Εnduro 250cc...

Rekecat

Μέλος
Όνομα
Akis
Μοτό
BMW F800 GS
Χαιρετε, αναζητώ ενα Honda XR250R δεκαετίας 1990, καλοσυντηρημένο και χωρίς πολλές μετατροπές, ή κάτι κοντα σε αυτό σε άλλη μαρκα (μέχρι 3.000 ευρώ).
Ευχαριστω πολύ.
 

2Stroker

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM LC4 640 ADV
Σε αυτα τα χρηματα θα βρεις. Το θεμα ειναι αξιζει να δωσεις τοσα χρηματα για 250αρι 30ετιας?
 

Rekecat

Μέλος
Όνομα
Akis
Μοτό
BMW F800 GS
Σε αυτα τα χρηματα θα βρεις. Το θεμα ειναι αξιζει να δωσεις τοσα χρηματα για 250αρι 30ετιας?
Σ' αυτά τα χρηματα κυμαίνεται η αγορά, οποτε ακολουθώ.
Εκει γυρω στα 2κ+ θα περιμενα ενα του μέσου όρου.
Για αυτό που σκεφτομαι νομιζω αξίζει.
 

2Stroker

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM LC4 640 ADV
Σ' αυτά τα χρηματα κυμαίνεται η αγορά, οποτε ακολουθώ.
Εκει γυρω στα 2κ+ θα περιμενα ενα του μέσου όρου.
Για αυτό που σκεφτομαι νομιζω αξίζει.
Καταλαβαινω τι λες. Απλα προσωπικα δεν θα εδινα τοσα χρηματα για τετοιο μηχανακι. Αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...
Φαντασου οτι το 2018 πουλησα TTR250 με στεφανια excel,ολοσωμη εξατμιση dep, upside down απο ΥΖ, ρυμιζομενες μανετες asv, κοστουμι πλαστικων acerbis,πλαστικο τεποζιτο acerbis, ψυγειο λαδιου, τιμονι renthal, πλαισιο ηλεκτροστατικη,μασκα απο wrf και πολλα αλλα που ξεχναω 1500ευρω.

Σου ευχομαι να το βρεις και να το ευχαριστηθεις.
 

Rekecat

Μέλος
Όνομα
Akis
Μοτό
BMW F800 GS
Καταλαβαινω τι λες. Απλα προσωπικα δεν θα εδινα τοσα χρηματα για τετοιο μηχανακι. Αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...
Φαντασου οτι το 2018 πουλησα TTR250 με στεφανια excel,ολοσωμη εξατμιση dep, upside down απο ΥΖ, ρυμιζομενες μανετες asv, κοστουμι πλαστικων acerbis,πλαστικο τεποζιτο acerbis, ψυγειο λαδιου, τιμονι renthal, πλαισιο ηλεκτροστατικη,μασκα απο wrf και πολλα αλλα που ξεχναω 1500ευρω.

Σου ευχομαι να το βρεις και να το ευχαριστηθεις.
Χαχα, εξαιρετικο εργαλείο.
Ετσι πρεπει, πανε και έρχονται τα μηχανακια, αλλάζουν χέρια να τα χαιρόμαστε.
Η ατιμη η αγορά όμως έχει άλλους κανόνες, όλα στο προγραμμα.

Ευχαριστώ πολύ φίλε.
 

kostaskk675

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Daytona 675, ktm690sm
Μήπως κάνα dt200, wr.
Οι Κινέζοι δεν βγάζουν τίποτα?
3000 δεν αξίζει, θα είναι κοντά 35 χρόνων.
Όλο και κάτι θα βγάλει από ζημιές και ανταλλακτικά με τα κιάλια
 

notakos600

Boomer's corner
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Έχω TLR 200 του 1986 αγορασμένο από τρίτο-τέταρτο χέρι (who knows the story of the bike).
Λαδάκι να έχει και καθάρισες.
Ακόμη και καρμπ βάζω από παπί αν χαλάσει το μαμά.
Δεν παθαίνουν τίποτα τα παλιά.

 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Έχω TLR 200 του 1986 αγορασμένο από τρίτο-τέταρτο χέρι (who knows the story of the bike).
Λαδάκι να έχει και καθάρισες.
Ακόμη και καρμπ βάζω από παπί αν χαλάσει το μαμά.
Δεν παθαίνουν τίποτα τα παλιά.

Το..."Δεν παθαίνουν τίποτα τα παλιά."...είναι σχετικό.

Οσα παλιά "κυκλοφορούν" ακόμα ,στο 90% ,είναι τελειωμένα χρέπια.

Αναρτήσεις τελειωμένες ,μοτέρ λουσμένα στη λαδόμπιχλα ,καίνε λάδι όσο κ βενζίνη ,κλπ

Το ότι -κάποια- παίρνουν μπρός κ τσουλάνε ακόμα ,δε μου λέει κάτι.

Σαφώς κ είναι μια καλή βάση ανακατασκευής ,για ψυχοθεραπεία κυρίως.
Αλλά ,άλλο η ψυχοθεραπευτική εργασία ,κ άλλο η οδήγηση κ η κυκλοφορία.

Κατα τη γνώμη μου ,τα μικρο-μεσαία παλιά (με ελάχιστες εξαιρέσεις) ,δεν κάνουν (οδηγο-χρηστικά ) "για τίποτα", πλέον ,συγκριτικά με τα οποιαδήποτε σύγχρονα.

Ο μόνος λόγος ,που είχαν ζήτηση κ κράταγαν τιμές ,ήταν η έλλειψη προσφοράς νέων μικρο-μεσαίων μοντέλων ,κ ειδικότερα σε λογικές τιμές από-κτησης.

Αυτός ο λόγος πλέον έχει εκλείψει ,οπότε ,για την απόκτηση πχ κάποιου παλιού 1κύλινδρου ,μένει σαν λόγος μόνον η νοσταλγία ,κ η εργασιακή ψυχοθεραπεία της ανακατασκευής.
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
σαυRα 1250 R
Το..."Δεν παθαίνουν τίποτα τα παλιά."...είναι σχετικό.

Οσα παλιά "κυκλοφορούν" ακόμα ,στο 90% ,είναι τελειωμένα χρέπια.

Αναρτήσεις τελειωμένες ,μοτέρ λουσμένα στη λαδόμπιχλα ,καίνε λάδι όσο κ βενζίνη ,κλπ

Το ότι -κάποια- παίρνουν μπρός κ τσουλάνε ακόμα ,δε μου λέει κάτι.

Σαφώς κ είναι μια καλή βάση ανακατασκευής ,για ψυχοθεραπεία κυρίως.
Αλλά ,άλλο η ψυχοθεραπευτική εργασία ,κ άλλο η οδήγηση κ η κυκλοφορία.

Κατα τη γνώμη μου ,τα μικρο-μεσαία παλιά (με ελάχιστες εξαιρέσεις) ,δεν κάνουν (οδηγο-χρηστικά ) "για τίποτα", πλέον ,συγκριτικά με τα οποιαδήποτε σύγχρονα.

Ο μόνος λόγος ,που είχαν ζήτηση κ κράταγαν τιμές ,ήταν η έλλειψη προσφοράς νέων μικρο-μεσαίων μοντέλων ,κ ειδικότερα σε λογικές τιμές από-κτησης.

Αυτός ο λόγος πλέον έχει εκλείψει ,οπότε ,για την απόκτηση πχ κάποιου παλιού 1κύλινδρου ,μένει σαν λόγος μόνον η νοσταλγία ,κ η εργασιακή ψυχοθεραπεία της ανακατασκευής.
Ο Παναγιώτης δεν το κάνει καθημερινά προφανώς και συνήθως αυτά δεν παθαίνουν κάτι
Ρωτα και εμένα με καθημερινή και χωμάτινη χρήση αν παθαίνουν κάτι τα παλιά "ασπαστα" μονοκυλινδρα
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγώ πάντως για το Dr προς το παρόν ότι έψαξα βρήκα χωρίς ιδιαίτερο κόπο.επισης το συγκεκριμένο μηχανάκι επειδή είναι στην Αμερική περιζήτητο υπάρχουν σε αφτερματκετ και βελτιώσεις απίστευτα πράγματα τα οποία μέσω ίντερνετ είναι εδώ σε μια εβδομάδα.
 

Rekecat

Μέλος
Όνομα
Akis
Μοτό
BMW F800 GS
Το..."Δεν παθαίνουν τίποτα τα παλιά."...είναι σχετικό.

Οσα παλιά "κυκλοφορούν" ακόμα ,στο 90% ,είναι τελειωμένα χρέπια.

Αναρτήσεις τελειωμένες ,μοτέρ λουσμένα στη λαδόμπιχλα ,καίνε λάδι όσο κ βενζίνη ,κλπ

Το ότι -κάποια- παίρνουν μπρός κ τσουλάνε ακόμα ,δε μου λέει κάτι.

Σαφώς κ είναι μια καλή βάση ανακατασκευής ,για ψυχοθεραπεία κυρίως.
Αλλά ,άλλο η ψυχοθεραπευτική εργασία ,κ άλλο η οδήγηση κ η κυκλοφορία.

Κατα τη γνώμη μου ,τα μικρο-μεσαία παλιά (με ελάχιστες εξαιρέσεις) ,δεν κάνουν (οδηγο-χρηστικά ) "για τίποτα", πλέον ,συγκριτικά με τα οποιαδήποτε σύγχρονα.

Ο μόνος λόγος ,που είχαν ζήτηση κ κράταγαν τιμές ,ήταν η έλλειψη προσφοράς νέων μικρο-μεσαίων μοντέλων ,κ ειδικότερα σε λογικές τιμές από-κτησης.

Αυτός ο λόγος πλέον έχει εκλείψει ,οπότε ,για την απόκτηση πχ κάποιου παλιού 1κύλινδρου ,μένει σαν λόγος μόνον η νοσταλγία ,κ η εργασιακή ψυχοθεραπεία της ανακατασκευής.
Εντελώς καλοπροαίρετα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σύγχρονο τετράχρονο με τη δύναμη και τη σβελταδα ενός XR. Ομορφότερο σίγουρα δεν υπάρχει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
 

KO$74S81

Born to lose ♠️ Live to win
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Εντελώς καλοπροαίρετα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σύγχρονο τετράχρονο με τη δύναμη και τη σβελταδα ενός XR. Ομορφότερο σίγουρα δεν υπάρχει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Crf 250x,Wrf 250,ktm 250 exc-f και αρκετά ακομη ....με συντήρηση όμως πιο συχνή από του XR.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Εντελώς καλοπροαίρετα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σύγχρονο τετράχρονο με τη δύναμη και τη σβελταδα ενός XR. Ομορφότερο σίγουρα δεν υπάρχει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Καλησπέρα Άκη, όταν λες "αν υπάρχει συγχρονο" τι εννοείς ? τα συγχρονα 4Τ 250 είναι η μέρα με 17 νύχτες με το XR, με το συμπαθιο κιόλας ...
 

Rekecat

Μέλος
Όνομα
Akis
Μοτό
BMW F800 GS
Καλησπέρα Άκη, όταν λες "αν υπάρχει συγχρονο" τι εννοείς ? τα συγχρονα 4Τ 250 είναι η μέρα με 17 νύχτες με το XR, με το συμπαθιο κιόλας ...
Καλησπέρα...
Να έχουν και την ίδια χρήση όμως.
Μη συγκρίνεις κατσίκια με το ΧR.
Με το XR ήσουν πρώτος στο βουνό και το βράδυ σκαρπινι, λευκή κάλτσα, το τζινακι σου και ήσουν αστερι και στην πολη.
Επίσης το Σαββατοκύριακο σε πήγαινε άνετα από Χαλκίδα μέχρι Τρίπολη.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
Tiger
Εντελώς καλοπροαίρετα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σύγχρονο τετράχρονο με τη δύναμη και τη σβελταδα ενός XR. Ομορφότερο σίγουρα δεν υπάρχει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Καλησπέρα.. Πιστεύω αξίζει να ανέβεις 1000€ ,αν το παζαρεψεις στα 4000€, βασικά αξίζει και στα 4500€ που το δίνει αλλά δεν ξέρω αν σε παίρνει οικονομικά.. Εκτός αν ψάχνεις old school
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εντελώς καλοπροαίρετα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σύγχρονο τετράχρονο με τη δύναμη και τη σβελταδα ενός XR. Ομορφότερο σίγουρα δεν υπάρχει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Είχα το τελευταίο XR25OR το κόκκινο με το πλαστικό ντεπόζιτο. Ήταν ωραιότατο ον ΟΦ προς το εντούρο αλλά έβγαζε κάπου 22 άλογα τροχό όλα κι όλα. Είχε βέβαια ωραία ροπουλα και αυτό που μου άρεσε ήταν η λιτή σχεδίαση και η απουσία ψυγείων.

Αλλά ένα σύγχρονο crf 300l είναι 10 φορές καλύτερο.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εντελώς καλοπροαίρετα θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο σύγχρονο τετράχρονο με τη δύναμη και τη σβελταδα ενός XR. Ομορφότερο σίγουρα δεν υπάρχει αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Τα XR δεν είχαν ιδιαίτερη δύναμη.
Υπερβολικά κοντή κλιμάκωση κιβωτίου είχαν ,καθως κ κοντή σχέση τελικής μεταδοσης.
Γι αυτό κ άλλαζες όλες τις ταχύτητες σε 100 μέτρα ,κι ούρλιαζε το μοτερ ακόμα κ με 6η.

Σβελτάδα ναι ,είχαν ,γιατί δεν είχαν τίποτ άλλο πέραν των απολύτως απαραίτητων πάνω τους ,κ ήταν πανάλαφρα ,κάτι που έδινε επίσης αίσθηση επιδόσεων ,μ έναν πιτσιρικά αναβατη των 65 κιλών.

Να θυμήσω επίσης ,οτι XR250-400 ,έβγαιναν με άδεια κυκλοφορίας για ένα άτομο.
Οπως γίνεται μέχρι και ,τώρα για τα καθαρόαιμα ENDURO δηλαδή.
Ηταν τα 4χρονα Enduro της εποχής.

