Επισκευή KTM 990 ADV

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
να κανω και καποιες ερωτησεις σε κατοχους 950-990 ktm.
σκεφτομαστε εκτος τις επισκευες να του κανουμε και καποιες βελτιωσεις.
1ον θα του βαλουμε 2ο βεντιλατερ για πιο γρηγορη ψυξη
2ο λεμε να καταργησουμε τους αισθητηρες λαμδα με το σετ ταπες-φυσες που πουλανε.τι λετε αξιζει?
3ο να καταργησουμε το δευτερευων συστημα αερα SAS asr-pair,πως σκατα λεγετε δεν θυμαμαι, με τις ταπες που πουλανε και μπαινουν στις κεφαλες
τι λετε αξιζει κι αυτο?
Fixed ;)
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Με το μάλλον ,τι ιδέα να'χουμε.
Οπως κ να' χει ,για την πάνω υπάρχει σετ επισκευής.
Για την κάτω ,αν δεν έχει ραγίσει/γραμμωθεί το εμβολάκι ,επίσης επισκευάζεται ,αν και η οριστική λύση δίνεται με μιά απο τις after market που έχουν κυκλοφορήσει.
Το μυστικό είναι η συχνή αλλαγή των υγρών του συμπλεκτη ,καθώς επίσης η χρήση συγκεκριμένων και όχι ότι να'ναι.
Αν η μοτό κυκλοφορεί καθημερινά σε αστικό περιβάλλον ,τα προβλήματα επιδεινώνονται,γι'αυτό και ο χρόνος συντήρησης θα πρέπει να είναι συχνότερος.

Και στα 2 lc8 που είχα ,δεν αντιμετώπισα κανένα fail αντλίας συμπλέκτη.
Ούτε άνω ούτε κάτω.
Αλλά...
Τα κυκλοφορούσα σπάνια και ελάχιστα εντός πόλης.
Αλλαζα τα υγρά κάθε 7,500 χλμ.
Στα 950 μονο κατω εμφανιζε πρόβλημα και μαλλον εισαι από τους λιγους τυχερούς αν όχι Ο τυχερος που δεν αντιμετωπισες προβλημα.δεν εχει να κανει με κινηση εντος-εκτος πολης εχει να κανει με το εμβολακι και τα τσιμουχακια της τρομπας κατασκευαστικα,γιαυτο και στο 990 το εχουν αλλαξει,(το μακρύνανε και γιαυτο κιολας δεν ταιριαζε στο 950).σε κάθε περιπτωση εβαζες την oberon και καθαριζες.Τα 990 βγαζουν πρόβλημα στην επανω τρομπα ως επι το πλειστον,αλλα εκει όπως ειπες υπαρχει κιτ επισκευης.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Εχετε συζητησει τιποτα περι την αφαιρεση δευτερευων πεταλουδων? ( κοστος σε ευρω 0 )
μου το προτεινε ο επιστημονικος συνεργατης μου κατεμολογος,μαζι με τις αλλες βελτιωσεις που εγραψα και ειναι υπο σκεψη:ok:
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
να κανω και καποιες ερωτησεις σε κατοχους 950-990 ktm.
σκεφτομαστε εκτος τις επισκευες να του κανουμε και καποιες βελτιωσεις.
1ον θα του βαλουμε 2ο βεντιλατερ για πιο γρηγορη ψυξη
2ο λεμε να καταργησουμε τους αισθητηρες λαμδα με το σετ ταπες-φυσες που πουλανε.τι λετε αξιζει?
3ο να καταργησουμε το δευτερευων συστημα αερα asr-pair,πως σκατα λεγετε δεν θυμαμαι,με τις ταπες που πουλανε και μπαινουν στις κεφαλες
τι λετε αξιζει κι αυτο?
Χριστόφορε γιατι να μπειτε σε τετοια διαδικασια ολων αυτων των αλλαγων?γνωμη μου είναι οτι δεν χρειαζεται.ένα δευτερο βιντιλατερ ναι και αυτό μονο αν ο Παντελης κανει τη χρηση που κανουμε εμεις (κάθε κυριακη χωμα χα χα χα)
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
μου το προτεινε ο επιστημονικος συνεργατης μου κατεμολογος,μαζι με τις αλλες βελτιωσεις που εγραψα και ειναι υπο σκεψη:ok:
Αυτην εχω στο μυαλο μου σαν πρωτη βελτιωση μολις αλλαξω και το φιλτρο στο επομενο σερβις για να γινουν πακετο.
Για τα υπολοιπα δεν εχω αποψεις...ας δουμε τι θα πουν οι περισσοτερο γνωστες ή που εχουν κανει κατι απο αυτα..

