Φιλε Παντελή εχω καποιες ενστασεις καλοπροαίρετα προς εσενα μεν κακοπροαίρετα για το μηχανικο σου.Απαραδεκτο τετοια εμφανιση μοτοσυκλέτας που πριν από 15000 εκανες το μεγαλο να φανταστω...το κατι παραπανω το πληρωνονται για να το κανουν και όχι από αγγαρεια,αλλα από τετοια παραδείγματα μηχανικων θελουμε ολοκληρο θεμα να γραφουμε και δεν θα βρουμε ακρη.Επειδή εγω προσωπικα επαθα πλακα όταν το ειδα τωρα που λυθηκε, και επειδή όταν βλεπω 950-990 σε τετοια κατασταση στεναχωριέμαι πολύ θα σου συνιστουσα να μην ξαναπας σαυτον τον μηχανικο αφου πρωτα του δειξεις τις φωτο,τι να πω.Ακου 1200 ευρω..,και κακως τον δικαιολογεις περι φορτου εργασιας κτλ
Την διαροη λαδιου από την κατω βαλβιδα εμενα μου την εμφανισε στα 125000 χιλιόμετρα απορω σε σενα πως την εβγαλε τοσο νωρις
Ο χριστοφορος και ο Κωστας θα κανουν καλη δουλεια να εισαι σιγουρος!
Σταμάτη ,σαφώς και η άποψή σου επί του θέματος ,έχει βαρύνουσα σημασία ,αφού έχεις κάνει πολλά και απαιτητικά χλμτρα με το lc8 σου ,κ σου εύχομαι να το χαίρεσαι κ να κάνεις άλλα τόσα απροβλημάτιστα.
Οσον αφορά το fail της βαλβίδας πίεσης λαδιού (η οποία βρίσκεται στο εσω τμήμα του εμπρός κυλίνδρου) δεν υπάρχει στάνταρντ χλμτρων.
Σε φίλο με 950sm "έσκασε" στις 30.000 χλμ.
Ισως ,και αυτή η ζημιά ,να έχει την αιτία της ,στις υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας.
Οπως επίσης σε αυτές τις υψηλές θερμοκρασίες ,οφείλονται κ οι διαρροές λαδιού απο τμήματα φλαντζών.
Η άσχημη κατάσταση του κυκλώματος ψύξης ,οφείλεται σε μή προβλεπόμενη αλλαγή του ψυκτικού στην ώρα του ,ίσως σε χρήση λανθασμένης σύστασης ψυκτικού ,καθώς επίσης και σε σίγουρη προσθήκη γάργαρου νερού στο κύκλωμα ,αφού υπήρχαν ξεκάθαρα σημάδια απο επικαθήσεις ηλεκτρόλυσης.
Αυτά ,σε συνδιασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας ,φούσκωσαν κ σχεδόν κατέστρεψαν τα κολλάρα ψυκτικού.
Τώρα ,οι υψηλές θερμοκρασίες ,οφείλονταν στο σχεδόν κατά 80% βουλωμένο απο ξεραμένη λάσπη (στις ψύκτρες) ψυγείο.
Η δυνατότητα απαγωγής θερμότητας ,είχε σχεδόν μηδενιστεί.
Παρ'όλα ταύτα τα αγριευτικά ,τα μηχανικά μέρη του κινητήρα ,εμφάνισαν σχεδόν άψογη κατάσταση κατα το λύσιμο.
Και αυτό μαρτυρά την ποιότητα κατασκευής του κινητήρα.
Οσον αφορά τον Παντελή ,επειδή έχουμε κάνει πολλές συζητήσεις απο τότε που το πήρε ,ποτε΄δεν τσιγκουνεύτηκε τα λ7 ,προκειμένου να έχει το μηχανάκι του σε άψογη κατάσταση.
Οτι του λεγε ο μάστορας το έκανε ,κ όσο κι αν στοίχιζε ,το πλήρωνε.
Εκεί που έχει ευθύνη ,είναι το βουλωμένο ψυγείο.
Οχι γιατί δεν το πήγαινε για πλύσιμο (το πήγαινε) ,αλλά επειδή δεν πρόβλεψε οτι ο "πλυντηριάς" ,απλά θα το ξεπετάξει απ'έξω-απ'έξω ,και δεν θα ασχοληθεί λεπτομερώς μετά απο κάθε χωματάδα με το να καθαρίσει σωστά το ψυγείο και άλλα μέρη ,όπου χρειάζεται προσοχή.
Και η συσσώρευση ,δημιούργησε το πρόβλημα.
Για να καθαρίσει σωστά μια μοτοσυκλέτα μετα΄απο χωματάδα ,θέλει ,ή προσωπική ενασχόληση ,ή υποδείξεις για τρόπο κ επιμονή σε ορισμένα σημεία ,στον πλύστη ,με κάποιο περισσότερο κόστος ίσως.
Οπως κ να'χει ,θέλει ο ιδιοκτήτης ,εκτός απο το να πληρώνει τον εκάστοτε "ειδικό" ,να έχει και το νού του ,ΑΝ η δουλειά έγινε σωστά.
Διαφορετικά ,η συσώρευση πολλών αμελιών ,οδηγεί σε ζημιές.
Τώρα ,όσον αφορά τον επαγγελματία μηχανικό που το πήγαινε ο Παντελής απο τότε που το πήρε ,η αλήθεια είναι ότι ,μόνο καλά λόγια έχω ακούσει γι'αυτόν γενικά στην "πιάτσα".
Καταλαβαίνω δε ότι ,όταν έχεις μαγαζί ,με 10 μηχανάκια να παραδώσεις ,κι άλλους πόσους να έρχονται για κάτι σύντομο κ να σε απασχολούν ,δεν είναι δυνατόν να κάνει λεπτομεριακό focus σε κάθε μηχανάκι.(καλώς ή κακώς ,για λόγους που θέλουν μεγάλη κουβέντα για να αναλυθούν)
Αλλά ,κάποια πράγματα ,θα μπορούσε να τα έχει προβλέψει ,κάποια να τα έχει κάνει καλύτερα ,κ για κάποια άλλα θα έπρεπε να έχει επιστήσει την προσοχή στον πελάτη.
Αυτή την φορά ο Παντελής ,πρίν το καβαλήσει καλογυαλισμένο ,καλολαδωμένο ,κ' καλοκουρδισμένο για να φύγει ,θα πρέπει να περάσει πρώτα επιτυχώς ,σεμινάριο ορθής χρήσης.