Ούτε αναρτήσεις για 2 άτομα είχαν ,Ούτε υποπλαίσιο για ADV φόρτωμα είχαν.
Oποιος το φόρτωνε ,έσπαγε.
Ψάξε βρες τις μοντιφικές ενισχύσεις πλαισίου υποπλαισίου αναρτήσεων του Βροχίδη ,που κ πάλι έσπασαν αμφότερα στη διαδρομή.

Καλησπέρα...
Να έχουν και την ίδια χρήση όμως.
Μη συγκρίνεις κατσίκια με το ΧR.
Με το XR ήσουν πρώτος στο βουνό και το βράδυ σκαρπινι, λευκή κάλτσα, το τζινακι σου και ήσουν αστερι και στην πολη.
Επίσης το Σαββατοκύριακο σε πήγαινε άνετα από Χαλκίδα μέχρι Τρίπολη.
Οπως είπα κ παραΠάν ,τα XR ήταν τα κατσίκια της εποχής τους.
Απλά ,ο κόσμος τότε ,συνήθιζε να εχει 1 μηχανακι για όλα ,καθώς ,κι αυτό το 1 ,το είχε με το ζόρι (οικονομικά) ,οπότε με αυτό το 1 έκανε τα πάντα κ το χαιρόταν κιόλας.
Εχω ζήσει αυτή την εποχή ,ήμουν ένας απ'αυτούς ,κι επέζησα απο καθαρή τύχη ,ή Χερι Θεού ,ότι πιστεύει ο καθείς.

Εχω κάνει ,πρόσφατα σχετικά ,πρίν 10 χρόνια ,με EXCF250 '07 ,πολλές διαδρομες ασφάλτινες ,τύπου Αθήνα -Ευβοια ,Αθήνα Κόρινθο ,κλπ ,για να φτάσω εκεί που θα μπώ χώμα ,αλλά ,αυτό τι σημαίνει ,ότι θα πω σε όλους πάρε EXCF 18ΧρονώΝαι-->ΓιαΤαΠανταΟλα...?

Εχω κάνει (στα ΕρμαΜουΝιάτα) με παπί ,2κάβαλο + φόρτωμα ρουχα κ κατασκηνωτικό εξοπλισμό ,το
Αθήνα - Κυλλήνη - Ζάκυνθο(τούρ) - Κυλλήνη - Γύρο Δυτικής/Νότιας/Κεντρικής(τούρ) Πελλοπονήσου -κ επιστροφή Αθήνα.
Αυτό τι σημαίνει...να προτείνω παπί αρχαίο σήμερα ΓιαΤαΠανταΟλα...?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Και...Εντελώς καλοπροαίρετα ...
ΜΗΝ αναφέρει κάποιος ,σαν επιχείρημα ,τη μηχανολογική "αξιοπιστία" των XR ,γιατί γράφω άνετα βιβλίο ,με πλήρες φωτο-ρεπορτάζ ,για δαύτη.

ΥΓ: Το ότι δεν κόλλαγαν ,ή κόλλαγαν κ ξεκόλλαγαν μολις κρύωναν ,άρα δεν έμεναν ,οφειλόταν στις μεγάλες ανοχές που είχε σχεδιασει ο Σοϊχίρο ,με αποτέλεσμα απο ένα σημείο κι έπειτα ,να παίρνουν μπρός ,να τσουλάνε ,αλλα να καίνε κ πάνω από 1λτ λάδι στα 1000χλμ.

Αυτό για τους Χονδαίους ,σήμαινε αξιοπιστία.

Αυτό για μένα ,σήμαινε ανάγκη ανακατασκευής μοτερ.
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
σαυRα 1250 R
Και...Εντελώς καλοπροαίρετα ...
ΜΗΝ αναφέρει κάποιος ,σαν επιχείρημα ,τη μηχανολογική "αξιοπιστία" των XR ,γιατί γράφω άνετα βιβλίο ,με πλήρες φωτο-ρεπορτάζ ,για δαύτη.

ΥΓ: Το ότι δεν κόλλαγαν ,ή κόλλαγαν κ ξεκόλλαγαν μολις κρύωναν ,άρα δεν έμεναν ,οφειλόταν στις μεγάλες ανοχές που είχε σχεδιασει ο Σοϊχίρο ,με αποτέλεσμα απο ένα σημείο κι έπειτα ,να παίρνουν μπρός ,να τσουλάνε ,αλλα να καίνε κ πάνω από 1λτ λάδι στα 1000χλμ.

Αυτό για τους Χονδαίους ,σήμαινε αξιοπιστία.

Αυτό για μένα ,σήμαινε ανάγκη ανακατασκευής μοτερ.
Ωχωχωχ...
 
Top Bottom