Επισκευή KTM 990 ADV

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Οτι κι αν πω ειναι λιγο...:hailbig:τωρα πια μπορω να σε αφησω να βαλεις χερι... στην καλη μου...!!!
ελα ρε....με κανεις και κοκκινιζω....
ειναι καλη?
ξανθια,μελαχρινη?
το κανελωνει το ριζογαλο?
για πες?:roflmao::roflmao:
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
αν ηταν ετσι απλα τα πραγματα καλα θα ταν.....
δεν μιλαμε για ανοχες κυλινδρου η ελλειπτικοτητα,ειπαμε αυτα τα μετρησα και ειναι στα κατωτερα ορια (σαν καινουργια)
μιλαμε για τις γραμμωσεις που πρεπει να εχει ο κυλινδρος
Αυτό τα θέματα πάντα βασανίζουν τους ανθρώπους με μεράκι για αυτό που κάνουν.
Δηλαδή έκανα ότι καλύτερο μήπως να κάνω κάτι παραπάνω.
Αλλά αν τα συγκρίνεις με τα αυτά που γίνονται στα συνεργεία η διαφορά είναι χαοτική.
Μάλλον δεν θα μπουν ούτε στο κόπο να τα μετρήσουν, με το μάτι.
Άσε που ισχύει η θεωρία να φύγει ο πελάτης και με χρόνια με καιρούς πάλι εδώ είμαστε αρκεί να μην σκάση τα επόμενα 10000 Km.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
το σωστοτερο ειναι να αποφασισω εγω που θα εχω την ευθυνη για οτι παθει το μηχανακι
ο παντελης εφοσον δεν ξερει τι να αποφασισει?να το παιξει κορωνα-γραμματα?
τεσπα ακομα εχω χρονο και θα δω τι θα κανω...
Έτσι. .....υπεύθυνος ο μάστορας. :friendship:
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία

Η φίσα αυτή αλλάζει το χρονισμό, όταν το καύσιμο είναι χαμηλότερων οκτανίων, γιατί το μέτωπο καύσης κινείται με άλλη ταχύτητα (χαμηλότερη). Έτσι επιβραδύνει την ανάφλεξη. Δεν κάνει ζημιά στον κινητήρα όπως μερικοί πιστεύουν. Υπάρχει αναβάτης που το έχει συνεχώς αποσυνδεδεμένο για να δουλεύει σε χαμηλότερες θερμοκρασίες... θυσιάζοντας άλογα και καύσιμο.
Η ένταση του σπινθήρα να μεταβάλλεται; δεν το έχω ακούσει ποτέ, αν ισχύει.

Για το τρίψιμο των κυλίνδρων, υπάρχουν κάποιοι στο advrider.com που το έχουν κάνει, αλλά εσείς ένα ξύσιμο με σύρμα στο χέρι αν κάνετε, πιστεύω οτι ούτε το NiCaSil χαλάτε, ούτε τίποτα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Η φίσα αυτή αλλάζει το χρονισμό, όταν το καύσιμο είναι χαμηλότερων οκτανίων, γιατί το μέτωπο καύσης κινείται με άλλη ταχύτητα (χαμηλότερη). Έτσι επιβραδύνει την ανάφλεξη. Δεν κάνει ζημιά στον κινητήρα όπως μερικοί πιστεύουν. Υπάρχει αναβάτης που το έχει συνεχώς αποσυνδεδεμένο για να δουλεύει σε χαμηλότερες θερμοκρασίες... θυσιάζοντας άλογα και καύσιμο.
Η ένταση του σπινθήρα να μεταβάλλεται; δεν το έχω ακούσει ποτέ, αν ισχύει.

Για το τρίψιμο των κυλίνδρων, υπάρχουν κάποιοι στο advrider.com που το έχουν κάνει, αλλά εσείς ένα ξύσιμο με σύρμα στο χέρι αν κάνετε, πιστεύω οτι ούτε το NiCaSil χαλάτε, ούτε τίποτα.
Υποθέτω πως θες να πεις ΄΄επιταχύνει΄΄ την ανάφλεξη και όχι επιβραδύνει.

