Ερώτηση για συμπλεκτη

kazaven

Μέλος
Όνομα
Βενος
Μοτό
Africa twin
Καλησπέρα. Δεν ξέρω αν έτσι μου φαίνεται αλλά νομίζω ότι 1 πρώτη ταχύτητα στο xrv 750 που είναι ωραία εδώ και κάμποσο καιρό γεμίζει πολύ γρήγορα. Ανοίγω γκαζι, ξεκινάω και έχω πάει 4000 στροφές. Μπορεί να είναι πατιναρισμα? Αλλά με την 5η δεν έχω πρόβλημα.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
το γρηγορα μπορει ναναι και υποκειμενικο,σταματα σε 4 συνεργεια και ρωτα (τζαμπα ειναι),αν οι αποψεις ειναι
πιο κατω απο 3-1,ρωτα κι αλλους
 

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S
Τοποθέτησε τον μπροστινό τροχό να ακουμπάει σε ένα σταθερό σημείο, πχ τοίχο, και έχοντας βάλει την ταχύτητα άσε τον συμπλέκτη κανονικά όπως το κάνεις στον δρόμο. Ο κινητήρας θα πρέπει να σβήσει αμέσως. Αν καθυστερήσει έστω και λίγο, τότε οι δίσκοι σου έχουν φθαρεί και πας για αντικατάσταση.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
εναλλακτικα βγαινεις πορεια και με κανα 100-110 χλμ σταθερα και με την 5η(αφου ειναι η τελευταια ταχυτητα που χεις),τσεκαρε τις στροφες που χεις,πατα συμπλεκτη χωρις να αφησεις γκαζι εννοειται και ξανα αφησε τον...πρεπει να επανελθεις αμεσα στις ιδιες στροφες
ειναι ενας τροπος και αυτος τσεκαρισμενος;)
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
σταθερος βαζεις πρωτη με πατημενο συμπλεκτη,αν δεν νιωθεις οτι η μοτο παει να κινηθει εισαι οκ,αν εχει τασεις να σου φυγει τοτε ελεγχεις ρυθμιση συμλεκτη κ αν ειναι οκ τοτε πας για δισκους,
αληθεια ποσες χιλ.χιλιομετρα εχει γραψει το Αφρικα,μηπως ηρθε η ωρα...
 

kazaven

Μέλος
Όνομα
Βενος
Μοτό
Africa twin
Έχω περίπου 60 χιλιάδες. Έκανα αυτό με τον τοίχο και έσβησε αμέσως. Θα δοκιμάσω και αυτό με την 5η στα 100. Και θα πάω να το δει και κανένας μηχανικός.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Έχω περίπου 60 χιλιάδες. Έκανα αυτό με τον τοίχο και έσβησε αμέσως. Θα δοκιμάσω και αυτό με την 5η στα 100. Και θα πάω να το δει και κανένας μηχανικός.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
Λογικα λοιπον και αν και με ζεστο κινητηρα με 5η και αποτομο ανοιγμα του γκαζιου δεν ανεβαινουν οι στροφες δυσαναλογα με την επιταχυνση, τοτε δεν εχεις προβλημμα Ακομα ομως και αν με 5η (και τον κινητηρα σε θερμοκρασια λειτουργιας) εχεις ενα μικρο πατιναρισμα, ακομα και τοτε δεν χρειαζεται να τρεξεις αμεσα για αλλαγη δισκων Θα σε βγαλει αν δεν κανεις καγκουριες, για ακομα αρκετες χιλ χλμ πριν αρχισει το πατιναρισμα να γινεται ενοχλητικο
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
σταθερος βαζεις πρωτη με πατημενο συμπλεκτη,αν δεν νιωθεις οτι η μοτο παει να κινηθει εισαι οκ,αν εχει τασεις να σου φυγει τοτε ελεγχεις ρυθμιση συμλεκτη κ αν ειναι οκ τοτε πας για δισκους,
αληθεια ποσες χιλ.χιλιομετρα εχει γραψει το Αφρικα,μηπως ηρθε η ωρα...
Αυτο δεν ειναι σωστο (αν καταλαβα καλα τι θελεις να πεις)
Ειναι συνηθες και ειδικα με κρυο κινητηρα και με αρκετες δεκαδες χιλ χλμ στο κοντερ κουμπωνοντας την 1η η μοτο να εχει την ταση να τσουλησει Ακομα καΙ αν η ντιζα ειναι ρυθμισμενη σωστα
Η ταση αυτη της μοτο δεν ειναι ενδειξη οτι εχουμε φθαρμενους δισκους
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
ανεβαινουν οι στροφες δυσαναλογα με την επιταχυνση,


Εγώ πάντως έτσι το κατάλαβα.
Μου Χαν πει πριν 15.000 km ότι πατιναρει. Δεν έκανα τπτ

Μετα από καιρό 3η-4η-5η μόλις είχα 3.000 σαλ και άνοιγα το γκάζι (για προσπεράσει ας πούμε) το καταλάβαινα. Δεν πρέπει να έχεις και ΤΗΝ εμπειρία για να το καταλάβεις.

Ανεβαίνουν οι στροφες αλλά η επιταχυνση όχι. Σαν να σπιναρει σε πάγο

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Σαν να σπιναρει σε πάγο

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πεφτεις δλδ:friend:
Τον μπερδεψατε ρε τον ανθρωπο.Η ερωτηση σε συνεργειο ειναι τζαμπα
 
Top Bottom