ΖΗΤΕΙΤΑΙ XTZ 660

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Αν έχεις αμφιβολίες... Τότε δεν ...

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
προφανως και κανω πλακα,και δεν εχω καμια αμφιβολια,απλα ποτε δε μου αρεσαν αυτα τα τσουβαλιασματα καφενειοιντερνετικα,τυπου μπαουλα με ροδες οι χαρλευ και τα τενερε,πολυθρονες χεστρες καναπεδες τα σκουτερ,σκοτωστρες τα 1000αρια,καθε τριτη ή τεταρτη μαστορα τα ΚΤΜ κοκ...

τεσπα μεγαλη κουβεντα και κυριακη βραδυ δεν εχω καμια ορεξη για τετοιου τυπου αντιπαραθεσεις.
απλα ,γενικα,το πιο ευκολο πραγμα ειναι να γραψεις κατι μηδενιστικο για οτιδηποτε και οποιονδηποτε.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
το οτι ειναι "απο γιατρο" γιατι θα επρεπε να μας ενδιαφερει σε μια αγγελια μοτο??
Της έκανε τακτικά τσεκ απ. ΧΑ ΧΑ. Καμιά αντιπαράθεση. Γνώμη για το τενερε δεν έχω . Η πρώτη μου μηχανή ήταν το XTX
660. Με αυτή έμαθα να οδηγάω . Την εχω μεσα στην καρδιά μου . Την θεωρώ ενα μεγάλο παπι. Αλλά αν τωρα με την εμπειρία που έχω και μετά από τόσα χρόνια δεν το έπαιρνα που να μου το χάριζαν . Αυτό δεν είναι μηδενιστικό . Ειμαι προσωπική μου άποψη . Όπως άποψη ειναι τα μπαούλα και οι τρίτες και οι Τετάρτες . Και εννοείται δεν μαλώνουμε με κανέναν . Απλά ο καθένας μας παραθέτει την προσωπική του άποψη. Και στο προκειμενο τώρα .. πιστεύω ότι το τενερε κρατάει τιμή για απλά δεν σπάει δεν χαλάει .

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μαλιστα, πιανομαστε απο μια λεξη για να απαξιωσουμε αποψεις/γνωμες/γεγονοτα.

Αφου λοιπον η λεξη μπαουλο, δεν χωραει στην politically correct κοινωνια μας ας το παμε αλλιως.

Ο μεγαλος μονοκυλιδρος 4χρονος κινητηρας ειναι ισως ο χειροτερος τυπος τετραχρονου κινητηρα που υπαρχει. Τα αρνητικα του πολλα:
-πολλες φθορες, αυξημενη συντηρηση
-μηδενικη ελαστικοτητα, μικρο ευρος λειτουργιας
-χαμηλη ιπποδυναμη για τα κυβικα του
-κραδασμοι

Και πολλα αλλα. Ενα μοναδικο πλεονεκτημα ομως ειναι ικανο να παρακαμψει ολα αυτα τα μεγαλα μειονέκτηματα. Το χαμημο βαρος. Που δινει τη δυνατοτητα για να χαμηλο σε βαρος συνολο σε οχηματα οπως οι μοτοσυκλετες. Καπως ετσι λοιοον γινεται αντιληπτο οτι δεν εχει νοημα να εχεις ολα τα αρνητικα ενος μονοκυλιδρου οταν δεν εχεις το πλεονεκτημα του, που ειναι το χαμηλο βαρος. Και το τενερε δε το ειχε αυτο. Και σαν κερασακι στην τουρτα ειχε και αναρτησεις τραγικες. Το να ειναι αξιοπιστο ενα οχημα δεν ειναι πλεονεκτημα, επειδη ειναι μειονέκτημα το να μην ειναι αξιοπιστο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μαλιστα, πιανομαστε απο μια λεξη για να απαξιωσουμε αποψεις/γνωμες/γεγονοτα.

Αφου λοιπον η λεξη μπαουλο, δεν χωραει στην politically correct κοινωνια μας ας το παμε αλλιως.

