ΖΗΤΕΙΤΑΙ XTZ 660

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Aν μιλάς για 4κύλινδρο SS μηχανάκι, ναι ίσως έχεις δίκιο, αλλά έχοντας οδηγήσει CBR600RR δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ απόλυτα κιόλας.

Αν μιλάμε για ένα "τουριστικό" μεσαίο, τυχαία λέω το bandit 650 που έχω, ίδια κυβικά με τον Πήγασο 650 που έχω, ο τετρακύλινδρος έχει σχεδόν διπλάσια άλογα, δουλεύει "από το ρελαντί" αντί να είναι "χρήσιμος" από τις 3000 ως τις 6500 γιατί απλώνει ως τον κόφτη, έχει σαφώς λίγότερης έντασης κραδασμούς στο ταξίδι, καίει την ίδια ή και λιγότερη βενζίνη (καρμπιρατέρ και τα δύο).

Οπότε και εγώ διαβάζω με ενδιαφέρον τα περί ροπής, αλλά μάλλον δεν λέμε το ίδιο πράγμα. Ίσως η ροπή φαίνεται σε ένα καθαρόαιμο εντούρο των 100-110 κιλών, εκεί μάλιστα τα 40 άλογα ρόδα είναι πολλά αλλά αυτό είναι αναμενόμενο. Στα διπλάσια κιλά που είναι το Τ660 και ο πήγασος, δεν κάνουμε καν συζήτηση για 4κύλινδρο 600 ίδιου βάρους.
Μιλαω για ροπη και οχι για φιλικοτητα. Το μεγαλο μονοκυλινδρο σκορτσαρει με μαγαλη ταχυτητα στο κιβωτιο και χαμηλες στροφες αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει ροπη. Εχει πολυ περισσοτερη απο το 650 bandit που αναφερεις. Αυτο θα το καταλαβεις οταν θα προσπαθησεις να ντριφταρεις χωρις να συμπλεκταρεις με το bandit στις 3000-4000 στροφες κατι που δεν γινεται ενω με ενα μονοκυλινδρο θα το καταφερεις ευκολα.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Μιλαω για ροπη και οχι για φιλικοτητα. Το μεγαλο μονοκυλινδρο σκορτσαρει με μαγαλη ταχυτητα στο κιβωτιο και χαμηλες στροφες αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει ροπη. Εχει πολυ περισσοτερη απο το 650 bandit που αναφερεις.
Εγώ λέω να τις μετρήσουμε ........

