Επιλογή ελαστικού για on-off (110/80-19+150/70-17 V)

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Πρώτη φορά θα επιλέξω ελαστικό ον-οφ οπότε δεν εχω αποψη για αυτά(από σπορ ελαστικά ξέρω). Με αυτά που εχω διαβάσει είμαι ανάμεσα σε αυτά τα τρία, τιμή μέσα σε παρένθεση.
MICHELIN ROAD 5 TRAIL (250)
DUNLOP TRAILSMART MAX (230)
BRIDGESTONE BATTLAX A-41(230)

Να πω όμως την χρήση που κάνω είναι κατά 99% ασφαλτος και μόνο αν τύχει κάπου χώμα κατα αναγκη, ταξίδια και μεγάλες βόλτες. Η αλήθεια είναι ότι κλείνω προς την πρώτη επιλογή καθώς θεωρώ ότι το michelin θα χει καλύτερη συμπεριφορά στο βρεγμένο απο τα τρία αλλά και στο στεγνό στο όριο αφού τα αυλάκια δεν φτάνουν μεχρι την ακρη του ελαστικού. Μετά και από αυτά που έχω διαβάσει σε ελαστικό 90/10 καλύτερο είναι το dunlop που το προτείνουν όλοι και το bridgestone το κοιτάω σε 90/10 πάλι γιατι πιστεύω ότι θα βγάζει περισσότερα χλμ από το dunlop και λένε ότι είναι βελτιωμένο αρκετά. Αλλωστε εδώ με τα μαμά ελαστικά που είναι της bridgestone,παλιό μοντέλο και ειναι του 14 κάτι κάνω αν και πιστεύω ότι πρέπει να αλλαχθούν πλέον.

Η ερώτηση μου είναι με την χρήση που κάνω υπάρχει λόγος να μην προτιμήσω ενα ελαστικό που έιναι 100% για ασφαλτο όπως το Michelin και να κοιτάξω σε 90/10 και συγκεκριμένα ανάμεσα στα δύο. Γενικά εσείς τι προτείνετε.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Γιώργο επειδή γράφεις πολύ χιλιόμετρο θα σου πρότεινα να μην αποκλείσεις εύκολα τα Α41. Στα τελευταία ταξίδια εκτός συνόρων φοράω τα Α40 και δεν εχω θέμα πουθενά, ούτε εντός συνόρων. Είμαι στο τελείωμα του 2ου σετ και εχω κάνει 20.000 km και κρατάει ακόμα ικανοποιητικά χωρίς να εχει τετραγωνίσει με το βαρύ στα χαρτιά 1150 και θα πάω καρφί για το 3ο. Αποφεύγω όμως την εθνική συνήθως και όπου μπορώ αλλά στους επαρχιακούς δεν πάω και σαν κότα.

Στην βροχή είναι πολύ καλά, μόνο που δεν τους αρεσουν οι λευκές λωρίδες αλλά όχι κάτι τραγικό.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τα Dunlop Trailsmart Max, είναι σίγουρα ότι καλύτερο υπάρχει στη βροχή. Επίσης είναι άριστα στο στεγνό και έχουν επιδόσεις που διαρκούν, όσο έχεις πέλμα! Δεν χάνουν μέρος της αποδοσής τους μετά από 4, 5 χιλιάδες χλμ (όπως το κάνουν τα Μισλένια ;), τα οποία μπορεί στην 1η, άντε και στη 2η χιλιάδα χιλιομέτρων να υπερτερούν όλων, αλλά μετά η απόδοση κάνει βουτιά !!! ).
Τα Α41 έχουν βελτιώσεις σε σχέση με το Α40 (τα Α40 τα έβαλα και σε 3 000 χλμ τα έβγαλα στο gs, ενώ τα Α41 τα φοράει η Αφρικα), έχουν πιο γρήγορη κορώνα αλλά δεν απέβαλαν τα σπιναρίσματα εύκολα και την ενεργοποίηση του abs εύκολα επίσης, σε σχέση πάντα με τα Ντανλόπια!

