Ζήτηση F800GS

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πάλι θα πω πως δεν καταλαβαίνω πως μπορεί κάποιος να συγκρίνει 800 και 1200 και να προτείνει ένα 1200 σε σχέση με ένα 800. gsmaniac μας τα κανες τσουρέκια!! Δε θέλουμε ρε το μενιρ!!

Είναι μία κατηγορία το 800,το T7, το tuareg και άλλη κατηγορία τα 1200gs,τα vstrom 1000,τα tenere 1200 κλπ.

Έχετε δει ποτέ κανένα να θέλει T7 και να του λένε πάρε tenere 1200?!!

Άλλη φιλοσοφία, άλλη κατηγορία, αλλά κυβικά, αλλά πλεονεκτήματα και άλλα μειονέκτηματα κάθε μοτοσυκλέτα. Και βασικά τελείως διαφορετική αίσθηση στην οδήγηση.

Άμα είσαι ανάμεσα σε 800 και 1200 καλύτερα να επενδύσεις σε έναν ψυχολόγο πρώτα και μετά αγορά μοτοσυκλέτας χαχαχ
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Δικύλινδρο σε σειρά στα 750cc είχαν και άλλες 15-20 χρόνια πριν το 2008 Just saying...

Επίσης μάλλον δεν έγινε αντιληπτό ότι αναφερθήκαν στις διαστάσεις του υποψήφιου αγοραστή (για αυτό και του αντιπροτάθηκαν οι "μεγάλες"). Οπότε αν είσαι η "σφαίρα" θα προτιμήσεις να σε "πετάει" η αθλήτρια σφαίρας γιατί αν πάει να σε πετάξει η επί κοντίστρια μάλλον θα καταλήξεις στο κουτουπιέ της.
:D
Ον οφ σε σειρά δεν θυμάμαι κανένα (εκτός του αρχαίου τενερε 750).
Για τις διαστάσεις εγώ είμαι 1,90 και στο 1200 κάθομαι άβολα με τα πόδια πολύ πίσω και σε γωνία σε αντίθεση με το 800
που έχει πολύ βολική θέση ΑΝ αλλάξεις την στάνταρ σέλα !

(Μπορεί και να καταλήξεις στο.....ντεκολτέ όμως !)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
:D
Ον οφ σε σειρά δεν θυμάμαι κανένα (εκτός του αρχαίου τενερε 750).
Για τις διαστάσεις εγώ είμαι 1,90 και στο 1200 κάθομαι άβολα με τα πόδια πολύ πίσω και σε γωνία σε αντίθεση με το 800
που έχει πολύ βολική θέση ΑΝ αλλάξεις την στάνταρ σέλα !

(Μπορεί και να καταλήξεις στο.....ντεκολτέ όμως !)
Πες τα ρε φίλε με το 1200.. Το Άγιο δισκοπότηρο, το ανθρακικό στη coca cola, τη μπεσαμελ στο παστίτσιο, τη μηχανή που πλάκωσε τον chuck Norris, τη μηχανή που βρήκε τη λύση στο μεσανατολικο, έκλεισε τη τρύπα του όζοντος και βρήκε τη τρύπα στο δεκάρικο!

Πιο άνετο είναι ένα 800 για ένα ψηλό. Στο 1200 κι εγώ 1.75 είχα λυγισμενα αρκετά τα πόδια. Ένας 1.90. Πρέπει να κάθεται σαν να ναι σε παιδικη χεστρα!! Σόρυ γισ την αργκό αλλά άμα ακούσω άλλο για 1200 θα πάρω 1200 zanax με τη μία!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
:D
Ον οφ σε σειρά δεν θυμάμαι κανένα (εκτός του αρχαίου τενερε 750).
Για τις διαστάσεις εγώ είμαι 1,90 και στο 1200 κάθομαι άβολα με τα πόδια πολύ πίσω και σε γωνία σε αντίθεση με το 800
που έχει πολύ βολική θέση ΑΝ αλλάξεις την στάνταρ σέλα !

(Μπορεί και να καταλήξεις στο.....ντεκολτέ όμως !)
Έπαιζε και το KLE500 από το 1991. Αλλά αφού υπάρχει το αρχαίο Tenere 750 δε θα λέμε ότι το BMW άνοιξε την κατηγορία στα δικύλινδρα εν σειρά.

Μη πέσει και μας πλακώσει κανά σπίτι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έπαιζε και το KLE500 από το 1991. Αλλά αφού υπάρχει το αρχαίο Tenere 750 δε θα λέμε ότι το BMW άνοιξε την κατηγορία στα δικύλινδρα εν σειρά.

Μη πέσει και μας πλακώσει κανά σπίτι.
Ε όχι δεν την άνοιξε είναι η αλήθεια αλλά για να φτάσει η yamaha να κάνει ένα έστω αξιοπρεπές μηχανάκι με τη φιλοσοφία του 800 στην εποχή του ψεκασμού περιμέναμε 12 χρόνια από την εμφάνιση του 800 και 458 renderings στο Internet και 844 θέματα στο mototriti. Κάπου ωπα γεράσαμε να δούμε το T7!!
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Πες τα ρε φίλε με το 1200.. Το Άγιο δισκοπότηρο, το ανθρακικό στη coca cola, τη μπεσαμελ στο παστίτσιο, τη μηχανή που πλάκωσε τον chuck Norris, τη μηχανή που βρήκε τη λύση στο μεσανατολικο, έκλεισε τη τρύπα του όζοντος και βρήκε τη τρύπα στο δεκάρικο!

Πιο άνετο είναι ένα 800 για ένα ψηλό. Στο gs κι εγώ 1.75 είχα λυγισμενα αρκετά τα πόδια. Ένας 1.90. Πρέπει να κάθεται σαν να ναι σε παιδικη χεστρα!! Σόρυ γισ την αργκό αλλά άμα ακούσω άλλο για 1200 θα πάρω 1200 zanax με τη μία!!!
Καλμ ντάουν - χαλαρά - ψυχραιμία ! είναι πολλοί θα μας πετύχουν πουθενά και θα μας πάρουν ζβάρα με τα εξέχοντα κύλινδρα !!

(το μαμίσαμε το νήμα)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο 1,90 θες είτε την comfort σέλα στο απλό ή το 800adv αλλά θα σε ταράξει στο θόρυβο η ζελατίνα του.

Φαντάζομαι εύκολα λύνεται αυτό
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πες τα ρε φίλε με το 1200.. Το Άγιο δισκοπότηρο, το ανθρακικό στη coca cola, τη μπεσαμελ στο παστίτσιο, τη μηχανή που πλάκωσε τον chuck Norris, τη μηχανή που βρήκε τη λύση στο μεσανατολικο, έκλεισε τη τρύπα του όζοντος και βρήκε τη τρύπα στο δεκάρικο!

Πιο άνετο είναι ένα 800 για ένα ψηλό. Στο 1200 κι εγώ 1.75 είχα λυγισμενα αρκετά τα πόδια. Ένας 1.90. Πρέπει να κάθεται σαν να ναι σε παιδικη χεστρα!! Σόρυ γισ την αργκό αλλά άμα ακούσω άλλο για 1200 θα πάρω 1200 zanax με τη μία!!!
Δεύτερο απανωτό μνμ που τον πληγώνεις!!!!!
Του ανεβάζεις την πίεση, γέρος άνθρωπος ειναι..... :p
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Θα πατήσω στο τελευταίο σχόλιο του amyroukai και θα πω πως συμφωνώ 100% αλλά πως δεν λύνεται εύκολα όταν ο οδηγός είναι ψηλός.
Είμαι 1.92, είχα την comfort σελα σε F800GS του 2014 (άσπρο) και δεν παλευόταν η κατάσταση με τη ζελατίνα του (μαμά κοντή).
Η comfort σελα πάντως φανταστική και είχα μαμά ποδοστήρια, οχι χαμηλότερα.
Έβαλα μια ψηλή ζελατίνα της τουρατεκ και έξτρα σπόϊλερ για να γίνει σχετικά ανεκτή η κατάσταση. Αλλά μετά χτύπαγε η ζελατίνα της τούρατεκ στις προστατευτικές χούφτες της τούρατεκ... Ότι νά΄ναι...
Η τούρατεκ με το consequence analysis μάλλον είναι μαλωμένη.

Αλλά επειδή είχα προηγουμένως R1200GSA του 2009 μπορώ να πως αν και δεν έχουν ομοιότητες το 1200GSA ήταν παντού καλύτερο.
Στην οδήγηση εθνική, στο φόρτωμα, στο φρενάρισμα (συνδυασμένο ΑΒS που δεν έχει το 800), στο επαρχιακό στροφιλίκι. Προσωπικά και στο χώμα το 1200GSA '09 καλύτερο μου φάνηκε.

Δεν συγκρίνω με τα νεότερα R1200GS(A) που έχουν φτάσει 270 κιλά. Τα μοντέλα 2009 και του 2010 με τον διπλό εκκεντροφόρο ήταν πολυ πιο ελαφριά. Τώρα αν όλοι τα φόρτωνανα αξεσουάρ και βάρυναν είναι άλλη ιστορία.

Επειδή διαβάζω και τον tc-drift να του πω πως μάλλον έχει έρθει η ώρα να αλλάξει το 800GS του. Κι εμένα κοσκίνιζε και δεν μπορούσα να βρω τι φταίει (με ασφάλτινα ελαστικά).
Αν αρχίσεις να μπαίνεις σε σκέψεις για ελατήρια, αμορτισέρ, κτλ. κτλ. ήρθε η ώρα για αλλαγή.

Το F800GS ήταν η συντομότερη στην κατοχή μου μοτοσυκλέτα (9 μήνες μόνο). Δεν ήταν πουθενά καλή... Μόνο στο να με φοβίζει με το κοσκίνισμα και ειδικά όταν ήταν φορτωμένη.
Την αγόρασε κάποιος τότε, την έχει φορτώσει χιλιόμετρα. Την έχει ακόμη στην κατοχή του.

Είχε καλομάθει η γυναίκα μου στο 1200GSA και μου έκανε έκπληξη κ με συνάντησε Ολλανδία για να ανέβουμε μαζί με το 800 Σουηδία.
Μαρτύρησε τις 3 ημέρες οδήγηση... Η σέλα ήταν μια χαρά και άνετη, όλα τα υπόλοιπα δεν ήταν.
Ειδικά την τελευταία μέρα από Κοπεγχάγη για επιστροφή σπίτι (3 ώρες μόνο αλλά είχε αέρα και η μηχανή κούναγε τρελά), δεν γυρίσαμε σπίτι. Με έβαλε και πήγαμε κατευθείαν από το ταξίδι σε μαγαζί για να δοκιμάσουμε ΚΤΜ 1190 και ΒΜW 1200. Νομίζω αυτό λέει από μόνο του πολλά.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Πες τα ρε φίλε με το 1200.. Το Άγιο δισκοπότηρο, το ανθρακικό στη coca cola, τη μπεσαμελ στο παστίτσιο, τη μηχανή που πλάκωσε τον chuck Norris, τη μηχανή που βρήκε τη λύση στο μεσανατολικο, έκλεισε τη τρύπα του όζοντος και βρήκε τη τρύπα στο δεκάρικο!

Πιο άνετο είναι ένα 800 για ένα ψηλό. Στο 1200 κι εγώ 1.75 είχα λυγισμενα αρκετά τα πόδια. Ένας 1.90. Πρέπει να κάθεται σαν να ναι σε παιδικη χεστρα!! Σόρυ γισ την αργκό αλλά άμα ακούσω άλλο για 1200 θα πάρω 1200 zanax με τη μία!!!
Ετοίμασε τα 1200 zanax για όταν διαβάσεις το ποστ μου
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Είχε καλομάθει η γυναίκα μου στο 1200GSA και μου έκανε έκπληξη κ με συνάντησε Ολλανδία για να ανέβουμε μαζί με το 800 Σουηδία.
Μαρτύρησε τις 3 ημέρες οδήγηση... Η σέλα ήταν μια χαρά και άνετη, όλα τα υπόλοιπα δεν ήταν.
Ειδικά την τελευταία μέρα από Κοπεγχάγη για επιστροφή σπίτι (3 ώρες μόνο αλλά είχε αέρα και η μηχανή κούναγε τρελά), δεν γυρίσαμε σπίτι. Με έβαλε και πήγαμε κατευθείαν από το ταξίδι σε μαγαζί για να δοκιμάσουμε ΚΤΜ 1190 και ΒΜW 1200. Νομίζω αυτό λέει από μόνο του πολλά.
Ε ναι για Ολλανδία και Δανία με 0 υψόμετρο και 0 χωματόδρομους + γυναίκα το 800 δεν είναι και το καταλληλότερο....
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Πάντως στο οδοιπορικό 3 800αρια πήγαιναν ανεμοστρόβιλος....
Οι πομονες κάπου βρήκαν κόντρα αγέρι ....
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θα πατήσω στο τελευταίο σχόλιο του amyroukai και θα πω πως συμφωνώ 100% αλλά πως δεν λύνεται εύκολα όταν ο οδηγός είναι ψηλός.
Είμαι 1.92, είχα την comfort σελα σε F800GS του 2014 (άσπρο) και δεν παλευόταν η κατάσταση με τη ζελατίνα του (μαμά κοντή).
Η comfort σελα πάντως φανταστική και είχα μαμά ποδοστήρια, οχι χαμηλότερα.
Έβαλα μια ψηλή ζελατίνα της τουρατεκ και έξτρα σπόϊλερ για να γίνει σχετικά ανεκτή η κατάσταση. Αλλά μετά χτύπαγε η ζελατίνα της τούρατεκ στις προστατευτικές χούφτες της τούρατεκ... Ότι νά΄ναι...
Η τούρατεκ με το consequence analysis μάλλον είναι μαλωμένη.

Αλλά επειδή είχα προηγουμένως R1200GSA του 2009 μπορώ να πως αν και δεν έχουν ομοιότητες το 1200GSA ήταν παντού καλύτερο.
Στην οδήγηση εθνική, στο φόρτωμα, στο φρενάρισμα (συνδυασμένο ΑΒS που δεν έχει το 800), στο επαρχιακό στροφιλίκι. Προσωπικά και στο χώμα το 1200GSA '09 καλύτερο μου φάνηκε.

Δεν συγκρίνω με τα νεότερα R1200GS(A) που έχουν φτάσει 270 κιλά. Τα μοντέλα 2009 και του 2010 με τον διπλό εκκεντροφόρο ήταν πολυ πιο ελαφριά. Τώρα αν όλοι τα φόρτωνανα αξεσουάρ και βάρυναν είναι άλλη ιστορία.

Επειδή διαβάζω και τον tc-drift να του πω πως μάλλον έχει έρθει η ώρα να αλλάξει το 800GS του. Κι εμένα κοσκίνιζε και δεν μπορούσα να βρω τι φταίει (με ασφάλτινα ελαστικά).
Αν αρχίσεις να μπαίνεις σε σκέψεις για ελατήρια, αμορτισέρ, κτλ. κτλ. ήρθε η ώρα για αλλαγή.

Το F800GS ήταν η συντομότερη στην κατοχή μου μοτοσυκλέτα (9 μήνες μόνο). Δεν ήταν πουθενά καλή... Μόνο στο να με φοβίζει με το κοσκίνισμα και ειδικά όταν ήταν φορτωμένη.
Την αγόρασε κάποιος τότε, την έχει φορτώσει χιλιόμετρα. Την έχει ακόμη στην κατοχή του.

Είχε καλομάθει η γυναίκα μου στο 1200GSA και μου έκανε έκπληξη κ με συνάντησε Ολλανδία για να ανέβουμε μαζί με το 800 Σουηδία.
Μαρτύρησε τις 3 ημέρες οδήγηση... Η σέλα ήταν μια χαρά και άνετη, όλα τα υπόλοιπα δεν ήταν.
Ειδικά την τελευταία μέρα από Κοπεγχάγη για επιστροφή σπίτι (3 ώρες μόνο αλλά είχε αέρα και η μηχανή κούναγε τρελά), δεν γυρίσαμε σπίτι. Με έβαλε και πήγαμε κατευθείαν από το ταξίδι σε μαγαζί για να δοκιμάσουμε ΚΤΜ 1190 και ΒΜW 1200. Νομίζω αυτό λέει από μόνο του πολλά.

:ha:ha:ha
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θα έχει βγάλει καπνούς η μηχανή ποπ κορν του Νικόλα.

Πέρα από την πλακα, ανακάτεψα δύο εντελώς διαφορετικά μηχανάκια στην κουβέντα.
Και τα 2 είναι πολύ καλά και αν ο Νικόλας ξέρει την χρήση που θα κάνει, είναι εύκολο να αποφασίσει.

Το 1200 το έβαλα στην κουβέντα, γιατί γνωρίζω πολύ κόσμο που έκανε την μετάβαση από το 800 στο 1200.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πφφφ 1200gs.. Μηχανή για φλώρους!! Paralever, telelelelelever, gaylever combined abs, κάθεσαι και στον άξονα. Το 800 είναι μοτοσακο για σερνικα γνήσια. Που καταρχήν δε παίρνουν τη γυναίκα μαζί γιατί ψαρεύει το μηχανάκι, γκεγκε?? :p
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Οι τιμές πώλησης δεν διαμορφώνονται από τον έναν πωλητή. Διαμορφώνονται από την αγορά. Ως εκ τούτου το πόσο αγόρασε κάποιος πριν 5 χρόνια την ίδια μηχανή δεν έχει καμία σημασία. Επίσης, σπάνια οι μοτοσυκλέτες πωλούνται στην αρχική τιμή αναφοράς της αγγελίας αλλά και πάλι η πραγματική τελική τιμή μεταβίβασης έχει διαμορφωθεί από την αγορά τελικά. Είναι σημαντικό να αποδεχθούμε ως κανόνα (όχι ως προσωπική αποδοχή) ότι έτσι λειτουργεί το πράγμα. Η αγορά των On/Off είναι η πιο σύνθετη. Αν υπάρχει κάτι σε άριστη κατάσταση και με καλή τιμή δε θα προλάβει ποτέ να μπει στο car. Θα πουληθεί συνήθως στόμα με στόμα.

