Επιλογή ελαστικών για ΧΤ600

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Ψάχνοντας για λάστιχα για το XT600e βρήκα το φόρουμ σας και γράφτηκα αφού και εγώ είμαι λάτρεις των εκδρομών και της φύσης.

Άσχετος με τα λάστιχα, διαβάζοντας τι έχετε γράψει εδώ στο φόρουμ και ψάχνοντας για λάστιχα 50-50 κατέληξα ότι για μπροστά θα πάρω το
Pirelli MT21 90/90-21 και για πίσω το Dunlop D606 120/90-17.
Η αγορά θα γίνει από το ίντερνετ. Το MT21 υπάρχει, αλλά το D606 δεν υπάρχει.
Δεν βρίσκω ούτε το Metzeler MC360 Mid-Hard 120/90-17 που είχα σαν δεύτερη επιλογή.
Τα Mitas και οποιοδήποτε λάστιχο που δεν μπορείς να αλλάξεις εύκολα σαμπρέλα απορρίπτονται.

Μπορείτε να μου προτείνεται κάποια πίσω λάστιχα για να δω τι μπορώ να βρώ;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ψάχνοντας για λάστιχα για το XT600e βρήκα το φόρουμ σας και γράφτηκα αφού και εγώ είμαι λάτρεις των εκδρομών και της φύσης.

Άσχετος με τα λάστιχα, διαβάζοντας τι έχετε γράψει εδώ στο φόρουμ και ψάχνοντας για λάστιχα 50-50 κατέληξα ότι για μπροστά θα πάρω το
Pirelli MT21 90/90-21 και για πίσω το Dunlop D606 120/90-17.
Η αγορά θα γίνει από το ίντερνετ. Το MT21 υπάρχει, αλλά το D606 δεν υπάρχει.
Δεν βρίσκω ούτε το Metzeler MC360 Mid-Hard 120/90-17 που είχα σαν δεύτερη επιλογή.
Τα Mitas και οποιοδήποτε λάστιχο που δεν μπορείς να αλλάξεις εύκολα σαμπρέλα απορρίπτονται.

Μπορείτε να μου προτείνεται κάποια πίσω λάστιχα για να δω τι μπορώ να βρώ;
Το D606 ειναι στην οψη αλλα και στην αποδοση σχεδον ιδιο με το MT21 Αν δεν το βρισκεις γιατι δεν βαζεις και πισω ΜΤ21;
Επισης νομιζω οτι το D606 υπαρχει για 17αρα ζαντα μονο σε 130/90/17 και βαζοντας το ψηλωνει ελαφρως το πισω μερος της μοτο
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Παιδιά γρηγορη ερώτηση και συγχωρέστε με γιατί είμαι σίγουρος ότι έχει απαντηθεί ήδη. Τι γίνεται όταν βάζεις μικρότερο νούμερο στο φάρδος; Στην περίμετρο γνωρίζω. Αντί για 140-80 130-80 πχ. Που και πως αλλάζει η συμπεριφορά στον πραγματικό κόσμο;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παιδιά γρηγορη ερώτηση και συγχωρέστε με γιατί είμαι σίγουρος ότι έχει απαντηθεί ήδη. Τι γίνεται όταν βάζεις μικρότερο νούμερο στο φάρδος; Στην περίμετρο γνωρίζω. Αντί για 140-80 130-80 πχ. Που και πως αλλάζει η συμπεριφορά στον πραγματικό κόσμο;
Επειδη μαλλον ρωτας για το LC4 μικροτερη διασταση = μεγαλυτερη ευελιξια στο χωμα Στην ασφαλτο με ενα ποντο λιγοτερο δεν θα δεις διαφορα Επισης η μικροτερη διασταση θα τετραγωνισει πιο αργα, θα ξεζανταρει πιο ευκολα αν χρειαστει (που θα χρειαστει καποια στιγμη), ειναι πιο ελαφρια και φυσικα πιο φτηνη
Ψηφιζω ναι στην 130!
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Το D606 ειναι στην οψη αλλα και στην αποδοση σχεδον ιδιο με το MT21 Αν δεν το βρισκεις γιατι δεν βαζεις και πισω ΜΤ21;
Επισης νομιζω οτι το D606 υπαρχει για 17αρα ζαντα μονο σε 130/90/17 και βαζοντας το ψηλωνει ελαφρως το πισω μερος της μοτο
Δεν βάζω πίσω το MT21 γιατί όλοι γράφετε ότι τρώγεται γρήγορα. Θέλω ένα λάστιχο που θα βγάλει κοντά τα ίδια χιλιόμετρα με το μπροστινό MT21 σε τουριστική οδήγηση που πάω εγώ.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Ευτυχώς που βρήκα το φόρουμ σας και έμαθα πέντε πράγματα. Μέχρι τώρα έβαζα στην τύχη όποια λάστιχα μου πρότεινε ο μάστορας και ήταν διαθέσιμα.

1) Πηγαίνω στο συνεργείο που πάω και την μηχανή, θεωρείται ο καλύτερος μάστορας στην Καλαμάτα, δεν έχει βουλκανιζατέρ.
Μου λέει ότι μπορεί να μου φέρει όποιο λάστιχο υπάρχει και να το βάλει αυτός.
Τον ρωτάω, φέρνεις Mitas;
Τρελός είσαι μου λέει, θέλεις να σκοτωθείς; Οπουδήποτε άλλη επώνυμη εταιρία διάλεξε αλλά όχι Mitas είναι επικίνδυνα.

2) Πηγαίνω μετά στο φίλο βουλκανιζατερά που πηγαίνω και το αυτοκίνητο και τον ξέρω 30 χρόνια.
Βάζει λάστιχα και σε αυτοκίνητα και σε μηχανές. Έχει συμμετάσχει νεότερος και σε αγώνες εντούρο .
Του λέω, θέλω λάστιχα 50-50 για το ΧΤ.
Μου προτείνει τα Metzeler Tourance.
Βρε του λέω, σου είπα να είναι λίγο χωμάτινα.
Εντάξει λέει, έχω το λάστιχο που ψάχνεις VEE RUBBER V163, το έχω βάλει σε πολλές μηχανές και είναι όλοι ευχαριστημένοι, 220 Ε τοποθετημένα.

Αυτά συμβαίνουν άμα ζεις στην επαρχία.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Τίμια τα vee rubber. Δεν μου είχαν βγάλει πολλά χλμ , αλλά για τη τιμή τους....ότι πρέπει.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Τίμια τα vee rubber. Δεν μου είχαν βγάλει πολλά χλμ , αλλά για τη τιμή τους....ότι πρέπει.
Εδώ όμως για τα Vee Rubber VRM 147 γράφετε τα χειρότερα.

 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Στο δικό μου ΧΤ φοράω mitas E09 dakar πίσω και απλό μπροστά. Το μηχανάκι το χρησιμοποιώ μόνο χώμα και άσφαλτο
μόνο για να πάω και να έρθω στη χωμάτινη βόλτα, Για 50/50 θα έβαζα Ε07. Ναι είναι πολύ σκληρά για ξεζαντάρισμα
αλλά είναι τόσο σκληρά που άμα πάθεις λάστιχο βγαίνεις άσφαλτο με tie wrap και fast. Θεωρητικά χάνεις την
υπόλοιπη βόλτα αλλά δεν κουβαλάς εργαλεία. Το Ε09 θέλει προσοχή μέχρι να ζεσταθεί και φυσικά στα νερά όπως
όλα τα τακουνάτα. Θέλω να δοκιμάσω στην επόμενή αλλαγή και εγώ το ΜΤ-21 μπροστά.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Για 50/50 θα έβαζα Ε07. Ναι είναι πολύ σκληρά για ξεζαντάρισμα αλλά είναι τόσο σκληρά που άμα πάθεις λάστιχο βγαίνεις άσφαλτο με tie wrap και fast.
Θα μπορώ να παω μέχρι την άσφαλτο με 100+30=130 κιλά;
100 εγώ και 30 οι αποσκευές κάμπινγκ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εδώ όμως για τα Vee Rubber VRM 147 γράφετε τα χειρότερα.

Σε αυτο το νημα εγω αναφερομαι στα VRM 147 Ο λαστιχας σου ομως λεει για τα V167 το οποιο φυσικα ειναι τελειως διαφορετικο λαστιχο και για αυτο δεν εχω ιδεα αν ειναι καλο ή οχι
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
D606 έχω βάλει 2 φορές στο παρελθόν αλλά 145 ευρώ για ένα τακουνάτο ελαστικό δεν θα τα έδινα.
Ναι αντέχει κάπως παραπάνω από το MT21 αλλά 40 ευρώ διαφορά (με μια γρήγορη ματιά στο google) δεν τα λες και λίγα.
Δεν ξέρω αν οι μετακινήσεις σου είναι καθημερινές αλλά προσωπικά εδώ και πολλά χρόνια έχω 2 σετ τροχών,ένα με χωμάτινα και ένα με πιο ονοφάδικα λάστιχα .
Αν ο τροχός είναι κομπλέ με γρανάζι,δισκόπλακα η αλλαγή τροχών δεν μου παίρνει πάνω από 10 λεπτά .
Το τελευταίο το αναφέρω γιατί υπάρχουν πολλά XT ως δότες ανταλλακτικών και λογικά μπορεί να βρεθούν φτηνοί τροχοί.

Είσαι σίγουρος ότι το Metzeler MC360 mid/hard βγαίνει για 17αρα ζάντα;Νομίζω μόνο 18" και 19" βγαίνει αυτό.
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Θα μπορώ να παω μέχρι την άσφαλτο με 100+30=130 κιλά;
100 εγώ και 30 οι αποσκευές κάμπινγκ.
Επανερχομαι με απαντηση για το πρωτο κλαταρισμα με Mitas E09 dakar.
Χθες σε βουνοκορφη πανω απο Χαρακα/Παλαια Φωκαια σε σταση για ξεκουραση ανακαλυψαμε τυχαια οτι εχει
σκασει η σαμπρελα στο πισινο απο προκα. Ειχα κανει ηδη πολλα χιλιομετρα χωμα σε γρηγορο ρυθμο και στα
ενδιαμεσα κομματια ασφαλτου ακουγα ενα βουητο αλλα υπεθεσα οτι ηταν απο την χαμηλη πιεση αερα που ειχα βαλει.
Fast δεν εβαλα σκεπτομενος οτι ειχα κανει πολλα χιλιομετρα με την προκα οποτε η τρυπα θα ηταν μεγαλη οπως και ηταν.
Εβαλα 4 μεγαλα δεματικα και ειχε ανοιχτο βουλκανιζατερ στη Παλαια Φωκαια οπου εγινε η αλλαγη σαμπρελας και η βολτα συνεχιστηκε.
Παντως και στην ασφαλτο κινουμενος για το βουλκανιζατερ φαινοταν να μαγουλιαζει το πελμα και οχι τα πλαινα. Εαν δεν σταματαγαμε για αναπαυση
το πιο πιθανον να το ανακαλυπτα στο βενζιναδικο που θα συμπληρωνα αερα για τον γυρισμο.
Το ΧΤ ζυγιζει γυρω στα 160 κιλα και εγω με εξοπλισμο 110+.
 
Top Bottom