πράγματι, όσο πιο ψηλά οκτάνια έχει το καύσιμο που χρησιμοποιούμε τόσο περισσότερο μπορεί να επηρεάσουμε το αβάνς ώστε να ΄΄καθυστερήσει΄΄ ο σπινθήρας. Και τί κερδίζουμε απο αυτό, με την ίδια ποσότητας (έτσι κι αλλιώς) βενζίνης επιτρέπουμε περισσότερο φρέσκο αέρα και οξυγόνο δηλαδή να μπεί στον κύλινδρο αυξάνοντας την αναλογία οξυγόνου προς βενζίνη (φτωχαίνοντας δηλαδή το μείγμα) και αυξάνουμε έτσι την θερμοδυναμική απόδοση

Και αυτή άλλωστε είναι η μέθοδος που χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές εγκεφάλων (βελτιωτές) για να ανεβάσουν ιπποδύναμη σε ένα μοτέρ (ατμοσφαιρικό). ΚΑΙ ΟΧΙ ρίχνοντας παραπάνω καύσιμο και λοιπές φαιδρότητες που ακούγονται.

Ο κατασκευαστής έχει ρυθμίσει το αβάνς σε ένα σημείο υπολογίζοντας κάποια περιθώρια ασφάλειας για το μοτέρ ωστε να μην δημιουργείται προανάφλεξη (πυράκια δηλαδή).

Έτσι και στο 990 εφόσον ο κατασκευαστής προβλέπει πως στην στάνταρ ΄΄χαρτογράφηση΄΄ υπάρχει αυτό το αβάνς έχει ήδη αφήσει ΠΟΛΛΑ περιθώρια ασφάλειας για τις αντοχές αυτού του μοτέρ.

Η φύσσα αυτή και προφανώς και η δεύτερη Back up χαρτογράφηση που έχει ο εγκέφαλος είναι για περιπτώσεις ΚΑΚΗΣ βενζίνης όπως αυτή που μπορεί να βρει κάποιος στην Αφρική ενδεχομένως ή Ασία ωστε να μπορεί να δουλέψει με ασφάλεια το μοτέρ.

Δουλεύοντας όμως ο φίλος σου αυτή τη Back Up χαρτογράφηση καταφέρνει να αφαιρεί άλογα απο ένα εξαιρετικά ασφαλές μοτέρ και πετώντας και στα σκουπίδια και βενζινούλα η οποία η καημένη θα φεύγει και ακάυτη μέσα απο τα κύλινδρα!!! Μηδενικό κέρδος έχει και κακώς το κάνει. Κακό δεν του κάνει εκτός οτι μονίμως θα το έχει μπουκωμένο αλλά είναι ανούσιο πραγματικά!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Οκ, το σκίζουμε λίγο το θέμα αλλά.. η συνεχής παρουσία άκαυστης μέσα στα κύλινδρα δεν δημιουργεί πρόβλημα ελλιπούς λίπανσης;
Κάτι έχει πάρει το αυτί μου για φαινόμενο "washed out" ελατηρίων και κυλίνδρων...
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Υποθέτω πως θες να πεις ΄΄επιταχύνει΄΄ την ανάφλεξη και όχι επιβραδύνει.

πράγματι, όσο πιο ψηλά οκτάνια έχει το καύσιμο που χρησιμοποιούμε τόσο περισσότερο μπορεί να επηρεάσουμε το αβάνς ώστε να ΄΄καθυστερήσει΄΄ ο σπινθήρας. Και τί κερδίζουμε απο αυτό, με την ίδια ποσότητας (έτσι κι αλλιώς) βενζίνης επιτρέπουμε περισσότερο φρέσκο αέρα και οξυγόνο δηλαδή να μπεί στον κύλινδρο αυξάνοντας την αναλογία οξυγόνου προς βενζίνη (φτωχαίνοντας δηλαδή το μείγμα) και αυξάνουμε έτσι την θερμοδυναμική απόδοση

Και αυτή άλλωστε είναι η μέθοδος που χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές εγκεφάλων (βελτιωτές) για να ανεβάσουν ιπποδύναμη σε ένα μοτέρ (ατμοσφαιρικό). ΚΑΙ ΟΧΙ ρίχνοντας παραπάνω καύσιμο και λοιπές φαιδρότητες που ακούγονται.

Ο κατασκευαστής έχει ρυθμίσει το αβάνς σε ένα σημείο υπολογίζοντας κάποια περιθώρια ασφάλειας για το μοτέρ ωστε να μην δημιουργείται προανάφλεξη (πυράκια δηλαδή).

Έτσι και στο 990 εφόσον ο κατασκευαστής προβλέπει πως στην στάνταρ ΄΄χαρτογράφηση΄΄ υπάρχει αυτό το αβάνς έχει ήδη αφήσει ΠΟΛΛΑ περιθώρια ασφάλειας για τις αντοχές αυτού του μοτέρ.

Η φύσσα αυτή και προφανώς και η δεύτερη Back up χαρτογράφηση που έχει ο εγκέφαλος είναι για περιπτώσεις ΚΑΚΗΣ βενζίνης όπως αυτή που μπορεί να βρει κάποιος στην Αφρική ενδεχομένως ή Ασία ωστε να μπορεί να δουλέψει με ασφάλεια το μοτέρ.

Δουλεύοντας όμως ο φίλος σου αυτή τη Back Up χαρτογράφηση καταφέρνει να αφαιρεί άλογα απο ένα εξαιρετικά ασφαλές μοτέρ και πετώντας και στα σκουπίδια και βενζινούλα η οποία η καημένη θα φεύγει και ακάυτη μέσα απο τα κύλινδρα!!! Μηδενικό κέρδος έχει και κακώς το κάνει. Κακό δεν του κάνει εκτός οτι μονίμως θα το έχει μπουκωμένο αλλά είναι ανούσιο πραγματικά!!
ισχυει οτι γραφει απο πανω ο φιλος βαγγελης
εγω το εγραψα μπακαλιστικα γιατι δεν περιμενα καποιος να ασχοληθει με τις λεπτομερειες παρα μονο για την χρηση του καλωδιου.
να τι γραφει ακριβως το μανουαλ....
Activating the ignition curve for low-octane fuel If you are traveling to a country where fuel having at least 95 octane (RON) is not available, you can easily activate the corresponding ignition curve. A plug and socket connection [1] on a brown/black cable is located near the upper shock absorber holder . If the two connectors are connected to each other, the ignition curve for fuel having at least 95 octane (RON) is activated. If you disconnect the plug and socket connection, the ignition curve for fuel having 80 - 94 octane (RON) is activated. Although this causes the engine to lose some of its power output, it prevents poor glow ignitions and engine damage.
If fuel having at least RON 95 (USA = Premium PON 91) is not available, the ignition curve for 80 - 94 octane (RON) must be activated to prevent engine damage.
 

virus

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
αδιευκρινιστο
πολυ ωραια δουλεια πεφτει εδω μεσα. α ρε παντελη σε καλα χερια επεσες :)

γεια στα παιδια που δουλευουν "σκληρα" :friendship:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
μεχρι να τελειωσω,ηρθε ο συνεργατης μου με καποιες παραλαβες ανταλλακτικων

οποτε ξαναπιανουμε τον κινητηρα






βαλσιμο στον κυλινδρο τα καινουργια ελατηρια και μετρημα
συμπερασμα οτι τα παλια ειχαν φθαρει κατα 1 δεκατο,δηλ. το 1/3 της ζωης τους,βασει λογικης-μαθηματικων θα βγαζαν 180,000χλμ:eek:


μπηκαν στο πιστονι τα καινουργια



παντελη,μια χαρα ταιριαζουν οι φλαντζες στις τρυπες






 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
σημερα το πρωι με πηρε τηλ. ο γατος και μου ειπε οτι απεργει και δεν θα ερθει για δουλεια.
μολις του ειπα οτι βγαζω τον φακελο με τα βιογραφικα,ηρθε το γατακι αλλα στις αργαμιση.:laugh::laugh:
οποτε σημερα δεν καναμε πολυ δουλεια









 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Μία απορία που μου δημιουργήθηκε, παρακολουθώντας το τεχνικό αυτό εγχειρίδιο:
Ο λόγος για τόσο βαθειά επέμβαση ηταν ποιός ακριβώς; έχανε λάδι η κάτω φλάντζα του πίσω κυλίνδρου;

Συγγνωμη για το μεταβολη χρονισμού. Όπως το καταλαβατε, αναφερόμουνα στην μεταβολή του αβανς.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom