ΖΗΤΕΙΤΑΙ XTZ 660

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
XRV 750
...επισης το χτ σου που θα ειχε τελικη 300 χιλιομετρα εχει και μια 6η ταχυτητα overdrive...
Εγώ πάντως, εάν το ερμηνεύω σωστά (κοιτώντας πχ την ταχύτητα στα δύο μηχανάκια, σε κάθε σχέση, στις 4200 στροφές), βλέπω από τις παρακάτω φωτό ότι το xtr (δεν είχε xtz) είναι πιο μακρύ από το bandit.



 
Τελευταία επεξεργασία:

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
Yamaha xt660z
Ktm Exc 125
καλα κρασια...το συνολο των επιχειρηματων σου εστιαζεται στο ποσο ευκολα κανει παντες, ενα μηχανακι, 50 κιλα συνηθως κατα μεσο ορο ελαφρυτερο, με πιθανοτατα χωματινα λαστιχα και διασταση 130 σε φαρδος...επισης το χτ σου που θα ειχε τελικη 300 χιλιομετρα εχει και μια 6η ταχυτητα overdrive, αλλα και αυτο παει στο βροντο φυσικα...το gsr/610 διαλεχτηκε κατα τυχη, μονο και μονο επειδη ταιριαζαν τα κυβικα...γιατι προφανως αυτο μαλλον εχει να κανει για σενα με το ποσο ''κακο'' μοτερ ειναι και οχι με το οτι ειναι απο 50 μεχρι 100+ κυβικα λιγοτερα απο τα υπολοιπα του διαγραμματος που εβαλες...
και το τελευταιο επιχειρημα σου για να αντικρουσεις εναν απο τους ''πολλους σαν εμενα'' που εχεις δει ειναι οι πειραματισμοι των διαφωνων αγωνιστικων της χοντα του 1960...

το πως θα αποδοσει λοιπον ενας κινητηρας και που, εχει να κανει με πολλα πραγματα και οχι με τον αριθμο των κυλιδρων, ο αριθμος των κυλιδρων ομως συχνα θα καθορισει τον χαρακτηρα του κινητηρα και τον τροπο που θα σχεδιαστει να λειτουργει....λοιπον ναι, μπορει να εχεις δει ''πολλους'' σαν εμενα αλλα επειδη εχω δει και εγω αρκετους σαν εσενα, φαινεται να αγνοεις βασικα πραγματα για τον τροπο αποδοσης ενος 4χρονου κινητηρα...
Δεν θα πω αλλα γιατι ηδη εχει ξεφυγει το θεμα.
Εγώ πάντως, εάν το ερμηνεύω σωστά (κοιτώντας πχ την ταχύτητα στα δύο μηχανάκια, σε κάθε σχέση, στις 4200 στροφές), βλέπω από τις παρακάτω φωτό ότι το xtr (δεν είχε xtz) είναι πιο μακρύ από το bandit.



Φιλε ολα τα μονοκυλινδρα εχουν πολυ πιο μακρια σχεση μεταδοσης ασχετα απο το ποσες ταχυτητες εχει το κιβωτιο απο τα πολυκυλινδρα μοτερ. Αυτο συμβαινει γιατι η δυναμη τους βγαινει απο πολυ χαμηλα και τελειωνει πολυ νωρις. Γιαυτο και η μεγιστη ροπη επισης πολυ χαμηλα. Ο pumba το εχει μπερδεψει και λεει οτι συμβαινει το αντιθετο ακριβως.
Καλο θα ηταν λοιπον να ζητησει και ενα συγνωμη για το λαθος που κανεις και επιμενει κιολας.

Η συγκριση δειχνει το τενερε με 6000 στα 150 χλμ και το suzuki με 6000 στα 100 χλμ και ολα αυτα με τελευταια στο κιβωτιο.
Και χιλιαρι τετρακυλινδρο να συγκρινεις παλι κοντυτερο θα ειναι χα χα χα!





Καλα κανεις και το ψαχνεις γιατι καποιος που διαβαζει δεν θα ξερει ποιο ειναι το σωστο και ποιο το λαθος με ολα αυτα που γραφουμε εδω.

Φυσικα και μπορει να σχεδιαστει ενας πολυκυλινδρος κινητηρας με μικρη διαρκεια εκκεντροφορων ας πουμε ο οποιος θα αποδοσει στις χαμηλες στροφες και θα χασει στις υψηλες. Για να γινει αυτο θα πρεπει να εχει μικρους εκκεντροφορους στενη εισαγωγη μικροτερη εξατμιση και πολλα αλλα τα οποια θα τον κανουν αποδοτικοτερο χαμηλα. Αν ομως και παλι τον συγκρινεις με εναν μονοκυλινδρο της ιδιας φιλοσοφιας θα υστερει σημαντικα σε ροπη.

Επειδη θελω να μιλαω με παραδειγματα θα παραθεσω ενα.

Το suzuki vitara του 2000 εβγαινε στην παραγωγη σε δυο εκδοσεις κινητηρων. Η μια ειχε τετρακυλινδρο εν σειρα 2000cc και η αλλη εναν v6 2000cc. H ιπποδυναμη των δυο κινητηρων ηταν 130 και 135 αντιστοιχα.
Μιλαμε για αυτοκινητα με ολοιδιο βαρος και ιδιες τριβες κυλησης και αεροδυναμικης.
Η τοποθετηση λοιπον του v6 σε αυτον τον κυβισμο ηταν αποτυχια για το συνολο του αυτοκινητου αφου οδηγωντας το ενιωθες σαν να οδηγουσες 1600 στις χαμηλομεσαιες σε αντιθεση με το τετρακυλινδο που ηταν πολυ ζωηρο και δυνατο σε αυτο το φασμα.



Στο τελος θα ξεχασω και αυτα που ξερω με αυτα που διαβαζω εδω μεσα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Θυμούμενος κάτι βασικά στοιχεία μηχανών δομικών έργων, όπου ζητούσαμε κάποτε για συγκεκριμένες κλίσεις και φορτίο στο εργοτάξιο να υπολογίσουμε αν τα διαθέσιμα μηχανήματα επαρκούν, οι σχέσεις του κιβωτίου και το έργο του κινητήρα ήταν τα βασικά ζητούμενα.

Το βιβλίο είναι ακόμα σε κάποια αποθήκη, όχι στο σπίτι που μένω τώρα δυστυχώς. Φαντάζομαι όμως ότι μπορούμε να βρούμε τους ίδιους τύπους και να υπολογίσουμε πόση δύναμη έχει στον τροχό το κάθε μηχανάκι, σε συγκεκριμένη ταχύτητα κίνησης, βρίσκοντας τις όποιες στροφές κινητήρα και με την σχέση μετάδοσης που συζητάμε και να λήξει απλά και αριθμητικά το πράγμα, δεν είναι υποκειμενική κρίση, μαθηματικά είναι.

Να θυμίσω ότι το μακρύτερο κιβώτιο σημαίνει λιγότερη διαθέσιμη δύναμη στον τροχό για την ίδια δύναμη κινητήρα. Το fazer με 6η έχει το ίδιο βήμα με τον πήγασο με 5η, εννοείται ότι δεν έχω ιδέα πόσο κλέβουν κοντέρ και στροφόμετρα, απλά επειδή γράφτηκε για το κιβώτιο στο χιλιάρι.


Μιά απορία που την έχω καιρό:
Ο μονοκύλινδρος πρακτικά δουλεύει χωρίς σκορτσαρίσματα πάνω από τις 3000 (εντάξει όχι με 1η και 2η σχέση) και "τελειώνει" κάπου λίγο μετά τις 6000. Οπότε οι 3000 στροφές δεν είναι "χαμηλές" είναι περίπου στο μισό των ωφέλιμων.
Ο τετρακύλινδρος του bandit που έλεγα πριν, στροφάρει ως τις 11000, άρα οι αντίστοιχες "μεσαίες" του ξεκινάνε στις 5000 περίπου. Στις 11000 ο μονοκύλινδρος έχει αποχαιρετήσει τον μάταιο κόσμο.

Γιατί επιμένουμε να συγκρίνουμε τις 3000 του μονοκύλινδρου με τις 3000 του τετρακύλινδρου και τις θεωρούμε "χαμηλές" στροφές και για τους δύο κινητήρες;
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640 (Under Construction)
Είναι λογικό να έχει πιο κοντή μετάδοση ένα 4κύλινδρο βασικά εξ ορισμού ασχέτως πόσο δυνατό είναι.

Το Bandit Που είχα το 650 έπιανε κόφτη αν θυμάμαι καλά κάπου 11.000-11.500rpm. Ενώ ένα tenere 7000rpm?? Δεν ξέρω.

Η Suzuki θα του βάλει φυσικά ένα σασμάν που θα του επιτρέψει να απλώσει την δύναμη και την ροπή του σε όλο το διαθέσιμο εύρος. Αν του έβαζε ένα μοτέρ σαν το tenere θα σήμαινε πως η πρώτη όταν θα το έφτανες κόφτη θα έπιανε 120km/h χαχα, θα γινόταν hayabusa!! Και η 6η θα ήταν ρυθμισμένη για 350χλμ/h χαχαχα

Ακριβώς επειδή ο πολυκύλινδρος έχει μεγαλύτερο εύρος ωφέλιμο έχει και κοντύτερο σασμάν, έχει και απαραίτητα 6άρι σασμάν και αυτό ακριβώς το βοηθάει να αντιπαρέρχεται το όποιο έλλειμα ροπής χαμηλά σε σχέση με το μονοκύλινδρο. Δηλαδή εκεί που το Tenere θέλει 3000rpm και είναι ωραίο, το GSR ξέρω γω θέλει 5-6000rpm. με το κοντύτερο σασμάν παίζει εκεί λοιπόν.

