το ίδιο συμβαίνει και με γνωστές ευρωπαϊκές βέβαια που πληρώνεις πολλα περισσότερα.. επίσης οι περισσότερες κινεζικές εχουν θέματα με ψεκασμούς .. γιατι ναι μεν αντιγράψαν ενα μοτέρ αλλα δεν αντιγράψαν και το fuel map της μαμάς εταιρείας.. και τελος το μεγαλύτερο ρίσκο σε αυτές ειναι η αντιπροσωπεία και οι ίδιες οι εταιρείες που δεν γνωρίζουμε ποσο και αν θα ευδοκιμήσουν. Τα στοιχεία δείχνουν οτι μάλλον ναι αλλα επειδη τα τελευταία χρονια η ιστορία δειχνει οτι τιποτα δεν ειναι σίγουρο η Κίνα ως νεα ανερχομενη δυναμη ειναι επίφοβη. Αυτα είχαν ως αποτέλεσμα εγω προσωπικα να μην κινηθώ προς Κίνα γιατι ναι τα λεφτα φαίνονται αρχικα λίγα αλλα στην πορεία ίσως και να μην ειναι.. επίσης οδηγώντας τα ιδια θεωρητικά μοτερ σε Κίνα και συνήθως Ιαπωνία βρηκα μεγάλες διαφορές τοσο σε λειτουργία κινητήρα όσο και συμπεριφορά συνόλου σε σχέση με το αρχικό προϊόν. Αν δεν ειναι καποιος απαιτητικός απο το οδηγικό ίσως και να ικανοποιηθεί. Αν κοιτάς σε βαθος το σύνολο πιστευω δεν θα ικανοποιήσουν τους απαιτητικούς τα κινεζικά της τωρα αγοράς σε σύγκριση παντα με το αυθεντικό προϊόν.. π.χ. Οδήγησα cfmoto 650. αγόρασα Versys 2017 με λιγότερα λεφτα. Πολυ καλυτερο σύνολο. Ενα χρονο χωρις αντιπροσωπεία κανενα θεμα με ανταλλακτικά.. με την cfmoto θα ηταν ετσι άραγε;
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Πάντως η triumph και η Harley ήδη φτιάξανε μικρά στην Κίνα.
Αυτό δεν είναι απάντηση στους Κινέζους. Αν θέλει μια εταιρεία να μεγαλώσει πρέπει να μπει και σε άλλες κατηγορίες και να δημιουργήσει κοινό από μικρότερες ηλικίες.
Σε κάθε περίπτωση τιμολογιακα δεν θα έχουν καμία σχέση με τα Κινεζικα. Ακόμα και σε αυτές τις κατηγορίες θα πουλάνε σημαντικά ακριβότερα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Αυτό δεν είναι απάντηση στους Κινέζους. Αν θέλει μια εταιρεία να μεγαλώσει πρέπει να μπει και σε άλλες κατηγορίες και να δημιουργήσει κοινό από μικρότερες ηλικίες.
Σε κάθε περίπτωση τιμολογιακα δεν θα έχουν καμία σχέση με τα Κινεζικα. Ακόμα και σε αυτές τις κατηγορίες θα πουλάνε σημαντικά ακριβότερα.
Που προσδιορίζεις το όριο του πριμιουμ απ' πλευράς χρημάτων;
Το φουλ cf 800 mt με όλο το μπουκέτο ηλεκτρονικών αγγίζει τα 11000€
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Νομίζω για να εχεις premium μοτοσυκλέτα πλέον πρεπει να διαθέσεις πανω απο 15κ. Και πάλι αν θα ειναι.. η ποιότητα εχει πεσει αισθητά ακομα σε εταιρείες που θεωρούνται premium απο μόνες τους.. καμία σχέση λ.χ. δεν εχει το tiger 660 με το 900.. το cfmoto 800 οσα και αν εχει πανω παραμένουν τα προβληματα του ψεκασμού.. οποτε ναι μεν τα 11 μπορει να φαίνονται λίγα σε σχέση με το τι παιρνεις αλλα τελικα πας για προσπέραση και σε κόβει ο ψεκασμός εκει που θελεις να δωσεις γκάζι..
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Αυτό που θα γίνει συμβαίνει ήδη στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Οι mainstream κατασκευαστές μοτοσυκλετών δεν έχουν απολύτως καμία πρόθεση να παίξουν τους Κινέζους στην τιμή. Άλλωστε οι δεύτεροι δίχως σοβαρό κόστος εξέλιξης κοστολογούν ακριβά και έχουν μεγαλύτερο κέρδος από τους πρώτους.

Σταδιακά οι πρώτοι θα εγκαταλείψουν ορισμένες κατηγορίες και θα κατασκευάζουν πιο premium προϊόντα σε πιο ακριβές τιμές.

Όποιος περιμένει ότι η "επέλαση" των Κινέζων θα ωθήσει τους υπόλοιπους να φτιάξουν οικονομικότερες μοτοσυκλέτες ματαιοπονει...ακριβώς το αντίθετο θα συμβεί.
Αργύρη, λίγο δυσοίωνο το βλέπω αυτό. Επίσης, λίγο δύσκολο για αρκετές εταιρείες να παρατήσουν τα μικρά και τα έσοδα που αυτά αποφέρουν, θα είναι βιώσιμες?
Νομίζω πως κάπως αλλιώς θα παιχτεί το παιχνίδι μεταξύ Κινέζων και παραδοσιακών αλλά δεν ξέρω πως.
Ίσως η ψαλίδα σιγά σιγά θα κλείνει όσο οι Κινέζοι φτιάχνουν πιο καλό όνομα και αρχίσουν να εξελίσσουν ακόμα πιο καλές μοτοσυκλέτες και οι παραδοσιακοί κατεβάζουν λίγο την ποιότητα, κατασκευάζουν σε 3ες χώρες για να είναι περισσότερο ανταγωνιστικοί τιμολογιακά. Γίνεται ήδη πιστεύω.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
η ευρυτερη απω ανατολη αργα η γρηγορα θα τους αγορασει ολους,το παιχνιδι ειναι ηδη τελειωμενο,απλα θα μεινουν καποια ιστορικα ονοματα,που ομως δεν θα ειναι ευρωπαικων συμφεροντων.Ειναι θεμα χρονου.Και καποιοι ιστορικοι κατασκευαστες αυτονομοι ,ισως η ΒΜW ή και η χαρλευ,που ουτως η αλλως πουλανε λιγα,σε συγκριση με την παγκοσμια παραγωγη.
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Που προσδιορίζεις το όριο του πριμιουμ απ' πλευράς χρημάτων;
Το φουλ cf 800 mt με όλο το μπουκέτο ηλεκτρονικών αγγίζει τα 11000€
Δεν χρειάζεται να το προσδιορίσουμε εμείς. Ακριβώς αυτό που αναφέρεις για το CFMOTO, αν το MT800 έχει 11000 (πολύ ακριβό για το κόστος εξέλιξης του btw) οι Ευρωπαίοι θα πρέπει για να διαφοροποιηθουν να προσφέρουν περισσότερα με ακριβότερο αντίτιμο.

Η Yamaha το κάνει ήδη με το νέο TRACER 900 GT+
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Αργύρη, λίγο δυσοίωνο το βλέπω αυτό. Επίσης, λίγο δύσκολο για αρκετές εταιρείες να παρατήσουν τα μικρά και τα έσοδα που αυτά αποφέρουν, θα είναι βιώσιμες?
Νομίζω πως κάπως αλλιώς θα παιχτεί το παιχνίδι μεταξύ Κινέζων και παραδοσιακών αλλά δεν ξέρω πως.
Ίσως η ψαλίδα σιγά σιγά θα κλείνει όσο οι Κινέζοι φτιάχνουν πιο καλό όνομα και αρχίσουν να εξελίσσουν ακόμα πιο καλές μοτοσυκλέτες και οι παραδοσιακοί κατεβάζουν λίγο την ποιότητα, κατασκευάζουν σε 3ες χώρες για να είναι περισσότερο ανταγωνιστικοί τιμολογιακά. Γίνεται ήδη πιστεύω.
Πιστεύεις ότι από τα μικρα 300-400 έχουν κέρδος? Θα φτάσουν αχνουν μόνο μεγάλα με υψηλές τιμές και σημαντικά διογκωμένη κερδοφορία.
Η Ducati ανακοίνωσε ήδη φέτος στο παγκόσμιο συνέδριο ότι όχι μόνο δεν θα φτιάξει ποτέ μικρά αλλά θα πάει άμεσα προς το super premium με τιμές που δεν θα μπορεί να αγγιξει ο μέσος αγοραστής.
Ήδη φέτος έκαναν 10% αυξήσεις!
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Πιστεύεις ότι από τα μικρα 300-400 έχουν κέρδος? Θα φτάσουν αχνουν μόνο μεγάλα με υψηλές τιμές και σημαντικά διογκωμένη κερδοφορία.
Η Ducati ανακοίνωσε ήδη φέτος στο παγκόσμιο συνέδριο ότι όχι μόνο δεν θα φτιάξει ποτέ μικρά αλλά θα πάει άμεσα προς το super premium με τιμές που δεν θα μπορεί να αγγιξει ο μέσος αγοραστής.
Ήδη φέτος έκαναν 10% αυξήσεις!
Πάρτε Κινέζικα και μετα θα μας παρακαλάτε για Ευρωπαϊκά και έτσι;
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πιστεύεις ότι από τα μικρα 300-400 έχουν κέρδος? Θα φτάσουν αχνουν μόνο μεγάλα με υψηλές τιμές και σημαντικά διογκωμένη κερδοφορία.
Η Ducati ανακοίνωσε ήδη φέτος στο παγκόσμιο συνέδριο ότι όχι μόνο δεν θα φτιάξει ποτέ μικρά αλλά θα πάει άμεσα προς το super premium με τιμές που δεν θα μπορεί να αγγιξει ο μέσος αγοραστής.
Ήδη φέτος έκαναν 10% αυξήσεις!
Η Ντουκάτι ναι αλλά η ΚΤΜ? Η BMW? Οι Ιάπωνες?
Γενικότερα μια εταιρεία θα πρέπει να έχει κέρδος από ότι πουλάει, είτε μικρό και φθηνό έιτε μεγάλο και ακριβό. Το ποσοστό κέρδους προφανώς και θα είναι ποσοστιαίο και άρα όσο μεγαλύτερη η τιμή τόσο και το απόλυτο νούμερο αλλά θα πρέπει να υπολογίζουμε και την ποσότητα. Δηλαδή αν η Ντουκάτι θα πουλάει 30000 τμχ με κέρδος 20% επί τιμής 30000ε (λέμε τώρα) δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα έχει περισσότερα έσοδα από την bajaj πχ που μπορεί να πουλάει με 20% κέρδος επί τιμής 5000ε αλλά 3.000.000 τεμ. Μπακαλίστικά τα γράφω αλλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.

Εξάλλου, μέχρι τώρα έχουμε δει αρκετές "παραδοσιακές" μοτοβιομηχανίες να μην σνομπάρουν τα μικρά και να προσπαθούν να μπουν κι εκεί, κάτι δεν λέει κι αυτό? Δεν έχω απάντηση σε όλο αυτό το ρευστό σκηνικό αλλά δεν νομίζω να είναι αυτό που περιέγραψες, τουλάχιστον όχι καθολικά.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Όταν η Κίνα θα επιτεθεί στην Ταϊβάν, θα σταματήσουν να πουλιούνται Κινέζικα στην Ευρώπη.
Απ ότι λένε σε δύο ή τρία χρόνια.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Εγώ απλά να σας γράψω προς προβληματισμό όλων μας ότι όλα μα όλα τα συμβάντα ανα τον κόσμο, είτε είναι πολιτικά, είτε πόλεμοι, είτε μάρκετινγκ-πωλήσεις και επεκτάσεις εταιριών εκτός των κρατικών τους συνόρων....υπόκεινται υπό τον όρο της Γεωπολιτικής....το που θα αφήσουν την Κίνα να φτάσει στο εμπόριο και για πόσο καιρό μακάρι να το ξέραμε....
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Όταν η Κίνα θα επιτεθεί στην Ταϊβάν, θα σταματήσουν να πουλιούνται Κινέζικα στην Ευρώπη.
Απ ότι λένε σε δύο ή τρία χρόνια.
τοτε θα σταματησει το 80% του εμποριου,διοτι αν δουμε στα σπιτια μας ποσα ειναι made in china θα εκπλαγουμε,αρα αυτο ΔΕΝ προκειται να γινει σε παγκοσμιο επιπεδο διοτι ΔΕΝ μπορουν να αντικατασταθουν με ευρωπαικα η μη (πλην κινας) προιοντα,διοτι 1)ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ,ΚΑΙ 2)ΛΟΓΩ ΤΙΜΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΘΟΥΝ.(Ειδικα απο τους νοτιοευρωπαιους,αλλα και πολλους αμερικανους.)
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Η Ντουκάτι ναι αλλά η ΚΤΜ? Η BMW? Οι Ιάπωνες?
Γενικότερα μια εταιρεία θα πρέπει να έχει κέρδος από ότι πουλάει, είτε μικρό και φθηνό έιτε μεγάλο και ακριβό. Το ποσοστό κέρδους προφανώς και θα είναι ποσοστιαίο και άρα όσο μεγαλύτερη η τιμή τόσο και το απόλυτο νούμερο αλλά θα πρέπει να υπολογίζουμε και την ποσότητα. Δηλαδή αν η Ντουκάτι θα πουλάει 30000 τμχ με κέρδος 20% επί τιμής 30000ε (λέμε τώρα) δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα έχει περισσότερα έσοδα από την bajaj πχ που μπορεί να πουλάει με 20% κέρδος επί τιμής 5000ε αλλά 3.000.000 τεμ. Μπακαλίστικά τα γράφω αλλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.

Εξάλλου, μέχρι τώρα έχουμε δει αρκετές "παραδοσιακές" μοτοβιομηχανίες να μην σνομπάρουν τα μικρά και να προσπαθούν να μπουν κι εκεί, κάτι δεν λέει κι αυτό? Δεν έχω απάντηση σε όλο αυτό το ρευστό σκηνικό αλλά δεν νομίζω να είναι αυτό που περιέγραψες, τουλάχιστον όχι καθολικά.
Γιώργο κανείς από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές δεν μπορεί να πιάσει αυτά τα νούμερα πωλήσεων.
Ο υπολογισμός σου ειναι σωστός με τη μόνη διαφορά ότι οι συνολικές πωλήσεις θα έχουν ταβάνι.
Τι εννοώ...αν ένας κατασκευαστης είχε ένα ταβάνι παραγωγής 30.000 μοναδες ετησίως πότε θα έβγαζε περισσότερα? Όταν θα έφτιαχνε 30.000 panigale των €40.000 ή όταν θα έφτιαχνε 390 DUKE των €6500?
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Γιώργο κανείς από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές δεν μπορεί να πιάσει αυτά τα νούμερα πωλήσεων.
Ο υπολογισμός σου ειναι σωστός με τη μόνη διαφορά ότι οι συνολικές πωλήσεις θα έχουν ταβάνι.
Τι εννοώ...αν ένας κατασκευαστης είχε ένα ταβάνι παραγωγής 30.000 μοναδες ετησίως πότε θα έβγαζε περισσότερα? Όταν θα έφτιαχνε 30.000 panigale των €40.000 ή όταν θα έφτιαχνε 390 DUKE των €6500?
με τα πανιγκαλε θα εβγαζε περισσοτερα εννοειται,αλλα 30000 πανιγκαλε των 40000 ευρω το ενα, για να πουληθουν παγκοσμιως κατ ετος, ειναι στην σφαιρα της επιστημονικης φαντασιας.Ειπαμε πριμιουμ αλλα μην υπερβαλλουμε τοσο.
 
Top Bottom