Επιλογή μοτοσυκλέτας για μονοπατάδες.

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Φίλε Κώστα δεν γνωρίζω κάποια πηγή που να διαχωρίζει το χώμα που θα πατήσει ένα mx μηχανάκι.
Τους περιορισμούς τους θέτει το όχημα όχι το χώμα και το που θα είναι αυτό.
Καλά να είμαστε...
Αν θα μπορούσα να ερμηνεύσω αυτό που λέει ο Κώστας el-Gatto , αυτό θα ήταν ότι οι περιορισμοί που θέτει ο νόμος για τις μοτοσυκλέτες που δε φέρουν πινακιδα όχι απο αμέλειας του ιδιοκτήτη, αλλά επειδή είναι κατασκευασμένη για συγκεκριμένη χρήση (πίστα), θα είναι απείρως πιο αυστηροί, επομένως μου φαίνεται πολύ δύσκολο να αφήνει (ο νόμος) παράθυρο στο τι τεραιν ή τοποθεσία θα είναι η χρήση της.
Επειδή ούτε εγώ κατάλαβα τι έγραψα, εννοώ ότι δεν γίνεται το κράτος να σε αφήνει να αλωνίζεις στα βουνα χωρίς τα απαραίτητα έγγραφα κυκλοφορίας.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ίδιες απορίες και σκέψεις έχω και εγώ..
Δεν έχω εμπειρία αλλά απο αυτά που ρώτησα είναι καλύτερα 4χρονο και 250 - 350 cc για τα κιλά μας.
Επίσης επειδή και η δική μου χρήση θα είναι ελάχιστη , μου πρότειναν motocross για να μην εχω την χαρτούρα.
Από την άλλη εγώ σκέφτομαι για enduro για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο σε περίπτωση που θα βρεθώ σε δρόμο.
Σκέψεις κάνω και εγώ....
Και παρακολουθώ την συνέχεια.....
Καίνε και πιο λίγο απ'τα 990 :roflmao::p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
40τοσα ποστ σε λιγότερο από 3 ωρες! Παρακολουθώ με ενδιαφέρον γιατί έχω ακριβώς τις ίδιες ανησυχίες! Όχι άμεσα όμως! Καλοκαίρι, με ότι περισσέψει από την αγορά κουτιού!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ούτε εγώ μιλάω για άμεση αγορά Χρησταρα. Είναι δύσκολοι οι καιροί για τέτοια έξοδα αυτή τη στιγμή συν ότι οποιαδήποτε αναφορά για ακόμα μια μοτοσυκλέτα στο γκαράζ θα καταλήξω σε ΜΕΘ!
Ας περάσει η κρίση που βιώνουμε και μετά θα ξεκινήσω το ψάξιμο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αν θα μπορούσα να ερμηνεύσω αυτό που λέει ο Κώστας el-Gatto , αυτό θα ήταν ότι οι περιορισμοί που θέτει ο νόμος για τις μοτοσυκλέτες που δε φέρουν πινακιδα όχι απο αμέλειας του ιδιοκτήτη, αλλά επειδή είναι κατασκευασμένη για συγκεκριμένη χρήση (πίστα), θα είναι απείρως πιο αυστηροί, επομένως μου φαίνεται πολύ δύσκολο να αφήνει (ο νόμος) παράθυρο στο τι τεραιν ή τοποθεσία θα είναι η χρήση της.
Επειδή ούτε εγώ κατάλαβα τι έγραψα, εννοώ ότι δεν γίνεται το κράτος να σε αφήνει να αλωνίζεις στα βουνα χωρίς τα απαραίτητα έγγραφα κυκλοφορίας.
Αυτό θεωρείται δεδομένο ότι χωρίς τα σχετικά προβλεπόμενα έγγραφα και εξοπλισμό στο μηχανάκι δεν είσαι πουθενά νόμιμος.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
ποιες είναι οι προτάσεις στα 2Τ, που δεν "μακραίνουν χέρια" όπως είχε ειπωθεί και σε έτερο νήμα ;;;
κατά προτίμηση με ικανοποιητική αντιπροσώπευση.
// Β

ΥΓ ...θα το έχω Σαλαμίνα να πηγαίνουμε παρέα Τζον, άμα λάχει θα παίρνουμε και μια "μεσημβρινή διάβαση"
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Γιαννη κατι που πρεπει να λαβεις υποψη ειναι να βαρεθεις γρηγορα με ενα μηχανακι με μικρη αυτονομια κ χωρις πινακιδα.....γυρνωντας τα ιδια κοντινα μερη.
Το εχω παθει πριν πολλα χρονια εχοντας μικρο διχρονο....πηγαινα τις ιδιες διαδρομες μεχρι που το παρατησα.
Μπορεις να εχεις τρειλερ....αλλα κ αυτο εχει τη μανουρα του....συν οτι θα πρεπει να κανεις πολλα χλμ. με αυτοκινητο....με οτι αυτο συνεπαγεται.
Θελει σκεψη....προσωπικα πιστευω πως τα μηχανακια που εχεις σε καλυπτουν απολυτα.
Το βιντεακι που εβαλες με το 640...νομιζω το αποδεικνυει.....εκτος αν μιλαμε για ΜΧ....κ πιστα...εκει αλλαζει το πραγμα...!!!!
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
el-Gatto έγραψε:
Η κίνηση των ΜΧ -> ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ ολούθε ,ακόμα κ στα χωράφια ,ακόμα κ στα κορφοβούνια ,ακόμα κι αν το έχεις μεταφέρει φορτωμένο εκεί...
Για δείξε μου και που αναφέρεται αυτό...

Σε κάτι παλιά αρχεία που έχω "φυλακίσει" στον υπολογιστή μου λόγω της παλαιότερης εμπλοκής μου με τη διοργάνωση εκτός δρόμου αγώνων μοτοσυκλέτας, κάπου υπάρχει και ο νόμος 3937/2011. Στην παρ. 4 αρθ. 13 αναφέρει:

4.α) Δεν επιτρέπεται η κίνηση μηχανοκίνητων οχημάτων εκτός οδικού δικτύου σε οικολογικά ευαίσθητες εκτάσεις, όπως ενδεικτικά, μόνιμες ή εποχικές λίμνες και τέλματα και οι ακτές τους, ο αιγιαλός, οι αμμοθίνες, ποτάμια, ρέματα και ρυάκια, δάση, λιβάδια, βοσκότοποι, οι οικότοποι προτεραιότητας του παραρτήματος Ι της Οδηγίας 92/43/ΕΟΚ, καθώς και σε μονοπάτια που βρίσκονται σε τέτοιες περιοχές. Εξαιρείται η απολύτως αναγκαία κίνηση για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και ατυχημάτων, πυρκαγιών, καθώς και για λόγους εθνικής ασφάλειας και άμυνας, καθώς και οχημάτων του φορέα διαχείρισης των περιοχών αυτών. Εξαιρείται επίσης, η απολύτως αναγκαία κίνηση για την πρόσβαση σε καλλιεργούμενες εκτάσεις, για την εξυπηρέτηση της ποιμενικής κτηνοτροφίας και για τη διενέργεια υλοτομιών και τη μεταφορά δασικών προϊόντων ή εργαλείων επαγγελματικής αλιείας και υδατοκαλλιέργειας. Επιτρέπεται επίσης η κίνηση οχημάτων χιονιού σε πίστες χιονοδρομικών κέντρων.
β) Δεν επιτρέπεται η, μέσω της κίνησης μηχανοκίνητων οχημάτων, αυτόβουλη δημιουργία νέων ή η επέκταση υφιστάμενων δρόμων σε δασικά, χορτολιβαδικά και παράκτια οικοσυστήματα.


Ερώτηση 1 : Άραγε ισχύει ακόμα αυτό; Αν υπάρχει κάποιος νομικός ας μας ενημερώσει.
Ερώτηση 2 : Αν ισχύει προφανώς αφορά ΚΑΙ τα enduro. Σωστά;
ΥΓ : Αναφέρεται σε εκτός δρόμου κίνηση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Γιάννη ξεκινά να δοκιμάζεις μηχανάκια εντούρο γιατι αλλιώς είναι η θεωρία και αλλιώς η πράξη.

Τα μοτοκρός ξεχασε τα απλά.

Τα δίχρονα δεν ταιριάζουν σε όλους και θέλουν μεγαλύτερη περίοδο εξοικείωσης. Μη πάρεις 300 για πρώτο θα σε τεντώνει, ενα 250 είναι αρκετό.

Ένα 350 ή 400 επίσης τετράχρονο είναι άψογη επιλογή για μονοπατάρες. Αν γουστάρεις και πιστάκια δες και σύγχρονο 250 4Τ.

Ότι και να πάρεις θα ναι κουμπαράς χωρίς πάτο. Και γερό να είναι δεν θα σταματήσεις να δίνεις φράγκα για λάστιχα, λάδια κτλ.


Αν τα βάλεις κάτω διχρονόλαδο+ μεγάλη κατανάλωση με συχνές αλλαγές λαδιών και οικονομική λειτουργία των 4τ τότε έρχεται μια η άλλη, οπότε πάρε αυτό που σε φτιάχνει περισσότερο, γκιιιιιιιιν ή μπππραουυυυ.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
el-Gatto έγραψε:
Η κίνηση των ΜΧ -> ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ ολούθε ,ακόμα κ στα χωράφια ,ακόμα κ στα κορφοβούνια ,ακόμα κι αν το έχεις μεταφέρει φορτωμένο εκεί...



Σε κάτι παλιά αρχεία που έχω "φυλακίσει" στον υπολογιστή μου λόγω της παλαιότερης εμπλοκής μου με τη διοργάνωση εκτός δρόμου αγώνων μοτοσυκλέτας, κάπου υπάρχει και ο νόμος 3937/2011. Στην παρ. 4 αρθ. 13 αναφέρει:

4.α) Δεν επιτρέπεται η κίνηση μηχανοκίνητων οχημάτων εκτός οδικού δικτύου σε οικολογικά ευαίσθητες εκτάσεις, όπως ενδεικτικά, μόνιμες ή εποχικές λίμνες και τέλματα και οι ακτές τους, ο αιγιαλός, οι αμμοθίνες, ποτάμια, ρέματα και ρυάκια, δάση, λιβάδια, βοσκότοποι, οι οικότοποι προτεραιότητας του παραρτήματος Ι της Οδηγίας 92/43/ΕΟΚ, καθώς και σε μονοπάτια που βρίσκονται σε τέτοιες περιοχές. Εξαιρείται η απολύτως αναγκαία κίνηση για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών και ατυχημάτων, πυρκαγιών, καθώς και για λόγους εθνικής ασφάλειας και άμυνας, καθώς και οχημάτων του φορέα διαχείρισης των περιοχών αυτών. Εξαιρείται επίσης, η απολύτως αναγκαία κίνηση για την πρόσβαση σε καλλιεργούμενες εκτάσεις, για την εξυπηρέτηση της ποιμενικής κτηνοτροφίας και για τη διενέργεια υλοτομιών και τη μεταφορά δασικών προϊόντων ή εργαλείων επαγγελματικής αλιείας και υδατοκαλλιέργειας. Επιτρέπεται επίσης η κίνηση οχημάτων χιονιού σε πίστες χιονοδρομικών κέντρων.
β) Δεν επιτρέπεται η, μέσω της κίνησης μηχανοκίνητων οχημάτων, αυτόβουλη δημιουργία νέων ή η επέκταση υφιστάμενων δρόμων σε δασικά, χορτολιβαδικά και παράκτια οικοσυστήματα.


Ερώτηση 1 : Άραγε ισχύει ακόμα αυτό; Αν υπάρχει κάποιος νομικός ας μας ενημερώσει.
Ερώτηση 2 : Αν ισχύει προφανώς αφορά ΚΑΙ τα enduro. Σωστά;
ΥΓ : Αναφέρεται σε εκτός δρόμου κίνηση.
Και οι επίσημοι αγώνες enduro πως παίρνουν άδεια και λαμβάνουν χώρα?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη ξεκινά να δοκιμάζεις μηχανάκια εντούρο γιατι αλλιώς είναι η θεωρία και αλλιώς η πράξη.

Τα μοτοκρός ξεχασε τα απλά.

Τα δίχρονα δεν ταιριάζουν σε όλους και θέλουν μεγαλύτερη περίοδο εξοικείωσης. Μη πάρεις 300 για πρώτο θα σε τεντώνει, ενα 250 είναι αρκετό.

Ένα 350 ή 400 επίσης τετράχρονο είναι άψογη επιλογή για μονοπατάρες. Αν γουστάρεις και πιστάκια δες και σύγχρονο 250 4Τ.

Ότι και να πάρεις θα ναι κουμπαράς χωρίς πάτο. Και γερό να είναι δεν θα σταματήσεις να δίνεις φράγκα για λάστιχα, λάδια κτλ.


Αν τα βάλεις κάτω διχρονόλαδο+ μεγάλη κατανάλωση με συχνές αλλαγές λαδιών και οικονομική λειτουργία των 4τ τότε έρχεται μια η άλλη, οπότε πάρε αυτό που σε φτιάχνει περισσότερο, γκιιιιιιιιν ή μπππραουυυυ.
Ευχαριστώ Κωστή για τις συμβουλές, θα τις λάβω σοβαρά υπόψην.
Για αρχή εννοείται πως θα επιλέξω κάτι όχι δυνατό, ίσως 250 4Τ όπως είπες, αν και δε σου κρύβω ότι πιο πολύ με πορώνει ο δίχρονος ήχος αλλά την τελευταια ώρα διαβάζω κάποια συγκριτικά και έχω δει αρκετά βίντεο που συγκρίνουν τους δύο κόσμους. Σχεδόν όλοι καταλήγουν σε αυτά που λες.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
διομισαρακι διχρονο και ξερο ψωμι.....

:drt:

μολις ξεμπλεξουμε με τα μετρα , ελα ενα σαββατοκυριακο (μαζι με την κυρα) στο Ναυπλιο....
σπιτι εχεις για να μεινεις.....
να παρεις το ΤΜ250 το διχρονο να ''βγαλεις'' κεφια.....
βουνο υπαρχει ετοιμο παραδιπλα....
και αμαξι.... και τρειλερ....


τα υπολοιπα στο τηλεφωνο μωρη Qφαλα.....:p
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Φίλε Κώστα δεν γνωρίζω κάποια πηγή που να διαχωρίζει το χώμα που θα πατήσει ένα mx μηχανάκι.
Τους περιορισμούς τους θέτει το όχημα όχι το χώμα και το που θα είναι αυτό.
Καλά να είμαστε...
Αν θα μπορούσα να ερμηνεύσω αυτό που λέει ο Κώστας el-Gatto , αυτό θα ήταν ότι οι περιορισμοί που θέτει ο νόμος για τις μοτοσυκλέτες που δε φέρουν πινακιδα όχι απο αμέλειας του ιδιοκτήτη, αλλά επειδή είναι κατασκευασμένη για συγκεκριμένη χρήση (πίστα), θα είναι απείρως πιο αυστηροί, επομένως μου φαίνεται πολύ δύσκολο να αφήνει (ο νόμος) παράθυρο στο τι τεραιν ή τοποθεσία θα είναι η χρήση της.
Επειδή ούτε εγώ κατάλαβα τι έγραψα, εννοώ ότι δεν γίνεται το κράτος να σε αφήνει να αλωνίζεις στα βουνα χωρίς τα απαραίτητα έγγραφα κυκλοφορίας.
Αυτό ακριβώς Θένο & Γιάννο.
Κοινή λογική.
Οι ΜΧ μοτ/τες κατ'αρχήν ,ΔΕΝ έχουν έγκριση τύπου κυκλοφορίας ,άρα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ κ η κυκλοφορία τους ,ΠΑΝΤΟΥ ! ,τόσο απλά.
Πωλούνται αρχικά με αποδεικτικό πώλησης(απόδειξη-τιμολόγιο) κ συνεχίζουν να αλλάζουν χέρια με αυτό το τιμολόγιο + ΥΠ.ΔΗΛ.Πώλησης
ΔΕΝ έχουν Εγκριση Τύπου Οχήματος ,ΔΕΝ υπόκεινται σε προδιαγραφές κυκλοφορίας ,ΔΕΝ μπορούν να βγάλουν τα απαραίτητα έγγραφα (αδεια-ασφάλεια) ,ΔΕΝ μπορούν να κυκλοφορήσουν πουθενά ,κ αποτελούν ειδικά οχήματα μηχανοκίνητου αθλητισμού κλειστού-ελεγχόμενου χώρου.
Γι'αυτό άλλωστε και ΔΕΝ μπορούν ΝΟΜΙΜΩΣ να λάβουν μέρος ΟΥΤΕ ΚΑΝ σε αγώνες ENDURO ,παρ'όλο που αυτοί γίνονται συντεταγμένα από Νόμιμες Ομοσπονδιες ,και είναι χαραγμένες-κλειστές-κορδελιασμένες διαδρομές κ με προσωπικό ασφάλειας ,κ στα βουνά ,κι όμως ,οι ΜΧ ΔΕΝ εχουν ΝΟΜΙΜΗ έγκριση ούτε γι'αυτό.
Πόσο μάλλον για μεμονωμένη χρήση ,σε οποιοδήποτε δημόσιο-κρατικό-ασαφές-εκτεθειμένο-προσβάσιμο χωμάτινο η μη περιβάλλον.

Τώρα ,το ΤΙ κάνει ο καθένας ,κ πως ερμηνεύει τον Νόμο ,κ ΑΝ υπάρχει σοβαρός έλεγχος ,κ ΠΟΣΕΣ είναι οι πιθανότητες να ελεγθεί κάποιος με ΜΧ σε κυκλοφορία κ να υποστεί τις συνέπειες ,είναι άλλο θέμα συζήτησης ,το οποίο έγκειται σε γενική συζήτηση κρατικών-κοινωνικών κανόνων κ σεβασμού ή όχι αυτών.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλησπέρα,
.......
Απλότητα στη συντήρηση δεδομένου ότι θα το συντηρώ / φτιάχνω αποκλειστικά μόνος μου.

Μεταχειρισμένο ή καινούργιο?
Σύμφωνα μονο με αυτά τα δύο που εγραψες, ξεχνάς τα mx και λοιπές "καθαρόαιμες" ομορφιές, γιατί θα είσαι με ένα ρολόι στο ενα χερι και ένα αναβατοριο στο άλλο!!! Ένα εντουρακι, εάν το αποφασίσεις τελικά, είναι αυτό που σου ταιριάζει.

Τέλος, μεταχειρισμένο και μόνο μεταχειρισμένο!!!
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Καλησπέρα,

Μια και αρχίζω και ανακαλύπτω μικρά διαμάντια κοντά στο σπίτι μου, σκέφτομαι να αποκτήσω και το κατάλληλο μηχάνημα γι αυτά.
Πρόσκληση λοιπόν στους εντουράδες και μη, να ξεδιπλώσουν την γνώση / γνώμη τους έτσι ώστε να καταλήξουμε στο κατάλληλο μηχάνημα για αυτή τη χρήση.

Προτιμάτε 4Τ ή 2Τ και γιατί?
Ποια είναι τα κυβικά τα οποία είναι προτιμότερα? 125? 250? 300? 450?
Απλότητα στη συντήρηση δεδομένου ότι θα το συντηρώ / φτιάχνω αποκλειστικά μόνος μου.

Μεταχειρισμένο ή καινούργιο?
Και γιατί?

