Επισκευή KTM 990 ADV

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
μαλλον πανω... μαλλον... εχουμε καμια ιδεα?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μπράβο στα μαστορια
Οι φωτογραφίες τα λενε όλα.
Μου θυμίζει αναπαλαιωση ιστορικού οχήματος, το όλο πραμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια

Το μόνο που δεν χωνευω. ......είναι η αλλαγή ελατηρίων στα 60000 χλμ.
Δεν είναι πολύ λίγα χλμ, για αλλαγή? ?
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Μπράβο στα μαστορια
Οι φωτογραφίες τα λενε όλα.
Μου θυμίζει αναπαλαιωση ιστορικού οχήματος, το όλο πραμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια

Το μόνο που δεν χωνευω. ......είναι η αλλαγή ελατηρίων στα 60000 χλμ.
Δεν είναι πολύ λίγα χλμ, για αλλαγή? ?
Αμα λυθηκε και εγινε βιδες το μοτερ, δεν ειναι αμαρτια να μην αλλαξεις? ετσι το βλεπω εγω...σε ορισμενα πραγματα που εχουν μικρο κοστος π.χ. ελατηρια πιστονιων και ειναι 5απλασιο το κοστος μονο της εργασιας γιατι να μην αλλαχθουν ακομα κι αν δεν εχουν προβλημα? ;)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μπράβο στα μαστορια
Οι φωτογραφίες τα λενε όλα.
Μου θυμίζει αναπαλαιωση ιστορικού οχήματος, το όλο πραμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια

Το μόνο που δεν χωνευω. ......είναι η αλλαγή ελατηρίων στα 60000 χλμ.
Δεν είναι πολύ λίγα χλμ, για αλλαγή? ?
Κώστα φτιάξανε τις κεφαλές ,βαλβιδες κλπ, στρόφαλο μπιέλα κλπ άψογα,προβλέπεται να αλλάξεις ελατηρια (ολοκληρωμένη επισκευή)
Εγινε καινούργιο το εργαλείο !!!!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αμα λυθηκε και εγινε βιδες το μοτερ, δεν ειναι αμαρτια να μην αλλαξεις? ετσι το βλεπω εγω...σε ορισμενα πραγματα που εχουν μικρο κοστος π.χ. ελατηρια πιστονιων και ειναι 5απλασιο το κοστος μονο της εργασιας γιατι να μην αλλαχθουν ακομα κι αν δεν εχουν προβλημα? ;)
Εγώ έκανα επισκευή στις βαλβίδες στα 180000 χλμ και τα ελατήρια ήταν καινούργια.
Φυσικα δεν τα άλλαξα.
Αλλά τα 60000 είναι πολύ λίγα χλμ.

Τεσπα.....όντως έγινε γενική επισκευή.
Καλοτάξιδο να είναι και χαίρομαι που βρήκες τους μηχανικούς που αρμόζει στο θηρίο.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγώ έκανα επισκευή στις βαλβίδες στα 180000 χλμ και τα ελατήρια ήταν καινούργια.
Φυσικα δεν τα άλλαξα.
Αλλά τα 60000 είναι πολύ λίγα χλμ.

Τεσπα.....όντως έγινε γενική επισκευή.
Καλοτάξιδο να είναι και χαίρομαι που βρήκες τους μηχανικούς που αρμόζει στο θηρίο.
Κώστα τα κτμ εχουν αλλους κινητήρες πολύστροφους!!!! με άλλη διάταξη!!!και με πλήρη υδροψυξη!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κώστα τα κτμ εχουν αλλους κινητήρες πολύστροφους!!!! με άλλη διάταξη!!!και με πλήρη υδροψυξη!!!
Γνωστο.....αλλά δεν γίνεται κάθε 2-3 χρόνια να ανοίγεις μοτερ.
Δεν υπάρχει δικαιολογία για αυτό και ξέρεις πόσο τα αγαπάω.

advφον!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Φιλε Παντελή εχω καποιες ενστασεις καλοπροαίρετα προς εσενα μεν κακοπροαίρετα για το μηχανικο σου.Απαραδεκτο τετοια εμφανιση μοτοσυκλέτας που πριν από 15000 εκανες το μεγαλο να φανταστω...το κατι παραπανω το πληρωνονται για να το κανουν και όχι από αγγαρεια,αλλα από τετοια παραδείγματα μηχανικων θελουμε ολοκληρο θεμα να γραφουμε και δεν θα βρουμε ακρη.Επειδή εγω προσωπικα επαθα πλακα όταν το ειδα τωρα που λυθηκε, και επειδή όταν βλεπω 950-990 σε τετοια κατασταση στεναχωριέμαι πολύ θα σου συνιστουσα να μην ξαναπας σαυτον τον μηχανικο αφου πρωτα του δειξεις τις φωτο,τι να πω.Ακου 1200 ευρω..,και κακως τον δικαιολογεις περι φορτου εργασιας κτλ
Την διαροη λαδιου από την κατω βαλβιδα εμενα μου την εμφανισε στα 125000 χιλιόμετρα απορω σε σενα πως την εβγαλε τοσο νωρις
Ο χριστοφορος και ο Κωστας θα κανουν καλη δουλεια να εισαι σιγουρος!
Σταμάτη ,σαφώς και η άποψή σου επί του θέματος ,έχει βαρύνουσα σημασία ,αφού έχεις κάνει πολλά και απαιτητικά χλμτρα με το lc8 σου ,κ σου εύχομαι να το χαίρεσαι κ να κάνεις άλλα τόσα απροβλημάτιστα.:ok:

Οσον αφορά το fail της βαλβίδας πίεσης λαδιού (η οποία βρίσκεται στο εσω τμήμα του εμπρός κυλίνδρου) δεν υπάρχει στάνταρντ χλμτρων.
Σε φίλο με 950sm "έσκασε" στις 30.000 χλμ.
Ισως ,και αυτή η ζημιά ,να έχει την αιτία της ,στις υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας.
Οπως επίσης σε αυτές τις υψηλές θερμοκρασίες ,οφείλονται κ οι διαρροές λαδιού απο τμήματα φλαντζών.
Η άσχημη κατάσταση του κυκλώματος ψύξης ,οφείλεται σε μή προβλεπόμενη αλλαγή του ψυκτικού στην ώρα του ,ίσως σε χρήση λανθασμένης σύστασης ψυκτικού ,καθώς επίσης και σε σίγουρη προσθήκη γάργαρου νερού στο κύκλωμα ,αφού υπήρχαν ξεκάθαρα σημάδια απο επικαθήσεις ηλεκτρόλυσης.
Αυτά ,σε συνδιασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας ,φούσκωσαν κ σχεδόν κατέστρεψαν τα κολλάρα ψυκτικού.
Τώρα ,οι υψηλές θερμοκρασίες ,οφείλονταν στο σχεδόν κατά 80% βουλωμένο απο ξεραμένη λάσπη (στις ψύκτρες) ψυγείο.
Η δυνατότητα απαγωγής θερμότητας ,είχε σχεδόν μηδενιστεί.
Παρ'όλα ταύτα τα αγριευτικά ,τα μηχανικά μέρη του κινητήρα ,εμφάνισαν σχεδόν άψογη κατάσταση κατα το λύσιμο.
Και αυτό μαρτυρά την ποιότητα κατασκευής του κινητήρα.

Οσον αφορά τον Παντελή ,επειδή έχουμε κάνει πολλές συζητήσεις απο τότε που το πήρε ,ποτε΄δεν τσιγκουνεύτηκε τα λ7 ,προκειμένου να έχει το μηχανάκι του σε άψογη κατάσταση.
Οτι του λεγε ο μάστορας το έκανε ,κ όσο κι αν στοίχιζε ,το πλήρωνε.

Εκεί που έχει ευθύνη ,είναι το βουλωμένο ψυγείο.
Οχι γιατί δεν το πήγαινε για πλύσιμο (το πήγαινε) ,αλλά επειδή δεν πρόβλεψε οτι ο "πλυντηριάς" ,απλά θα το ξεπετάξει απ'έξω-απ'έξω ,και δεν θα ασχοληθεί λεπτομερώς μετά απο κάθε χωματάδα με το να καθαρίσει σωστά το ψυγείο και άλλα μέρη ,όπου χρειάζεται προσοχή.
Και η συσσώρευση ,δημιούργησε το πρόβλημα.

Για να καθαρίσει σωστά μια μοτοσυκλέτα μετα΄απο χωματάδα ,θέλει ,ή προσωπική ενασχόληση ,ή υποδείξεις για τρόπο κ επιμονή σε ορισμένα σημεία ,στον πλύστη ,με κάποιο περισσότερο κόστος ίσως.
Οπως κ να'χει ,θέλει ο ιδιοκτήτης ,εκτός απο το να πληρώνει τον εκάστοτε "ειδικό" ,να έχει και το νού του ,ΑΝ η δουλειά έγινε σωστά.
Διαφορετικά ,η συσώρευση πολλών αμελιών ,οδηγεί σε ζημιές.

Τώρα ,όσον αφορά τον επαγγελματία μηχανικό που το πήγαινε ο Παντελής απο τότε που το πήρε ,η αλήθεια είναι ότι ,μόνο καλά λόγια έχω ακούσει γι'αυτόν γενικά στην "πιάτσα".
Καταλαβαίνω δε ότι ,όταν έχεις μαγαζί ,με 10 μηχανάκια να παραδώσεις ,κι άλλους πόσους να έρχονται για κάτι σύντομο κ να σε απασχολούν ,δεν είναι δυνατόν να κάνει λεπτομεριακό focus σε κάθε μηχανάκι.(καλώς ή κακώς ,για λόγους που θέλουν μεγάλη κουβέντα για να αναλυθούν)
Αλλά ,κάποια πράγματα ,θα μπορούσε να τα έχει προβλέψει ,κάποια να τα έχει κάνει καλύτερα ,κ για κάποια άλλα θα έπρεπε να έχει επιστήσει την προσοχή στον πελάτη.

Αυτή την φορά ο Παντελής ,πρίν το καβαλήσει καλογυαλισμένο ,καλολαδωμένο ,κ' καλοκουρδισμένο για να φύγει ,θα πρέπει να περάσει πρώτα επιτυχώς ,σεμινάριο ορθής χρήσης. :D
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Εγώ έκανα επισκευή στις βαλβίδες στα 180000 χλμ και τα ελατήρια ήταν καινούργια.
Φυσικα δεν τα άλλαξα.
Αλλά τα 60000 είναι πολύ λίγα χλμ.

Τεσπα.....όντως έγινε γενική επισκευή.
Καλοτάξιδο να είναι και χαίρομαι που βρήκες τους μηχανικούς που αρμόζει στο θηρίο.
κωστα μην συγκρινεις το bmw με το ktm.
στο δικο σου αλλαζεις ελατηρια πιστονια σε 1 ωρα με το ενα χερι και το αλλο ξυνοντας τα π#π@ρι@ σου.
στο ktm πρεπει να το κανεις φυτιλια ολο και να παιδευεσε ωρες ατελειωτες.
θα μπορουσε με τα ιδια ελατηρια να βγαλει αλλα τοσα χλμ,ισως και παραπανω,μπορει ομως μετα απο 20,000-40,000χλμ,δηλ. κοντα στα 100,000χλμ να
χρειαζοταν να τα αλλαξει.
αν ησουν εσυ στην θεση του παντελη,πες μου ειλικρινα τι θα εκανες?
θα ρισκαρες μετα απο 20,000-40,000χλμ να ξαναλυσεις κινητηρα και να ξαναπληρωσεις ενα σεβαστο ποσο εργατικα για να γλυτωσεις 126 ευρω που κανουν τα
ελατηρια?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
κωστα μην συγκρινεις το bmw με το ktm.
στο δικο σου αλλαζεις ελατηρια πιστονια σε 1 ωρα με το ενα χερι και το αλλο ξυνοντας τα π#π@ρι@ σου.
στο ktm πρεπει να το κανεις φυτιλια ολο και να παιδευεσε ωρες ατελειωτες.
θα μπορουσε με τα ιδια ελατηρια να βγαλει αλλα τοσα χλμ,ισως και παραπανω,μπορει ομως μετα απο 20,000-40,000χλμ,δηλ. κοντα στα 100,000χλμ να
χρειαζοταν να τα αλλαξει.
αν ησουν εσυ στην θεση του παντελη,πες μου ειλικρινα τι θα εκανες?
θα ρισκαρες μετα απο 20,000-40,000χλμ να ξαναλυσεις κινητηρα και να ξαναπληρωσεις ενα σεβαστο ποσο εργατικα για να γλυτωσεις 126 ευρω που κανουν τα
ελατηρια?
Όχι. ...καλα κάνατε δεν το συζητάω.
Μιλάω συγκρίνοντας την δική μου περίπτωση.

advφον!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μπράβο στα μαστορια
Οι φωτογραφίες τα λενε όλα.
Μου θυμίζει αναπαλαιωση ιστορικού οχήματος, το όλο πραμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια

Το μόνο που δεν χωνευω. ......είναι η αλλαγή ελατηρίων στα 60000 χλμ.
Δεν είναι πολύ λίγα χλμ, για αλλαγή? ?
Κώστα ,ναι ,πολύ λίγα είναι ,και οι μετρήσεις στα υπάρχοντα ,έδειξαν ΠΟΛΥ εντός ορίων.
Αλλά ,με την φιλοσοφία οτι δεν θα ξαναλυθεί σύντομα (φτού κ@κ@) ,πάρθηκε κ η απόφαση να μπεί καινούργιο σετ.

EDIT: Με πρόλαβε ο μαστρο-Κλούνης. :)
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Υδροψυξη μέγα συστημα αλλα θελει επαγρύπνηση!!!!απο τον χρήστη
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Όχι. ...καλα κάνατε δεν το συζητάω.
Μιλάω συγκρίνοντας την δική μου περίπτωση.

advφον!!
Άλλο πολύστροφος υδρόψυκτος κι άλλο αερόψυκτος μπόξερ...

...εδώ κολλάει κι η γνωστή ρήση: "να γιατί μπόξερ"...
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
μαλλον πανω... μαλλον... εχουμε καμια ιδεα?
Με το μάλλον ,τι ιδέα να'χουμε.
Οπως κ να' χει ,για την πάνω υπάρχει σετ επισκευής.
Για την κάτω ,αν δεν έχει ραγίσει/γραμμωθεί το εμβολάκι ,επίσης επισκευάζεται ,αν και η οριστική λύση δίνεται με μιά απο τις after market που έχουν κυκλοφορήσει.
Το μυστικό είναι η συχνή αλλαγή των υγρών του συμπλεκτη ,καθώς επίσης η χρήση συγκεκριμένων και όχι ότι να'ναι.
Αν η μοτό κυκλοφορεί καθημερινά σε αστικό περιβάλλον ,τα προβλήματα επιδεινώνονται,γι'αυτό και ο χρόνος συντήρησης θα πρέπει να είναι συχνότερος.

Και στα 2 lc8 που είχα ,δεν αντιμετώπισα κανένα fail αντλίας συμπλέκτη.
Ούτε άνω ούτε κάτω.
Αλλά...
Τα κυκλοφορούσα σπάνια και ελάχιστα εντός πόλης.
Αλλαζα τα υγρά κάθε 7,500 χλμ.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
να κανω και καποιες ερωτησεις σε κατοχους 950-990 ktm.
σκεφτομαστε εκτος τις επισκευες να του κανουμε και καποιες βελτιωσεις.
1ον θα του βαλουμε 2ο βεντιλατερ για πιο γρηγορη ψυξη
2ο λεμε να καταργησουμε τους αισθητηρες λαμδα με το σετ ταπες-φυσες που πουλανε.τι λετε αξιζει?
3ο να καταργησουμε το δευτερευων συστημα αερα asr-pair,πως σκατα λεγετε δεν θυμαμαι,με τις ταπες που πουλανε και μπαινουν στις κεφαλες
τι λετε αξιζει κι αυτο?
 
Top Bottom