Εν προκειμένω, πιστεύω ότι με 7.000 θα βρεθεί κάτι που πραγματικά δε θα χρειαστεί να ρίξεις φράγκο πάνω του. Επίσης πιστεύω ότι με 6.000 μπορεί να βρεθεί κάτι που θα καταλήξει σε χρέπι. Ναι, ένα χιλιάρικο σε πολλές περιπτώσεις κάνει μεγάλη διαφορά. Επίσης έχω δει ότι πολλές φορές αυτός που αγοράζει καταλήγει πιο εύκολα στο χρέπι γιατί λυπάται το ένα χιλιάρικο και σε βάθος 2ετίας έχει διαθέσει 2 χιλιάρικα, χρόνο, κόπο και μπόλικη στεναχώρια. Έχει μπροστά του το τύπο που κάνει μπαμ από τη χειραψία ότι είναι νοικοκύρης, ότι φρόντιζε και νοιαζόταν τη μηχανή του αλλά όχι... ο εγωισμός του παζαριού είναι, ήταν και θα είναι πάνω από όλα. Του έκοψες ένα χιλιάρικο και πήρες το χρέπι, συγχαρητήρια (γράφω σε τρίτο πρόσωπο). Εμένα δε θα μου κόψεις ποτέ ένα χιλιάρικο αν δεν το έχω αποφασίσει ο ίδιος πριν βάλλω την αγγελία. Αλλά θα πάρεις μια καλή μοτοσυκλέτα, φροντισμένη σε λογική τιμή και θα έχω χάσει εγώ και θα έχεις κερδίσει εσύ (πάλι σε τρίτο πρόσωπο γράφω).

Ναι είναι αλήθεια, υπάρχουν παράλογες τιμές στο Car, αλλά εκτός από παράλογους πωλητές έχω δει και παράλογους αγοραστές. Η φράση που έπαιζε πολύ στο παρελθόν: "δε με νοιάζουν ρε φίλε τα εξτραδάκια που έχεις, αυτά είναι χαμένο χρήμα δε το ήξερες; αλλά.... μη τα βγάλεις". Ε, αυτό πέθανε και ευτυχώς.
Το ζουμί της ιστορίας που λέγεται "αγορά μεταχειρισμένου" είναι πως ο μεγάλος κερδισμένος είναι πάντα αυτός που πουλάει ένα χρέπι. Ο μεγάλος χαμένος είναι αυτός που πουλάει μια πραγματικά φροντισμένη μοτοσυκλέτα σε λογική τιμή. Και αυτός είναι που ψάχνουν όλοι.

Σε αυτή τη χρονική στιγμή η συγκυρία λειτουργεί υπέρ των πωλητών.

Νομίζω πως βοήθησα αρκετά ώστε να ξεχειλώσει το θέμα.
Πολύ καλό ξεχείλωμα, και συμφωνώ απόλυτα με τα περισσότερα από αυτά που έγραψες.

Απλά η γενική αίσθηση που έχω από τα περισσότερα f800 που έχω δει μέχρι στιγμής είναι ο μέσος κάτοχος F800GS δεν είναι μερακλής, απλά κάποια στιγμή ήθελε να πάρει μηχανή και διάλεξε να πάρει μπεμπε επειδή μπορούσε και για να ναι πρώτη μούρη στο καβούρι.

Οπότε ζητάει €7,000 και €8,000 και παραπάνω όταν χρειάζεται τουλ ένα 500αρικο ακόμα για να βγει στο δρόμο με ασφάλεια και όταν του το λες σε κοιτάει και με έκπληξη και ύφος ότι αυτό πρώτη φορά του το λέει κάποιος άρα δε παίζει να ισχύει.

Θέλει να πάρει τα λεφτά που έδωσε πριν χρόνια πίσω με λίγα λόγια.

Δεν είναι σίγουρα αποκλειστικό φαινόμενο των bmw. Είναι γενικό φαινόμενο της αγοράς αυτό το καιρό.

Η καλύτερη εποχή να πουλάς, η χειρότερη να ψάχνεις να αγοράσεις. Αλλά είπαμε...3μήνες χωρίς μηχανή και δε κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF
Top Bottom