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μιλαω για ροπη και οχι για φιλικοτητα. Το μεγαλο μονοκυλινδρο σκορτσαρει με μαγαλη ταχυτητα στο κιβωτιο και χαμηλες στροφες αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει ροπη. Εχει πολυ περισσοτερη απο το 650 bandit που αναφερεις. Αυτο θα το καταλαβεις οταν θα προσπαθησεις να ντριφταρεις χωρις να συμπλεκταρεις με το bandit στις 3000-4000 στροφες κατι που δεν γινεται ενω με ενα μονοκυλινδρο θα το καταφερεις ευκολα.
Ναι απλά σκεπτόμενοι ότι το ένα έχει κόφτη στις 7000 (που δεν θες να πας εκεί γιατί το νιώθεις ότι ταλαιπωρείται) οπότε το 3000-4000 είναι οι μεσαίες του στροφές, ενώ για το άλλο το ίδιο διάστημα που λες, με κόφτη στις 11000 (που το πας κάθε μέρα) είναι οι χαμηλές του, δεν είναι δίκαιη η σύγκριση.
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Ναι απλά σκεπτόμενοι ότι το ένα έχει κόφτη στις 7000 (που δεν θες να πας εκεί γιατί το νιώθεις ότι ταλαιπωρείται) οπότε το 3000-4000 είναι οι μεσαίες του στροφές, ενώ για το άλλο το ίδιο διάστημα που λες, με κόφτη στις 11000 (που το πας κάθε μέρα) είναι οι χαμηλές του, δεν είναι δίκαιη η σύγκριση.
Οχι γιατι η αρχικη μου απαντηση ηταν για το αν ενα πολυκυλινδρο εχει ιδια η καλυτερη ροπη απο ενα μονοκυλινδρο στις χαμηλες στροφες. Δηλαδη 1000-4000
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Συγνώμη να συγκρίνουμε τώρα ένα μοτέρ διαμαντάκι όπως του bandit που βάζεις έκτη από τα 30χλμ και ανεβάζει ραπτομηχανή χωρίς ίχνος κραδασμου, χωρίς ίχνος σκροτσαρισματος με ένα μονοκύλινδρο μοτέρ όπως του tenere? Το μόνο που μπορεί να έχουν κοινό είναι ο κυβισμός. Να συγκρίνουμε δύναμη και ροπή? Δεν υπάρχει αυτό. Να συζητάγαμε για ένα μονοκύλινδρο από 690 να είχε κάποιο νόημα η συζήτηση, το μοτέρ του tenere είναι εξαιρετικό από αξιοπιστία από εκεί και έπειτα τίποτα ιδιαίτερο, σχεδον βαρεμάρα θα έλεγα. Μάλλον όχι σχεδόν, βαρεμάρα. Σόρυ μην παρεξηγιομαστε μεταξύ μας, να λέμε το κάθε πράγμα που ειναι καλό. Στο tenere ούτε 6η δεν έχει δηλαδή ημαρτον!!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Συγνώμη να συγκρίνουμε τώρα ένα μοτέρ διαμαντάκι όπως του bandit που βάζεις έκτη από τα 30χλμ και ανεβάζει ραπτομηχανή χωρίς ίχνος κραδασμου, χωρίς ίχνος σκροτσαρισματος με ένα μονοκύλινδρο μοτέρ όπως του tenere? Το μόνο που μπορεί να έχουν κοινό είναι ο κυβισμός. Να συγκρίνουμε δύναμη και ροπή? Δεν υπάρχει αυτό. Να συζητάγαμε για ένα μονοκύλινδρο από 690 να είχε κάποιο νόημα η συζήτηση, το μοτέρ του tenere είναι εξαιρετικό από αξιοπιστία από εκεί και έπειτα τίποτα ιδιαίτερο, σχεδον βαρεμάρα θα έλεγα. Μάλλον όχι σχεδόν, βαρεμάρα. Σόρυ μην παρεξηγιομαστε μεταξύ μας, να λέμε το κάθε πράγμα που ειναι καλό. Στο tenere ούτε 6η δεν έχει δηλαδή ημαρτον!!!
Αισοί φήλαι βγάνοις χολοί γηατεί σου μηναι αποθοιμαίνω που δαιν ποίραις Τενερε ,γοι'αφτώ τα λαις αφτά.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Chester24 ,πες του φίλου σου να κοιτάξει άλλο.
Κι εσύ,βάλε το μπουρουχι αγγελία!!:ha
Λοιπόν μετα απο μερες, ειδα οτι εγινε χαμος.. Εβαλα το καζανι να βραζει και εφυγα. :p

Ο φιλος λοιπον, (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ωστε να τον ειδοποιησω, μηηηηηηην τυχον και σπαει το κεφαλι του ΜΙΑΣ και αυτος ειναι Κρις Μπερτς σαν και εμας) αγορασε ενα F800gs με αλλαγμενες τις ακριβες παιδικες του ασθενειες, στα 5500 ευρω. gsmaniac :woot:

Το πηρε κιολας απο το νησι μας, πραγμα που δεν χρειαστηκε να φυγει απο εκει για να βρει μοτο.

Τωρα στα δικα μας....