Υ.Γ. ΚΑΛΑ ΤΕΛΕΙΩΜΑΤΑ!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Στα 950 μονο κατω εμφανιζε πρόβλημα και μαλλον εισαι από τους λιγους τυχερούς αν όχι Ο τυχερος που δεν αντιμετωπισες προβλημα.δεν εχει να κανει με κινηση εντος-εκτος πολης εχει να κανει με το εμβολακι και τα τσιμουχακια της τρομπας κατασκευαστικα,
Σωστά.
Κατασκευαστικό fail της Magura ήταν.
Παραμορφωνόταν το τσιμουχάκι ,με απώλεια υγρών άρα κ πίεσης ,άρα συμπλεκτης γιόκ.
Επίσης αρκετές φορές είχαν παρατηρηθεί παραμορφώσεις τριβής ,ακόμα κ σπασιμο του άκρου του εμβόλου.
Για πρόληψη ,εκτός απο υγρά ,άλλαζες κ την τσιμούχα.
Αν το έμβολο ήταν ΟΚ ,κ σε περίπτωση βλάβης στο δρόμο ,άλλαζες ένα τσιμουχάκι κ συνέχιζες.
Για μόνιμη λύση ,όπως το πες ,oberon.

Εβγαλε και η Magura πάντως βελτιωμένες εκδόσεις κάτω τρόμπας για το 950.
Εγώ είχα μια τέτοια μαζί μου ,αλλά δεν χρειάστηκε ποτέ να την αλλάξω.



γιαυτο και στο 990 το εχουν αλλαξει,(το μακρύνανε και γιαυτο κιολας δεν ταιριαζε στο 950).σε κάθε περιπτωση εβαζες την oberon και καθαριζες.Τα 990 βγαζουν πρόβλημα στην επανω τρομπα ως επι το πλειστον,αλλα εκει όπως ειπες υπαρχει κιτ επισκευης.
Σωστός. :ok:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Χριστόφορε γιατι να μπειτε σε τετοια διαδικασια ολων αυτων των αλλαγων?γνωμη μου είναι οτι δεν χρειαζεται.ένα δευτερο βιντιλατερ ναι και αυτό μονο αν ο Παντελης κανει τη χρηση που κανουμε εμεις (κάθε κυριακη χωμα χα χα χα)
και γω αυτης της γνωμης ειμαι,αλλα θα θελα να ακουσω και αλλες γνωμες,μηπως με μεταπεισουν.
εξαλου ειναι φθηνες και ευκολες μετατροπες
για το 2ο βεντιλατερ δεν το συζητω,ηταν το 1ο πραγμα που ειπα στον παντελη οτι πρεπει να βαλει.ξεροντας την χρηση που κανει στο μηχανακι του και τον τροπο
που οδηγαει.
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Σταμάτη ,σαφώς και η άποψή σου επί του θέματος ,έχει βαρύνουσα σημασία ,αφού έχεις κάνει πολλά και απαιτητικά χλμτρα με το lc8 σου ,κ σου εύχομαι να το χαίρεσαι κ να κάνεις άλλα τόσα απροβλημάτιστα.:ok:

Οσον αφορά το fail της βαλβίδας πίεσης λαδιού (η οποία βρίσκεται στο εσω τμήμα του εμπρός κυλίνδρου) δεν υπάρχει στάνταρντ χλμτρων.
Σε φίλο με 950sm "έσκασε" στις 30.000 χλμ.
Ισως ,και αυτή η ζημιά ,να έχει την αιτία της ,στις υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας.
Οπως επίσης σε αυτές τις υψηλές θερμοκρασίες ,οφείλονται κ οι διαρροές λαδιού απο τμήματα φλαντζών.
Η άσχημη κατάσταση του κυκλώματος ψύξης ,οφείλεται σε μή προβλεπόμενη αλλαγή του ψυκτικού στην ώρα του ,ίσως σε χρήση λανθασμένης σύστασης ψυκτικού ,καθώς επίσης και σε σίγουρη προσθήκη γάργαρου νερού στο κύκλωμα ,αφού υπήρχαν ξεκάθαρα σημάδια απο επικαθήσεις ηλεκτρόλυσης.
Αυτά ,σε συνδιασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας ,φούσκωσαν κ σχεδόν κατέστρεψαν τα κολλάρα ψυκτικού.
Τώρα ,οι υψηλές θερμοκρασίες ,οφείλονταν στο σχεδόν κατά 80% βουλωμένο απο ξεραμένη λάσπη (στις ψύκτρες) ψυγείο.
Η δυνατότητα απαγωγής θερμότητας ,είχε σχεδόν μηδενιστεί.
Παρ'όλα ταύτα τα αγριευτικά ,τα μηχανικά μέρη του κινητήρα ,εμφάνισαν σχεδόν άψογη κατάσταση κατα το λύσιμο.
Και αυτό μαρτυρά την ποιότητα κατασκευής του κινητήρα.

Οσον αφορά τον Παντελή ,επειδή έχουμε κάνει πολλές συζητήσεις απο τότε που το πήρε ,ποτε΄δεν τσιγκουνεύτηκε τα λ7 ,προκειμένου να έχει το μηχανάκι του σε άψογη κατάσταση.
Οτι του λεγε ο μάστορας το έκανε ,κ όσο κι αν στοίχιζε ,το πλήρωνε.

Εκεί που έχει ευθύνη ,είναι το βουλωμένο ψυγείο.
Οχι γιατί δεν το πήγαινε για πλύσιμο (το πήγαινε) ,αλλά επειδή δεν πρόβλεψε οτι ο "πλυντηριάς" ,απλά θα το ξεπετάξει απ'έξω-απ'έξω ,και δεν θα ασχοληθεί λεπτομερώς μετά απο κάθε χωματάδα με το να καθαρίσει σωστά το ψυγείο και άλλα μέρη ,όπου χρειάζεται προσοχή.
Και η συσσώρευση ,δημιούργησε το πρόβλημα.

Για να καθαρίσει σωστά μια μοτοσυκλέτα μετα΄απο χωματάδα ,θέλει ,ή προσωπική ενασχόληση ,ή υποδείξεις για τρόπο κ επιμονή σε ορισμένα σημεία ,στον πλύστη ,με κάποιο περισσότερο κόστος ίσως.
Οπως κ να'χει ,θέλει ο ιδιοκτήτης ,εκτός απο το να πληρώνει τον εκάστοτε "ειδικό" ,να έχει και το νού του ,ΑΝ η δουλειά έγινε σωστά.
Διαφορετικά ,η συσώρευση πολλών αμελιών ,οδηγεί σε ζημιές.

Τώρα ,όσον αφορά τον επαγγελματία μηχανικό που το πήγαινε ο Παντελής απο τότε που το πήρε ,η αλήθεια είναι ότι ,μόνο καλά λόγια έχω ακούσει γι'αυτόν γενικά στην "πιάτσα".
Καταλαβαίνω δε ότι ,όταν έχεις μαγαζί ,με 10 μηχανάκια να παραδώσεις ,κι άλλους πόσους να έρχονται για κάτι σύντομο κ να σε απασχολούν ,δεν είναι δυνατόν να κάνει λεπτομεριακό focus σε κάθε μηχανάκι.(καλώς ή κακώς ,για λόγους που θέλουν μεγάλη κουβέντα για να αναλυθούν)
Αλλά ,κάποια πράγματα ,θα μπορούσε να τα έχει προβλέψει ,κάποια να τα έχει κάνει καλύτερα ,κ για κάποια άλλα θα έπρεπε να έχει επιστήσει την προσοχή στον πελάτη.

Αυτή την φορά ο Παντελής ,πρίν το καβαλήσει καλογυαλισμένο ,καλολαδωμένο ,κ' καλοκουρδισμένο για να φύγει ,θα πρέπει να περάσει πρώτα επιτυχώς ,σεμινάριο ορθής χρήσης. :D
Κωστα εχεις δικιο φιλε πολλα απτα προβλήματα που εβγαλε ,και αποτι ειδα στις φωτο (εσεις τα ειδατε απο πρωτο χερι) τα εβγαλε λογω κακης λειτουργιας του κυκλώματος ψυξης.Απλα μου κανει εντυπωση που δεν ειδε κανεις φουσκωμένα κολλαρα, λασπες στις ψυκτρες, βουλωμενο ψυγειο
και κυριως υψηλες θερμοκρασίες.το βιντιλατερ που εκανε υπερωριες δεν το ειδε κανεις?σιγουρα θα πεταξε και υγρα καποια στιγμη σωστα?επισης γαργαρο νερο ναι μπαινει εχω βαλει σε χωματαδα,αλλα την επομενη ημερα κατευθεια αλλαγη.Τεσπα στα μηχανικα τωρα,ναι γνωστος ο κινιτηρας του lc8 μπορω να σου πω εγω τι ΔΕΝ βρηκα στα 150000 που τον κατεβασα :D.Μονο ελατήρια ;)
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Σωστά.
Κατασκευαστικό fail της Magura ήταν.
Παραμορφωνόταν το τσιμουχάκι ,με απώλεια υγρών άρα κ πίεσης ,άρα συμπλεκτης γιόκ.
Επίσης αρκετές φορές είχαν παρατηρηθεί παραμορφώσεις τριβής ,ακόμα κ σπασιμο του άκρου του εμβόλου.
Για πρόληψη ,εκτός απο υγρά ,άλλαζες κ την τσιμούχα.
Αν το έμβολο ήταν ΟΚ ,κ σε περίπτωση βλάβης στο δρόμο ,άλλαζες ένα τσιμουχάκι κ συνέχιζες.
Για μόνιμη λύση ,όπως το πες ,oberon.

Εβγαλε και η Magura πάντως βελτιωμένες εκδόσεις κάτω τρόμπας για το 950.
Εγώ είχα μια τέτοια μαζί μου ,αλλά δεν χρειάστηκε ποτέ να την αλλάξω.




Σωστός. :ok:
Σωστος.το θεμα είναι να ειχες μαζι σου τσιμουχακι βεβαια ;) αν και θυμαμαι ότι δεν υπηρχε, επαιρνες τρομπα αναγκαστικα,μπορει να κανω λαθος βεβαια.Ενημερωτικα τρεις εκδοσεις τρομπες εβγαλε η magura με την τριτη να είναι και η επιτυχημενη χα χα αυτή φοραω εδώ και 5 χρονια (αντιγραφη της oberon).
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Με το μάλλον ,τι ιδέα να'χουμε.
Οπως κ να' χει ,για την πάνω υπάρχει σετ επισκευής.
Για την κάτω ,αν δεν έχει ραγίσει/γραμμωθεί το εμβολάκι ,επίσης επισκευάζεται ,αν και η οριστική λύση δίνεται με μιά απο τις after market που έχουν κυκλοφορήσει.
Το μυστικό είναι η συχνή αλλαγή των υγρών του συμπλεκτη ,καθώς επίσης η χρήση συγκεκριμένων και όχι ότι να'ναι.
Αν η μοτό κυκλοφορεί καθημερινά σε αστικό περιβάλλον ,τα προβλήματα επιδεινώνονται,γι'αυτό και ο χρόνος συντήρησης θα πρέπει να είναι συχνότερος.

Και στα 2 lc8 που είχα ,δεν αντιμετώπισα κανένα fail αντλίας συμπλέκτη.
Ούτε άνω ούτε κάτω.
Αλλά...
Τα κυκλοφορούσα σπάνια και ελάχιστα εντός πόλης.
Αλλαζα τα υγρά κάθε 7,500 χλμ.

γατε θα σου πω τα συμπτωματα να μου δωσεις τα φωτα σου...
χθες βραδυ παω καπου για καφε.. ολα κομπλε.. παω να φυγω μετα απο 3 ωρες και καταλαβαινω οτι η μανετα εχει λιγο τζογο... σκεφτομαι απο μεσα μου τρομπα συμπλεκτη θα συμπληρωσω υγρα και ολα οκ, γνωστο το προβλημα... μεχρι να βγω συγγρου δεν εχω σχεδον καθολου συμπλεκτη.. σταματαω και επειδη δεν ειχα υγρα συμπλεκτη μαζι συμπληρωσα ελαχιστα υγρα φρενων.. παω σπιτι ολα κομπλε.. σημερα το πρωι παω κατω στο γκαραζ και παταω συμπλεκτη.. παλι εχει τζογο..