Σου προτείνω ανεπιφύλακτα το νεότερο Ντάνλοπ (δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο ακόμα, θα μπει στο gs οσονούπω) αλλά φίλοι που είχαν το παλιότερο και το έβαλαν λένε ότι έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με το απερχόμενο (άριστο δηλαδή) και μένει να αποδειχθεί ότι ως δίγομο, θα έχει ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια (τα trailsmart που αντικατέστησε το max, βγάζουν 12-14000 χλμ και τετραγωνίζουν περίπου στις 10000, έχω 3 ζεύγη στη σειρά χρησιμοποιήσει και είναι ο μέσος όρος κι από τα 3 αυτό που γράφω).
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Γιώργο επειδή γράφεις πολύ χιλιόμετρο θα σου πρότεινα να μην αποκλείσεις εύκολα τα Α41. Στα τελευταία ταξίδια εκτός συνόρων φοράω τα Α40 και δεν εχω θέμα πουθενά, ούτε εντός συνόρων. Είμαι στο τελείωμα του 2ου σετ και εχω κάνει 20.000 km και κρατάει ακόμα ικανοποιητικά χωρίς να εχει τετραγωνίσει με το βαρύ στα χαρτιά 1150 και θα πάω καρφί για το 3ο. Αποφεύγω όμως την εθνική συνήθως και όπου μπορώ αλλά στους επαρχιακούς δεν πάω και σαν κότα.

Στην βροχή είναι πολύ καλά, μόνο που δεν τους αρεσουν οι λευκές λωρίδες αλλά όχι κάτι τραγικό.
Εσένα Κώστα θα σε έπαιρνα τηλ και να σε ρωτήσω τι φοράς και να μου πεις την γνώμη σου, εννοείται ότι θα σε πάρω πάλι να το αναλύσουμε λίγο μόλις ψιλοκαταλλήξω. Και είμαι ακριβώς στο στυλ που περιγράφεις και σε έχω δει ότι πας πολυ πολύ πολυ καλά και ακόμα καλύτερα. Και ακριβώς για τους ίδιους λόγους με εσένα δεν θέλω να βάλω κάτι που να το αλλάζω κάθε 10,000 πχ.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εχει να κάνει και με τον τρόπο οδήγησης του καθένα, με την μοτο, με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, το φόρτωμα κτλ.

Για τα Α40 σου έγραψα παραπάνω. Πρέπει να τονίσω όμως, πως οδηγάω με φόρα και λόγω χωμάτινης ενασχόλισης είμαι fan της πρόσφυσης, οπότε δεν φρενάρω και επιταχύνω απότομα ή οριακά, αλλά εκμεταλεύομαι την διαθέσιση πρόσφυση, ό τι κάνω δηλαδή και στο χώμα.

edit
με πρόλαβες πριν ποστάρω το παραπάνω (πάρε τηλ να τα πούμε)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εχει να κάνει και με τον τρόπο οδήγησης του καθένα, με την μοτο, με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, το φόρτωμα κτλ.

Για τα Α40 σου έγραψα παραπάνω. Πρέπει να τονίσω όμως, πως οδηγάω με φόρα και λόγω χωμάτινης ενασχόλισης είμαι fan της πρόσφυσης, οπότε δεν φρενάρω και επιταχύνω απότομα ή οριακά, αλλά εκμεταλεύομαι την διαθέσιση πρόσφυση, ό τι κάνω δηλαδή και στο χώμα.

edit
με πρόλαβες πριν ποστάρω το παραπάνω (πάρε τηλ να τα πούμε)

Κώστα οι περισσότεροι αυτό θέλουμε και προσπαθούμε να κάνουμε. Όχι απότομα φρένα/τέρμα γκαζι κλπ....
Εδώ είναι που λέω ότι το trailsmart έχει πολύ παραπάνω περιθώριο πρόσφυσης από το Α40, κι είναι λογικό. Το ε΄να θέλει αλλαγή περίπου στις 12-13000 χλμ κατά μέσο όρο, ενώ το άλλο το Α40, φτάνει τις 20000 χλμ. Ε, λογικό δεν είναι να μη μπορεί να φτάσει τα επίπεδα πρόσφυσης του trailmax?
Εδώ λοιπόν επιλέγει ο χρήστης: - Την καλύτερη συμπεριφορά σε κάθε περίπτωση, ή τη μεγαλύτερη διάρκεια με κάποιες θυσίες στις επιδόσεις;


Το Α41 βεβαίως έχει βελτιωμένα χαρακτηριστικά όσο αφορά στην κορώνα του (απολύτως βέβαιο και διαπιστωμένο αυτό) και δείχνει πιο μαλακό από τον προκάτοχο, αλλά Dunlop δεν είναι! Και δεν ξέρουμε και τη διάρκεια του trailsmart max. Μάλλον το ένα πλησίασε το άλλο πιο πολύ σε σχέση με τους προκατόχους, διατηρώντας όμως και τον αρχικό χαρακτήρα-προσανατολισμό.
Συνεπώς ότι και να επιλέξει κανείς, δε θα χάσει. Καλά λάστιχα και τα 2 ;)
 

aeriko

Μέλος
Όνομα
Πάνος
Μοτό
R 1200GS
Μετά από μια 15μηνη δύσκολη και στριφνή συμβίωση με τα Dunlop Roadsmart III και 16.000 διανυθέντα χλμ επανήλθα στα Dunlop trailsmart max και ξαναβρήκα την υγειά μου και την αυτοπεποίθησή μου.
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Από τα τρία ελαστικά που έβαλα στην αρχή, είμαι ανάμεσα στο michelin και στο bridgestone. Με ενδιαφέρει το λάστιχο να βγάζει αρκετά χλμ και για αυτόν τον λόγο αποκλείω το dunlop + οτι σε σπορ λάστιχο που είχα βάλει στο φαζερ μου dunlop, δεν με ειχε αρέσει καθόλου, ξέρω ότι είναι λάθος σαν κριτήριο αλλά αν μου κάτσει μια μάρκα στραβά μετά δύσκολα.
Τώρα νομίζω βάσει λογικής το μισελεν θα είναι καλύτερο και στην βροχή(βγάζει πολύ καλά λάστιχα στην βροχή αυτή η εταιρεία) αλλά και στο όριο (λόγω σχεδιασης ελαστικού δεν έχει αυλάκια στο όριο) από το bridgestone το οποίο θα είναι καλύτερο σε έναν χωματόδρομο αφού είναι 90/10 και ίσως βγάζει παραπάνω χλμ αλλά πιστεύω θα ναι μικρή η διαφορά.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Σε παρόμοια φάση με το φίλο που άνοιξε αυτό το θέμα...ψάχνω και εγώ ελαστικά 110/80/19 - 150/70/17 για Super Tenere για χρήση αποκλειστικά ασφάλτινη με ζητούμενα να ζεσταίνονται σχετικά γρήγορα, να είναι μαλακά και να προσφέρουν ικανοποιητικό κράτημα.Δε με απασχολεί καθόλου το χώμα.
Φοράω Dunlop trailsmart και θα ήθελα την αλλαγή αλλά αν δε βρεθεί κάτι καλύτερο, δεν αποκλείω να ξαναμπούν τα ίδια.
Με μια πρώτη ματιά ξεχώρισα τα...
Α.Michelin Pilot Road 4 ή 5
Β.Pirelli Scorpion Trail 1 ή 2
Γ.Bridgestone Battlax T30 ή Τ31
Δ.Dunlop Roadsmart 3
Ε.Pirelli Angel GT
ΣΤ.Bridgestone Battlax BT023

Αν υπάρχει και κάποια εναλλακτική πρόταση, δεκτή.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Η μηχανη σου ειναι περι τα 270 κιλα θα σου προτεινα λογο βαρους
Τα ντανλοπ νομιζω ροαντζμαρτ 4 πλεον
Βατλαξ βτ 23
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σε παρόμοια φάση με το φίλο που άνοιξε αυτό το θέμα...ψάχνω και εγώ ελαστικά 110/80/19 - 150/70/17 για Super Tenere για χρήση αποκλειστικά ασφάλτινη με ζητούμενα να ζεσταίνονται σχετικά γρήγορα, να είναι μαλακά και να προσφέρουν ικανοποιητικό κράτημα.Δε με απασχολεί καθόλου το χώμα.
Φοράω Dunlop trailsmart και θα ήθελα την αλλαγή αλλά αν δε βρεθεί κάτι καλύτερο, δεν αποκλείω να ξαναμπούν τα ίδια.
Με μια πρώτη ματιά ξεχώρισα τα...
Α.Michelin Pilot Road 4 ή 5
Β.Pirelli Scorpion Trail 1 ή 2
Γ.Bridgestone Battlax T30 ή Τ31
Δ.Dunlop Roadsmart 3
Ε.Pirelli Angel GT
ΣΤ.Bridgestone Battlax BT023

