Ερώτηση για συμπλέκτη Suzuki V Strom 650

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Στην παραπάνω μοτοσυκλέτα φίλου με κρατημένη την μανέτα του συμπλέκτη, δεν γίνεται πλήρης αποσύμπλεξη
Πχ στο διπλό στάντ με πρώτη ταχύτητα και κρατημένη την μανέτα ο πίσω τροχός γυρνάει γρήγορα και επίσης με σβηστό κινητήρα, ταχύτητα και συμπλέκτη με το πάτημα της μίζας σαν να ζορίζεται λίγο η μίζα και να δίνει λίγο στην μετάδοση

Η ντίζα συμπλέκτη και το μπόσικο αυτής είναι στα προβλεπόμενα.

Η μοτοσυκλέτα είναι στην εγγύηση και είναι πολύ ευγενικά μεταχειρισμένη από τον ιδιοκτήτη, χωρίς χρήση σε χώμα.
Συντήρηση στην αντιπροσωπεία.

Καμπάνα?
Για ρίξτε καμιά ιδέα, γιατί την άλλη βδομάδα έχει προγραμματισμένο σέρβις μην του κάνουν τον κινέζο στην αντιπροσωπεία
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αν το κανει οταν ειναι κρυο και οσο ζεστενεται βελτιωνεται η κατασταση μαλλον τοτε προκειται για κατι φυσιολογικο
Βεβαια δεν εχω ιδεα ποσο ευαισθητος ειναι ο συμπλεκτης του Vstom
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Στην παραπάνω μοτοσυκλέτα φίλου με κρατημένη την μανέτα του συμπλέκτη, δεν γίνεται πλήρης αποσύμπλεξη
Πχ στο διπλό στάντ με πρώτη ταχύτητα και κρατημένη την μανέτα ο πίσω τροχός γυρνάει γρήγορα και επίσης με σβηστό κινητήρα, ταχύτητα και συμπλέκτη με το πάτημα της μίζας σαν να ζορίζεται λίγο η μίζα και να δίνει λίγο στην μετάδοση

Η ντίζα συμπλέκτη και το μπόσικο αυτής είναι στα προβλεπόμενα.

Η μοτοσυκλέτα είναι στην εγγύηση και είναι πολύ ευγενικά μεταχειρισμένη από τον ιδιοκτήτη, χωρίς χρήση σε χώμα.
Συντήρηση στην αντιπροσωπεία.

Καμπάνα?
Για ρίξτε καμιά ιδέα, γιατί την άλλη βδομάδα έχει προγραμματισμένο σέρβις μην του κάνουν τον κινέζο στην αντιπροσωπεία
Κανονικά αν πρόκειται για το μοντέλο με το easy start η μίζα δεν πρέπει να ζοριζεται καθόλου ,παίρνει με το άγγιγμα .
Ίσως η μπαταρία ,αν και χλωμό .
Δοκιμάστε μια μίζα με την βοήθεια των καλωδίων από ένα αυτοκίνητο.
Για τον συμπλέκτη δεν ξέρω ,κανονικά πρέπει να απομονώνει .
Έχει ρυθμιστεί κι η μανέτα λέτε οπότε δεν ξέρω .
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Κανονικά αν πρόκειται για το μοντέλο με το easy start η μίζα δεν πρέπει να ζοριζεται καθόλου ,παίρνει με το άγγιγμα .
Ίσως η μπαταρία ,αν και χλωμό .
Δοκιμάστε μια μίζα με την βοήθεια των καλωδίων από ένα αυτοκίνητο.
Για τον συμπλέκτη δεν ξέρω ,κανονικά πρέπει να απομονώνει .
Έχει ρυθμιστεί κι η μανέτα λέτε οπότε δεν ξέρω .
Δεν υπάρχει θέμα με την μίζα στα νεκρά
Το έγραψα για να δώσω επιπλέον εικόνα για τον συμπλέκτη.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Τον τζόγο της μανέτας που θέλει περίπου 10-15 χιλιοστά τον έχεις?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
O τροχος αν σταματαει με το χερι ευκολα τοτε ειναι οκ λογικα.Πολλα μηχανακια το κανουν οταν ειναι κρυα αλλα οσο ζεσταινονται σταματαει.

Το ζορι της μιζας ειναι ανεξαρτητο.Αν παιρνει με πατημενο συμπλεκτη αν υπηρχε θεμα δεν επαιρνε μπροστα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έχω την εντύπωση ότι κάτι συμβαίνει με έναν ή περισσότερους δίσκους συμπλέκτη.
Κάποιος η καποιοι δεν "ολισθαίνουν" σωστά και μενουν σε σύμπλεξη με τον πρωτεύοντα άξονα!
Μόνο αν ανοίξετε το καπάκι και δείτε τους δίσκους εναν ένα θα ξέρετε!
 
Top Bottom