lospsi
Μέλος
- Όνομα
- Γιώργος
- Μοτό
- KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Σωστός αλλά εκτός από το μεγάλο κέρδος, ένας κατασκευαστής μπορεί να κοιτάξει να σπρώξει το ταβάνι προς τα πάνω, να αυξήσει την παραγωγή του. Τρανό παράδειγμα η ΚΤΜ και δεν μπορεί να γυρίσει πια πίσω. Το ξεκινάει η Triumph (μέσω bajaj), η BMW με τα μικρά (μέσω loncin). Μόνο για τους ευρωπαίους αυτά, βάλε και τους Ιάπωνες που ήδη έχουν μικρά που φτιάχνονται σε αναπτυσσόμενες χώρες.Γιώργο κανείς από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές δεν μπορεί να πιάσει αυτά τα νούμερα πωλήσεων.
Ο υπολογισμός σου ειναι σωστός με τη μόνη διαφορά ότι οι συνολικές πωλήσεις θα έχουν ταβάνι.
Τι εννοώ...αν ένας κατασκευαστης είχε ένα ταβάνι παραγωγής 30.000 μοναδες ετησίως πότε θα έβγαζε περισσότερα? Όταν θα έφτιαχνε 30.000 panigale των €40.000 ή όταν θα έφτιαχνε 390 DUKE των €6500?
Γενικά εγώ βλέπω ότι το πράγμα έχει γίνει πολύ περίπλοκο για να βγάλουμε άκρη προς τα που πάει, έχουν μπλέξει τα μπούτια τους με συνεργασίες, με εργοστάσια σε 3ες χώρες που μόνο κανιβαλισμό φαίνεται ότι μπορεί να αποφέρει σε μια δεδομένη αγορά νέων μοτοσυκλετών. Λέω εγώ τώρα...