Ο μεγαλος μονοκυλιδρος 4χρονος κινητηρας ειναι ισως ο χειροτερος τυπος τετραχρονου κινητηρα που υπαρχει. Τα αρνητικα του πολλα:
-πολλες φθορες, αυξημενη συντηρηση
-μηδενικη ελαστικοτητα, μικρο ευρος λειτουργιας
-χαμηλη ιπποδυναμη για τα κυβικα του
-κραδασμοι

Και πολλα αλλα. Ενα μοναδικο πλεονεκτημα ομως ειναι ικανο να παρακαμψει ολα αυτα τα μεγαλα μειονέκτηματα. Το χαμημο βαρος. Που δινει τη δυνατοτητα για να χαμηλο σε βαρος συνολο σε οχηματα οπως οι μοτοσυκλετες. Καπως ετσι λοιοον γινεται αντιληπτο οτι δεν εχει νοημα να εχεις ολα τα αρνητικα ενος μονοκυλιδρου οταν δεν εχεις το πλεονεκτημα του, που ειναι το χαμηλο βαρος. Και το τενερε δε το ειχε αυτο. Και σαν κερασακι στην τουρτα ειχε και αναρτησεις τραγικες. Το να ειναι αξιοπιστο ενα οχημα δεν ειναι πλεονεκτημα, επειδη ειναι μειονέκτημα το να μην ειναι αξιοπιστο.
Eχει ακομα δυο πλεονεκτηματα γενικα ο μονοκυλινδος κινητηρας: Απλοτητα και μεγιστη ροπη σε χαμηλες στροφες
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μαλιστα, πιανομαστε απο μια λεξη για να απαξιωσουμε αποψεις/γνωμες/γεγονοτα.

Αφου λοιπον η λεξη μπαουλο, δεν χωραει στην politically correct κοινωνια μας ας το παμε αλλιως.

Ο μεγαλος μονοκυλιδρος 4χρονος κινητηρας ειναι ισως ο χειροτερος τυπος τετραχρονου κινητηρα που υπαρχει. Τα αρνητικα του πολλα:
-πολλες φθορες, αυξημενη συντηρηση
-μηδενικη ελαστικοτητα, μικρο ευρος λειτουργιας
-χαμηλη ιπποδυναμη για τα κυβικα του
-κραδασμοι

Και πολλα αλλα. Ενα μοναδικο πλεονεκτημα ομως ειναι ικανο να παρακαμψει ολα αυτα τα μεγαλα μειονέκτηματα. Το χαμημο βαρος. Που δινει τη δυνατοτητα για να χαμηλο σε βαρος συνολο σε οχηματα οπως οι μοτοσυκλετες. Καπως ετσι λοιοον γινεται αντιληπτο οτι δεν εχει νοημα να εχεις ολα τα αρνητικα ενος μονοκυλιδρου οταν δεν εχεις το πλεονεκτημα του, που ειναι το χαμηλο βαρος. Και το τενερε δε το ειχε αυτο. Και σαν κερασακι στην τουρτα ειχε και αναρτησεις τραγικες. Το να ειναι αξιοπιστο ενα οχημα δεν ειναι πλεονεκτημα, επειδη ειναι μειονέκτημα το να μην ειναι αξιοπιστο.
Οταν εδω κ 40χρονια......η πιο δημοφιλης κατηγορια ειναι τα μεγαλα μονοκυλινδρα on-off......νομιζω οτι ειναι υπερβολικη η αποψη σου !!!!
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Eχει ακομα δυο πλεονεκτηματα γενικα ο μονοκυλινδος κινητηρας: Απλοτητα και μεγιστη ροπη σε χαμηλες στροφες
Απλοτητα φυσικα, τα λιγοτερα μερη ειναι αυτα που κανουν τον κινητηρα ελαφρυ εξαλλου... Για τη ροπη το συζηταμε. Αν δεις διαγραμματα στα ιδια κυβικα δε θα δεις μεγαλες διαφορες σε μονοκυλιδρους η πολυκυλιδρους κινητηρες. Το μονοκυλιδρο ομως δινει την αισθηση περισσοτερης ροπηςς λογω του παντα κοντοτερου γραναζωματος αλλα και φυσικα του χαμηλου του βαρους... Αν ομως δεις απολυτα νουμερα, αλλα και την πραξη, δηλαδη αν πας με μεγαλο φορτιο και χαμηλες στροφες να ανοιξεις το γκαζι, ο μεγαλος 1κ ζοριζεται
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Οταν εδω κ 40χρονια......η πιο δημοφιλης κατηγορια ειναι τα μεγαλα μονοκυλινδρα on-off......νομιζω οτι ειναι υπερβολικη η αποψη σου !!!!
Τα τελευταια 40 χρονια δεν ειναι σιγουρα μιας και πλεον και εχουν εξαφανιστει, με την εξαφανιση να ξεκιναει απο τις αρχες του 2000. Παλιοτερα ναι, ηταν δημοφιλη, αλλα επειδη ηταν φτηνα, οχι επειδη ηταν οτι καλυτερλ υπηρχε. Απ οταν επεσε το κοστος των μικρων v2 στην ουσια τα μονοκυλιδρα εχασαν μια ανιση μαχη
 
Τελευταία επεξεργασία:

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Είπα να μη γράψω...τεσπα ..
Καλό είναι να.μην απαξιώνουμε μοτο η και αναβάτες.
Ο καθείς έχει αυτό που του αρέσει, η αν θέτε αυτό που μπορεί να έχει και να πληρώνει
Το καλύτερο μηχανάκι είναι αυτό που μπορεί να εχει κάποιος και να είναι και ευτυχισμένος με αυτό ...
Νομίζω έγινα κατανοητός..
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Είπα να μη γράψω...τεσπα ..
Καλό είναι να.μην απαξιώνουμε μοτο η και αναβάτες.
Ο καθείς έχει αυτό που του αρέσει, η αν θέτε αυτό που μπορεί να έχει και να πληρώνει
Το καλύτερο μηχανάκι είναι αυτό που μπορεί να εχει κάποιος και να είναι και ευτυχισμένος με αυτό ...
Νομίζω έγινα κατανοητός..
Κανενας δεν απαξιωσε κανεναν αναβατη ουτε εκρινε γιατι αρεσει σε καποιον κατι. Μηχανακια για ποιο λογο να μην κρινουμε/αποθεωνουμε/απαξιωνουμε? Μην τυχων και καβαλησουν το καλαμι η παθουν ψυχολογικα; αμα δεν κρινουμε μοτο σε ενα μοτοφορουμ που στην τελικη ειναι και ενα ματσο σιδερα και πλαστικα τι θα κανουμε;

Επισης, η τελευταια σου προταση ειναι λαθος, η ελλειπης. Η λεξη καλυτερος ειναι βαρια. Προφανως το να κατεχεις κατι δεν δινει αξια στο αντικειμενο κανοντας το καλυτερο γενικα. Μπορει ομως αυτο να ειναι το καλυτερο "για σενα". Και καπου εκει τελειωνει η συζητηση υποκειμενικων κριτηριων που ομως δεν εχουν να κανουν με πραγματα οπως τεχνικα χαρακτηριστικα η οδικη συμπεριφορα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Κανενας δεν απαξιωσε κανεναν αναβατη ουτε εκρινε γιατι αρεσει σε καποιον κατι. Μηχανακια για ποιο λογο να μην κρινουμε/αποθεωνουμε/απαξιωνουμε? Μην τυχων και καβαλησουν το καλαμι η παθουν ψυχολογικα; αμα δεν κρινουμε μοτο σε ενα μοτοφορουμ που στην τελικη ειναι και ενα ματσο σιδερα και πλαστικα τι θα κανουμε;

Επισης, η τελευταια σου προταση ειναι λαθος, η ελλειπης. Η λεξη καλυτερος ειναι βαρια. Προφανως το να κατεχεις κατι δεν δινει αξια στο αντικειμενο κανοντας το καλυτερο γενικα. Μπορει ομως αυτο να ειναι το καλυτερο "για σενα". Και καπου εκει τελειωνει η συζητηση υποκειμενικων κριτηριων που ομως δεν εχουν να κανουν με πραγματα οπως τεχνικα χαρακτηριστικα η οδικη συμπεριφορα.
Πάσο
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Απλοτητα φυσικα, τα λιγοτερα μερη ειναι αυτα που κανουν τον κινητηρα ελαφρυ εξαλλου... Για τη ροπη το συζηταμε. Αν δεις διαγραμματα στα ιδια κυβικα δε θα δεις μεγαλες διαφορες σε μονοκυλιδρους η πολυκυλιδρους κινητηρες. Το μονοκυλιδρο ομως δινει την αισθηση περισσοτερης ροπηςς λογω του παντα κοντοτερου γραναζωματος αλλα και φυσικα του χαμηλου του βαρους... Αν ομως δεις απολυτα νουμερα, αλλα και την πραξη, δηλαδη αν πας με μεγαλο φορτιο και χαμηλες στροφες να ανοιξεις το γκαζι, ο μεγαλος 1κ ζοριζεται
Σωστα αλλα δεν ειπα μεγαλυτερη ροπη συγκριτικα με εναν πολυκυλινδρο Ειπα μεγιστη ροπη σε σε χαμηλοτερες στροφες Εχει διαφορα
Και νομιζω οτι πολλες φορες η επιλογη μονοκυλινδρου ηταν επιλογη των κατασκευαστων και για χωροταξικους λογους
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Σωστα αλλα δεν ειπα μεγαλυτερη ροπη συγκριτικα με εναν πολυκυλινδρο Ειπα μεγιστη ροπη σε σε χαμηλοτερες στροφες Εχει διαφορα
Και νομιζω οτι πολλες φορες η επιλογη μονοκυλινδρου ηταν επιλογη των κατασκευαστων και για χωροταξικους λογους
Αν κοιταξεις διαγραμματα ροπων θα δεις οτι οι μονοκυλιδροι κινητηρες δε τα πανε τοσο καλα με τη ροπη στα χαμηλα, λογω φυσικα σκορτσαρισματων και χσρσκτηριστικων κινητηρα. Οι περισσοτεροι 2κ η 4κ κινητηρες εχουν υψηλοτερη ροπη πανω απο το ρελαντι οπου ενας μεγαλος 1κ απλα δε μπορει να λειτουργησει (σκεψου ενα μεγαλο μονοκυλιδρο τερμα γκαζι απο τις 2000σαλ). Πολλα 2κ η 4κ μοτερ εχουν μια καμπυλη ροπης σαν τραπεζι, ουσιαστικα απο το μηδεν. Ειπαμε ομως, το χαμηλο βαρος ειναι ενα πλεονεκτημα που δεν ειναι καθολου αμελητεο και φερνει απο μονο του πολλα αλλα οφελη.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Αν κοιταξεις διαγραμματα ροπων θα δεις οτι οι μονοκυλιδροι κινητηρες δε τα πανε τοσο καλα με τη ροπη στα χαμηλα, λογω φυσικα σκορτσαρισματων και χσρσκτηριστικων κινητηρα. Οι περισσοτεροι 2κ η 4κ κινητηρες εχουν υψηλοτερη ροπη πανω απο το ρελαντι οπου ενας μεγαλος 1κ απλα δε μπορει να λειτουργησει (σκεψου ενα μεγαλο μονοκυλιδρο τερμα γκαζι απο τις 2000σαλ). Πολλα 2κ η 4κ μοτερ εχουν μια καμπυλη ροπης σαν τραπεζι, ουσιαστικα απο το μηδεν. Ειπαμε ομως, το χαμηλο βαρος ειναι ενα πλεονεκτημα που δεν ειναι καθολου αμελητεο και φερνει απο μονο του πολλα αλλα οφελη.
Μαλλον τα εχεις λιγο μπερδεψει στο μυαλο σου....
Αν θελεις να συγκρινεις την ροπη μεταξυ ενος μονοκυλινδρου και ενος πολυκυλινδρου κινητηρα τοτε πρεπει να το κανεις συγκρινοντας δυο κινητηρες ιδιου κυβισμου.
Συγκρινοντας για παραδειγμα εναν 650 μονοκυλιδρο με ενα 4 κυλινδρο 600 και θα δεις τρελη διαφορα στην ροπη. Ο τετρακυλινδρος θα αρχισει να χτιζει δυναμη πανω απο τις 7000 στροφες και χαμηλα ειναι απλα ενας ταφος σε σχεση με τον μονοκυλινδρο που θα αποδοσει δυνατα μεχρι τις 4.
Οσον αφορα την αξιοπιστια θα σου πω οτι τα μοτερ των 660 ξεπερνουν εντελως απροβληματιστα τα 100000
χλμ με σωστη συντηρηση. Αυτο σημαινει οτι ενας κινητηρας με καλη αντικραδασμικη μελετη και σωστα υλικα αντεχει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μαλλον τα εχεις λιγο μπερδεψει στο μυαλο σου....
Αν θελεις να συγκρινεις την ροπη μεταξυ ενος μονοκυλινδρου και ενος πολυκυλινδρου κινητηρα τοτε πρεπει να το κανεις συγκρινοντας δυο κινητηρες ιδιου κυβισμου.
Συγκρινοντας για παραδειγμα εναν 650 μονοκυλιδρο με ενα 4 κυλινδρο 600 και θα δεις τρελη διαφορα στην ροπη. Ο τετρακυλινδρος θα αρχισει να χτιζει δυναμη πανω απο τις 7000 στροφες και χαμηλα ειναι απλα ενας ταφος σε σχεση με τον μονοκυλινδρο που θα αποδοσει δυνατα μεχρι τις 4.
Οσον αφορα την αξιοπιστια θα σου πω οτι τα μοτερ των 660 ξεπερνουν εντελως απροβληματιστα τα 100000
χλμ με σωστη συντηρηση. Αυτο σημαινει οτι ενας κινητηρας με καλη αντικραδασμικη μελετη και σωστα υλικα αντεχει.
Aν μιλάς για 4κύλινδρο SS μηχανάκι, ναι ίσως έχεις δίκιο, αλλά έχοντας οδηγήσει CBR600RR δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ απόλυτα κιόλας.

Αν μιλάμε για ένα "τουριστικό" μεσαίο, τυχαία λέω το bandit 650 που έχω, ίδια κυβικά με τον Πήγασο 650 που έχω, ο τετρακύλινδρος έχει σχεδόν διπλάσια άλογα, δουλεύει "από το ρελαντί" αντί να είναι "χρήσιμος" από τις 3000 ως τις 6500 γιατί απλώνει ως τον κόφτη, έχει σαφώς λίγότερης έντασης κραδασμούς στο ταξίδι, καίει την ίδια ή και λιγότερη βενζίνη (καρμπιρατέρ και τα δύο).

Οπότε και εγώ διαβάζω με ενδιαφέρον τα περί ροπής, αλλά μάλλον δεν λέμε το ίδιο πράγμα. Ίσως η ροπή φαίνεται σε ένα καθαρόαιμο εντούρο των 100-110 κιλών, εκεί μάλιστα τα 40 άλογα ρόδα είναι πολλά αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Στα διπλάσια κιλά που είναι το Τ660 και ο πήγασος, δεν κάνουμε καν συζήτηση για 4κύλινδρο 600 ίδιου βάρους.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το Hornet 600 Μοντ. 07 που είχε τετρακιλυνδρο σε σειρά, άνοιγε μετά τις 8000 σαλ.
Πιο κάτω όντως ήταν τάφος όπως λέει ο Carooly, πράγμα καλο για τη μέση κατανάλωση μέσα στην πόλη.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το Hornet 600 Μοντ. 07 που είχε τετρακιλυνδρο σε σειρά, άνοιγε μετά τις 8000 σαλ.
Πιο κάτω όντως ήταν τάφος όπως λέει ο Carooly, πράγμα καλο για τη μέση κατανάλωση μέσα στην πόλη.
για ταφους στον μανιακ
αυτος ξερει!!!!!!!!!!!!!!!
 
Top Bottom