Εγω εχω το ΧΤΖ660 κοντα δυο μηνες και ειμαι ευχαριστημενος γιατι:

-Δεν καιει
-Δεν Σπαει
-ΔΕΝ ΤΟ ΛΥΠΑΜΑΙ και το ¨καιω¨ παντου
-Κανω ΑΥΤΟ ακριβως που εκανα και πριν. Βολτες μονός-διπλος, χωματακι, λασπιτσα, το φορτωνω οσο γουσταρω,
-Πλεον παω και σουπερ μαρκετ κλπ κλπ:fun
-Ειναι η πρωτη μου μοτοσυκλετα, που μετα απο τοσα χρονια την χρησιμοποιω ΓΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ καθημερινοτητας αλλα και ευχαριστησης, οσο μπορει και αυτο το καημενο να δώσει.
-Δεν εχει υψηλη συντηρηση pumba (35 ευρω λαδι στα 5000 χιλιομετρα ΟΧΙ δεν ειναι ακριβο)



Ναι μπορει να ειμαι κουλαμαρίας αλλα καταλαβαινω οτι ειναι σουμιες. Δεν με ενοχλει ομως προς το παρον (Θα ερθει η ωρα που θα το φερω εκει που θελω οσονουπω).
Ναι η τιμη του ειναι ηψηλη και τα μοσχοπουλανε σαν τα 950 η σαν τα 990 μηχεσω, αλλα μεχρι στιγμης δεν υπαρχει κατι συγχρονο σχετικα, οικονομικο, γιουζερ φρεντλυ κλπ κλπ οπως αυτο. Το προηγουμενο μου μηχανακι ηταν ενα 990adv το οποιο το ειχα 6 χρονια, με τα τελευταια δυο να κανει ολα και ολα 1500 χλμ?? Και πολλα λεω.
Επειδη δεν ειμαι αιμοδοτης της μοτορεξ, της shell κλπ κλπ, ολοι οι παραπανω λογοι με εκαναν να παω στο Τενερακι που πολυ το αγαπω.


Και ΟΧΙ akis69 με 100χλμ ρεζερβα που κανει δεν το πουλαω. :friendship:
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μην κολλατε σε συγκεκριμενα μοντελα.. ...συζητηση κανουμε....καθε τυπος κινητηρα εχει υπερ κ κατα !!!!
Ο καθε χρηστης εχει αυτη που τον εκφραζει....γουσταρει.....καλυπτει τα θελω του.....!!!!
Για εμενα κριμα που οι επιλογες μονοκυλινδρων ειναι ελαχιστες κ λιγων εταιριων.....!!!!!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Λοιπόν μετα απο μερες, ειδα οτι εγινε χαμος.. Εβαλα το καζανι να βραζει και εφυγα. :p

Ο φιλος λοιπον, (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ωστε να τον ειδοποιησω, μηηηηηηην τυχον και σπαει το κεφαλι του ΜΙΑΣ και αυτος ειναι Κρις Μπερτς σαν και εμας) αγορασε ενα F800gs με αλλαγμενες τις ακριβες παιδικες του ασθενειες, στα 5500 ευρω. gsmaniac :woot:

Το πηρε κιολας απο το νησι μας, πραγμα που δεν χρειαστηκε να φυγει απο εκει για να βρει μοτο.

Τωρα στα δικα μας....

Εγω εχω το ΧΤΖ660 κοντα δυο μηνες και ειμαι ευχαριστημενος γιατι:

-Δεν καιει
-Δεν Σπαει
-ΔΕΝ ΤΟ ΛΥΠΑΜΑΙ και το ¨καιω¨ παντου
-Κανω ΑΥΤΟ ακριβως που εκανα και πριν. Βολτες μονός-διπλος, χωματακι, λασπιτσα, το φορτωνω οσο γουσταρω,
-Πλεον παω και σουπερ μαρκετ κλπ κλπ:fun
-Ειναι η πρωτη μου μοτοσυκλετα, που μετα απο τοσα χρονια την χρησιμοποιω ΓΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ καθημερινοτητας αλλα και ευχαριστησης, οσο μπορει και αυτο το καημενο να δώσει.
-Δεν εχει υψηλη συντηρηση pumba (35 ευρω λαδι στα 5000 χιλιομετρα ΟΧΙ δεν ειναι ακριβο)



Ναι μπορει να ειμαι κουλαμαρίας αλλα καταλαβαινω οτι ειναι σουμιες. Δεν με ενοχλει ομως προς το παρον (Θα ερθει η ωρα που θα το φερω εκει που θελω οσονουπω).
Ναι η τιμη του ειναι ηψηλη και τα μοσχοπουλανε σαν τα 950 η σαν τα 990 μηχεσω, αλλα μεχρι στιγμης δεν υπαρχει κατι συγχρονο σχετικα, οικονομικο, γιουζερ φρεντλυ κλπ κλπ οπως αυτο. Το προηγουμενο μου μηχανακι ηταν ενα 990adv το οποιο το ειχα 6 χρονια, με τα τελευταια δυο να κανει ολα και ολα 1500 χλμ?? Και πολλα λεω.
Επειδη δεν ειμαι αιμοδοτης της μοτορεξ, της shell κλπ κλπ, ολοι οι παραπανω λογοι με εκαναν να παω στο Τενερακι που πολυ το αγαπω.


Και ΟΧΙ akis69 με 100χλμ ρεζερβα που κανει δεν το πουλαω. :friendship:
Με προφτασες κ τα ειπες ΟΛΑ.....ιδιαιτερα το πρακτικο μερος που λιγοι το σκεφτονται !!!!
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
εμένα πάντως αν ερχόταν κάποιος τώρα και μου έλεγε ανταλλαγή το στρωματάκι μου με τενεράκι (και ας μην είχε προβολάκια όπως ένα σωστό βστρομ που σέβεται τον εαυτό του) θα το δεχόμουν..
μ' αρέσει από προφίλ και από ανφάς και θα με βόλευε και περισσότερο στο χώμα απ' ότι το μπαουλοντιβανάκι μου
αλλά πχιός θα το έκανε αυτό εκτός πρωταπριλιάς?????
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Με προφτασες κ τα ειπες ΟΛΑ.....ιδιαιτερα το πρακτικο μερος που λιγοι το σκεφτονται !!!!
Εννοειται οτι το πρακτικο μερος παιζει ρολο. Ειδικα στην εποχη μας.
Ωραιες οι ταβλες αλλα μονο οταν εισαι οικονομικα ανετος. Και οταν λεω ανετος, εννοω να σου περισευουν και ευχαριστως να τα χαιρεσαι και να τα σκορπας σε αυτα που γουσταρεις.
Σε αυτο το κομματι να ευχαριστησω το φιλαρακι μου akis69 που μου εβαλε μυαλο και εκανα την επιλογη μου. Τουλαχιστον μεχρι στιγμης ειμαι οκ. Πιο μετα βλεπουμε..
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εννοειται οτι το πρακτικο μερος παιζει ρολο. Ειδικα στην εποχη μας.
Ωραιες οι ταβλες αλλα μονο οταν εισαι οικονομικα ανετος. Και οταν λεω ανετος, εννοω να σου περισευουν και ευχαριστως να τα χαιρεσαι και να τα σκορπας σε αυτα που γουσταρεις.
Σε αυτο το κομματι να ευχαριστησω το φιλαρακι μου akis69 που μου εβαλε μυαλο και εκανα την επιλογη μου. Τουλαχιστον μεχρι στιγμης ειμαι οκ. Πιο μετα βλεπουμε..
το κομμάτι της πρακτικότητας,ειδικά όταν έχεις ένα μηχανάκι για όλα (και για σουπερμάρκετ όπως είπες), πρέπει να το βάζουμε ψηλά στην λίστα με τα + και τα - .
Το θέμα είναι να ευχαριστιομαστε το μηχανάκι μας,κι ας μην είναι το σούπερ ντουπερ που χαζεύουμε στο καρ.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μαλλον τα εχεις λιγο μπερδεψει στο μυαλο σου....
Αν θελεις να συγκρινεις την ροπη μεταξυ ενος μονοκυλινδρου και ενος πολυκυλινδρου κινητηρα τοτε πρεπει να το κανεις συγκρινοντας δυο κινητηρες ιδιου κυβισμου.
Συγκρινοντας για παραδειγμα εναν 650 μονοκυλιδρο με ενα 4 κυλινδρο 600 και θα δεις τρελη διαφορα στην ροπη. Ο τετρακυλινδρος θα αρχισει να χτιζει δυναμη πανω απο τις 7000 στροφες και χαμηλα ειναι απλα ενας ταφος σε σχεση με τον μονοκυλινδρο που θα αποδοσει δυνατα μεχρι τις 4.
Οσον αφορα την αξιοπιστια θα σου πω οτι τα μοτερ των 660 ξεπερνουν εντελως απροβληματιστα τα 100000
χλμ με σωστη συντηρηση. Αυτο σημαινει οτι ενας κινητηρας με καλη αντικραδασμικη μελετη και σωστα υλικα αντεχει.
δεν εχω μπερδεψει τιποτα απολυτως στο μυαλο μου, εσυ δεν εχεις καταλαβει τι λεω, και προφανως δεν ξερεις τι ακριβως ειναι η ροπη η οποια ειναι ενα φυσικο μεγεθος...προφανως και μιλαω για ιδια κυβικα κινητηρες και προφανως και δε συγκρινω ενα ss με κτηνωδη σωματα αυλους και βαλβιδες αλλα πιο συμβατικα 4κ.

η ροπη του καθε κινητηρα περναει απο ενα σασμαν η οποια κανει μετατροπες, αλλα και απο μια τελικη σχεση μεταδοσης...τα πολυκυλιδρα μοτερ εχουν αρκετα πιο ''μακρυες'' σχεσεις, διοτι απλα εχουν συνηθως μια καμπυλη αποδοσης ροπης ''τραπεζι'' οποτε και το σασμαν δεν παιζει και ιδιαιτερο ρολο. Το μονοκυλιδρο λογω των σκορτσαρισματων εχει ενα σασμαν και μια τελικη μεταδοση αρκετα κοντη, ωστε να μπορεις να εισαι παντα εντος του οφελιμου παραθυρου 3500-6000 σαλ γιατι αν πας πανω απο εκει δεν εχεις ροπη, κατω απο εκει δεν εχεις ουτε αρκετη ροπη, αλλα ουτε και χρηστικοτητα λογω σκορτσαρισματων....επισης, τα μονοκυλιδρα κατα κανονα ειναι πιο νευρικα οχι μονο λογω της πιο κοντης μεταδοσης, αλλα και επειδη εχουν και καμμια 50αρια κιλα λιγοτερα στην καλυτερη απο τα αντιστοιχα 4κ.

παρακατω εχω βρει τυχαια δυναμομετρησεις προσπαθοντας να τηρησω λιγο αναλογιες κυβικων αλλα και μοναδων ωστε να εχει οποιος ενδιαφερεται εικονα για τι μιλαμε

οι υποψηφιοι ειναι χασκυ 610, μονοκυλιδρο μηχανακι σχεδιασμενο για να δουλευει σα μονοκυλιδρο, με καρμπ οποτε λογω του μικρουτερου βεντουρι εχει και κερδος χαμηλα
ο αλλος υποψηφιος ειναι ενα ταπεινο gsr600, μοτερ επι της ουσιας sbk με τις καταλληλες μετατροπες ωστε να γινει λιγο πιο ζωηρο χαμηλα

αν καποιοι δεν ξερουν, η ιπποδυναμη ειναι στην ουσια το γινομενο της ροπης με τις στροφες του κινητηρα...στα συγκεκριμενα παραδειγματα λοιπον βλεπουμε ενα υπεραισιοδοξο διαγραμμα για το 610 στα 62 αλογα, οποτε μαλλον το εχουν παρακανει λιγο, δηλαδη η καμπυλη της ροπης ειναι και λιγο φουσκωμενη. Στο gsr ειναι λιγο πιο νορμαλ τα πραγματα...Σημ. οποια δυναμομετρηση και να κοιταξετε θα δειτε παρομοια πραγματα