Αναλόγως πως θα εξελιχθεί η κουβέντα, θα θέσω αργότερα και ένα άλλο ερώτημα το οποίο θα δοκιμάσει την ικανότητά μας για έναν υγιή διάλογο.
Εγώ θεωρώ ότι για να κάνεις ενα καλό ξεκίνημα "πρέπει" να ξεκινήσεις με 250 2Τ, είναι το ιδανικό για αρχή και τόσο όσο σε δύναμη. Τα λιγότερα κιλά από ένα 4Τ φαίνονται αισθητά όσο περνάει η ώρα σε μια καλή εντουτοβολτα 5ωρων για παράδειγμα. Δεν μπλέκεις με ρυθμισεις η τσεκάρισμα σε βαλβίδες κτλ κάθε 40 με 50 ώρες που θέλουν τα 4Τ. Επειδή τονίζεις ότι τα περισσότερα θες να τα κάνεις μόνος σου στο 2Τ θες μόνο αλλαγή μπουζί κάθε 30 ώρες περίπου (το δικο μου τόσο θέλει) λάδια σασμάν λιγότερο από λιτρο κάθε 15 με 20 ώρες, καθάρισμα φίλτρου κάθε 2η βόλτα ή μετά από κάθε βόλτα (εξαρτάται) πιστόνι ανά 100 με 150 ώρες (εξαρτάται βέβαια και τη χρήση). Θεωρώ επειδή πιάνουν τα χέρια σου πολύ τα έχεις εύκολα όλα αυτά να τα κάνεις.
Τώρα αν θα είναι καινούργιο ή μεταχειρισμένο εξαρτάται από σένα και δεν εννοώ μόνο του αν θες να "ξεφύγεις" οικονομικά . Η γνώμη μου είναι να ζυγισεις την παράμετρο χρόνο και κατά πόσο πιστεύεις θα το χρησιμοποιήσεις. Αν είσαι στη φάση να γυρνάς στην περιοχή σου και να βγεις σε διάφορα οργανωμένα event που γίνονται κατά καιρούς επένδυσε στο εντουρο. Αν σκέφτεσαι απλά να κάνεις και 3 ενουροβολτες το χρόνο πάρε σίγουρα μεταχειρισμένο περίπου 10ετιας ώστε να μην δώσεις αρκετά χρήματα για κάτι που δεν θα χρησιμοποιείς.
Από την άλλη αν έχεις κάτι που σε @αυλωνει είμαι σίγουρος ότι θα περιμένεις πως και πως να το καβαλησεις. Αλλά έχεις και τρομάρα σου ήδη 3
Πανρως αν καταλήξεις να πάρεις κάτι πιο "σύγχρονο" δεν είναι ανάγκη να είναι κούτα. Μπορείς να βρεις 2ετιας 3ετιας σε καλά χρήματα.

ΥΓ : μιλάω μόνο για εντουρο το μοτοκρος άστο στην άκρη τελείως
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Από τις γουρούνες των 250 κιλών στα 2χρονα εντούρο...καραντινάτες μεταβολές...
Πάρε ένα τέτοιο να πηγαίνεις παντού...και εκεί που δε χωράει, απλά ανοίγει το δρόμο...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ θεωρώ ότι για να κάνεις ενα καλό ξεκίνημα "πρέπει" να ξεκινήσεις με 250 2Τ, είναι το ιδανικό για αρχή και τόσο όσο σε δύναμη. Τα λιγότερα κιλά από ένα 4Τ φαίνονται αισθητά όσο περνάει η ώρα σε μια καλή εντουτοβολτα 5ωρων για παράδειγμα. Δεν μπλέκεις με ρυθμισεις η τσεκάρισμα σε βαλβίδες κτλ κάθε 40 με 50 ώρες που θέλουν τα 4Τ. Επειδή τονίζεις ότι τα περισσότερα θες να τα κάνεις μόνος σου στο 2Τ θες μόνο αλλαγή μπουζί κάθε 30 ώρες περίπου (το δικο μου τόσο θέλει) λάδια σασμάν λιγότερο από λιτρο κάθε 15 με 20 ώρες, καθάρισμα φίλτρου κάθε 2η βόλτα ή μετά από κάθε βόλτα (εξαρτάται) πιστόνι ανά 100 με 150 ώρες (εξαρτάται βέβαια και τη χρήση). Θεωρώ επειδή πιάνουν τα χέρια σου πολύ τα έχεις εύκολα όλα αυτά να τα κάνεις.
Τώρα αν θα είναι καινούργιο ή μεταχειρισμένο εξαρτάται από σένα και δεν εννοώ μόνο του αν θες να "ξεφύγεις" οικονομικά . Η γνώμη μου είναι να ζυγισεις την παράμετρο χρόνο και κατά πόσο πιστεύεις θα το χρησιμοποιήσεις. Αν είσαι στη φάση να γυρνάς στην περιοχή σου και να βγεις σε διάφορα οργανωμένα event που γίνονται κατά καιρούς επένδυσε στο εντουρο. Αν σκέφτεσαι απλά να κάνεις και 3 ενουροβολτες το χρόνο πάρε σίγουρα μεταχειρισμένο περίπου 10ετιας ώστε να μην δώσεις αρκετά χρήματα για κάτι που δεν θα χρησιμοποιείς.
Από την άλλη αν έχεις κάτι που σε @αυλωνει είμαι σίγουρος ότι θα περιμένεις πως και πως να το καβαλησεις. Αλλά έχεις και τρομάρα σου ήδη 3
Πανρως αν καταλήξεις να πάρεις κάτι πιο "σύγχρονο" δεν είναι ανάγκη να είναι κούτα. Μπορείς να βρεις 2ετιας 3ετιας σε καλά χρήματα.

ΥΓ : μιλάω μόνο για εντουρο το μοτοκρος άστο στην άκρη τελείως
Ευχαριστώ για τις συμβουλές Λιάκο, θα τις λάβω σοβαρά υπ'όψην.
Σχετικά με την παλαιότητα θα ήθελα να παίξω γύρω στην 5ετία γιατί καινούργιο απότι είδα οι τιμές ξεφεύγουν, και δε θα ήθελα να πάω στο άλλο άκρο του πολύ παλιού γιατί είναι ,μηχανήματα που κοπανιούνται στα βουνά, με ότι αυτό συνεπάγεται για το πλαίσιο κτλ.
Δε με φοβίζουν οι δουλειές στο μηχανάκι για το θέμα της συντήρησης και θα τις κάνω στις προβλεπόμενες ώρες.
Η χρήση θα είναι αρκετά συχνή γιατί αν δω ότι συνεχίζει και μου αρέσει όπως τώρα, τότε θα το καθιερώσω και σαν άθληση.
Ευχαριστώ :ok:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Από τις γουρούνες των 250 κιλών στα 2χρονα εντούρο...καραντινάτες μεταβολές...
Πάρε ένα τέτοιο να πηγαίνεις παντού...και εκεί που δε χωράει, απλά ανοίγει το δρόμο...
Έχω το 640 μάνα μου που τα κάνει όλα και συμφέρει, απλά θέλω να μπαίνω με περισσότερη ασφάλεια στο μονοπάτι και να δοκιμάσω καινούργιες τεχνικές κτλ, πράγμα που όχι το 790/990 δε θα μου μάθουν αλλά ούτε καν και το 640.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές Λιάκο, θα τις λάβω σοβαρά υπ'όψην.
Σχετικά με την παλαιότητα θα ήθελα να παίξω γύρω στην 5ετία γιατί καινούργιο απότι είδα οι τιμές ξεφεύγουν, και δε θα ήθελα να πάω στο άλλο άκρο του πολύ παλιού γιατί είναι ,μηχανήματα που κοπανιούνται στα βουνά, με ότι αυτό συνεπάγεται για το πλαίσιο κτλ.
Δε με φοβίζουν οι δουλειές στο μηχανάκι για το θέμα της συντήρησης και θα τις κάνω στις προβλεπόμενες ώρες.
Η χρήση θα είναι αρκετά συχνή γιατί αν δω ότι συνεχίζει και μου αρέσει όπως τώρα, τότε θα το καθιερώσω και σαν άθληση.
Ευχαριστώ :ok:
5ετιας μια χαρά είναι θα κάνεις την δουλειά σου εξαιρετικά και σε θέμα κόστους πάλι θα είσαι σε λογικά πλαίσια. Πάντως να προσπαθήσεις έστω και για λίγο να οδηγήσεις και 2Τ και 4Τ ώστε να δεις τις διαφορές και τι σου ταιριάζει εσένα πιο καλά. Και όταν έρθει η ώρα προσοχή με την αγορά πααααρα πολύ γιατί υπάρχουν πολλάααα λιωμένα και στο 4Τ αν πας για καμιά γενική επισκευη το 1000αρικο είναι το μίνιμουμ
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πάρε κάτι με μοχλικό.

Αν θες σώνει και καλά ΚΤΜ, το pds να είναι αναβαθμισμένο με revalving ή καλύτερα αλλαγμένο το αμορτισέρ.
 
Top Bottom