ΖΗΤΕΙΤΑΙ XTZ 660

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λοιπόν μετα απο μερες, ειδα οτι εγινε χαμος.. Εβαλα το καζανι να βραζει και εφυγα. :p

Ο φιλος λοιπον, (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ωστε να τον ειδοποιησω, μηηηηηηην τυχον και σπαει το κεφαλι του ΜΙΑΣ και αυτος ειναι Κρις Μπερτς σαν και εμας) αγορασε ενα F800gs με αλλαγμενες τις ακριβες παιδικες του ασθενειες, στα 5500 ευρω. gsmaniac :woot:

Το πηρε κιολας απο το νησι μας, πραγμα που δεν χρειαστηκε να φυγει απο εκει για να βρει μοτο.

Τωρα στα δικα μας....

Εγω εχω το ΧΤΖ660 κοντα δυο μηνες και ειμαι ευχαριστημενος γιατι:

-Δεν καιει
-Δεν Σπαει
-ΔΕΝ ΤΟ ΛΥΠΑΜΑΙ και το ¨καιω¨ παντου
-Κανω ΑΥΤΟ ακριβως που εκανα και πριν. Βολτες μονός-διπλος, χωματακι, λασπιτσα, το φορτωνω οσο γουσταρω,
-Πλεον παω και σουπερ μαρκετ κλπ κλπ:fun
-Ειναι η πρωτη μου μοτοσυκλετα, που μετα απο τοσα χρονια την χρησιμοποιω ΓΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ καθημερινοτητας αλλα και ευχαριστησης, οσο μπορει και αυτο το καημενο να δώσει.
-Δεν εχει υψηλη συντηρηση pumba (35 ευρω λαδι στα 5000 χιλιομετρα ΟΧΙ δεν ειναι ακριβο)



Ναι μπορει να ειμαι κουλαμαρίας αλλα καταλαβαινω οτι ειναι σουμιες. Δεν με ενοχλει ομως προς το παρον (Θα ερθει η ωρα που θα το φερω εκει που θελω οσονουπω).
Ναι η τιμη του ειναι ηψηλη και τα μοσχοπουλανε σαν τα 950 η σαν τα 990 μηχεσω, αλλα μεχρι στιγμης δεν υπαρχει κατι συγχρονο σχετικα, οικονομικο, γιουζερ φρεντλυ κλπ κλπ οπως αυτο. Το προηγουμενο μου μηχανακι ηταν ενα 990adv το οποιο το ειχα 6 χρονια, με τα τελευταια δυο να κανει ολα και ολα 1500 χλμ?? Και πολλα λεω.
Επειδη δεν ειμαι αιμοδοτης της μοτορεξ, της shell κλπ κλπ, ολοι οι παραπανω λογοι με εκαναν να παω στο Τενερακι που πολυ το αγαπω.


Και ΟΧΙ akis69 με 100χλμ ρεζερβα που κανει δεν το πουλαω. :friendship:
Μονόδρομος..... Καλορίζικο πε του!
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Τι να κανουμε, οτι μπορει ο καθενας...θα περιμενω την εξηγηση του καρουλη λοιπον και τη δικαιολογια των γραφωμενων του για να δουμε πως θα εξεληχθει η κουβεντα... Αλλα και απο εσενα βεβαια που εκφερεις κριτικη στα τεχνικα και στο τι μπορουμε να γραφουμε και τι οχι...
Δεν εκανα κριτικη ,γεγονοτα υπογραμμισα,επισης δεν θα εκφερω γνωμη,επαθα κ εμαθα,αποφασισα επισης οτι ειμαι πολυ Λιγος για τετοιες καταστασεις.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μην αρπάζεστε με το παραμικρό... Προφανώς δεν γνωρίζει ο ένας τον άλλον και ο τρόπος γραφής είναι εύκολο να παρεξηγηθεί.
Ο pumba προφανως δεν γνωρίζει ότι ο Carooly και ο KORAX ειναι επαγγελματίες μηχανικοί και μάλιστα από τους καλούς.
Αλλά και να το γνωριζε, πάλι θα στήριζε την άποψή του δυναμικά.
Κουβέντα γενικής παιδείας κάνουμε και εκφράζουμε προσωπικές απόψεις,που σίγουρα κάτι αφήνουν.
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
Μην αρπάζεστε με το παραμικρό... Προφανώς δεν γνωρίζει ο ένας τον άλλον και ο τρόπος γραφής είναι εύκολο να παρεξηγηθεί.
Ο pumba προφανως δεν γνωρίζει ότι ο Carooly και ο KORAX ειναι επαγγελματίες μηχανικοί και μάλιστα από τους καλούς.
Αλλά και να το γνωριζε, πάλι θα στήριζε την άποψή του δυναμικά.
Κουβέντα γενικής παιδείας κάνουμε και εκφράζουμε προσωπικές απόψεις,που σίγουρα κάτι αφήνουν.
Όχι αστούς να μαλώσουν ... Μόλις πήρα ποπ κορν και καθησα στον καναπέ . Αμαν ρε Κώστα . Αμαν ..... Χαχχα .. πλάκα έτσι ...

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Όχι αστούς να μαλώσουν ... Μόλις πήρα ποπ κορν και καθησα στον καναπέ . Αμαν ρε Κώστα . Αμαν ..... Χαχχα .. πλάκα έτσι ...

