Ερώτηση για μπότες sidi adventure

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Νομίζω ο ελ-γάτος έχει γράψει τα καλύτερα για τις corozal σε άλλο νήμα και ο Θάνος/tripper είχε επίσης πει πολύ καλά λόγια.
οχι corozal αλλά toucan
η corozal έχει άκαμπτη σόλα αλλά η αδιαβροχοποίηση/μεμβράνη είναι παντέτα της alpinestars όπως το drystar της
ενώ η toucan είναι goretex (με άκαμπτη σόλα επίσης)

Την toucan έχω από το 2016
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Περπάτημα οκ. Κάτι ποιο σύνθετο όμως? Εννοώ να περπατήσεις στο βουνο σε ένα υψωμα πχ να βγάλεις μια φωτο.
Ο μηχανισμος στον αστραγαλο στην πλευρα που ακουμπαει στην μηχανη ενοχλεί? Γιατί οι corozal και οι drifter πχ ειναι πιο ευθεία η επιφανειά της.

Εψαξα με το search και δεν βρισκω καποιο νημα συναφες για τις corozal.
Περπάτημα στο βουνό όχι, με την έννοια του φεύγω με την μπότα σε μονοπάτι 15-20 λεπτά για να βγάλω φωτογραφία, τυχαία λέμε τώρα τον καταρράκτη που ήθελε ο aldebaran και βαρέθηκε να περπατήσει και ξέχασε το rec. Αυτό ήταν στα θεωρητικά πλάνα, ούτε φέτος το βλέπω να συμβαίνει. Το γεγονός όμως ότι δεν με ενόχλησαν ακόμα και σε 12ωρο+ χρήσης λέει πολλά.

Ακόμα και στο Τ700 που εξέχει το δεξί καπάκι ενοχλητικές δεν ήταν. Καταλάβαινα απλά ότι κάτι "εμποδίζει" την μπότα σε κάποιες φάσεις, στο XR και το X δεν με εμπόδισε σε κάτι, πέραν του ότι είναι μεγάλο το ύψος στην μύτη για τις αλλαγές ταχυτήτων. Γενικά δεν βρήκα μέχρι σήμερα κάτι που να μην μου αρέσει. ΟΚ, πέρα από το σκουικ σκουικ. Ελπίζω κάποιος που τις έχει ζήσει περισσότερα χιλιόμετρα να πει κάτι παραπάνω.

Σόρι για το μπέρδεμα, ευτυχώς θυμόταν πιο σωστά ο Srider.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.... Πόσο σφιχτες/στενες πρεπει να ειναι οι μποτες? Να ειναι χαλαρη σαν κανονικο παπουτσι ή αν ειναι στενη η μποτα, συνηθιζεται?
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα.... Πόσο σφιχτες/στενες πρεπει να ειναι οι μποτες? Να ειναι χαλαρη σαν κανονικο παπουτσι ή αν ειναι στενη η μποτα, συνηθιζεται?
Αν είναι στενή, μετά από λίγη ώρα θα σε πονάει το ποδαρ.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν είναι στενή η μπότα και οδηγείς όρθιος, μετά λίγη ώρα θα πονάς. Πρέπει να είναι.... κανονική, τύπου παπούτσι τρεξίματος, τόσο ώστε να μην πλέει το πόδι απλώς. Υπολόγισε τι κάλτσες θα βάλεις, οι νεοπρέν που φοράει αρκετός κόσμος χειμώνα έχουν υπολογίσιμο όγκο.
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Χαλαρή σαν να σου φαίνεται ότι πήρες λάθος νούμερο - εννοώ εκτός μηχανής

η εμπειρία από Sidi είναι + ένα νούμερο από το αθλητικό
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Πηρα καποιες 2ερο χερι ,43 νουμερο.
Φοραω ειτε 42 ειτε 43 ,αλλα εχω στενο ποδι. Υπεθεσα θα ειναι χαλαρωμενες απτον προηγουμενο και θα μ ειναι ενταξει ,αλλά........
Πανε για πουλημα μαλλον γιατι θα με βασανισουν και κοιταω για 44.
Θενκς..

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ειχα γραψει στην αρχη αυτου του νηματος οτι ειναι στενες και θελει οπωσδηποτε ενα νουμερο παραπανω απο το συνηθες νουμερο που παιρνει κανεις τις μποτες μηχανης, για μενα πχ παπουτσια 43, μποτες μηχανης 44, Sidi Adventure 45.
Αρχικο ποστ για το οτι θελει μεγαλυτερες
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα, εχω τις Adventure 2 και αναρωτιεμαι αν οι Enduro μποτες εχουν να προσφέρουν κατι περισσοτερο σε προστασια?

Κοιτωντας διαφορα μοντελα δεν βλεπω να εχουν κατι το περισσοτερο σε προστασία.

Για πειτε γνώμες, ευχαριστώ ;)
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Είχα τις sidi crossfire και adventure 1 και 2. Οι crossfire είχαν λιιιγο μεγαλύτερη επιφάνεια σκληρών πλαστικών και δύο περισσότερα κλιπς ψηλά (ενώ η adventure πιάνει με σκρατς). Κατά τα άλλα δεν βρήκα καμία τεράστια διαφορά.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ πάλι πιστεύω πως είναι η μέρα με τη νύχτα σε επίπεδο προστασίας. Ξεκινώντας από το ότι από το 2ο κλιπ και πάνω οι Crossfire είναι πολύ πιο ενισχυμένες και γενικά πιο ψηλές. Στο εξωτερικό της μπότας στις Crossfire υπάρχουν επιπλέον ενισχύσεις περιφερειακά. Στις Crossfire 3 (δε ξέρω για τα 2 παλαιότερα μοντέλα) η άρθρωση είναι διπλού μηχανισμού και δεν επιτρέπει την έκταση του πέλματος προστατεύοντας τον αστράγαλο και τον οπίσθιο τένοντα, π.χ. αν χτυπήσεις με το κουτουπιέ μια μεγάλη πέτρα δε θα επιτρέψει αν σου γυρίσει το πόδι (το ίδιο ισχύει και προς την αντίθετη κατεύθυνση). Από εκεί και πέρα βέβαια είναι θέμα χρήσης. Σίγουρα και οι Adventure προσφέρουν κάποια προστασία αλλά είναι να μη σου τύχει, οπότε... για μένα είναι μονόδρομος και σίγουρα δε μπορούν να συγκριθούν!
Δυο επισημάνσεις θα κάνω. Οι Adventure είναι αδιάβροχες ενώ οι crossfire όχι αν και έχουν πολύ πιο καλή στεγανότητα από τις forma που είχα πριν, αυτές (οι forma) όχι στεγανότητα δεν είχαν αλλά συμπεριφερόντουσαν σαν σφουγγάρι στα νερά.
Τέλος... στο παρελθόν είχα Acerbis, Alpinestars και Forma. Οι SIDI Crossfire 3 που έχω τώρα είναι με διαφορά ότι πιο άνετο έχω περπατήσει σε χώμα, οπότε δε βρίσκω λόγο να συμβιβαστώ με μια adventure μπότα. Όπως ειπώθηκε έχουν στενή γραμμή και θέλουν οπωσδήποτε ένα νούμερο πάνω σε σχέση με άλλες enduro μπότες (όχι σε σχέση με αθλητικά).
 
Τελευταία επεξεργασία:

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Δυο επισημάνσεις θα κάνω. Οι Adventure είναι αδιάβροχες ενώ οι crossfire όχι αν και έχουν πολύ πιο καλή στεγανότητα από τις forma που είχα πριν, αυτές (οι forma) όχι στεγανότητα δεν είχαν αλλά συμπεριφερόντουσαν σαν σφουγγάρι στα νερά.
Τέλος... στο παρελθόν είχα Acerbis, Alpinestars και Forma. Οι SIDI Crossfire 3 που έχω τώρα είναι με διαφορά ότι πιο άνετο έχω περπατήσει σε χώμα, οπότε δε βρίσκω λόγο να συμβιβαστώ με μια adventure μπότα. Όπως ειπώθηκε έχουν στενή γραμμή και θέλουν οπωσδήποτε ένα νούμερο πάνω σε σχέση με άλλες enduro μπότες (όχι σε σχέση με αθλητικά).
Κρατάω αυτο το κομμάτι που ειναι το "ζουμι".

Και εξηγούμαι, οι Adventure 2 εχουν 2 clip και ειναι τοσο ψηλές ωστε να μπαινει μεσα η επιγονατίδα.
Αρα στο εμπρόστιο θεμα νομιζω οτι ειναι ΟΚ.

Θετικο τους οτι ειναι αδιάβροχες.

Τωρα στο θεμα αστράγαλος ειναι το ερώτημα μιας και βλεπω αρκετες μποτες enduro να ειναι παρόμοιες ή και υποδεέστερες σε προστασια.
Ειχα πριν 6 χρονια, που σταματησα, της Tech10 Alpinestar, που ειχαν πολυ πιο πολύ πλαστική επιφάνεια αλλα δεν ειχαν αρθρωση.

Οποτε, αν δωσω λεφτα θελω να δωσω για μοντέλο που πραγματικα προσφέρει κατι παραπάνω και οχι απλα για να παρω κατι.

Ποια θα ηταν η επιλογή μέχρι 300€ ?

Και πάλι ευχαριστώ και ελπιζω να καβαλήσουμε παρέα συντομα !
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κρατάω αυτο το κομμάτι που ειναι το "ζουμι".

Και εξηγούμαι, οι Adventure 2 εχουν 2 clip και ειναι τοσο ψηλές ωστε να μπαινει μεσα η επιγονατίδα.
Αρα στο εμπρόστιο θεμα νομιζω οτι ειναι ΟΚ.

Θετικο τους οτι ειναι αδιάβροχες.

Τωρα στο θεμα αστράγαλος ειναι το ερώτημα μιας και βλεπω αρκετες μποτες enduro να ειναι παρόμοιες ή και υποδεέστερες σε προστασια.
Ειχα πριν 6 χρονια, που σταματησα, της Tech10 Alpinestar, που ειχαν πολυ πιο πολύ πλαστική επιφάνεια αλλα δεν ειχαν αρθρωση.

Οποτε, αν δωσω λεφτα θελω να δωσω για μοντέλο που πραγματικα προσφέρει κατι παραπάνω και οχι απλα για να παρω κατι.

Ποια θα ηταν η επιλογή μέχρι 300€ ?

Και πάλι ευχαριστώ και ελπιζω να καβαλήσουμε παρέα συντομα !
Επειδή οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουμε καθαρόαιμα και επειδή στις βόλτες μας ακριβώς λόγω του αυξημένου βάρους των μοτοσυκλετών είναι σύνηθες να πρέπει να βοηθάμε ο ένας τον άλλον θεωρώ πως η άρθρωση είναι απαραίτητη για την άνεση μας αλλά και γιατί προσφέρει μια επιπλέον προστασία. Δεν είναι λίγες οι φορές που πρέπει να περπατήσεις μια απόσταση σε δύσκολο έδαφος για να δεις αν "βγαίνει" το τμήμα της διαδρομής που βρισκόμαστε.

Σε σχέση με τη τιμή.... Έχει πολυσυζητηθεί εδώ μέσα και νομίζω πως έχουμε καταλήξει πως η φθηνότερη εντούρο-μπότα με άρθρωση που μπορείς να βρεις είναι η Forma Terrain TX Enduro (είναι στη ζώνη των 200-220 ευρώ). Βάζει πολύ νερό αλλά από άποψη προστασίας είναι εξαιρετική. Ένα σημαντικό πρόβλημα που είχα εγώ μαζί τους ήταν ότι επειδή έχω χοντρή γάμπα δεν μπορούσαν να αγκαλιάσουν σωστά τις επικαλαμίδες των επιγονατίδων με αποτέλεσμα σε κάθε βόλτα να πληγώνομαι και σε μεγάλες On/Off-άδες ο πόνος στα καλάμια γινόταν ανυπόφορος. Από τότε όταν δοκιμάζω μπότες παίρνω μαζί μου και τις επιγονατίδες.

Εμμένω στη πρόταση μου για εντούρο-μπότα γιατί πρόκειται για την ασφάλεια μας, για οτιδήποτε άλλο δε θα ήμουν τόσο επίμονος. Έχουν δει τα μάτια μας και έχουν ακούσει πολλά τα αυτιά μας για γνωστούς μας συναδέλφους συνφορουμίστες. Το να σου πλακώσει σε μια πτώση το πόδι μια μοτοσυκλέτα 160-250 κιλά και από κάτω το έδαφος να είναι πετρώδες δεν είναι μικρή υπόθεση. Το να μπει το πόδι σου μεταξύ αλυσίδας και ψαλιδιού... δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι. Το να μπλοκάρει το πόδι σου μπορεί να γίνει με 100 τρόπους, άσε τη φαντασία σου ελεύθερη. Αυτά έχουν συμβεί. Δεν υπάρχει σύγκριση στη προστασία με μια adventure μπότα.

Στα 300 ευρώ δεν έχω κάνει έρευνα αλλά οτιδήποτε βρεθεί σε αυτό το εύρος τιμής με άρθρωση είναι ΟΚ για εμένα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Εχω sidi crossfire 3, δεν είχα άλλες εντούρο μπότες πριν αλλά πραγματικά από την 1η φορά που τις έβαλα ήταν πολύ άνετες, και από προστασία είναι κορυφή, πάλι αυτές θα επερνα στα 300 ευρώ
 
Top Bottom