Σ' αυτά τα χρηματα κυμαίνεται η αγορά, οποτε ακολουθώ.Σε αυτα τα χρηματα θα βρεις. Το θεμα ειναι αξιζει να δωσεις τοσα χρηματα για 250αρι 30ετιας?
Καταλαβαινω τι λες. Απλα προσωπικα δεν θα εδινα τοσα χρηματα για τετοιο μηχανακι. Αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...Σ' αυτά τα χρηματα κυμαίνεται η αγορά, οποτε ακολουθώ.
Εκει γυρω στα 2κ+ θα περιμενα ενα του μέσου όρου.
Για αυτό που σκεφτομαι νομιζω αξίζει.
Χαχα, εξαιρετικο εργαλείο.Καταλαβαινω τι λες. Απλα προσωπικα δεν θα εδινα τοσα χρηματα για τετοιο μηχανακι. Αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...
Φαντασου οτι το 2018 πουλησα TTR250 με στεφανια excel,ολοσωμη εξατμιση dep, upside down απο ΥΖ, ρυμιζομενες μανετες asv, κοστουμι πλαστικων acerbis,πλαστικο τεποζιτο acerbis, ψυγειο λαδιου, τιμονι renthal, πλαισιο ηλεκτροστατικη,μασκα απο wrf και πολλα αλλα που ξεχναω 1500ευρω.
Σου ευχομαι να το βρεις και να το ευχαριστηθεις.
Το..."Δεν παθαίνουν τίποτα τα παλιά."...είναι σχετικό.Έχω TLR 200 του 1986 αγορασμένο από τρίτο-τέταρτο χέρι (who knows the story of the bike).
Λαδάκι να έχει και καθάρισες.
Ακόμη και καρμπ βάζω από παπί αν χαλάσει το μαμά.
Δεν παθαίνουν τίποτα τα παλιά.
![]()
Ο Παναγιώτης δεν το κάνει καθημερινά προφανώς και συνήθως αυτά δεν παθαίνουν κάτιΤο..."Δεν παθαίνουν τίποτα τα παλιά."...είναι σχετικό.
Οσα παλιά "κυκλοφορούν" ακόμα ,στο 90% ,είναι τελειωμένα χρέπια.
Αναρτήσεις τελειωμένες ,μοτέρ λουσμένα στη λαδόμπιχλα ,καίνε λάδι όσο κ βενζίνη ,κλπ
Το ότι -κάποια- παίρνουν μπρός κ τσουλάνε ακόμα ,δε μου λέει κάτι.
Σαφώς κ είναι μια καλή βάση ανακατασκευής ,για ψυχοθεραπεία κυρίως.
Αλλά ,άλλο η ψυχοθεραπευτική εργασία ,κ άλλο η οδήγηση κ η κυκλοφορία.
Κατα τη γνώμη μου ,τα μικρο-μεσαία παλιά (με ελάχιστες εξαιρέσεις) ,δεν κάνουν (οδηγο-χρηστικά ) "για τίποτα", πλέον ,συγκριτικά με τα οποιαδήποτε σύγχρονα.
Ο μόνος λόγος ,που είχαν ζήτηση κ κράταγαν τιμές ,ήταν η έλλειψη προσφοράς νέων μικρο-μεσαίων μοντέλων ,κ ειδικότερα σε λογικές τιμές από-κτησης.
Αυτός ο λόγος πλέον έχει εκλείψει ,οπότε ,για την απόκτηση πχ κάποιου παλιού 1κύλινδρου ,μένει σαν λόγος μόνον η νοσταλγία ,κ η εργασιακή ψυχοθεραπεία της ανακατασκευής.
Εντελώς καλοπροαίρετα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σύγχρονο τετράχρονο με τη δύναμη και τη σβελταδα ενός XR. Ομορφότερο σίγουρα δεν υπάρχει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.Το..."Δεν παθαίνουν τίποτα τα παλιά."...είναι σχετικό.
Οσα παλιά "κυκλοφορούν" ακόμα ,στο 90% ,είναι τελειωμένα χρέπια.
Αναρτήσεις τελειωμένες ,μοτέρ λουσμένα στη λαδόμπιχλα ,καίνε λάδι όσο κ βενζίνη ,κλπ
Το ότι -κάποια- παίρνουν μπρός κ τσουλάνε ακόμα ,δε μου λέει κάτι.
Σαφώς κ είναι μια καλή βάση ανακατασκευής ,για ψυχοθεραπεία κυρίως.
Αλλά ,άλλο η ψυχοθεραπευτική εργασία ,κ άλλο η οδήγηση κ η κυκλοφορία.
Κατα τη γνώμη μου ,τα μικρο-μεσαία παλιά (με ελάχιστες εξαιρέσεις) ,δεν κάνουν (οδηγο-χρηστικά ) "για τίποτα", πλέον ,συγκριτικά με τα οποιαδήποτε σύγχρονα.
Ο μόνος λόγος ,που είχαν ζήτηση κ κράταγαν τιμές ,ήταν η έλλειψη προσφοράς νέων μικρο-μεσαίων μοντέλων ,κ ειδικότερα σε λογικές τιμές από-κτησης.
Αυτός ο λόγος πλέον έχει εκλείψει ,οπότε ,για την απόκτηση πχ κάποιου παλιού 1κύλινδρου ,μένει σαν λόγος μόνον η νοσταλγία ,κ η εργασιακή ψυχοθεραπεία της ανακατασκευής.
Crf 250x,Wrf 250,ktm 250 exc-f και αρκετά ακομη ....με συντήρηση όμως πιο συχνή από του XR.Εντελώς καλοπροαίρετα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σύγχρονο τετράχρονο με τη δύναμη και τη σβελταδα ενός XR. Ομορφότερο σίγουρα δεν υπάρχει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Καλησπέρα Άκη, όταν λες "αν υπάρχει συγχρονο" τι εννοείς ? τα συγχρονα 4Τ 250 είναι η μέρα με 17 νύχτες με το XR, με το συμπαθιο κιόλας ...Εντελώς καλοπροαίρετα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σύγχρονο τετράχρονο με τη δύναμη και τη σβελταδα ενός XR. Ομορφότερο σίγουρα δεν υπάρχει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Καλησπέρα...Καλησπέρα Άκη, όταν λες "αν υπάρχει συγχρονο" τι εννοείς ? τα συγχρονα 4Τ 250 είναι η μέρα με 17 νύχτες με το XR, με το συμπαθιο κιόλας ...
Καλησπέρα.. Πιστεύω αξίζει να ανέβεις 1000€ ,αν το παζαρεψεις στα 4000€, βασικά αξίζει και στα 4500€ που το δίνει αλλά δεν ξέρω αν σε παίρνει οικονομικά.. Εκτός αν ψάχνεις old schoolΕντελώς καλοπροαίρετα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σύγχρονο τετράχρονο με τη δύναμη και τη σβελταδα ενός XR. Ομορφότερο σίγουρα δεν υπάρχει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Είχα το τελευταίο XR25OR το κόκκινο με το πλαστικό ντεπόζιτο. Ήταν ωραιότατο ον ΟΦ προς το εντούρο αλλά έβγαζε κάπου 22 άλογα τροχό όλα κι όλα. Είχε βέβαια ωραία ροπουλα και αυτό που μου άρεσε ήταν η λιτή σχεδίαση και η απουσία ψυγείων.Εντελώς καλοπροαίρετα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σύγχρονο τετράχρονο με τη δύναμη και τη σβελταδα ενός XR. Ομορφότερο σίγουρα δεν υπάρχει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Τα XR δεν είχαν ιδιαίτερη δύναμη.Εντελώς καλοπροαίρετα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σύγχρονο τετράχρονο με τη δύναμη και τη σβελταδα ενός XR. Ομορφότερο σίγουρα δεν υπάρχει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Οπως είπα κ παραΠάν ,τα XR ήταν τα κατσίκια της εποχής τους.Καλησπέρα...
Να έχουν και την ίδια χρήση όμως.
Μη συγκρίνεις κατσίκια με το ΧR.
Με το XR ήσουν πρώτος στο βουνό και το βράδυ σκαρπινι, λευκή κάλτσα, το τζινακι σου και ήσουν αστερι και στην πολη.
Επίσης το Σαββατοκύριακο σε πήγαινε άνετα από Χαλκίδα μέχρι Τρίπολη.
Ωχωχωχ...Και...Εντελώς καλοπροαίρετα ...
ΜΗΝ αναφέρει κάποιος ,σαν επιχείρημα ,τη μηχανολογική "αξιοπιστία" των XR ,γιατί γράφω άνετα βιβλίο ,με πλήρες φωτο-ρεπορτάζ ,για δαύτη.
ΥΓ: Το ότι δεν κόλλαγαν ,ή κόλλαγαν κ ξεκόλλαγαν μολις κρύωναν ,άρα δεν έμεναν ,οφειλόταν στις μεγάλες ανοχές που είχε σχεδιασει ο Σοϊχίρο ,με αποτέλεσμα απο ένα σημείο κι έπειτα ,να παίρνουν μπρός ,να τσουλάνε ,αλλα να καίνε κ πάνω από 1λτ λάδι στα 1000χλμ.
Αυτό για τους Χονδαίους ,σήμαινε αξιοπιστία.
Αυτό για μένα ,σήμαινε ανάγκη ανακατασκευής μοτερ.