Ετοιμάζει 1200άρι adventure η Moto Morini

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Αμήχανος!
Σύμφωνα με τα σχέδια που διέρρευσαν στο διεθνή τύπο, η Moto Morini ετοιμάζει ένα μεγάλο adventure με στόχο να μπει στη δύσκολη αυτή κατηγορία.
Πιθανολογείται ότι ο παλιός κινητήρας των 1187cc έχει ανανεωθεί διατηρώντας τη βασική του διάταξη και σχεδίαση και ότι εδώ θα αποδίδει 130-140 ίππους.

Ευτυχώς εδώ δεν υπάρχει «ράμφος» πάνω από τον μπροστινό τροχό ο οποίος είναι 19" ενώ ο πίσω 17".
Διακρίνεται επίσης ένα μεγάλο και φαρδύ ντεπόζιτο καυσίμου, USD πιρούνι, monoshock αμορτισέρ, δαγκάνες Brembo, μικρή ζελατίνα και μεγάλη οθόνη .

Πηγή





 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πάντως στην εποχή που η τάση των εταιρειών είναι η κατασκευή ή χρήση δικύλινδρων σε σειρά σε μεγάλα on-off και όχι μόνο, κάποιες όπως η παραπάνω επιμένουν στους V2. :ok:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραίο.. Φερνει προφανώς αρκετά σε Africa αλλά είναι πιο σπορ σε προσέγγιση. Και με αναβίωση του κινητήρα απο Granpasso και Corsaro με αλλαγές για να πληρεί EURO5. Όπως βέβαια με όλα αυτά τα μοτέρ παλιάς σειράς αναμένεται να είναι βαρύ σαν μοτέρ και προσωπικά πιστεύω θα μιλάμε για ένα σύνολο 250-260 κιλά γεμάτο.. Not the cow you wish for.. Very heavy cow.. Όμορφο πάντως και κοφτερό..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY


Granpasso περίπου 230 κιλά γεμάτο. Σε σχέση με αυτό βλέπουμε μια πιο μεγάλη ουρά με μάλλον ενισχυμένο υποπλαίσιο και φουσκωμένα πλαστικά, σαφώς περισσότερο μπούγιο μπροστά για Look πιο rallye, μεγαλύτερο ψυγείο καθώς θα δουλευει πιο φτωχά το μηχανάκι για τα EURO 5, βάλε ηλεκτρονικά πιθανώς ride by για cruise control, traction control, βάλε όλο το πακέτο EURO 5 σε προκαταλύτες, εξάτμιση με καταλύτη τεράστια του καινούργιου σε σχέση με την κομψή αλουμινένια του Granpasso, βάλε αγνώστου προέλευσης θηριώδες πηρούνι με ακτινικές και άγνωστο ακόμα αμορτισέρ σε σχέση με το Marzocchi εμπρός και ohlins πίσω του Granpasso και συμβατικές δαγκάνες και βάλε και αγνώστου προελευσης ζάντες σε σχέση με τις EXCEL που φόραγε τουλάχιστον στο 2010+ το granpasso , βάλε πώς οι Κινέζοι όπως έχουν δείξει όταν ξαναβάζουν στη παραγωγή παλιά μοτέρ ποτέ δεν ασχολούνται με εξέλιξη του μοτέρ (όπως ελαφρύτερες μπιέλες, ελαφρωμα στρόφαλου, εξέλιξη κεφαλής κλπ) συνεπώς δεν βλέπω εκεί όφελος σε βάρος (παρόμοια ιστορία με τον πρώην Rotax στο Voge 650DS-DSX, στα Benelli με τον 754cc απο 2κυλινδροποίηση του 3Κ του 1130TNT) και μάλλον ίδια ιστορία θα είναι κι εδώ.

Ποντάρω στα 250 κιλά γεμάτο μάλλον και παραπάνω προς τα 260...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom