Επέλαση της Κίνας

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Γιώργο κανείς από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές δεν μπορεί να πιάσει αυτά τα νούμερα πωλήσεων.
Ο υπολογισμός σου ειναι σωστός με τη μόνη διαφορά ότι οι συνολικές πωλήσεις θα έχουν ταβάνι.
Τι εννοώ...αν ένας κατασκευαστης είχε ένα ταβάνι παραγωγής 30.000 μοναδες ετησίως πότε θα έβγαζε περισσότερα? Όταν θα έφτιαχνε 30.000 panigale των €40.000 ή όταν θα έφτιαχνε 390 DUKE των €6500?
Σωστός αλλά εκτός από το μεγάλο κέρδος, ένας κατασκευαστής μπορεί να κοιτάξει να σπρώξει το ταβάνι προς τα πάνω, να αυξήσει την παραγωγή του. Τρανό παράδειγμα η ΚΤΜ και δεν μπορεί να γυρίσει πια πίσω. Το ξεκινάει η Triumph (μέσω bajaj), η BMW με τα μικρά (μέσω loncin). Μόνο για τους ευρωπαίους αυτά, βάλε και τους Ιάπωνες που ήδη έχουν μικρά που φτιάχνονται σε αναπτυσσόμενες χώρες.
Γενικά εγώ βλέπω ότι το πράγμα έχει γίνει πολύ περίπλοκο για να βγάλουμε άκρη προς τα που πάει, έχουν μπλέξει τα μπούτια τους με συνεργασίες, με εργοστάσια σε 3ες χώρες που μόνο κανιβαλισμό φαίνεται ότι μπορεί να αποφέρει σε μια δεδομένη αγορά νέων μοτοσυκλετών. Λέω εγώ τώρα...
 

NitroArgi

Μέλος
Όνομα
Αργύρης
Μοτό
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Θα δεις ότι τιμολογιακα δεν θα υπάρξει κανένας κανιβαλισμός. Την Triumph ουσιαστικά την έχει αγοράσει η BAJAJ (ένα ποσοστό τουλάχιστον). Η ΚΤΜ τράβηξε αυτόν τον δρόμο (εκείνον της VW) αλλά στην δεκαετία της κρίσης όταν οι υπόλοιποι κοιμόντουσαν.
Δεν λέω ότι θα σταματήσει να φτιάχνει μικρά αλλά δεν μπορεί να παίξει όπως πριν 10 χρόνια σε όλες τις μικρές κατηγορίες. Για παράδειγμα όταν το VOGE 300DS κάνει κάτω από €4.000 και είναι best seller πώς θα πωληθεί το 250 Adventure στα €6.000??
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Διότι και εγώ ζαχαρώνω το 300 rally αλλά κωλώνω για να είμαι ειλικρηνής
Πρωτα απ ολα να πω οτι εβλεπα (και βλεπω )τα κινεζικα με δυσπιστια,ομως πρεπει να πω κατι που συνεβη σημερα.Ειχα παει με το τενερε σε εκδηλωση του Χελιωτη στα βουνα,σε μια φαση που ανοιγω να ξεμουδιασω περναω ενα καρο πανακριβα μηχανακια και το μονο που με ζορισε λιγο ηταν ενα Voge300 Rally.Θα μου πεις ηταν στα σωστα χερια,ναι αλλα επειδη πηρε λιγη ωρα να τον περασω ειχα την ευκαιρια να διαπιστωσω οτι αναρτησεις δουλευαν καλα στο χωμα,τελος παντων εξαρταται και απ τον αναβατη αλλα το μηχανακι μπορει...
Α και κατι αλλο,ηταν πανεμορφο απο κοντα.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Πρωτα απ ολα να πω οτι εβλεπα (και βλεπω )τα κινεζικα με δυσπιστια,ομως πρεπει να πω κατι που συνεβη σημερα.Ειχα παει με το τενερε σε εκδηλωση του Χελιωτη στα βουνα,σε μια φαση που ανοιγω να ξεμουδιασω περναω ενα καρο πανακριβα μηχανακια και το μονο που με ζορισε λιγο ηταν ενα Voge300 Rally.Θα μου πεις ηταν στα σωστα χερια,ναι αλλα επειδη πηρε λιγη ωρα να τον περασω ειχα την ευκαιρια να διαπιστωσω οτι αναρτησεις δουλευαν καλα στο χωμα,τελος παντων εξαρταται και απ τον αναβατη αλλα το μηχανακι μπορει...
Η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά ικανή πιστεύω….το μετά σκέφτομαι όσο αναφορά ανταλλακτικά και μετά από 20.000-30.000 χλμ τι θα δειξει μηχανολογοηλεκτρικα
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Η μοτοσυκλέτα είναι αρκετά ικανή πιστεύω….το μετά σκέφτομαι όσο αναφορά ανταλλακτικά και μετά από 20.000-30.000 χλμ τι θα δειξει μηχανολογοηλεκτρικα
ΟΚ ,μελλοντολογος δεν ειμαι o_O
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
ΟΚ ,μελλοντολογος δεν ειμαι o_O
Κανένας μας δεν είναι φυσικά. Ίσως να είμαστε απλά αρκετά δύσπιστοι τελικά; Ισως να έχουμε δίκιο;;
Κανένας μας δεν ξέρει. Μόνο οι χρήστες και τα χλμ θα δείξουν
 
Top Bottom