Αν υπάρχει και κάποια εναλλακτική πρόταση, δεκτή.
Dunlop trailsmart max, αν θες κατι κοντα σ αυτο που εχεις, βελτωμενο παντου.
Pirelli scorpion trail II αν θες κατι που κραταει καλυτερα , ζεσταινεται πιο γρηγορα αλλα βγαζει λιγοτερα χλμ σς διαρκεια ζωης.
Ξεχνα τα 100% ασφαλτινα-τουρινγκ λαστιχα για τα μεγαλα on off.
Οι επιλογες σου απο το Δ ως το ΣΤ θα σε προβληματισουν στους επαρχιακους δρομους και στην πολη. Στο καλο οδοστρωμα ειναι τελεια. Οταν βγεις ομως απο τους κεντρικους δρομους, δε συγκρινονται με τα αλλα ;)
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Dunlop trailsmart max, αν θες κατι κοντα σ αυτο που εχεις, βελτωμενο παντου.
...................
Ξεχνα τα 100% ασφαλτινα-τουρινγκ λαστιχα για τα μεγαλα on off.
........... ;)
Επειδή η αλήθεια είναι ακόμα δεν κατέληξα,για ποιο λόγο να ξεχνάς τα 100% ασφάλτινα τουρινγκ λάστιχα για εμένα που ενδιαφέρομαι για το road 5 trail, ρωτάω μήπως υπάρχει κάτι που δεν ξέρω. Και εμένα άλλωστε η χρήση μου είναι ασφαλτος 99% και αν τύχει χωματόδρομος
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Επειδή η αλήθεια είναι ακόμα δεν κατέληξα,για ποιο λόγο να ξεχνάς τα 100% ασφάλτινα τουρινγκ λάστιχα για εμένα που ενδιαφέρομαι για το road 5 trail, ρωτάω μήπως υπάρχει κάτι που δεν ξέρω. Και εμένα άλλωστε η χρήση μου είναι ασφαλτος 99% και αν τύχει χωματόδρομος
Μα στο εχω γραψει ηδη. Αυτα τα λαδτιχα στον επαρχιακο με χαλικι στις ακρες ή και στη μεση σε κατι φουρκετες, με λακουβες κλπ δεν ειναι καταλληλα. Τα 90 -10 που λενε, ειναι πολυ καλυτερσ. Επισης υπερεχουν στις αλλαγες οδοστρωματος. Αντιδρουν πιο προβλεψιμα.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto

Πολύ καλό λάστιχο το trail smart max, ταιριάζει στον χαρακτήρα της on off, μαλακό,με σχετικά γρήγορη κορώνα,σου ζητάει κιαλλο πλαγιασμα και δίνει σιγουριά. Ένα κλικ πάνω από τα turance next που είχα. Σε βρεγμένο δεν τα έχω δοκιμάσει. Διάρκεια στο χρόνο;........θα δείξει, αν και με ενδιαφέρει να με σώσει έστω και μία φορά από το να κρατήσει 2-3 χλδ παραπάνω
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Μα στο εχω γραψει ηδη. Αυτα τα λαδτιχα στον επαρχιακο με χαλικι στις ακρες ή και στη μεση σε κατι φουρκετες, με λακουβες κλπ δεν ειναι καταλληλα. Τα 90 -10 που λενε, ειναι πολυ καλυτερσ. Επισης υπερεχουν στις αλλαγες οδοστρωματος. Αντιδρουν πιο προβλεψιμα.
Τ χεις γραψει μ συγχωρεις δν ειχα ξυπνησει ακομα αργω λιγο!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

Πολύ καλό λάστιχο το trail smart max, ταιριάζει στον χαρακτήρα της on off, μαλακό,με σχετικά γρήγορη κορώνα,σου ζητάει κιαλλο πλαγιασμα και δίνει σιγουριά. Ένα κλικ πάνω από τα turance next που είχα. Σε βρεγμένο δεν τα έχω δοκιμάσει. Διάρκεια στο χρόνο;........θα δείξει, αν και με ενδιαφέρει να με σώσει έστω και μία φορά από το να κρατήσει 2-3 χλδ παραπάνω
Στη βροχη θα παθεις σοκ με τις ικανοτητες αυτου του ελαστικου ;)
Μακραν ο,τι καλυτερο δοκιμασα σε διτροχο!!!!
Καλυτερο κι απ τα 100% ασφαλτινα ακομα κι απ τα -κατα πολλους- "βροχινα" μισλενια!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@bill race εισαι ο 1ος αναβατης ΚΤΜ 990 1190 που εχει τοσο θετικη αποψη για το trailsmart στο συγκεκριμενο μηχανακι.
Χαιρομαι γι αυτο ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
@bill race εισαι ο 1ος αναβατης ΚΤΜ 990 που εχει τοσο θετικη αποψη για το trailsmart στο συγκεκριμενο μηχανακι.
Χαιρομαι γι αυτο ;)
ΚΤΜ 1050....βαλε γυαλι:p
 
Top Bottom