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ουτε αρπαζομαι ουτε μαλωνω,γερασα.:laugh:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μην αρπάζεστε με το παραμικρό... Προφανώς δεν γνωρίζει ο ένας τον άλλον και ο τρόπος γραφής είναι εύκολο να παρεξηγηθεί.
Ο pumba προφανως δεν γνωρίζει ότι ο Carooly και ο KORAX ειναι επαγγελματίες μηχανικοί και μάλιστα από τους καλούς.
Αλλά και να το γνωριζε, πάλι θα στήριζε την άποψή του δυναμικά.
Κουβέντα γενικής παιδείας κάνουμε και εκφράζουμε προσωπικές απόψεις,που σίγουρα κάτι αφήνουν.
μην πεταγεσαι εσυ αμεσως........
τεσπα.......
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νομίζω καλό είναι στην Ελλάδα όπως την έχουμε καταντήσει γεμάτη απο ξερολίαση και μηδενισμό εκφράσεις όπως ΄΄ήρθε τωρα ο pumba να μας πει για ροπή΄΄ δεν προσφέρουν τίποτα στο επίπεδο εδώ της συζήτησης. Και υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι για αυτό:

1)Δεν ξέρουμε ποιός είναι ο Pumba τον οποίον σπεύδουμε να αποπάρουμε, να χλευάσουμε, να διώξουμε ουσιαστικά με τον τρόπο μας ή να τον μειώσουμε αντί να σεβαστούμε τον κόπο του να γράψει 5 γραμμές ή τέλοσπαντων να σεβαστούμε την συμμετοχή του. Εκτός αν ξέρουμε πως πρόκειται για κάποιον ανίδεο, έχουμε συγκεκριμένα ράμματα για τη γούνα του. Αλλιώς μπορεί να κοροιδεύουμε έναν άνθρωπο που ενδεχομένως μπορεί να έχει την πενταπλάσια μόρφωση απο εμάς!

2) τί σημαίνει η έκφραση είναι επαγγελματίας μηχανικός?? Μεταξύ μας είμαστε έτσι?? Ξέρουμε πολύ καλά τί σημαίνει επαγγελματίας μηχανικός στην Ελλάδα. Το 90% των περιπτώσεων έχει τελειώσει ένα τεχνικό λύκειο (και άν) και η σχέση του με την επιστήμη της μηχανολογίας να είναι τεταρτα ξαδερφια και αν.. Κι εγώ πήρα πέρισυ πτυχίο τεχνικού οχημάτων απο ΕΠΑΛ εσπερινό. Απο χόμπυ, όχι για βιοπορισμό και είδα ακριβώς και το επίπεδο και την ενασχόληση. Και να μην μιλήσω για τους μηχανικούς που γνωρίσαμε στην πράξη που το 90% κάνουν μόνο για να αλλάζουν κάνα λάδι φίλτρο και άμα έρθει η ώρα για διάγνωση, βελτίωση, μεγάλες επισκευές σε σοβαρά μοτέρ σφυράνε κλέφτικα..

Συνεπώς ένας επαγγελματίας τεχνίτης οχημάτων (και όχι μηχανικός) γιατί για να είσαι μηχανικός πρέπει αρχικά να έχεις σπουδάσει μηχανολόγος μηχανικός σε ένα πολυτεχνείο ή έστω σε ένα ΤΕΙ. Να έχεις φάει χρόνια πάνω απο τα βιβλία. Αλλιώς είσαι τεχνίτης ή εφαρμοστής. Έτσι για να μην μπερδευόμαστε.

Συνεπώς πέρα απο τους τίτλους αν κάποιος έχει να πει κάτι ας το πει με δεδομένα και στοιχεία και ας το αποδείξει στην πράξη. Εξάλλου το θέμα εδώ δεν είναι πώς να αλλάξετε δισκάκια συμπλέκτη σε Honda Supra είναι το XTZ 660 και η αίσθηση η οδηγική που άφησε σε κατόχους και άλλους αναβάτες που το οδήγησαν καθώς και όπως προέκυψε η οδηγική του αίσθηση ως μονοκύλινδρο σε σύγκριση με άλλων διατάξεων κινητήρες.

Συνεπώς κάποιος μπορεί να ναι ο καλύτερος μηχανικός του κόσμου και να μην έχει κάν δίπλωμα!! Να μην καβαλάει κάν μηχανή, άρα τί σχέση και τί βαρύτητα αυξημένη μπορεί να έχει η άποψη του σε σχέση με ενός φούρναρη π.χ. ή ενός τορναδόρου ή ενός οδοντιάτρου ή ένός φοιτητή ξέρω γω που μπορεί να καβαλάνε χρόνια μηχανή ή να έχουν τελικά απλά καλύτερη αίσθηση και αντικειμενικότητα στην οδήγηση??

Βασικά σεβασμός στην άποψη του άλλου, δεν το χουμε με τίποτα όμως, αυτό βλέπω στα φόρουμ 15 χρόνια τώρα, όλοι είμαστε έτοιμοι απλά να κράξουμε έτσι για το κράξιμο. Βλέπε moto.gr π.χ. και άλλα πολλά φόρουμ.
 

GGS

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Honda CRF 1000L-Africa Twin
Βρε πάθη που βγάζει η «ακρίδα» τόσα χρόνια μετα..
Παρακολουθώ από την αρχή το θέμα μιας και πάντα διαβάζω θέματα που αφορούν το ΧΤ660Ζ , μιας και πέρασα πολύ όμορφα μαζί του 6 χρόνια ..

