Ζάντες αλουμινίου Vs Ακτίνες

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Βροχή,κλεισούρα και σκέψεις που γυρίζουν στο λιγοστό μυαλό μου…

Βλέπω πολλά μοντέλα on off που έχουν και ζάντες αλουμινίου και δίδονται και σαν πιο "χωμάτινα" editions με ακτινωτές ζάντες με λάστιχα πιο χωμάτινα ενώ διαστάσεις/διαδρομές αναρτήσεων μένουν στα ίδια επίπεδα ενώ τα πουλάν πιο ακριβά.

Αν πούμε ότι παίρνουμε μια έκδοση με ζάντες αλουμινίου και του βάλουμε κάποιο λάστιχο χωμάτινο (χειμώνας πχ) πια θα είναι η μεγάλη διαφορά υπέρ της ακτίνας σε εκτός διαδρομές; Ας υποθέσουμε ότι δεν θα κάνουμε βέβαια και extreme εκτός δρόμου χρήση,άλματα κτλ απλά μου ήρθε η σκέψη καθώς έβλεπα βίντεο ενός γνωστού φίλου με NC 700 που έχει γυρίσει (σχεδόν) όλα τα βουνά της Ελλάδας με αρκετό χώμα στο ενεργητικό του.

Μόνο για γνώστες λοιπόν η ερώτηξης (μιας και έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι) αλλιώς αss συγχωνευθεί με κάποιο υπάρχουν topic.

Καλημέρα μας!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Αντοχη κυριως, αλλα υπαρχουν αρκετες ακτινωτες ζαντες που τα στεφανια στραβωνουν ευκολα, σε περιπτωση που αναφερεσαι σε ΟΕΜ λυσεις. Αν καποιος ομως δεν ζοριζει στο χωμα και μιλαμε για σχετικα απλες διελευσεις, τοτε οι χυτες εχουν περισσοτερα πλεονεκτηματα, ειναι αρκετα ελαφρυτερες και εξ ορισμου tubeless.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αντοχη κυριως, αλλα υπαρχουν αρκετες ακτινωτες ζαντες που τα στεφανια στραβωνουν ευκολα, σε περιπτωση που αναφερεσαι σε ΟΕΜ λυσεις. Αν καποιος ομως δεν ζοριζει στο χωμα και μιλαμε για σχετικα απλες διελευσεις, τοτε οι χυτες εχουν περισσοτερα πλεονεκτηματα, ειναι αρκετα ελαφρυτερες και εξ ορισμου tubeless.
Αυτό ακριβώς και να προσθέσω ότι υπάρχει διαφορά και στην αίσθηση....οι ακτίνες στο χώμα έχουν ωραία αίσθηση.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Για μενα το βασικο ειναι να ειναι tubeless. Με ακτινες η χυτες ειναι δευτερευον, απλα υποθετω οι χυτες θελουν λιγο προσοχη παραπανω σε οδηγικους ρυθμους και πιεσεις ελαστικων.
 
Top Bottom