Επιλογή μοτοσυκλέτας για μονοπατάδες.

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Βαγγο δεν γαμω τα παιδιά μου, κάνα παϊδάκι μπορεί να τσακιζω αλλά μέχρι εκεί :roflmao:

Άνοιξα αυτό το νήμα γιατί είμαι μοναχουλης εδώ ρε φιλαράκι και υπάρχουν κάποιες καθημερινές στα ξέμπαρκα μου που θα γούσταρα να πεταχτώ να παίξω στα μονοπάτια ένα 2ωρο-τριωρο, γιατί είναι ακριβώς δίπλα στο τσαρδί μου.
Και θα γούσταρα να το κάνω και σαν άθληση, να το βάλω δηλαδή σε ημερήσιο πρόγραμμα και να αθλουμαι. Αυτό εννοούσα Στέφανε STF όταν έλεγα για άθληση.
Δε μου αρέσει ούτε το περπάτημα, ούτε το ποδήλατο (αν και κάνω καμιά φορά) ούτε το γυμναστήριο, αλλά ευχαρίστως θα γούσταρα καθημερνώς να κοπανιεμαι στις μονοπαταδες με ένα εντουράκι.
Δεν κακό.
Ρε φιλε μονος σου δεν εισαι.
Ο κολλητος που παμε βολτες ειναι 300μ απο σενα.
Καθως και ο ΣΜΑΣ που πηγαινουν καθε ΣΚ στην διασταυρωση για Κανακια
Θα κατεβω να σου δειξω τα μερη βρε
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Γιάννη μετά από αρκετές αλλαγές σε εντουράκια μικρά-μεγάλα κατέληξα στο CRF450.

Τα συν : Honda, πολύ καλό πάτημα, αναρτήσεις που δουλεύουν σωστά από την αρχή, πανέλαφρο
και φυσικά Service-ρυθμίσεις-συντήρηση απλές και μόνος...

Όσο για τη δύναμη των 450cc, νομίζω ότι με την εμπειρία σου μπορείς να τη διαχειριστείς άνετα...

Note : Υπάρχουν τα CRE450X που είναι CRF450 με ρουχαλάκια δρόμου για να βγάλουν πινακίδα...
Του προτείνεις δηλαδή CRF 450R/X για μονπάτια και πρώτη επαφή με enduro?
Το μηχανάκι αυτό είναι παεντελώς ακατάλληλο για αυτή τη χρήση.

Ρε φιλε μονος σου δεν εισαι.
Ο κολλητος που παμε βολτες ειναι 300μ απο σενα.
Καθως και ο ΣΜΑΣ που πηγαινουν καθε ΣΚ στην διασταυρωση για Κανακια
Θα κατεβω να σου δειξω τα μερη βρε
Συμφωνώ απολύτως. Τόσους εντουράδες ενεργούς έχει Σαλαμίνα και το βασικότερο είναι πως παρέα με καλύτερους εξελίσσεσαι. Δεν το συζητάω καν για την ασφάλεια..
Enduro δεν πρέπει να πηγαίνεις μόνος.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ρε φιλε μονος σου δεν εισαι.
Ο κολλητος που παμε βολτες ειναι 300μ απο σενα.
Καθως και ο ΣΜΑΣ που πηγαινουν καθε ΣΚ στην διασταυρωση για Κανακια
Θα κατεβω να σου δειξω τα μερη βρε
Οργανωθείτε λέμε....:waiting:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρε φιλε μονος σου δεν εισαι.
Ο κολλητος που παμε βολτες ειναι 300μ απο σενα.
Καθως και ο ΣΜΑΣ που πηγαινουν καθε ΣΚ στην διασταυρωση για Κανακια
Θα κατεβω να σου δειξω τα μερη βρε
Λευτέρη καθημερινές θα πηγαίνω Κανακια, Κυριακές είναι αφιερωμένες στις βόλτες, χειμώνα καλοκαίρι :roflmao:

Στείλε κάνα τηλέφωνο σε pm να κάνουμε επαφές.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη μετά από αρκετές αλλαγές σε εντουράκια μικρά-μεγάλα κατέληξα στο CRF450.

Τα συν : Honda, πολύ καλό πάτημα, αναρτήσεις που δουλεύουν σωστά από την αρχή, πανέλαφρο
και φυσικά Service-ρυθμίσεις-συντήρηση απλές και μόνος...

Όσο για τη δύναμη των 450cc, νομίζω ότι με την εμπειρία σου μπορείς να τη διαχειριστείς άνετα...

Επίσης, να προσθέσω ότι, όπως είπαν παραπάνω, Δίχρονα-Τετράχρονα έρχονται μία άλλη από έξοδα κλπ...
και ότι τα σημερινά δίχρονα είναι 'καμία σχέση' με τα πριν από 5-6 χρόνια από θέμα κινητήρα-ροπής κλπ,
απλά με δίχρονο θα έχεις πάντα κατά νου 'μη μείνω σε καμιά ερημιά από Βενζινόλαδο'...
(ενδεικτικά με ένα ΚΤΜ250EXC '10 με 9,5αρι ντεπόζιτο, είχα κάπου 60χλμ σε χωμάτινα)

Note : Υπάρχουν τα CRE450X που είναι CRF450 με ρουχαλάκια δρόμου για να βγάλουν πινακίδα...
Στέλιο νομίζω θα με δυσκολέψει το 450, όχι στα ανοιχτά εύκολα κομμάτια, εκεί ίσως το γουστάρω. Το πρόβλημα θα είναι όταν θα καλούμαι να διαχειριστώ αυτή τη δύναμη σε τεχνικά δύσκολα κομμάτια όπου εκεί, χωρίς εμπειρία θα αποδειχτεί κακή επιλογή και θέλω να εστιάσω πιο πολύ στα δύσκολα, όσα μπορώ τουλάχιστον, για να μάθω τεχνικές οι οποίες θα με βοηθήσουν και στα μεγάλα (990).
Δε λέω να βάζω το 990 στο μονοπάτι, αλλά σίγουρα το enduro θα βελτιώσει τις χωμάτινες ικανότητες μου στη διαχείριση της βαριάς on off σε τεχνικά δύσκολα κομμάτια + ότι θα μου αυξήσει την αντοχή και θα με κρατάει σε φόρμα.

Δε θα ξεχάσω ποτέ με το 990 αλλά και με το 640, όταν μου κρεμαγαν τα χέρια και έμενα από ανάσες λόγω απειρίας και κακής φυσικής καταστασης, πόσο εύκολα έχανα τον έλεγχο και έτρωγα τα μούτρα μου.... και μετά αντε να σηκώσεις το θηρίο από το έδαφος.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Στέλιο νομίζω θα με δυσκολέψει το 450, όχι στα ανοιχτά εύκολα κομμάτια, εκεί ίσως το γουστάρω. Το πρόβλημα θα είναι όταν θα καλούμαι να διαχειριστώ αυτή τη δύναμη σε τεχνικά δύσκολα κομμάτια όπου εκεί, χωρίς εμπειρία θα αποδειχτεί κακή επιλογή και θέλω να εστιάσω πιο πολύ στα δύσκολα, όσα μπορώ τουλάχιστον, για να μάθω τεχνικές οι οποίες θα με βοηθήσουν και στα μεγάλα (990).
Δε λέω να βάζω το 990 στο μονοπάτι, αλλά σίγουρα το enduro θα βελτιώσει τις χωμάτινες ικανότητες μου στη διαχείριση της βαριάς on off σε τεχνικά δύσκολα κομμάτια + ότι θα μου αυξήσει την αντοχή και θα με κρατάει σε φόρμα.

Δε θα ξεχάσω ποτέ με το 990 αλλά και με το 640, όταν μου κρεμαγαν τα χέρια και έμενα από ανάσες λόγω απειρίας και κακής φυσικής καταστασης, πόσο εύκολα έχανα τον έλεγχο και έτρωγα τα μούτρα μου.... και μετά αντε να σηκώσεις το θηρίο από το έδαφος.
Σωστός σε όλα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Καπετάνιε εγώ θα σου πρότεινα κάτι λίγο διαφορετικό.
Εφόσον έχεις το 640 γιατί δεν δοκιμάζεις την σταδιακή αύξηση δυσκολίας στα τερέν που διασχίζεις (ακόμη και με τεχνητά εμπόδια πχ κορμούς λάστιχα κτλ) με σκοπό την βελτίωση της τεχνικής και αντοχής σου. Αν το κάνεις συστηματικά και με πρόγραμμα θα δεις τρελή διαφορά (πάντα με παρέα - ασφάλεια εννοείται).
Ο ψυχολογικός παράγοντας είναι μεγάλο θέμα ότι μηχανή και να οδηγάς.
Με την καλύτερη διαχείριση ψυχολογίας και σώματος θα είσαι πιο ώριμος να αποφασίσεις ποια είναι η καλύτερη μηχανή για αυτό που θέλεις να κάνεις.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καπετάνιε εγώ θα σου πρότεινα κάτι λίγο διαφορετικό.
Εφόσον έχεις το 640 γιατί δεν δοκιμάζεις την σταδιακή αύξηση δυσκολίας στα τερέν που διασχίζεις (ακόμη και με τεχνητά εμπόδια πχ κορμούς λάστιχα κτλ) με σκοπό την βελτίωση της τεχνικής και αντοχής σου. Αν το κάνεις συστηματικά και με πρόγραμμα θα δεις τρελή διαφορά (πάντα με παρέα - ασφάλεια εννοείται).
Ο ψυχολογικός παράγοντας είναι μεγάλο θέμα ότι μηχανή και να οδηγάς.
Με την καλύτερη διαχείριση ψυχολογίας και σώματος θα είσαι πιο ώριμος να αποφασίσεις ποια είναι η καλύτερη μηχανή για αυτό που θέλεις να κάνεις.
Σάκη το έχω σκεφτεί και το έχω κάνει πράξη κάποιες φορές που βγαίνω μονάχος εδώ στα μέρη μου με το 640 αλλά δυστηχώς το βάρος είναι πολύ αστάθμητος παράγοντας. Και το λέω αυτό, γιατίενώ γενικά το 640 σου δίνει την αυτοπεποίθηση να κάνεις πράγματα που δεν πίστευες ότι θα τα κάνεις, όταν στενεύουν αρκετά τα πράγματα φαίνεται βαρύδι το μηχανάκι. Δε μιλάω για το πατημένο μονοπάτι, ας είναι και στενό. Μιλάω για τις περιπτώσεις που θα πρέπει να σηκώσεις τροχό να γυρίσεις σε ένα πολύ κλειστό ανηφορικό με δεντρα δεξια αριστερά, όπως μου έτυχε στην τελευταία βόλτα και με πήρε το βάρος, δεν πρόλαβα να βάλω πόδι και εν τέλη έπεσα στατικά προς το κατηφορικό κομμάτι. Περιτό να σου πω ότι για να βγάλω το μηχανάκι από εκεί δυνοπάθησα...
Μιλάω λοιπόν για τέτοιες καταστάσεις οι οποίες όσο και αν αναπτύξω τεχνική με το 640, δεν ξέρω τελικά αν αξίζει.

Επίσης δεν έχω παρέα για καθημερινές δυστηχώς, οπότε νομίζω ότι το ελαφρύ μηχανάκι είναι μονόδρομος.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πούλα τα όλα και πάρε ένα 690. Και τελειωσες από μηχανάκια...

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειναι βαρύ ρε Λιακο για τη χρήση που θέλω.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
136 κιλά ... Αν το ελαφρωσεις και λίγο ... Είναι ότι πρέπει ..

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
136 κιλά ... Αν το ελαφρωσεις και λίγο ... Είναι ότι πρέπει ..

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μόνο τόσο είναι...?
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Weight:138.5 kg (305.3 pounds)Seat height:910 mm (35.8 inches) If adjustable, lowest setting.Ground clearance:300 mm (11.8 inches)Wheelbase:1,498 mm (59.0 inches)Fuel capacity:12.00 litres (3.17 gallons)

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
136 κιλά ... Αν το ελαφρωσεις και λίγο ... Είναι ότι πρέπει ..

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δε μιλάω για το πατημένο μονοπάτι, ας είναι και στενό. Μιλάω για τις περιπτώσεις που θα πρέπει να σηκώσεις τροχό να γυρίσεις σε ένα πολύ κλειστό ανηφορικό με δεντρα δεξια αριστερά, όπως μου έτυχε στην τελευταία βόλτα και με πήρε το βάρος, δεν πρόλαβα να βάλω πόδι και εν τέλη έπεσα στατικά προς το κατηφορικό κομμάτι. Περιτό να σου πω ότι για να βγάλω το μηχανάκι από εκεί δυνοπάθησα...
Αφού τα λέει ξεκάθαρα το παιδί...............

Τον δάγκωσε κατσίκα!!



Μη μου τον αποροσανατολίζετε παρακαλώ!

υ.γ Aldebaran δε σημαίνει πως συμφωνώ πάλι!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Είναι βαρύ το 690 παίδες, μην τα ξαναλέμε πάλι, μην κοιτάτε τι λένε οι εταιρίες..
Δεν συγκρίνεται με ένα εντουράκι..
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
...... και με πήρε το βάρος, δεν πρόλαβα να βάλω πόδι και εν τέλη έπεσα στατικά προς το κατηφορικό κομμάτι. Περιτό να σου πω ότι για να βγάλω το μηχανάκι από εκεί δυνοπάθησα...
Σου έχω τη λύση!
Δεν χρειάζεσαι άλλο μηχανάκι! Γυμναστήριο χρειάζεσαι και εσυ!!! :p
Ποτέ θα πάμε να γραφτούμε;;; :laugh:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σου έχω τη λύση!
Δεν χρειάζεσαι άλλο μηχανάκι! Γυμναστήριο χρειάζεσαι και εσυ!!! :p
Ποτέ θα πάμε να γραφτούμε;;; :laugh:
Προς το παρόν κάνω βόδι μπίλντινγκ :roflmao:
 
Top Bottom