Οι συγκρίσεις που γίνονται με άλλες μηχανές είναι λίγο άδικες .
Αν θελαμε να συγκρίνουμε σωστά το ΧΤ660Ζ , θα έπρεπε να το συγκρίνουμε με ένα αντίστοιχο μονκυλινδρο , που να είναι τέρας αξιοπιστίας χωρις καμία παιδική ασθένεια, να έχει μεγάλες δυνατότητες ταξιδιού ,φρεναρες, τεράστια αυτονομία , ανεμοκαλυψη , 50-50 ον οφ ,φτηνη συντηρηση και χρηση κλπ κλπ κλπ. Στην τιμη των 7500..
Με 200 ευρω για ελατήρια και λάδια στις αναρτησεις και με αλλα 100 ευρω για σελα διόρθωνες και τις πιο σοβαρές αδυναμίες του.
Δεν υπήρχε το 2008 …δεν υπάρχει ακόμα και σήμερα..

Αυτός(οι) είναι ο κύριος λόγος που κρατάει τιμή ως μεταχειρισμένο..
Και για αυτό φταίει η γιαμαχα που δεν συνέχισε το μοντελο κα ο ανταγωνισμός που δεν υπήρχε ούτε υπάρχει.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Νομίζω καλό είναι στην Ελλάδα όπως την έχουμε καταντήσει γεμάτη απο ξερολίαση και μηδενισμό εκφράσεις όπως ΄΄ήρθε τωρα ο pumba να μας πει για ροπή΄΄ δεν προσφέρουν τίποτα στο επίπεδο εδώ της συζήτησης. Και υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι για αυτό:

1)Δεν ξέρουμε ποιός είναι ο Pumba τον οποίον σπεύδουμε να αποπάρουμε, να χλευάσουμε, να διώξουμε ουσιαστικά με τον τρόπο μας
Νομίζω καλό είναι στην Ελλάδα όπως την έχουμε καταντήσει γεμάτη απο ξερολίαση και μηδενισμό εκφράσεις όπως ΄΄ήρθε τωρα ο pumba να μας πει για ροπή΄΄ δεν προσφέρουν τίποτα στο επίπεδο εδώ της συζήτησης. Και υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι για αυτό:

1)Δεν ξέρουμε ποιός είναι ο Pumba τον οποίον σπεύδουμε να αποπάρουμε, να χλευάσουμε, να διώξουμε ουσιαστικά με τον τρόπο μας ή να τον μειώσουμε αντί να σεβαστούμε τον κόπο του να γράψει 5 γραμμές ή τέλοσπαντων να σεβαστούμε την συμμετοχή του. Εκτός αν ξέρουμε πως πρόκειται για κάποιον ανίδεο, έχουμε συγκεκριμένα ράμματα για τη γούνα του. Αλλιώς μπορεί να κοροιδεύουμε έναν άνθρωπο που ενδεχομένως μπορεί να έχει την πενταπλάσια μόρφωση απο εμάς!

2) τί σημαίνει η έκφραση είναι επαγγελματίας μηχανικός?? Μεταξύ μας είμαστε έτσι?? Ξέρουμε πολύ καλά τί σημαίνει επαγγελματίας μηχανικός στην Ελλάδα. Το 90% των περιπτώσεων έχει τελειώσει ένα τεχνικό λύκειο (και άν) και η σχέση του με την επιστήμη της μηχανολογίας να είναι τεταρτα ξαδερφια και αν.. Κι εγώ πήρα πέρισυ πτυχίο τεχνικού οχημάτων απο ΕΠΑΛ εσπερινό. Απο χόμπυ, όχι για βιοπορισμό και είδα ακριβώς και το επίπεδο και την ενασχόληση. Και να μην μιλήσω για τους μηχανικούς που γνωρίσαμε στην πράξη που το 90% κάνουν μόνο για να αλλάζουν κάνα λάδι φίλτρο και άμα έρθει η ώρα για διάγνωση, βελτίωση, μεγάλες επισκευές σε σοβαρά μοτέρ σφυράνε κλέφτικα..

Συνεπώς ένας επαγγελματίας τεχνίτης οχημάτων (και όχι μηχανικός) γιατί για να είσαι μηχανικός πρέπει αρχικά να έχεις σπουδάσει μηχανολόγος μηχανικός σε ένα πολυτεχνείο ή έστω σε ένα ΤΕΙ. Να έχεις φάει χρόνια πάνω απο τα βιβλία. Αλλιώς είσαι τεχνίτης ή εφαρμοστής. Έτσι για να μην μπερδευόμαστε.

Συνεπώς πέρα απο τους τίτλους αν κάποιος έχει να πει κάτι ας το πει με δεδομένα και στοιχεία και ας το αποδείξει στην πράξη. Εξάλλου το θέμα εδώ δεν είναι πώς να αλλάξετε δισκάκια συμπλέκτη σε Honda Supra είναι το XTZ 660 και η αίσθηση η οδηγική που άφησε σε κατόχους και άλλους αναβάτες που το οδήγησαν καθώς και όπως προέκυψε η οδηγική του αίσθηση ως μονοκύλινδρο σε σύγκριση με άλλων διατάξεων κινητήρες.

Συνεπώς κάποιος μπορεί να ναι ο καλύτερος μηχανικός του κόσμου και να μην έχει κάν δίπλωμα!! Να μην καβαλάει κάν μηχανή, άρα τί σχέση και τί βαρύτητα αυξημένη μπορεί να έχει η άποψη του σε σχέση με ενός φούρναρη π.χ. ή ενός τορναδόρου ή ενός οδοντιάτρου ή ένός φοιτητή ξέρω γω που μπορεί να καβαλάνε χρόνια μηχανή ή να έχουν τελικά απλά καλύτερη αίσθηση και αντικειμενικότητα στην οδήγηση??