Συγκρίσεις λοιπόν με διαγράμματα δεν γίνονται εύκολα και αξιοπιστα. Μιλάμε για άλλο εύρος στροφών, άλλα σασμάν, άλλα όλα.

Οδηγικά η αίσθηση που σου αφήνει το καθένα και φυσικά κάποια δοκιμή επιταχύνσεων και ρεπρίζ θα έδειχνε πώς πάιζει η δουλειά.

Ας βάλει κάποιος ένα Tenere και άλλος ένα 4κύλινδρο μεσαίο να κουμπώσουνε μια 4η και να ανοίξουν απο 50xlm/h και θα φανεί τί παίζει.
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Συγκρίσεις λοιπόν με διαγράμματα δεν γίνονται εύκολα και αξιοπιστα. Μιλάμε για άλλο εύρος στροφών, άλλα σασμάν, άλλα όλα.
επειδή όπως λες δεν είναι ίδια τα κιβώτια και οι αποδόσεις, πιο "σωστό" θα ήταν να βρεθεί ανάποδα το πράγμα.

αν πχ θεωρούμε ότι ντριφτάρει το τενερέ με 3η και 3000 στροφές στο Χ οδόστρωμα, να βρούμε τι δύναμη φέρνει στον τροχό υπό τις συνθήκες μαθηματικά και μετά ανάποδα να ψάξουμε το σε τι σχέση κιβωτίου και στροφές κινητήρα αντιστοιχεί αυτή η δύναμη στο άλλο μηχανάκι.

τετάρτη στα 50χαω ο πήγασος μάλλον θα σκορτσάρει, θα το δοκιμάσω όμως.


ps σε μιά σειρά του ΜΟΤΟ περιοδικού, όπου έβαζαν σκαναρισμένα φυλλάδια μοτοσικλετών του πάλαι ποτέ, υπήρχαν ακριβώς αυτά τα διαγράμματα παρεχόμενης δύναμης στον τροχό ανά επιλεγμένη σχέση.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Δεν χρειάζεται ένταση.
Είναι ημέρες Αγάπης εξάλλου.
Τι να μας πεις.....με τη ροπη της μαουνας σου !!!!
Εδω μιλαμε για τεχνολογια....χαχαχα!!!!!
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640 (Under Construction)
επειδή όπως λες δεν είναι ίδια τα κιβώτια και οι αποδόσεις, πιο "σωστό" θα ήταν να βρεθεί ανάποδα το πράγμα.

αν πχ θεωρούμε ότι ντριφτάρει το τενερέ με 3η και 3000 στροφές στο Χ οδόστρωμα, να βρούμε τι δύναμη φέρνει στον τροχό υπό τις συνθήκες μαθηματικά και μετά ανάποδα να ψάξουμε το σε τι σχέση κιβωτίου και στροφές κινητήρα αντιστοιχεί αυτή η δύναμη στο άλλο μηχανάκι.

τετάρτη στα 50χαω ο πήγασος μάλλον θα σκορτσάρει, θα το δοκιμάσω όμως.


ps σε μιά σειρά του ΜΟΤΟ περιοδικού, όπου έβαζαν σκαναρισμένα φυλλάδια μοτοσικλετών του πάλαι ποτέ, υπήρχαν ακριβώς αυτά τα διαγράμματα παρεχόμενης δύναμης στον τροχό ανά επιλεγμένη σχέση.
Βασικά το να ντριφταρει ένα μηχανάκι έτσι κι αλλιώς δε μου λέει πολλά γιατί βάζω ένα pilot road 2 στο τίγρη και ντριφταρω και την έβδομη και μετά ρίχνω ένα gp racer επάνω και καντηλωνει η πρώτη στη Θηβών χαχχα

Στα υπόλοιπα συμφωνώ μαζί σου, είναι άδικο να πούμε πως στις 3000 rpm ας πούμε δε ντριφταρει ένα bandit ενώ ντριφταρει το τενερε. Μα στις 3000 το bandit με Τρίτη έχει 30 χλμ και το τενερε 50. Λάθος συγκρίσεις νομιζω
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Καλα τα διαγραμματα κ οι αριθμοι....η αισθηση ειναι αυτη που μενει !!!
Φιλαρακι με μεγαλη εμπειρια....μετα απο αποχη 20 ετων...πηρε μεγαλο μονοκυλινδρο...ειχε τρελαθει ποσο ευκολα εκανε ντριφταρισματα...ποσο ροπατο ηταν....μετα απο 1,5χρονο πηρε bandit650...παλι ντριφτ εκανε..ευχαριστημενος ηταν.....αμα ξερεις τι θελεις κ το "εχεις".....ολα τα αλλα περισευουν !!!!
 

ΛΕΩΝΙΔΑΣ.

Μέλος
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Τι να μας πεις.....με τη ροπη της μαουνας σου !!!!
Εδω μιλαμε για τεχνολογια....χαχαχα!!!!!
Τι λες ρε? :p
Το δικο μου αν θες να ξέρεις όταν μπουκωνει το μπροστινό απο λάσπη δεν μένει, λογο ροπης σπρώχνει το δρόμο!!!!!!
Σας χαρίζω την τεχνολογία σας
:ha
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Τι λες ρε?
Το δικο μου αν θες να ξέρεις όταν μπουκωνει το μπροστινό απο λάσπη δεν μένει, λογο ροπης σπρώχνει το δρόμο!!!!!!
Σας χαρίζω την τεχνολογία σας
:ha
Η είσαι η δεν είσαι Κρεηντερ μάστορα...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
πες τα χρυσόστομε!!
πάντως λαδάκια κάθε 3000
Δε προσφέρεις τίποτα παραπάνω αν αλλάζεις κάθε 3000 λάδια, εκτός αν βάζεις ορυκτέλαιο. Με ποιοτικό ημισυνθετικό κάθε 6-7000 είσαι μια χαρά.

Εσυ λαδακια καθε 3000.. ;)Αν δεν απατωμαι το μανιουαλ λεει καθε 5000 λαδια...
Το μάνιουαλ λέει κάθε 10.000 και να ξέρεις πως ο κατασκευαστής έχει προβλέψει για περισσότερες εργατώρες του κινητήρα (10.000 χλμ στη πόλη είναι τριπλάσιος χρόνος λειτουργίας για έναν κινητήρα από ότι να τα κάνει σε ταξίδι). Εγώ άλλαζα μεταξύ 6000 και 7000 χωρίς άγχος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
?????
Μοτό
??????
Κώστα(Chester24 )φίλος σκέφτεται να δώσει το 660 του(2008 μαύρο-γκρί),έχει ~27000χλμ αν θυμάμαι καλά(πραγματικά),είναι ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ,2ό χέρι(το είχε πάρει με 3000χλμ)και το ΕΓΓΥΟΥΜΑΙ προσωπικά,στα 3500€.Το έχω πάρει 2,3ς φορές σε βόλτες(όταν ήμουν"αμήχανος").Είναι εντελώς εργοστασιακό,απο service με φρέσκα ελαστικά.Εμφανησιακά είναι ταλαιπωρημένο(απο ήλιο και σκουριές,όπως σίγουρα γνωρίζεις δεν έχουν και την καλύτερη ποιότητα κατασκεύης οπότε θα χρειαστεί εξωτερική φροντίδα,βαψιματάκια κτλ).Το παληκάρι δεν ασχολείται με αγγελίες,forum κτλ οπότε αν ενδιαφέρεστε ευχαρίστως να σου στείλω το τηλ.του με πμ.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Κώστα(Chester24 )φίλος σκέφτεται να δώσει το 660 του(2008 μαύρο-γκρί),έχει ~27000χλμ αν θυμάμαι καλά(πραγματικά),είναι ΑΤΡΑΚΑΡΙΣΤΟ,2ό χέρι(το είχε πάρει με 3000χλμ)και το ΕΓΓΥΟΥΜΑΙ προσωπικά,στα 3500€.Το έχω πάρει 2,3ς φορές σε βόλτες(όταν ήμουν"αμήχανος").Είναι εντελώς εργοστασιακό,απο service με φρέσκα ελαστικά.Εμφανησιακά είναι ταλαιπωρημένο(απο ήλιο και σκουριές,όπως σίγουρα γνωρίζεις δεν έχουν και την καλύτερη ποιότητα κατασκεύης οπότε θα χρειαστεί εξωτερική φροντίδα,βαψιματάκια κτλ).Το παληκάρι δεν ασχολείται με αγγελίες,forum κτλ οπότε αν ενδιαφέρεστε ευχαρίστως να σου στείλω το τηλ.του με πμ.
Μιλτιαδη σε ευχαριστώ πολύ, αλλά έγραψα παραπάνω ότι ο φίλος βρήκε μηχανάκι. Οπότε είμαστε Οκ. Σε ευχαριστώ και πάλι!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
?????
Μοτό
??????
Ok,sory δεν το πρόσεξα ότι βρήκε μοτό.Καλοτάξιδο και πάντα όρθιοι λοιπόν!Να είσαι καλά,θα το βάλω στις εδώ αγγελίες
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom