Αν εννοεις την κινηση του κυλινδρικου αξονα προς ολες τις κατευθυνσεις τοτε και στο δικο μου WP ετσι ειναιο.κ μαλλον ετσι ειναι απο μαμα
ενας ακομα να το ελενξει και να μας πει για να το διπλοτσεκαρουμε,please
Αν εννοεις την κινηση του κυλινδρικου αξονα προς ολες τις κατευθυνσεις τοτε και στο δικο μου WP ετσι ειναιο.κ μαλλον ετσι ειναι απο μαμα
ενας ακομα να το ελενξει και να μας πει για να το διπλοτσεκαρουμε,please
Οντως κουφα!:confused:Και ναι το πλαστικο καταφερνει να λειαινει το αλουμινιο σε εκεινο το σημειοΜάλλον σε εκείνο το σημείο θα είναι σαν μαχαίρι. ...
Κουφά πράγματα. ..οντως
advφον!!
Σταμάτη περιστροφική κίνηση δεξιά -αριστερά αν κάνει...1ον)
...Το εχω στο διπλο όταν το δοκιμασα και ΟΧΙ δεν εχει τζογο δεξια -αριστερα το αμορτισέρ Χριστόφορε!(να αρχισω να ανησυχω?χα χα )
α)Ολα τα 990 εχουν φαγωμενο λασπωτηρα στην μερια της αλυσιδαςΚαι δεν το είδα ,γιατί ήταν πίσω απο τον λασπωτήρα κ δεν φαινόταν ,και μή όντας υποψιασμένος ,δεν τον τράβηξα για να ελέγξω.
Μόλις τραβήχτηκε ο λασπωτήρας όμως ,τα σημάδια ήταν εκεί.
Και όχι μόνον.
Ο λασπωτήρας ήταν φαγωμένος κ απο την μεριά της αλλυσίδας ,αφού σε κάποιες φάσεις αυτή έβρισκε πάνω του.
Σχεδιαστικό fail.
Προφανώς ,μπήκε ο ίδιος λασπωτήρας που υπήρχε στο 950 ,αλλά με την διαδρομή της ανάρτησης του 990 αρκετά μειωμένη ,υπήρξε αυτό το αποτέλεσμα.
Οπως κ να'χει ,σήμερα σενιαρίστηκε καταλλήλως.
Με την καλή κουβέντα στο στόμα είσαι πάντα μαστροΚλούνη.
Όχι Θαναση δεν κανει καμία κινηση αποτι ειδα,δοκιμασα με το χερι και δεν εχει τζογο δεξια αριστερα αν καταλαβα καλα από αυτο που ρωτάει ο ΧριστόφοροςΣταμάτη περιστροφική κίνηση δεξιά -αριστερά αν κάνει...
Καλό πιστεύω είναι αυτό...Όχι οτι το άλλο είναι πρόβλημα,σε λογικά πλαίσια πάντα...Όχι Θαναση δεν κανει καμία κινηση αποτι ειδα,δοκιμασα με το χερι και δεν εχει τζογο δεξια αριστερα αν καταλαβα καλα από αυτο που ρωτάει ο Χριστόφορος
Σε εμένα πάντως (950 ADV καρπυρατέρ) η κατανάλωση μειώθηκε μιας και το έχω αλλάξει σε 16άρι,απλά και μόνο γιατί ο κινητήρας γυρίζει πιο εύκολα,....δεν ειμαι υπερ για το 16αρι που μπηκε....θα αυξηθει η καταναλωση ειναι το μονο σιγουρο...γιατι απο γκαζι το μηχανακι ειναι μια χαρα..δεν του λειπει να χρειαζεται τετοια κολπα.
Πιάσε το σώμα ,κ με τα δυό σου χέρια ,κ προσπάθησε να το στρέψεις δεξιά-αριστερά.(σά να θέλεις να το βιδώσεις-ξεβιδώσεις)για να παω να δω κι εγω μηπως βοηθησω.... θελετε να πιασω το ελατηριο να δω αν γυρναει?? η να προσπαθησω να κουνησω ολο το αμορτισερ δεξια αριστερα μπρος πισω??
Δεν υπαρχει τζόγοςΠιάσε το σώμα ,κ με τα δυό σου χέρια ,κ προσπάθησε να το στρέψεις δεξιά-αριστερά.(σά να θέλεις να το βιδώσεις-ξεβιδώσεις)
ΟΧΙ πάνω κάτω - Ούτε μέσα έξω -Δεν παίζει.
Να δεις δηλ. αν έχουν τζόγο οι βάσεις του πάνω στους πείρους/βίδες πάκτωσης.
Βασικά ,με το μηχανάκι κουστουμαρισμένο ,μόνο στην έδραση του ψαλιδιού μπορείς να δείς αν έχει τζόγο.
οχι περα δωθε... κυκλικες κινησεις σαν να θες να στριψεις το αμορτησερ προς τα δεξια και μετα προς τα αριστερα!Δεν υπαρχει τζόγος
...
δ)δεν ειμαι υπερ για το 16αρι που μπηκε....θα αυξηθει η καταναλωση ειναι το μονο σιγουρο...γιατι απο γκαζι το μηχανακι ειναι μια χαρα..δεν του λειπει να χρειαζεται τετοια κολπα.
Είχα βάλει 16άρι κ στο ADV950 στο SM950 που είχα.Σε εμένα πάντως (950 ADV καρπυρατέρ) η κατανάλωση μειώθηκε μιας και το έχω αλλάξει σε 16άρι,απλά και μόνο γιατί ο κινητήρας γυρίζει πιο εύκολα,
με λιγότερο φορτίο δηλ.
ΟΛΑ είναι ΤΖΟΓΟΣ !!!Δεν υπαρχει τζόγος
πεστο ψεματαΟΛΑ είναι ΤΖΟΓΟΣ !!!
παιδες κουνιεται...το καταλαβαινεις οτι κουνιεται πανω-κατω γιατι κουνιεται και το δοχειο αζωτου!!
Αυτό!!! Φαίνεται το δοχείο αζώτου ,μαζί με το ρυθμιστικό της υδρ.προφόρτισης ,να στρέφεται (ελάχιστα) δεξιά-αριστερά.Μπορείτε να το δείτε αυτό και απο το δοχείο αζώτου όπως είπε και ο Λάμπρος παραπάνω...
Αν κουνιέται αριστερά - δεξιά έχει τζόγο...
ΚΤΜ λεμεναι.............και τα μυαλά στα κάγκελα !!!!!!!!!!!!!Ρε 'σεις, έτσι όπως γυρνάτε όλοι μαζί τα ελατήρια αν μπορούσε να σας δει κάποιος... θα αναρωτιόταν αν φταίει κάποια επιδημία!