λεω να βαλω το κιτ επισκευης για αρχη και να αλλαξω τα υγρα και αν εχει παλι θεμα να κανω την μοντα του gefr!!
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
και γω αυτης της γνωμης ειμαι,αλλα θα θελα να ακουσω και αλλες γνωμες,μηπως με μεταπεισουν.
εξαλου ειναι φθηνες και ευκολες μετατροπες
για το 2ο βεντιλατερ δεν το συζητω,ηταν το 1ο πραγμα που ειπα στον παντελη οτι πρεπει να βαλει.ξεροντας την χρηση που κανει στο μηχανακι του και τον τροπο
που οδηγαει.
Εγω δεν εχω βαλει (ακομη),και ας φωναζει ο μηχανικος μου να βαλω χα χα χα
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Στην επάνω τρόμπα συμπλεκτη δεν βάζουμε υγρά φρενων. Κάνει πιρουνολαδο, ελαιόλαδο και γενικά οτιδήποτε σε λάδι (για ώρα ανάγκης μιλαμε) . Εγώ που είχα θέμα στην επάνω, την έστειλα στον gefr (το κιτ επισκευής στην δική μου περίπτωση δεν ήταν αρκετο) .
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Χριστοφ και Γατε, μπραβο ρε παιδες, μαζι οι δυο σας ειστε συνδυασμος που ριχνει και σε καρδιοχειρουργους, οχι μονο σε "μαστορια" :muted:, mods 100 like στα παιδια! :ok: :cool: :yew:

Οταν χαλασει το Τρανσαλπ ή το VFR θα σας εμπιστευτω να μου το φτιαξετε :p :D :laugh:
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Για τις μετατροπές σε sas, δευτερευουσες πεταλούδες και τα σχετικά, έχω διαβάσει τα άπειρα στο advrider αλλά κατέληξα στο ότι κανείς δεν έχει βρει μια αξιόπιστη λύση, που να ταιριάζει σε όλους. Πολύ θολούρα υπάρχει στο θέμα αυτό. Και μετά από την (αποτυχημενη) ενασχόληση μου με power commander, φίλτρα, εισαγωγές αέρα, εξατμίσεις και δυναμομετρα στο 1100gs, λέω να μην μπλεξουμε πάλι.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
να κανω και καποιες ερωτησεις σε κατοχους 950-990 ktm.
σκεφτομαστε εκτος τις επισκευες να του κανουμε και καποιες βελτιωσεις.
Εγώ σαν πρώην κάτοχος ,μπορώ να εκφέρω γνώμη; :)


1ον θα του βαλουμε 2ο βεντιλατερ για πιο γρηγορη ψυξη
Τι το ρωτάς αυτό ρε μάστορη;...αφού σου τό'πα απο την πρώτη στιγμή:
Η συγκεκριμένη μόντα είναι MUST ,για όσους κινούνται σε αστικό περιβάλλον ,και για όσους κάνουν Χώμα.
Οι αποκλειστικά ταξιδιάρηδες απο την άλλη ,δεν έχουν λόγο να απασχοληθούν με αυτήν.


2ο λεμε να καταργησουμε τους αισθητηρες λαμδα με το σετ ταπες-φυσες που πουλανε.τι λετε αξιζει?
Ο αισθητήρας λάμδα μετράει την αναλογία αέρα καυσίμου (AFR) στην εξάτμιση της μοτοσυκλέτας. Οι μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούν τον αισθητήρα λάμδα ,ώστε να κρατούν τις εκπομπές καυσαερίων σε χαμηλά επίπεδα ,κάνοντας το μείγμα σχετικά φτωχό στις χαμηλές στροφές. Αν και αυτο είναι καλό για τις εκπομπές καυσαερίων, επηρεάζει λίγο αρνητικά την απόδοση της μοτοσυκλέτας στις χαμηλές στροφές.

Καταργώντας τους Λ ,οι "μυημένοι" θα παρατηρήσουν
Ελαφρώς Καλύτερη απόκριση γκαζιού στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και Ελαφρώς περισσότερη διαθέσιμη ροπή

Επίσης ,η κατάργηση των Λ προτείνεται σε περίπτωση εφαρμογής παράλληλου εγκεφαλου , όπως πχ το Power Commander.

Αυτό ίσως δημιουργήσει πρόβλημα σε έλεγχο ΚΤΕΟ ,αν και υπάρχει ελαστικότητα ,προς το παρόν τουλάχιστον.

Στην περίπτωση του Παντελή ,δεν νομίζω οτι συντρέχει λόγος κατάργησής τους.



3ο να καταργησουμε το δευτερευων συστημα SAS ,με τις ταπες που πουλανε και μπαινουν στις κεφαλες
τι λετε αξιζει κι αυτο?
Kατ'αρχήν δεν είναι μόνο οι μεταλικές τάπες.
Χρειάζεται και ένα ηλεκτρονικό p@p*r*aki που θα κουμπώσει στην φίσα της πλεξούδας για να μπερδέψει τον εγκέφαλο δίνοντάς του μιά μόνιμη τιμή αντίστασης ,που την θεωρεί ΟΚ ,και θα συνεχίσει να λειτουργεί χωρίς να βγαίνει βλάβη στο EFI.

Το SAS (χοντρικά) είναι ένα σύστημα το οποίο οδηγεί φρέσκο αέρα απο το φιλτροκούτι απευθείας στη εξαγωγή καυσαερίων ,ώστε να καεί η άκαυστη βενζίνη που έχει απομείνει μετα την έκρηξη κ εκτόνωση των αερίων. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί ώστε να βελτιώσει τις εκπομπές καυσαερίων, όμως είναι ο λόγος που έχουμε σκασίματα ,τα οποία ακούγονται πολύ πιό έντονα με αλλαγή εξάτμισης σε aftermarket.

Αρα ,με την κατάργησή του ,αυτό που ουσιαστικά επιτυγχάνεται ,είναι η παύση των σκασιμάτων ,ειδικά στο κλείσιμο του γκαζιού.

Επίσης ,επιτυγχάνουμε σωστότερες μετρήσεις αέρα/καυσίμου στην εξάτμιση όταν κάνουμε βελτίωση στη χαρτογράφηση

Υπάρχουν και κάποιες αναφορές στο διαδύκτιο ,που μιλάνε για πιό εύκολο ξεκίνημα του κινητήρα όταν είναι κρύος ,και καλύτερη απόκριση γκαζιού με το SAS καταργημένο.

Αν το έχει κάνει κάποιος απο εδώ ,ας τοποθετηθεί επι τούτου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
γατε θα σου πω τα συμπτωματα να μου δωσεις τα φωτα σου...
χθες βραδυ παω καπου για καφε.. ολα κομπλε.. παω να φυγω μετα απο 3 ωρες και καταλαβαινω οτι η μανετα εχει λιγο τζογο... σκεφτομαι απο μεσα μου τρομπα συμπλεκτη θα συμπληρωσω υγρα και ολα οκ, γνωστο το προβλημα... μεχρι να βγω συγγρου δεν εχω σχεδον καθολου συμπλεκτη.. σταματαω και επειδη δεν ειχα υγρα συμπλεκτη μαζι συμπληρωσα ελαχιστα υγρα φρενων.. παω σπιτι ολα κομπλε.. σημερα το πρωι παω κατω στο γκαραζ και παταω συμπλεκτη.. παλι εχει τζογο..

λεω να βαλω το κιτ επισκευης για αρχη και να αλλαξω τα υγρα και αν εχει παλι θεμα να κανω την μοντα του gefr!!
Τι να σου πω τώρα...στην τηλεδιάγνωση έχουν αποτύχει πολλάκις ,απείρως εμπειρότεροι και ειδικότεροι εμού επι των μηχανολογικών.

Συνήθως ,αν "κλάσει" η κάτω ,βλέπεις και δείγματα διαρροής τριγύρω της.
Αν δεν ,τότε μάλλον είναι η πάνω.

Θα σου πώ τι θα έκανα εγώ ,αν ήμουν στην θέση σου.
Θα έλυνα μιά κ καλή το θέμα ,κ πάνω κ κάτω ταυτόχρονα ,με τις πλέον ενδεδειγμένες κ δοκιμασμένα αξιόπιστες λύσεις ,ώστε να τελειώνω με αυτό το θέμα μιά κι έξω.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
κι εγω αυτο θα εκανα αν ειχα 280 ευρω... αλλα σε αυτην την φαση δεν τα εχω γιατι πριν 5 μερες εβαλα αλυσιδογραναζα... οποτε κοιταμε να αναβαλουμε λιγο το προβλημα..
 
Top Bottom