ελα ρε....με κανεις και κοκκινιζω....Οτι κι αν πω ειναι λιγο...ilbig:τωρα πια μπορω να σε αφησω να βαλεις χερι... στην καλη μου...!!!
Αυτό τα θέματα πάντα βασανίζουν τους ανθρώπους με μεράκι για αυτό που κάνουν.αν ηταν ετσι απλα τα πραγματα καλα θα ταν.....
δεν μιλαμε για ανοχες κυλινδρου η ελλειπτικοτητα,ειπαμε αυτα τα μετρησα και ειναι στα κατωτερα ορια (σαν καινουργια)
μιλαμε για τις γραμμωσεις που πρεπει να εχει ο κυλινδρος
Έτσι. .....υπεύθυνος ο μάστορας.το σωστοτερο ειναι να αποφασισω εγω που θα εχω την ευθυνη για οτι παθει το μηχανακι
ο παντελης εφοσον δεν ξερει τι να αποφασισει?να το παιξει κορωνα-γραμματα?
τεσπα ακομα εχω χρονο και θα δω τι θα κανω...
Υποθέτω πως θες να πεις ΄΄επιταχύνει΄΄ την ανάφλεξη και όχι επιβραδύνει.
Η φίσα αυτή αλλάζει το χρονισμό, όταν το καύσιμο είναι χαμηλότερων οκτανίων, γιατί το μέτωπο καύσης κινείται με άλλη ταχύτητα (χαμηλότερη). Έτσι επιβραδύνει την ανάφλεξη. Δεν κάνει ζημιά στον κινητήρα όπως μερικοί πιστεύουν. Υπάρχει αναβάτης που το έχει συνεχώς αποσυνδεδεμένο για να δουλεύει σε χαμηλότερες θερμοκρασίες... θυσιάζοντας άλογα και καύσιμο.
Η ένταση του σπινθήρα να μεταβάλλεται; δεν το έχω ακούσει ποτέ, αν ισχύει.
Για το τρίψιμο των κυλίνδρων, υπάρχουν κάποιοι στο advrider.com που το έχουν κάνει, αλλά εσείς ένα ξύσιμο με σύρμα στο χέρι αν κάνετε, πιστεύω οτι ούτε το NiCaSil χαλάτε, ούτε τίποτα.
ισχυει οτι γραφει απο πανω ο φιλος βαγγεληςΥποθέτω πως θες να πεις ΄΄επιταχύνει΄΄ την ανάφλεξη και όχι επιβραδύνει.
πράγματι, όσο πιο ψηλά οκτάνια έχει το καύσιμο που χρησιμοποιούμε τόσο περισσότερο μπορεί να επηρεάσουμε το αβάνς ώστε να ΄΄καθυστερήσει΄΄ ο σπινθήρας. Και τί κερδίζουμε απο αυτό, με την ίδια ποσότητας (έτσι κι αλλιώς) βενζίνης επιτρέπουμε περισσότερο φρέσκο αέρα και οξυγόνο δηλαδή να μπεί στον κύλινδρο αυξάνοντας την αναλογία οξυγόνου προς βενζίνη (φτωχαίνοντας δηλαδή το μείγμα) και αυξάνουμε έτσι την θερμοδυναμική απόδοση
Και αυτή άλλωστε είναι η μέθοδος που χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές εγκεφάλων (βελτιωτές) για να ανεβάσουν ιπποδύναμη σε ένα μοτέρ (ατμοσφαιρικό). ΚΑΙ ΟΧΙ ρίχνοντας παραπάνω καύσιμο και λοιπές φαιδρότητες που ακούγονται.
Ο κατασκευαστής έχει ρυθμίσει το αβάνς σε ένα σημείο υπολογίζοντας κάποια περιθώρια ασφάλειας για το μοτέρ ωστε να μην δημιουργείται προανάφλεξη (πυράκια δηλαδή).
Έτσι και στο 990 εφόσον ο κατασκευαστής προβλέπει πως στην στάνταρ ΄΄χαρτογράφηση΄΄ υπάρχει αυτό το αβάνς έχει ήδη αφήσει ΠΟΛΛΑ περιθώρια ασφάλειας για τις αντοχές αυτού του μοτέρ.
Η φύσσα αυτή και προφανώς και η δεύτερη Back up χαρτογράφηση που έχει ο εγκέφαλος είναι για περιπτώσεις ΚΑΚΗΣ βενζίνης όπως αυτή που μπορεί να βρει κάποιος στην Αφρική ενδεχομένως ή Ασία ωστε να μπορεί να δουλέψει με ασφάλεια το μοτέρ.
Δουλεύοντας όμως ο φίλος σου αυτή τη Back Up χαρτογράφηση καταφέρνει να αφαιρεί άλογα απο ένα εξαιρετικά ασφαλές μοτέρ και πετώντας και στα σκουπίδια και βενζινούλα η οποία η καημένη θα φεύγει και ακάυτη μέσα απο τα κύλινδρα!!! Μηδενικό κέρδος έχει και κακώς το κάνει. Κακό δεν του κάνει εκτός οτι μονίμως θα το έχει μπουκωμένο αλλά είναι ανούσιο πραγματικά!!