Βασικά σεβασμός στην άποψη του άλλου, δεν το χουμε με τίποτα όμως, αυτό βλέπω στα φόρουμ 15 χρόνια τώρα, όλοι είμαστε έτοιμοι απλά να κράξουμε έτσι για το κράξιμο. Βλέπε moto.gr π.χ. και άλλα πολλά φόρουμ.
Επειδη με λενε Κορακα δεν σημαινει οτι κραζω,το παρατσουκλι εχει αλλες ριζες.Δεν χλευασα ,απλα υπογραμμισα κατι που (εμενα προσωπικα μου φανηκε με κραξιμο,ολα τ αλλα ειναι η δικη σου οπτικη γωνια.
Οχι ,δεν ειμαι τεχνιτης εφαρμοστης.
Οι φωτιες στα Φορουμ αναβουν συνηθως απο τριτους δηθεν διαιτητες που δινουν διαστασεις.
Εμαθα κατι ακομα ,οχι μονο για τεχνικης φυσεως θεματα ,γενικα δεν ειναι γνωστικο να ποσταρεις (οσο ζω μαθαινω).

Ξαναλεω, δεν αρπαχτηκα ουτε με σενα ουτε με τον Pumba,επισης δεν χλευασα ουτε ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΑ ατομα η εκφρασεις ατομων,Επισημανσεις εκανα.

Ελπιζω να τα καταφερω και αυτο ναναι το τελευταιο μου λαθος!
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
δεν εχω μπερδεψει τιποτα απολυτως στο μυαλο μου, εσυ δεν εχεις καταλαβει τι λεω, και προφανως δεν ξερεις τι ακριβως ειναι η ροπη η οποια ειναι ενα φυσικο μεγεθος...προφανως και μιλαω για ιδια κυβικα κινητηρες και προφανως και δε συγκρινω ενα ss με κτηνωδη σωματα αυλους και βαλβιδες αλλα πιο συμβατικα 4κ.

η ροπη του καθε κινητηρα περναει απο ενα σασμαν η οποια κανει μετατροπες, αλλα και απο μια τελικη σχεση μεταδοσης...τα πολυκυλιδρα μοτερ εχουν αρκετα πιο ''μακρυες'' σχεσεις, διοτι απλα εχουν συνηθως μια καμπυλη αποδοσης ροπης ''τραπεζι'' οποτε και το σασμαν δεν παιζει και ιδιαιτερο ρολο. Το μονοκυλιδρο λογω των σκορτσαρισματων εχει ενα σασμαν και μια τελικη μεταδοση αρκετα κοντη, ωστε να μπορεις να εισαι παντα εντος του οφελιμου παραθυρου 3500-6000 σαλ γιατι αν πας πανω απο εκει δεν εχεις ροπη, κατω απο εκει δεν εχεις ουτε αρκετη ροπη, αλλα ουτε και χρηστικοτητα λογω σκορτσαρισματων....επισης, τα μονοκυλιδρα κατα κανονα ειναι πιο νευρικα οχι μονο λογω της πιο κοντης μεταδοσης, αλλα και επειδη εχουν και καμμια 50αρια κιλα λιγοτερα στην καλυτερη απο τα αντιστοιχα 4κ.

παρακατω εχω βρει τυχαια δυναμομετρησεις προσπαθοντας να τηρησω λιγο αναλογιες κυβικων αλλα και μοναδων ωστε να εχει οποιος ενδιαφερεται εικονα για τι μιλαμε

οι υποψηφιοι ειναι χασκυ 610, μονοκυλιδρο μηχανακι σχεδιασμενο για να δουλευει σα μονοκυλιδρο, με καρμπ οποτε λογω του μικρουτερου βεντουρι εχει και κερδος χαμηλα
ο αλλος υποψηφιος ειναι ενα ταπεινο gsr600, μοτερ επι της ουσιας sbk με τις καταλληλες μετατροπες ωστε να γινει λιγο πιο ζωηρο χαμηλα






αν καποιοι δεν ξερουν, η ιπποδυναμη ειναι στην ουσια το γινομενο της ροπης με τις στροφες του κινητηρα...στα συγκεκριμενα παραδειγματα λοιπον βλεπουμε ενα υπεραισιοδοξο διαγραμμα για το 610 στα 62 αλογα, οποτε μαλλον το εχουν παρακανει λιγο, δηλαδη η καμπυλη της ροπης ειναι και λιγο φουσκωμενη. Στο gsr ειναι λιγο πιο νορμαλ τα πραγματα...Σημ. οποια δυναμομετρηση και να κοιταξετε θα δειτε παρομοια πραγματα


οπως βλεπουμε λοιπον απο τα δυο τυχαια διαγραμματα, οι τιμες ροπης ειναι πολυ κοντα και φυσικα εχουν να κανουν με το τι tuning εχει γινει στον κινητηρα (διαμετρος εισαγωγης, λαιμοι εξατμισης, διαμετρος βαλβιδων, αυλων εισαγωγης και πολλα αλλα) και εχουμε λαβει και για 4κ ενα μοτερ που ειναι στην ουσια sbk, δηλαδη φτιαγμενο να δουλευει ψηλα...το ταπεινο ψοφιο λοιπον gsr εχει στις 3500 κοντα 4.5 κιλα ροπης και φυσικα αμα το καρυδωσεις με 6η που ειναι και θεομακρη σε ανηφορα δικαβαλο κουτσα στραβα θα τραβηξει κιολας...το υπεραισιοδοξο διαγραμμα του χαρκυ απο την αλλη με το σαφως πιο προσανατολισμενο για χαμηλομεσσαια μοτερ του στις 4κ ειναι λιγο κατω απο τα 5 κιλα και απ οτι φαινεται απο το διαγραμμα πιο κατω η κατηγορα ειναι μεγαλη και ειναι πολυ πιθανο να εχει και λιγοτερη ροπη χαμηλα απο το 4κ. Εν ολιγης, χαμηλα το μονοκυλιδρο δεεεεν, γιατι ειπαμε, σκορτσαρισματα στο θεο, θαλαμος καυσης που δεν ειναι και πολυ ευκολο να πληρωθει σωστα σε χαμηλες πολυ στροφες, και φυσικα με ολα τα υπολοιπα αρνητικα...αλλα σε ενα μηχανακι οπως το 610 που ειναι με το ζορι 130 κιλα, και το κοντο γραναζωμα του ειναι λογικο να σου φαινεται κανιβαλος...αν βαλεις αυτο το μοτερ ομως σε ενα μηχανακι 250 κιλα θα σου φαινεται ψαροτρατα με κοντρα κυμα...η αναποδα, θα ειχε πλακα να κανεις με καποιο τροπο το gsr 130 κιλα, να βαλεις 5 δοντια περισσοτερα πισω και δυο λιγοτερα μπροστα και μετα να δουμε αν ειναι νευρικο η αν θα ειναι ψοφιο...


Και ομως τα εχεις μπερδεψει και πολυ μαλιστα. Λοιπον εχουμε και λεμε.

Δεν θα κατσω να εξηγησω τι θα πει ροπη ουτε θα γραψω ενα σωρο κατεβατα. Βρηκες το χειροτερο μονοκυλινδρο μοτερ απο πλευρας ροπης για να δειξεις την συγκριση.

Παρακατω η δυναμομετρηση εργοστασιακων 650 μονοκυλινδρων.
xt660 dyno - Google zoeken:
Φαινεται πως το 610 ειναι και το πιο αποτυχημενο μονοκυλινδρο.



Εδω η δυναμομετρηση ενος gsr 600
gsr 600 dyno - Google zoeken:

Αλλο 4 κιλα ροπης στις 4000 και αλλο 5,5 -6


Δευτερον! Μας εχεις ζαλισει με ενα σασμαν ειναι μακρυ στα τετρακυλινδρα και ειναι κοντο στα μονοκυλινδρα.
Τι θα ελεγες αν συμβαινει το αντιθετο ακριβως απο αυτο που λες?
Παρακατω ενα βιντεο του τενερε με 6000 στροφες 158 περιπου κοντερισια . Ναι το ξερω οτι κλεβει ολα κλεβουν.


Εδω ενα βιντεο με ενα gsr 600. Στο τελος που αφηνει το γκαζι στις 6000 εχει περιπου 115 χλμ. Το ειχα το gsr και ξερω οτι γραφει 114 xlm με τελευταια στο κιβωτιο με 6000. Και ναι εχει μεγαλη τελικη γιατι ανεβαζει 14000!
Το τενερε με 14000 θα πηγαινε 300 χλμ!

Tα πολυκυλινδρα εχουν πολυ κοντη μεταδοση γιατι δεν εχουν δυναμη χαμηλα και εχουν ψηλα
Ξεκινα λοιπον να μαθαινεις τα βασικα και μετα γραψε!


Δεν θα κατσω να σου γραψω αλλα γιατι εισαι βαθια νυχτωμενος και εχω δει και παρα πολλους; σαν εσενα που πισω απο ενα πληκτρολογιο ξερουν πολλα. Δεν σε ξερω αλλα δυστυχως αυτα που γραφεις ειναι μπουρδες.
Δεν εχω κανενα λογο να υποστηριξω τα μονοκυλινδρα μοτερ μιας και δεν μου αρεσουν καθολου απο πλευρας αποδοσης και ισα ισα που μαρεσουν οι πολυκυλινδροι κινητηρες για εχουν μεγαλο βαθμο αποδοσης αλλα απαντησα στις ανακριβιες που γραφεις λογο της ασχετοσυνης σου σχετικα με την ροπη των δυο κινητηρων χαμηλα.



Αρκετα χρονια πισω ετρεχαν πολυκυλινδρα 100 κυβικων με 10 ταχυτητες.
Γιατι αραγε τα μονοκυλινδρα ειχαν μονο 5 η 6?

Ειπα το πιο απλο που μπορουσα για να το καταλαβουν ολοι!

Μπορεις να κανεις παντες με ενα xt 600 σε γλιστερο οδοστρωμα ευκολα ανοιγοντας το γκαζι απο χαμηλα.

Δεν μπορεις με τιποτα να το κανεις με ενα τετρακυλινδο ιδιου κυβισμου στις ιδιες στροφες!!!!

Αυτη ειναι η διαφορα ροπης σε αυτο το φασμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Και ομως τα εχεις μπερδεψει και πολυ μαλιστα. Λοιπον εχουμε και λεμε.

Δεν θα κατσω να εξηγησω τι θα πει ροπη ουτε θα γραψω ενα σωρο κατεβατα. Βρηκες το χειροτερο μονοκυλινδρο μοτερ απο πλευρας ροπης για να δειξεις την συγκριση.

Παρακατω η δυναμομετρηση εργοστασιακων 650 μονοκυλινδρων.
xt660 dyno - Google zoeken:
Φαινεται πως το 610 ειναι και το πιο αποτυχημενο μονοκυλινδρο.



Εδω η δυναμομετρηση ενος gsr 600
gsr 600 dyno - Google zoeken:

Αλλο 4 κιλα ροπης στις 4000 και αλλο 5,5 -6


Δευτερον! Μας εχεις ζαλισει με ενα σασμαν ειναι μακρυ στα τετρακυλινδρα και ειναι κοντο στα μονοκυλινδρα.
Τι θα ελεγες αν συμβαινει το αντιθετο ακριβως απο αυτο που λες?
Παρακατω ενα βιντεο του τενερε με 6000 στροφες 158 περιπου κοντερισια . Ναι το ξερω οτι κλεβει ολα κλεβουν.


Εδω ενα βιντεο με ενα gsr 600. Στο τελος που αφηνει το γκαζι στις 6000 εχει περιπου 115 χλμ. Το ειχα το gsr και ξερω οτι γραφει 114 xlm με τελευταια στο κιβωτιο με 6000. Και ναι εχει μεγαλη τελικη γιατι ανεβαζει 14000!
Το τενερε με 14000 θα πηγαινε 300 χλμ!


Δεν θα κατσω να σου γραψω αλλα γιατι εισαι βαθια νυχτωμενος και εχω δει και παρα πολλους; σαν εσενα που πισω απο ενα πληκτρολογιο ξερουν πολλα. Δεν σε ξερω αλλα δυστυχως αυτα που γραφεις ειναι μπουρδες.
Δεν εχω κανενα λογο να υποστηριξω τα μονοκυλινδρα μοτερ μιας και δεν μου αρεσουν καθολου απο πλευρας αποδοσης και ισα ισα που μαρεσουν οι πολυκυλινδροι κινητηρες αλλα απαντησα στις ανακριβιες που γραφεις λογο της ασχετοσυνης σου σχετικα με την ροπη των δυο κινητηρων χαμηλα.



Αρκετα χρονια πισω ετρεχαν πολυκυλινδρα 100 κυβικων με 10 ταχυτητες.
Γιατι αραγε τα μονοκυλινδρα ειχαν μονο 5 η 6?

Ειπα το πιο απλο που μπορουσα για να το καταλαβουν ολοι!

Μπορεις να κανεις παντες με ενα xt 600 σε γλιστερο οδοστρωμα ευκολα ανοιγοντας το γκαζι απο χαμηλα.

Δεν μπορεις με τιποτα να το κανεις με ενα τετρακυλινδο ιδιου κυβισμου στις ιδιες στροφες!!!!

Αυτη ειναι η διαφορα ροπης σε αυτο το φασμα.
καλα κρασια...το συνολο των επιχειρηματων σου εστιαζεται στο ποσο ευκολα κανει παντες, ενα μηχανακι, 50 κιλα συνηθως κατα μεσο ορο ελαφρυτερο, με πιθανοτατα χωματινα λαστιχα και διασταση 130 σε φαρδος...επισης το χτ σου που θα ειχε τελικη 300 χιλιομετρα εχει και μια 6η ταχυτητα overdrive, αλλα και αυτο παει στο βροντο φυσικα...το gsr/610 διαλεχτηκε κατα τυχη, μονο και μονο επειδη ταιριαζαν τα κυβικα...γιατι προφανως αυτο μαλλον εχει να κανει για σενα με το ποσο ''κακο'' μοτερ ειναι και οχι με το οτι ειναι απο 50 μεχρι 100+ κυβικα λιγοτερα απο τα υπολοιπα του διαγραμματος που εβαλες...
και το τελευταιο επιχειρημα σου για να αντικρουσεις εναν απο τους ''πολλους σαν εμενα'' που εχεις δει ειναι οι πειραματισμοι των διαφωνων αγωνιστικων της χοντα του 1960...

το πως θα αποδοσει λοιπον ενας κινητηρας και που, εχει να κανει με πολλα πραγματα και οχι με τον αριθμο των κυλιδρων, ο αριθμος των κυλιδρων ομως συχνα θα καθορισει τον χαρακτηρα του κινητηρα και τον τροπο που θα σχεδιαστει να λειτουργει....λοιπον ναι, μπορει να εχεις δει ''πολλους'' σαν εμενα αλλα επειδη εχω δει και εγω αρκετους σαν εσενα, φαινεται να αγνοεις βασικα πραγματα για τον τροπο αποδοσης ενος 4χρονου κινητηρα...
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Πέρα από τη διαφωνία των παιδιών η οποία εν τέλει είναι εποικοδομητικη, το θέμα έχει πολύ ενδιαφέρον και θα ήταν καλό να ανοιχθεί ένα νέο θρεντ.

Εγώ πάντως με ένα εντελώς πρόχειρο googlαρισμα διαπίστωσα πως το xtz έχει σαφώς περισσότερη ροπή στις 4000 στροφες από 3 γνωστά τετρακυλινδρα. Παραθέτω τις φωτο..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η χαρά του μονοκύλινδρου είναι αυτή ακριβώς! Ότι έχει τη ροπή του σε στροφές χαμηλές και χωρίς να τον ξεζουμιζεις μπορείς να πας γρήγορα και άνετα.

Προφανώς και ένα tenere είναι ευχάριστο οδηγικα και για καθημερινό μηχανάκι γιατί είναι ένα καλό μονοκύλινδρο χωρίς πολλούς κραδασμούς με τράβηγμα από χαμηλά και εν τέλει σαν μονοκύλινδρο μπορεί να ξεφουσκώνει ψηλά η να έχει λιγότερα άλογα αλλά στο 95% των περιπτώσεων είναι ευχάριστο και εύκολο!

Σαφώς και εκεί έχει κριθεί η επιτυχία του και στην αγορά του μεταχειρισμένο, πως ειναι μια μηχανή ευχάριστη, πολυδιάστατη, οικονομική και καρά αξιόπιστη!

Και φυσικά κρατάει δυσανάλογα πολύ αξία σαν μεταχειρισμένο προφανώς επειδή δεν έχει ανταγωνισμό πολύ σε αυτό που είναι. Όχι στην απόλυτη απόδοση αλλά σε αυτό που εκπροσωπεί.

Δηλαδή κάποιος με 5 χιλιάρικα μπορεί να πάρει σήμερα ας πούμε ένα fz1 1000 με 150 άλογα σε καλή κατάσταση η ένα tenere 660 με 48 άλογα. Και προφανώς πουλιέται πολύ πιο εύκολα το τενερε από το fz1!!

Ο καθένας πάνω σε αυτό τώρα μπορεί να χει τη γνώμη του γιατί συμβαίνει και ποιο μηχανάκι θα έπαιρνε με 5 χιλιάρικα και τι ανάγκες θα εξυπηρετούσε και ας σεβαστούμε ο καθένας τη γνώμη του άλλου.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Πέρα από τη διαφωνία των παιδιών η οποία εν τέλει είναι εποικοδομητικη, το θέμα έχει πολύ ενδιαφέρον και θα ήταν καλό να ανοιχθεί ένα νέο θρεντ.

Εγώ πάντως με ένα εντελώς πρόχειρο googlαρισμα διαπίστωσα πως το xtz έχει σαφώς περισσότερη ροπή στις 4000 στροφες από 3 γνωστά τετρακυλινδρα. Παραθέτω τις φωτο..

ειναι 60 κυβικα παραπανω...δηλαδη 10%...ο λογος διαμετρου/διαδρομης ειναι διαφορετικος και σαφως μικροτερη τιμη...ολο το μοτερ ειναι σχεδιασμενο για αποδοση χαμηλα...αμα θες να δεις μονο λιγα κυβικα τι διαφορα κανουν, δες το ζ750...εδω πριν 10βαλε χρονια, η καβασακι ''εκλεψε'' με το 636 λιγα κυβικα και η διαφορα ηταν αρκετα μεγαλη...οταν λοιπον τα κυβικα δεν ειναι ιδια δε μπορεις να συγκρινεις, και επισης η διαφορα της ροπης στα ''χαμηλα'' ειναι της ταξης του 10% στην καλυτερη περιπτωση? 10% διαφορα αποδοσης μπορεις να παρεις σχετικα ευκολα σε οποιονδηποτε κινητηρα αλλαζοντας απλα εκκεντροφορους και εξατμιση...δε προσπαθουμε να αποδειξουμε αν μπορει ενας κινητηρας 1κ 2κ η 4κ να εχει ροπη χαμηλα. Αυτο ειναι δεδομενο. Η ολη συζητηση ξεκινησε διοτι λεγαμε οτι παρα τα ολα μειωνεκτηματα του μεγαλου μονοκυλιδρου, εχει ενα τεραστιο οφελος απο το μικρο του μεγεθος και κατα συνεπεια βαρος...με το να φτιαχνεις λοιπον ενα μονοκυλιδρο μηχανακι των 200 κιλων στην ουσια καταστρεφεις το μοναδικο και πολυ σημαντικο πλεονεκτημα που εχεις λογω του χαμηλου βαρους του κινητηρα (που η γιαμαχα ακομα και το μοτερ αυτο το εκανε πανβαρο)
 

ilias.ali

Ready To Race
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Ali
Μοτό
KTM 625 SXC 2004
ειναι 60 κυβικα παραπανω...δηλαδη 10%...ο λογος διαμετρου/διαδρομης ειναι διαφορετικος και σαφως μικροτερη τιμη...ολο το μοτερ ειναι σχεδιασμενο για αποδοση χαμηλα...αμα θες να δεις μονο λιγα κυβικα τι διαφορα κανουν, δες το ζ750...εδω πριν 10βαλε χρονια, η καβασακι ''εκλεψε'' με το 636 λιγα κυβικα και η διαφορα ηταν αρκετα μεγαλη...οταν λοιπον τα κυβικα δεν ειναι ιδια δε μπορεις να συγκρινεις, και επισης η διαφορα της ροπης στα ''χαμηλα'' ειναι της ταξης του 10% στην καλυτερη περιπτωση? 10% διαφορα αποδοσης μπορεις να παρεις σχετικα ευκολα σε οποιονδηποτε κινητηρα αλλαζοντας απλα εκκεντροφορους και εξατμιση...δε προσπαθουμε να αποδειξουμε αν μπορει ενας κινητηρας 1κ 2κ η 4κ να εχει ροπη χαμηλα. Αυτο ειναι δεδομενο. Η ολη συζητηση ξεκινησε διοτι λεγαμε οτι παρα τα ολα μειωνεκτηματα του μεγαλου μονοκυλιδρου, εχει ενα τεραστιο οφελος απο το μικρο του μεγεθος και κατα συνεπεια βαρος...με το να φτιαχνεις λοιπον ενα μονοκυλιδρο μηχανακι των 200 κιλων στην ουσια καταστρεφεις το μοναδικο και πολυ σημαντικο πλεονεκτημα που εχεις λογω του χαμηλου βαρους του κινητηρα (που η γιαμαχα ακομα και το μοτερ αυτο το εκανε πανβαρο)
Ktm ΜΟΝΟ

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ktm ΜΟΝΟ

Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
εσείς οι παλιοκατεμακηδες αναβετε φωτιές και είστε τεντυμπουδες...

Αλλα ξεκινα διπλός και τέρμα φορτωμενος με οποιοδήποτε μονοκυλινδρο ΚΤΜ και κυρίως χωματινου προσανατολισμου και έλα μετά κι εσύ να μας πεις...

Μάλλον θες να πεις, ΚΤΜ μόνο Μονός






Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
ειναι 60 κυβικα παραπανω...δηλαδη 10%...ο λογος διαμετρου/διαδρομης ειναι διαφορετικος και σαφως μικροτερη τιμη...ολο το μοτερ ειναι σχεδιασμενο για αποδοση χαμηλα...αμα θες να δεις μονο λιγα κυβικα τι διαφορα κανουν, δες το ζ750...εδω πριν 10βαλε χρονια, η καβασακι ''εκλεψε'' με το 636 λιγα κυβικα και η διαφορα ηταν αρκετα μεγαλη...οταν λοιπον τα κυβικα δεν ειναι ιδια δε μπορεις να συγκρινεις, και επισης η διαφορα της ροπης στα ''χαμηλα'' ειναι της ταξης του 10% στην καλυτερη περιπτωση? 10% διαφορα αποδοσης μπορεις να παρεις σχετικα ευκολα σε οποιονδηποτε κινητηρα αλλαζοντας απλα εκκεντροφορους και εξατμιση...δε προσπαθουμε να αποδειξουμε αν μπορει ενας κινητηρας 1κ 2κ η 4κ να εχει ροπη χαμηλα. Αυτο ειναι δεδομενο. Η ολη συζητηση ξεκινησε διοτι λεγαμε οτι παρα τα ολα μειωνεκτηματα του μεγαλου μονοκυλιδρου, εχει ενα τεραστιο οφελος απο το μικρο του μεγεθος και κατα συνεπεια βαρος...με το να φτιαχνεις λοιπον ενα μονοκυλιδρο μηχανακι των 200 κιλων στην ουσια καταστρεφεις το μοναδικο και πολυ σημαντικο πλεονεκτημα που εχεις λογω του χαμηλου βαρους του κινητηρα (που η γιαμαχα ακομα και το μοτερ αυτο το εκανε πανβαρο)
Δεν είναι 60cc παραπάνω. Το xtz το βλέπω 659cc, το gsx 656cc και το ninja 649cc. Και οι ροπή του xtz στις 4000στροφες είναι περίπου 16% επανω από το πρώτο και 26% επανω από το δεύτερο. (το fz6r όντως το βγάζω από την εξίσωση γιατί είναι 599cc).

Καταλαβαίνω ότι παρέθεσα άσχετες δυναμομετρησεις τη μία από την άλλη (με διαφορετικά δυναμόμετρα, συνθήκες, κτλ) αλλά επαναλαμβάνω ότι ήταν μια εντελώς πρόχειρη αναζήτηση. Θα χαρώ να δω κάτι περισσότερο συγκρίσιμο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν είναι 60cc παραπάνω. Το xtz το βλέπω 659cc, το gsx 656cc και το ninja 649cc. Και οι ροπή του xtz στις 4000στροφες είναι περίπου 16% επανω από το πρώτο και 26% επανω από το δεύτερο. (το fz6r όντως το βγάζω από την εξίσωση γιατί είναι 599cc).

Καταλαβαίνω ότι παρέθεσα άσχετες δυναμομετρησεις τη μία από την άλλη (με διαφορετικά δυναμόμετρα, συνθήκες, κτλ) αλλά επαναλαμβάνω ότι ήταν μια εντελώς πρόχειρη αναζήτηση. Θα χαρώ να δω κάτι περισσότερο συγκρίσιμο.

καταλαβαινω τι λες με τις ''ασχετες'' δυναμομετρησεις, διοτι δεν ειναι εκει το θεμα, εξαλλου αυτο ακριβως εκανα και εγω...αυτο που θελω να πω ειναι οτι σε καθε περιπτωση, ο τροπος αποδοσης προσαρμοζεται απο τους εκαστοτε κατασκευαστες αναλογα με την ''χρηση'' του καθε κινητηρα...διαφορετικη χρηση θα εχει ενας Ι4, διαφορετικη ενα 1κ, οποτε ολες οι παραμετροι του κινητηρα προσαρμοζονται αναλογως ωστε να πληρουν αυτα τα κριτηρια...στην περιπτωση ομως των 4κ η και των 2κ, μπορεις να βγαλεις και πολυ ροπη χαμηλα, και να εχεις και ελαστικοτητα, και να εχεις και δυναμη ψηλα με μοναδικο μειονεκτημα, το βαρος...ακομα ομως και με το 10-15% των διαφορων χαμηλα, σε καμμια περιπτωση δε μπορουμε να μιλησουμε για κινητηρες (προσοχη, λεω ξανα κινητηρες μονο) οι οποιοι δεν εχουν ροπη χαμηλα, γιατι μια χαρα ροπη εχουν...το βαρος τους ομως φροντιζει να τους χαντακωνει διοτι αλλο να εχεις ενα 640, 660 η οποιοδηποτε αλλο μονοκυλιδρο στα 140 κιλα, αλλο ενα 4κ 600κε στα 230 κιλα? οσοι εχουν αμφιβολιες ας δοκιμασουν με το μονοκυλιδρο δικαβαλο να δουν τι διαφορα κανει το βαρος...η ας ανοιξουν με ενα 4κ απο χαμηλα δικαβαλοι ομως
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Όσον αφορά το βάρος,το τενερε λέει 206 κιλά γεμάτο, οπότε η διαφορά βάρους είναι μηδαμινή με ένα 600 αρι 4κ.
 
Top Bottom