Επιλογή μοτοσυκλέτας για μονοπατάδες.

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάρε κάτι με μοχλικό.

Αν θες σώνει και καλά ΚΤΜ, το pds να είναι αναβαθμισμένο με revalving ή καλύτερα αλλαγμένο το αμορτισέρ.
Κωστή δεν έχω κλειδώσει στα ΚΤΜ, εννοείται ότι θα προσπαθήσω να βρώ το κατάλληλο για εμένα, ανεξαρτήτου μάρκας.
Αν θες εξήγησε λίγο γιατί το pds να είναι αναβαθμισμένο ή αλλάγμένο?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τα popcorn κάνουν κακό στην υγεία ρε Στέφανε, πες μας την γνώμη σου επι του θέματος :)
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τι άποψη να σου γράψω ρε Γιάννη, ξέρω 'γω... όμως θέλω να διαβάσω όλες τις προτάσεις που θα γραφτούν. Άσε που με το ερασιτεχνική χρήση και άθληση -που έγραψες- με μπέρδεψες λίγο.

Αν μπορώ να κάνω μια πρόταση από θέμα αξιοπιστίας είναι το WR250F 2015 μέχρι 2017 που και να ξεχάσεις και λίγο τη απαιτητική συντήρηση δε μασάνε τίποτα (ε, και 40-42 αλογάκια στρόφαλο δεν είναι και άσχημα). Κάποια στιγμή συζήταγα με τον Πισιμάνη (τρέχει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro) και μου έλεγε πως στη δική τους πιάτσα το λένε το Serow των καθαρόαιμων.

Γενικά πάντως, αν η κατεύθυνση είναι μόνο καθαρόαιμα εγώ θα έπαιρνα 4Τ 250cc γιατί θεωρώ πως είναι μεγάλο σχολείο καθώς και σε παίρνει και πρέπει να τα στύβεις. Τα 2Τ 250cc είναι περίπου σαν τα 4T 450cc σε δύναμη, σε ξελασπώνουν στα δύσκολα αλλά και μακραίνουν χέρια αν τα τρέξεις και δεν είναι τόσο σχολείο όσο τα μικρά. Είχα δίχρονο 250cc, το οποίο πήρα αφού έζησα κοντά 2 χρόνια με δίχρονο 125cc και κάτι άρχισε να μου λείπει. Παρ' όλα αυτά δε θεωρώ ότι η άποψη μου πρέπει να σε επηρεάσει, ήμουν στη κατηγορία "πιο χομπίστας πεθαίνεις".
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Δίχρονο? τετράχρονο? 250? 300? 400?
Παγκοσμιες ερωτήσεις :thumbsdown:
Το θέμα είναι ότι αν ξεκινάς από 990 κυβικά και κατεβαίνεις (στο χώμα)
Έχεις θέμα, και το αντιλαμβάνεσαι.

Ρε γιατί δεν με αφήνετε να αγιάσω?
Κατά την ταπεινή μου γνώμη το 2χρονο ανεβαίνει σε μεγάλες δυσκολίες δέντρα κ. λοιπά.
Σε κουράζει όμως σωματικά και θέλει προπόνηση!!!
Το 4χρονο είναι ποιο εύκολο στην οδήγηση, αλλά ποιο μεγάλος βάρος όταν σου πέφτει (θα σου πέφτει, μην το σκέφτεσαι)
20κιλα φαίνονται στο βουνό.
Ρε γιατί δεν με αφήνεται να αγιάσω?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κωστή δεν έχω κλειδώσει στα ΚΤΜ, εννοείται ότι θα προσπαθήσω να βρώ το κατάλληλο για εμένα, ανεξαρτήτου μάρκας.
Αν θες εξήγησε λίγο γιατί το pds να είναι αναβαθμισμένο ή αλλάγμένο?

Στις πρώτες γενιές 98 ως το 2002 και μετά στο 2003 αντιδρούσε απότομα, ειδικά στις μεγαλες ανωμαλίες, πχ στα σαμάρια των φρένων και ξαφνικά ένιωθες τον πίσω τροχό στο αέρα η σε πέταγε κάτω αν ήσουν άτυχος.

Ενώ δουλεύει στα ψηλα, στα δύσκολα δεν είναι τόσο καλό όσο ένα αμορτισέρ με μοχλικό. Θέλει φορά για να δουλέψει κι αν δεν γίνει αυτό έχει μια περίεργη αίσθηση, διαβάζει μεν αλλά δεν έχει αυτή τη smooth αίσθηση του μοχλικού.

Κάθε χρόνο προσπαθούν να το βελτιώσουνε και ομολογουμένως κάποιες χρονιές το πέτυχαν. Είναι και συνάρτηση πλαισίου, γεωμετρίας, βαλβινγκ κτλ.

Δεν γνωρίζω για τα πιο καινούργια αλλά έχω φίλο με 17ρι exc f 250 που του άρεσε περισσότερο η λειτουργία του 14ριου 250 και ολο παραπονιέται. Και γω καβαλάω μηχανή του 2005 και γουστάρω στο μονοπάτι.

Μερικά tips

Άλλο ένα tip, επειδή στη Σαλαμίνα έχει πολύ πέτρα, επέλεξε ένα μηχανάκι με πιο μαλακό setting. Oχι να είναι σώβρακο αλλά να είναι σεταρισμένο για πέτρα, με ελαφρώς γρήγορες συμπιέσεις και με μέτριες αποσβέσεις επαναφοράς.

Επίσης το πιο σημαντικό είναι να μάθεις να οδηγάς ένα εντούρο. Εκεί πρέπει να επικεντρωθείς όταν το πάρεις.
+
Όλα τα σύγχρονα εντούρο ας πούμε από 2010 και μετά είναι καλές μηχανές, απλά βρες πια σου ταιριάζει.




Περνα μια βόλτα από τον Δάσκαλο τον Μήτσο, θα χαρεί πολύ να σε βοηθήσει. Και μηχανάκι θα σου βρει. Καλό είναι να είναι γνωστού και ο Μήτσος ξέρει. Καλύτερα να πάρεις εντούρο πρωταθλητή, παρά από πιτσιρικά που δεν ξέρει να οδηγάει.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Γιαννη νομιζω στην αρχη, χωρις το φρενο του κινητηρα στα γκρεμια, θα σε φοβισει το 2Τ.
Και επειδη θελεις και δυναμη θα σου ελεγα κατι πιο μεγαλο απο 300cc πχ
Εγω θα κοιτουσα κατι σε wr450f
Aντε οργανωθειτε.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
http://instagr.am/p/B_ErOpAnNyf/ Δεν χρειαζεσαι νομιζω κατι μικροτερο απο αυτο που εχεις.λιγο προσπαθεια θελει και οι "γουρουνες" πανε μονοπατι.. ισως και κανα 8ωρο καθε μερα στο γυμναστηριο.

υ.γ Ο πολωνος ειναι τρελος.

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Eνδεικτικά κι επειδή ανέφερες χρήση για μονοπάτια. Focus JAM² 6.7 NINE | E-Bike Fully Shop Ένα e mtb είναι η καλύτερη και φθηνότερη λύση. Ανεβαίνεις τρένο και δε χρειάζεται να πεταλάρεις ανηφόρα. Έχω δει να το χρησιμοποιούν άτομα με κάτω του μετρίου φυσική κατάσταση. Ούτε τρέιλερ όυτε άδειες κι ελάχιστα έξοδα συντήρησης. Α και κάτω από 25κ!
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 690 rally.
Έτοιμο σε έχω φουλ μονοπάτι!!!! μόνο που είναι λιγο τσουχτερό πάρε 2τ 250 εγώ νοίκιασα ενα από τον Μπουρδο και πήγα Μέγαρα με την παρέα και ενθουσιάστηκα..


Στάλθηκε από το Hisense C30 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Με το ποδήλατο έχει αδρεναλίνη μόνο στη κατηφόρα και εφόσον υπάρχει σχετική εμπειρία ενώ με τη μηχανή παντού. Δεν συγκρίνεται η κ__λ_ της οδήγησης με μηχανή εντούρο.

Επιπλέον το ποδήλατο παθαίνει πιο συχνά ζημιές και τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Α και οι τούμπες με το ποδήλατο πονάνε πιο πολύ λόγω πιο ελαφριού εξοπλισμού.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Είπαμε, γουστάρουμε το γκάζι περισσότερο απ'το πετάλι λεμεεεε
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Νομιζω οτι ενα Beta Crosstrainer / Xtrainer θα ηταν ιδανικο για αυτο που περιγραφεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Aldebaran , θες να ορίσεις λίγο καλύτερα τη χρήση και τα τερρεν τα οποία θα ήθελες ιδανικά τη βέλτιστη απόδοση?

Πολύ γενικευμένα και μιλώντας πάντα για εντούρο μηχανάκια

Σε πολύ κλειστά και τεχνικά μονοπάτια: 200-250cc 2T ή 250-300cc 4T
Λιγότερο τεχνικά ή με μεγαλύτερη εμπειρία 250-300cc 2T ή 350-400cc 4T
Πιο ανοιχτά κομμάτια και αρκουδόγκαζο / πολύ περισσότερη εμπειρία / πιο εκδρομικό εντούρο 450-5004Τ

Πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα 2Τ έναντι 4Τ, δε θα μπω στη διαδικασία να αναφέρω μιας και καταλήγει να είναι υποκειμενικό από ενα σημείο και έπειτα (εκτός από περιπτώσεις τρομερά απαιτητικών κι τεχνικών μονοπατιών "τύπου" trial, όπου εκεί το 2Τ είναι σχεδόν μονόδρομος).
Γενικά ισχύει οτι όσο πιο τεχνικό είναι το κομμάτι η ζυγαριά γέρνει προς τα 2Τ και τους μικρότερους κυβισμούς και το ανάποδο.
Προσωπικά μιλώντας, αν η χρήση ήταν μόνο μονοπάτια / τεχνική οδήγηση θα επέλεγα 2Τ και για πιο all around εντούρο χρήση μεσαία 4Τ. Για πιο εκδρομική χρήση μηχανάκια δόξα τω θεώ έχεις μπόλικα...

Να προσθέσω οτι τον καιρό που έκανα συστηματικά εντούρο με 250 2Τ και 250 4Τ και είχα φτάσει σε σχετικά καλό επίπεδο τεχνικής (με συμμετοχή σε 2 αγώνες στα ντουζένια μου), πήρα ένα εκπληκτικό διασκεδαστικότατο με γκάζι αρκούδας 450 4Τ... και αυτομάτως σταμάτησα να ευχαριστιέμαι κλειστά μονοπάτια και πιο τεχνικά κομμάτια.............
Η δύναμη και το γκάζι ΔΕΝ είναι σύμμαχοι στην τεχνική οδήγηση και τα μονοπάτια όπως ακριβώς και το βάρος.

Συμφωνώ σε όσα γράφτηκαν για το wr250F, ενώ θα προσέθετα και ένα exc200 2T. Αν δε θες να πας σε κατι εξειδικευμένο μπορείς να δεις και ένα xr250r σαν δοκιμαστικό μηχανάκι που τα κάνει πραγματικά όλα σε πρώτη φάση, αν θες να βρεις τι σου ταιριάζει σαν χρήση, χωρίς να δώσεις ένα κάρο λεφτά σε ένα σύγχρονο και τελικά να μη σου κάνει.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Aldebaran ,


Συμφωνώ σε όσα γράφτηκαν για το wr250F, ενώ θα προσέθετα και ένα exc200 2T. Αν δε θες να πας σε κατι εξειδικευμένο μπορείς να δεις και ένα xr250r σαν δοκιμαστικό μηχανάκι που τα κάνει πραγματικά όλα σε πρώτη φάση, αν θες να βρεις τι σου ταιριάζει σαν χρήση, χωρίς να δώσεις ένα κάρο λεφτά σε ένα σύγχρονο και τελικά να μη σου κάνει.
να συμφωνησω απολυτα για το exc 200 μιας και περασε απο τα χερια μου εστω και λιγο (10 φορες το πολυ βγηκα με αυτο στο βουνο και αυτο γιατι ειχα αλλαξει πολη δεν ειχα παρεα και μια μερα μοναχος εφαγα μια γερη οποτε αποφασισα να το δωσω) οτι πραγματικα ηταν ενα μηχανακι για αυτον που ξεκιναει να οδηγει στο χωμα σε μονοπατια και αλλα σφικτα κομματια. Το ερωτημα ομως σημερα ειναι κατα ποσο αξιολογο θα ειναι ενα 200 που κουβαλα στην πλατη του 15 χρονια τουλαχιστον.
Καλη αγορα στον φιλο παντως σε οτι καταληξει.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Όντως το exc 200 ειναι πολύ τίμιο μηχανακι σκαρφαλώνει παντού και η ροπή του είναι αρκετή για να κάνεις τα πάντα.

ΥΓ : Υπάρχει στην Ελάτη ένα το οποίο είναι σε εξαιρετική κατάσταση καλό συντηρημένο και καλό δουλεμένο από άνθρωπο γνωστη και εντουρα. Και πωλείται. thenos μίλα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ συνεισφέροντας στην συζήτηση να τονίσω πώς...

Δουλειά δεν είχε ο δι@ολος γ@μούσε τα παιδιά του!!

Έπειτα απο αυτή τη μικρή παρένθεση να υπερθεματίσω υπέρ ενός δίχρονου 250 ή 300cc. Νομίζω πώς σημασία έχει και το budget σου βεβαίως βεβαίως. Δηλαδή αν πρέπει να συζητάμε για 8-9 χιλιάρικα και καινούργιο enduro (φυσικά) ή τάξης 2,5 3 χιλιάρικα κλπ. Για να έχει νόημα να συζητήσουμε μοντέλα κλπ.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όντως το exc 200 ειναι πολύ τίμιο μηχανακι σκαρφαλώνει παντού και η ροπή του είναι αρκετή για να κάνεις τα πάντα.

ΥΓ : Υπάρχει στην Ελάτη ένα το οποίο είναι σε εξαιρετική κατάσταση καλό συντηρημένο και καλό δουλεμένο από άνθρωπο γνωστη και εντουρα. Και πωλείται. thenos μίλα
Ναι Λιάκο όντως υπάρχει ένα το οποίο είναι δεύτερο χέρι με 160 πραγματικές ώρες.
Αγοράστηκε από τον φίλο Παναγιώτη (τον ξέρεις Γιάννη Aldebaran) με 50 ώρες.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μόνο εντούρο δεν έκανε...
Είναι του 2004 χρήση ερασιτεχνική έχουμε κατέβει και σε κάποια φιλικά δεν ζήτησε κάτι και ούτε χρειάζεται άμεσα κάποιο service.
Δίνεται λόγω αλλαγής με ktm freeride ( έχει φάει σκάλωμα ο φίλος).
Το μόνο κακό είναι η ηλικία του και το δεύτερο και σημαντικότερο ότι δεν είχε ποτέ πινακίδα,άδεια και ότι χρειάζεται τέλος πάντων για να κυκλοφορεί νόμιμα.
Υπάρχει νομίζω η υπεύθυνη δήλωση πώλησης και αγοράς... :thumbsdown:
Κατά τα άλλα είναι πούπουλο πάει παντού είναι σβέλτο στα μονοπάτια που πάμε και η αυτονομία του είναι γύρω στα 90-100 km αναλόγως τεραιν.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Aldebaran , θες να ορίσεις λίγο καλύτερα τη χρήση και τα τερρεν τα οποία θα ήθελες ιδανικά τη βέλτιστη απόδοση?

Πολύ γενικευμένα και μιλώντας πάντα για εντούρο μηχανάκια

Σε πολύ κλειστά και τεχνικά μονοπάτια: 200-250cc 2T ή 250-300cc 4T
Λιγότερο τεχνικά ή με μεγαλύτερη εμπειρία 250-300cc 2T ή 350-400cc 4T
Πιο ανοιχτά κομμάτια και αρκουδόγκαζο / πολύ περισσότερη εμπειρία / πιο εκδρομικό εντούρο 450-5004Τ

Πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα 2Τ έναντι 4Τ, δε θα μπω στη διαδικασία να αναφέρω μιας και καταλήγει να είναι υποκειμενικό από ενα σημείο και έπειτα (εκτός από περιπτώσεις τρομερά απαιτητικών κι τεχνικών μονοπατιών "τύπου" trial, όπου εκεί το 2Τ είναι σχεδόν μονόδρομος).
Γενικά ισχύει οτι όσο πιο τεχνικό είναι το κομμάτι η ζυγαριά γέρνει προς τα 2Τ και τους μικρότερους κυβισμούς και το ανάποδο.
Προσωπικά μιλώντας, αν η χρήση ήταν μόνο μονοπάτια / τεχνική οδήγηση θα επέλεγα 2Τ και για πιο all around εντούρο χρήση μεσαία 4Τ. Για πιο εκδρομική χρήση μηχανάκια δόξα τω θεώ έχεις μπόλικα...

Να προσθέσω οτι τον καιρό που έκανα συστηματικά εντούρο με 250 2Τ και 250 4Τ και είχα φτάσει σε σχετικά καλό επίπεδο τεχνικής (με συμμετοχή σε 2 αγώνες στα ντουζένια μου), πήρα ένα εκπληκτικό διασκεδαστικότατο με γκάζι αρκούδας 450 4Τ... και αυτομάτως σταμάτησα να ευχαριστιέμαι κλειστά μονοπάτια και πιο τεχνικά κομμάτια.............
Η δύναμη και το γκάζι ΔΕΝ είναι σύμμαχοι στην τεχνική οδήγηση και τα μονοπάτια όπως ακριβώς και το βάρος.

Συμφωνώ σε όσα γράφτηκαν για το wr250F, ενώ θα προσέθετα και ένα exc200 2T. Αν δε θες να πας σε κατι εξειδικευμένο μπορείς να δεις και ένα xr250r σαν δοκιμαστικό μηχανάκι που τα κάνει πραγματικά όλα σε πρώτη φάση, αν θες να βρεις τι σου ταιριάζει σαν χρήση, χωρίς να δώσεις ένα κάρο λεφτά σε ένα σύγχρονο και τελικά να μη σου κάνει.
Ευχαριστώ για την απάντηση Ορέστη. :)

Η Σαλαμίνα έχει όλων των ειδών τα κομμάτια, από εύκολα μονοπάτια σαν και αυτά που έβαλα στο βίντεο με το 640 έως και πολύ τεχνικά, βραχια, τρελά ανηφορικά κτλ.
Δε μπορώ να ορίσω ακριβώς σε τι τεραιν θα κινουμαι γιατί όσο με παίρνει τόσο θα το δυσκολεύω.
Το μειονέκτημα μου, πέρα του ότι είμαι άπειρος στο enduro, είναι ότι θα είμαι μόνος οποτε αποκλείω τις ταρζανιες και δίνω έμφαση στην ασφάλεια πρωτίστως. Οπότε για αρχή τα κομμάτια θα είναι εύκολα, και σιγά σιγά μαθαίνοντάς το και αποκτώντας αυτοπεποίθηση θα επιχειρώ σε πιο τεχνικά.

Όπως τα βλέπω τα πράγματα, μάλλον θα κινηθώ σε 4Τ250, κυρίως γιατί προτιμώ την τεχνική από το γκάζι, τουλάχιστον στην παρούσα φάση. Αν δω ότι το 'χω ίσως αργότερα πάω σε ένα 450. Επίσης, αν και ο ήχος του 2Τ μου αρέσει πιο πολύ, επιλέγω 4Τ γιατί μου είναι πιο οικείος και σαν αντίληψη αλλά και στο τεχνικό κομμάτι.

Για εκδρομικό Enduro έχω το 640 που το αγαπώ και το θεωρώ το πλέον κατάλληλο.
 
Top Bottom