Φίλε Κώστα δεν γνωρίζω κάποια πηγή που να διαχωρίζει το χώμα που θα πατήσει ένα mx μηχανάκι.
Τους περιορισμούς τους θέτει το όχημα όχι το χώμα και το που θα είναι αυτό.
Καλά να είμαστε...
Αν θα μπορούσα να ερμηνεύσω αυτό που λέει ο Κώστας
el-Gatto , αυτό θα ήταν ότι
οι περιορισμοί που θέτει ο νόμος για τις μοτοσυκλέτες που δε φέρουν πινακιδα όχι απο αμέλειας του ιδιοκτήτη, αλλά επειδή είναι κατασκευασμένη για συγκεκριμένη χρήση (πίστα), θα είναι απείρως πιο αυστηροί, επομένως μου φαίνεται πολύ δύσκολο να αφήνει (ο νόμος) παράθυρο στο τι τεραιν ή τοποθεσία θα είναι η χρήση της.
Επειδή ούτε εγώ κατάλαβα τι έγραψα, εννοώ ότι δεν γίνεται το κράτος να σε αφήνει να αλωνίζεις στα βουνα χωρίς τα απαραίτητα έγγραφα κυκλοφορίας.
Αυτό ακριβώς Θένο & Γιάννο.
Κοινή λογική.
Οι ΜΧ μοτ/τες κατ'αρχήν ,ΔΕΝ έχουν έγκριση τύπου κυκλοφορίας ,άρα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ κ η κυκλοφορία τους ,ΠΑΝΤΟΥ ! ,τόσο απλά.
Πωλούνται αρχικά με αποδεικτικό πώλησης(απόδειξη-τιμολόγιο) κ συνεχίζουν να αλλάζουν χέρια με αυτό το τιμολόγιο + ΥΠ.ΔΗΛ.Πώλησης
ΔΕΝ έχουν Εγκριση Τύπου Οχήματος ,ΔΕΝ υπόκεινται σε προδιαγραφές κυκλοφορίας ,ΔΕΝ μπορούν να βγάλουν τα απαραίτητα έγγραφα (αδεια-ασφάλεια) ,ΔΕΝ μπορούν να κυκλοφορήσουν πουθενά ,κ αποτελούν ειδικά οχήματα μηχανοκίνητου αθλητισμού κλειστού-ελεγχόμενου χώρου.
Γι'αυτό άλλωστε και ΔΕΝ μπορούν ΝΟΜΙΜΩΣ να λάβουν μέρος ΟΥΤΕ ΚΑΝ σε αγώνες ENDURO ,παρ'όλο που αυτοί γίνονται συντεταγμένα από Νόμιμες Ομοσπονδιες ,και είναι χαραγμένες-κλειστές-κορδελιασμένες διαδρομές κ με προσωπικό ασφάλειας ,κ στα βουνά ,κι όμως ,οι ΜΧ ΔΕΝ εχουν ΝΟΜΙΜΗ έγκριση ούτε γι'αυτό.
Πόσο μάλλον για μεμονωμένη χρήση ,σε οποιοδήποτε δημόσιο-κρατικό-ασαφές-εκτεθειμένο-προσβάσιμο χωμάτινο η μη περιβάλλον.
Τώρα ,το ΤΙ κάνει ο καθένας ,κ πως ερμηνεύει τον Νόμο ,κ ΑΝ υπάρχει σοβαρός έλεγχος ,κ ΠΟΣΕΣ είναι οι πιθανότητες να ελεγθεί κάποιος με ΜΧ σε κυκλοφορία κ να υποστεί τις συνέπειες ,είναι άλλο θέμα συζήτησης ,το οποίο έγκειται σε γενική συζήτηση κρατικών-κοινωνικών κανόνων κ σεβασμού ή όχι αυτών.