οπως βλεπουμε λοιπον απο τα δυο τυχαια διαγραμματα, οι τιμες ροπης ειναι πολυ κοντα και φυσικα εχουν να κανουν με το τι tuning εχει γινει στον κινητηρα (διαμετρος εισαγωγης, λαιμοι εξατμισης, διαμετρος βαλβιδων, αυλων εισαγωγης και πολλα αλλα) και εχουμε λαβει και για 4κ ενα μοτερ που ειναι στην ουσια sbk, δηλαδη φτιαγμενο να δουλευει ψηλα...το ταπεινο ψοφιο λοιπον gsr εχει στις 3500 κοντα 4.5 κιλα ροπης και φυσικα αμα το καρυδωσεις με 6η που ειναι και θεομακρη σε ανηφορα δικαβαλο κουτσα στραβα θα τραβηξει κιολας...το υπεραισιοδοξο διαγραμμα του χαρκυ απο την αλλη με το σαφως πιο προσανατολισμενο για χαμηλομεσσαια μοτερ του στις 4κ ειναι λιγο κατω απο τα 5 κιλα και απ οτι φαινεται απο το διαγραμμα πιο κατω η κατηγορα ειναι μεγαλη και ειναι πολυ πιθανο να εχει και λιγοτερη ροπη χαμηλα απο το 4κ. Εν ολιγης, χαμηλα το μονοκυλιδρο δεεεεν, γιατι ειπαμε, σκορτσαρισματα στο θεο, θαλαμος καυσης που δεν ειναι και πολυ ευκολο να πληρωθει σωστα σε χαμηλες πολυ στροφες, και φυσικα με ολα τα υπολοιπα αρνητικα...αλλα σε ενα μηχανακι οπως το 610 που ειναι με το ζορι 130 κιλα, και το κοντο γραναζωμα του ειναι λογικο να σου φαινεται κανιβαλος...αν βαλεις αυτο το μοτερ ομως σε ενα μηχανακι 250 κιλα θα σου φαινεται ψαροτρατα με κοντρα κυμα...η αναποδα, θα ειχε πλακα να κανεις με καποιο τροπο το gsr 130 κιλα, να βαλεις 5 δοντια περισσοτερα πισω και δυο λιγοτερα μπροστα και μετα να δουμε αν ειναι νευρικο η αν θα ειναι ψοφιο...
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
δεν εχω μπερδεψει τιποτα απολυτως στο μυαλο μου, εσυ δεν εχεις καταλαβει τι λεω, και προφανως δεν ξερεις τι ακριβως ειναι η ροπη η οποια ειναι ενα φυσικο μεγεθος..
Μαλιστα... και ηρθε η στιγμη ο pumba να εξηγησει στον Carooly TI EINAI ΡΟΠΗ!



ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ τωρα Αποστολη γιατι ΔΕΝ συζηταμε τεχνικα στα φορα??;)
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
δεν εχω μπερδεψει τιποτα απολυτως στο μυαλο μου, εσυ δεν εχεις καταλαβει τι λεω, και προφανως δεν ξερεις τι ακριβως ειναι η ροπη η οποια ειναι ενα φυσικο μεγεθος..
Μαλιστα... και ηρθε η στιγμη ο pumba να εξηγησει στον Carooly TI EINAI ΡΟΠΗ!



ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ τωρα Αποστολη γιατι ΔΕΝ συζηταμε τεχνικα στα φορα??;)
:l2::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Κόρακα έτοιμασου ...... Σε θέλω γείτονα πάλι ..... Και άσε εσύ ροπές και π@π@π@ριες . Μια είναι η ουσία : όλα ειναι στην ψυχή.......

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Λοιπόν μετα απο μερες, ειδα οτι εγινε χαμος.. Εβαλα το καζανι να βραζει και εφυγα. :p

Ο φιλος λοιπον, (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ωστε να τον ειδοποιησω, μηηηηηηην τυχον και σπαει το κεφαλι του ΜΙΑΣ και αυτος ειναι Κρις Μπερτς σαν και εμας) αγορασε ενα F800gs με αλλαγμενες τις ακριβες παιδικες του ασθενειες, στα 5500 ευρω. gsmaniac :woot:

Το πηρε κιολας απο το νησι μας, πραγμα που δεν χρειαστηκε να φυγει απο εκει για να βρει μοτο.

Τωρα στα δικα μας....

Εγω εχω το ΧΤΖ660 κοντα δυο μηνες και ειμαι ευχαριστημενος γιατι:

-Δεν καιει
-Δεν Σπαει
-ΔΕΝ ΤΟ ΛΥΠΑΜΑΙ και το ¨καιω¨ παντου
-Κανω ΑΥΤΟ ακριβως που εκανα και πριν. Βολτες μονός-διπλος, χωματακι, λασπιτσα, το φορτωνω οσο γουσταρω,
-Πλεον παω και σουπερ μαρκετ κλπ κλπ:fun
-Ειναι η πρωτη μου μοτοσυκλετα, που μετα απο τοσα χρονια την χρησιμοποιω ΓΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ καθημερινοτητας αλλα και ευχαριστησης, οσο μπορει και αυτο το καημενο να δώσει.
-Δεν εχει υψηλη συντηρηση pumba (35 ευρω λαδι στα 5000 χιλιομετρα ΟΧΙ δεν ειναι ακριβο)



Ναι μπορει να ειμαι κουλαμαρίας αλλα καταλαβαινω οτι ειναι σουμιες. Δεν με ενοχλει ομως προς το παρον (Θα ερθει η ωρα που θα το φερω εκει που θελω οσονουπω).
Ναι η τιμη του ειναι ηψηλη και τα μοσχοπουλανε σαν τα 950 η σαν τα 990 μηχεσω, αλλα μεχρι στιγμης δεν υπαρχει κατι συγχρονο σχετικα, οικονομικο, γιουζερ φρεντλυ κλπ κλπ οπως αυτο. Το προηγουμενο μου μηχανακι ηταν ενα 990adv το οποιο το ειχα 6 χρονια, με τα τελευταια δυο να κανει ολα και ολα 1500 χλμ?? Και πολλα λεω.
Επειδη δεν ειμαι αιμοδοτης της μοτορεξ, της shell κλπ κλπ, ολοι οι παραπανω λογοι με εκαναν να παω στο Τενερακι που πολυ το αγαπω.


Και ΟΧΙ akis69 με 100χλμ ρεζερβα που κανει δεν το πουλαω. :friendship:
πες τα χρυσόστομε!!
πάντως λαδάκια κάθε 3000
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
δεν εχω μπερδεψει τιποτα απολυτως στο μυαλο μου, εσυ δεν εχεις καταλαβει τι λεω, και προφανως δεν ξερεις τι ακριβως ειναι η ροπη η οποια ειναι ενα φυσικο μεγεθος..
Μαλιστα... και ηρθε η στιγμη ο pumba να εξηγησει στον Carooly TI EINAI ΡΟΠΗ!



ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ τωρα Αποστολη γιατι ΔΕΝ συζηταμε τεχνικα στα φορα??;)

Τι να κανουμε, οτι μπορει ο καθενας...θα περιμενω την εξηγηση του καρουλη λοιπον και τη δικαιολογια των γραφωμενων του για να δουμε πως θα εξελιχθει η κουβεντα... Αλλα και απο εσενα βεβαια που εκφερεις κριτικη στα τεχνικα και στο τι μπορουμε να γραφουμε και τι οχι...γιατι παροτι εκατσα και εγραψα 5 πραγματακια και ξοδεψα και χρονο για αυτα εσυ φροντισες να απαντησεις απλα λεγοντας μια μπουρδα, υποτιμωντας με κιολας χωρις πραγματικα να εχεις ιδεα ποιος ειμαι, τι ξερω και τι κανω...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom