Ζήτηση F800GS

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα πατήσω στο τελευταίο σχόλιο του amyroukai και θα πω πως συμφωνώ 100% αλλά πως δεν λύνεται εύκολα όταν ο οδηγός είναι ψηλός.
Είμαι 1.92, είχα την comfort σελα σε F800GS του 2014 (άσπρο) και δεν παλευόταν η κατάσταση με τη ζελατίνα του (μαμά κοντή).
Η comfort σελα πάντως φανταστική και είχα μαμά ποδοστήρια, οχι χαμηλότερα.
Έβαλα μια ψηλή ζελατίνα της τουρατεκ και έξτρα σπόϊλερ για να γίνει σχετικά ανεκτή η κατάσταση. Αλλά μετά χτύπαγε η ζελατίνα της τούρατεκ στις προστατευτικές χούφτες της τούρατεκ... Ότι νά΄ναι...
Η τούρατεκ με το consequence analysis μάλλον είναι μαλωμένη.

Αλλά επειδή είχα προηγουμένως R1200GSA του 2009 μπορώ να πως αν και δεν έχουν ομοιότητες το 1200GSA ήταν παντού καλύτερο.
Στην οδήγηση εθνική, στο φόρτωμα, στο φρενάρισμα (συνδυασμένο ΑΒS που δεν έχει το 800), στο επαρχιακό στροφιλίκι. Προσωπικά και στο χώμα το 1200GSA '09 καλύτερο μου φάνηκε.

Δεν συγκρίνω με τα νεότερα R1200GS(A) που έχουν φτάσει 270 κιλά. Τα μοντέλα 2009 και του 2010 με τον διπλό εκκεντροφόρο ήταν πολυ πιο ελαφριά. Τώρα αν όλοι τα φόρτωνανα αξεσουάρ και βάρυναν είναι άλλη ιστορία.

Επειδή διαβάζω και τον tc-drift να του πω πως μάλλον έχει έρθει η ώρα να αλλάξει το 800GS του. Κι εμένα κοσκίνιζε και δεν μπορούσα να βρω τι φταίει (με ασφάλτινα ελαστικά).
Αν αρχίσεις να μπαίνεις σε σκέψεις για ελατήρια, αμορτισέρ, κτλ. κτλ. ήρθε η ώρα για αλλαγή.

Το F800GS ήταν η συντομότερη στην κατοχή μου μοτοσυκλέτα (9 μήνες μόνο). Δεν ήταν πουθενά καλή... Μόνο στο να με φοβίζει με το κοσκίνισμα και ειδικά όταν ήταν φορτωμένη.
Την αγόρασε κάποιος τότε, την έχει φορτώσει χιλιόμετρα. Την έχει ακόμη στην κατοχή του.

Είχε καλομάθει η γυναίκα μου στο 1200GSA και μου έκανε έκπληξη κ με συνάντησε Ολλανδία για να ανέβουμε μαζί με το 800 Σουηδία.
Μαρτύρησε τις 3 ημέρες οδήγηση... Η σέλα ήταν μια χαρά και άνετη, όλα τα υπόλοιπα δεν ήταν.
Ειδικά την τελευταία μέρα από Κοπεγχάγη για επιστροφή σπίτι (3 ώρες μόνο αλλά είχε αέρα και η μηχανή κούναγε τρελά), δεν γυρίσαμε σπίτι. Με έβαλε και πήγαμε κατευθείαν από το ταξίδι σε μαγαζί για να δοκιμάσουμε ΚΤΜ 1190 και ΒΜW 1200. Νομίζω αυτό λέει από μόνο του πολλά.
Θα μπορουσα να συμφωνήσω μαζί σου σε όλα αλλά δεν θα το κάνω γιατί θα μας ζαλίζει ο gsmaniac μέχρι να ξαναπάρει η ΑΕΚ πρωτάθλημα!!

Αντ αυτού θα απαντήσω πως κάτι έκανες λάθος εσύ χωρίς να διευκρινίσω τι και θα πάρω το ύφος ξερόλα και σασταλεγακια και θα περάσω στην επίθεση αναίτια και χωρίς βάση.

Αντε γειά 1200gs ακηδες.. :ll:
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Θα μπορουσα να συμφωνήσω μαζί σου σε όλα αλλά δεν θα το κάνω γιατί θα μας ζαλίζει ο gsmaniac μέχρι να ξαναπάρει η ΑΕΚ πρωτάθλημα!!

Αντ αυτού θα απαντήσω πως κάτι έκανες λάθος εσύ χωρίς να διευκρινίσω τι και θα πάρω το ύφος ξερόλα και σασταλεγακια και θα περάσω στην επίθεση αναίτια και χωρίς βάση.
Εννοείται ότι το έχω σκεφτεί και αυτό, ότι κάτι λάθος παίζει από την πλευρά μου. Εννοείται πως το 800 δεν είναι "travel" μηχανή (να το θέσω έτσι γενικά), αλλά με 110-120 χλμ/ώρα και να νιώθεις έτσι κάτι δεν πάει καλά αυτό είναι σίγουρο. Η ΕSA που είχε αυτό το μοντέλο είναι για πέταμα, καμία σχέση με του 1200 που καταλαβαίνεις την αλλαγή, στο 800 δεν ένιωθες καμία αλλαγή. Εγώ μηχανικός μοτοσυκλετών δεν είμαι, αλλά όταν την πας σε εξουσιοδοτημένο και σου υπογράφει ότι όλα είναι στην εντέλεια δεν καταλαβαίνω τι άλλο θα μπορούσα να κάνω από την πλευρά μου.

Εγώ περισσότερο τα έγραψα λόγω ύψους του ανθρώπου που ξεκίνησε το θέμα και ψάχνει για 800. Μιας και είμαστε στο ίδιο ύψος.
Ότι η comfort σέλα είναι όνειρο περί εργονομίας αλλά η αναζήτηση ζελατίνας θα καταλήξει όνειρο απατηλό.
Θυμάμαι πως κουβαλούσα παυσίπονα μαζί μου από τους στροβιλισμούς, 1 ημέρα οδήγηση/βόλτα έκανα και ήθελα 3 να συνέλθω.

Αλλά συμφωνώ μαζί σου, κάτι έκανα λάθος γιατί μόνο εγώ παραπονιέμαι όλοι οι υπόλοιποι κάτοχοι είναι ευχαριστημένοι. Μην βλέπεις έναν Βαγγέλη Κορυδαλιώτη που είχε βάλει αγγελία πώλησης το 800 του λόγω ζέστης... Κι αυτό προκλήθηκε από άλλη ζελατίνα... Λες να έκανε κάτι λάθος κι αυτός??
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Πολύ καλό ξεχείλωμα, και συμφωνώ απόλυτα με τα περισσότερα από αυτά που έγραψες.

Απλά η γενική αίσθηση που έχω από τα περισσότερα f800 που έχω δει μέχρι στιγμής είναι ο μέσος κάτοχος F800GS δεν είναι μερακλής, απλά κάποια στιγμή ήθελε να πάρει μηχανή και διάλεξε να πάρει μπεμπε επειδή μπορούσε και για να ναι πρώτη μούρη στο καβούρι.

Οπότε ζητάει €7,000 και €8,000 και παραπάνω όταν χρειάζεται τουλ ένα 500αρικο ακόμα για να βγει στο δρόμο με ασφάλεια και όταν του το λες σε κοιτάει και με έκπληξη και ύφος ότι αυτό πρώτη φορά του το λέει κάποιος άρα δε παίζει να ισχύει.

Θέλει να πάρει τα λεφτά που έδωσε πριν χρόνια πίσω με λίγα λόγια.

Δεν είναι σίγουρα αποκλειστικό φαινόμενο των bmw. Είναι γενικό φαινόμενο της αγοράς αυτό το καιρό.

Η καλύτερη εποχή να πουλάς, η χειρότερη να ψάχνεις να αγοράσεις. Αλλά είπαμε...3μήνες χωρίς μηχανή και δε κοιμάμαι τώρα πια τα βράδια.
Ερωτηξις αν μου επιτρέπεις για να καταλάβω καλύτερα
Πες ότι σήμερα αγοράζεις ένα μοτό-δε μας ενδιαφέρει ποιο σίγουρα όμως αρκετά εμπορικό-στα 3 χιλιάρικα πχ..
Γνωρίζεις ότι θέλει συμμαζεματα εξ αρχής για να το φέρεις στα θελω σου, και στην πορεία του ρίχνεις επανω αλλα 2500,3000
Ποσο θα το πουλαγες μετα από 3-4χρονια ας πούμε;
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Μη
Εννοείται ότι το έχω σκεφτεί και αυτό, ότι κάτι λάθος παίζει από την πλευρά μου. Εννοείται πως το 800 δεν είναι "travel" μηχανή (να το θέσω έτσι γενικά), αλλά με 110-120 χλμ/ώρα και να νιώθεις έτσι κάτι δεν πάει καλά αυτό είναι σίγουρο. Η ΕSA που είχε αυτό το μοντέλο είναι για πέταμα, καμία σχέση με του 1200 που καταλαβαίνεις την αλλαγή, στο 800 δεν ένιωθες καμία αλλαγή. Εγώ μηχανικός μοτοσυκλετών δεν είμαι, αλλά όταν την πας σε εξουσιοδοτημένο και σου υπογράφει ότι όλα είναι στην εντέλεια δεν καταλαβαίνω τι άλλο θα μπορούσα να κάνω από την πλευρά μου.

Εγώ περισσότερο τα έγραψα λόγω ύψους του ανθρώπου που ξεκίνησε το θέμα και ψάχνει για 800. Μιας και είμαστε στο ίδιο ύψος.
Ότι η comfort σέλα είναι όνειρο περί εργονομίας αλλά η αναζήτηση ζελατίνας θα καταλήξει όνειρο απατηλό.
Θυμάμαι πως κουβαλούσα παυσίπονα μαζί μου από τους στροβιλισμούς, 1 ημέρα οδήγηση/βόλτα έκανα και ήθελα 3 να συνέλθω.

Αλλά συμφωνώ μαζί σου, κάτι έκανα λάθος γιατί μόνο εγώ παραπονιέμαι όλοι οι υπόλοιποι κάτοχοι είναι ευχαριστημένοι. Μην βλέπεις έναν Βαγγέλη Κορυδαλιώτη που είχε βάλει αγγελία πώλησης το 800 του λόγω ζέστης... Κι αυτό προκλήθηκε από άλλη ζελατίνα... Λες να έκανε κάτι λάθος κι αυτός??
Μη μου το χαλάς τώρα και είχα πειστεί ότι είναι μια χαρά all-around μηχανάκι είναι το 800αρι για μένα και οτι με κανα 2 αλλαγούλες θα μου κάτσει κουτί (ελατήρια, ζελατίνα, σέλα).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εννοείται ότι το έχω σκεφτεί και αυτό, ότι κάτι λάθος παίζει από την πλευρά μου. Εννοείται πως το 800 δεν είναι "travel" μηχανή (να το θέσω έτσι γενικά), αλλά με 110-120 χλμ/ώρα και να νιώθεις έτσι κάτι δεν πάει καλά αυτό είναι σίγουρο. Η ΕSA που είχε αυτό το μοντέλο είναι για πέταμα, καμία σχέση με του 1200 που καταλαβαίνεις την αλλαγή, στο 800 δεν ένιωθες καμία αλλαγή. Εγώ μηχανικός μοτοσυκλετών δεν είμαι, αλλά όταν την πας σε εξουσιοδοτημένο και σου υπογράφει ότι όλα είναι στην εντέλεια δεν καταλαβαίνω τι άλλο θα μπορούσα να κάνω από την πλευρά μου.

Εγώ περισσότερο τα έγραψα λόγω ύψους του ανθρώπου που ξεκίνησε το θέμα και ψάχνει για 800. Μιας και είμαστε στο ίδιο ύψος.
Ότι η comfort σέλα είναι όνειρο περί εργονομίας αλλά η αναζήτηση ζελατίνας θα καταλήξει όνειρο απατηλό.
Θυμάμαι πως κουβαλούσα παυσίπονα μαζί μου από τους στροβιλισμούς, 1 ημέρα οδήγηση/βόλτα έκανα και ήθελα 3 να συνέλθω.

Αλλά συμφωνώ μαζί σου, κάτι έκανα λάθος γιατί μόνο εγώ παραπονιέμαι όλοι οι υπόλοιποι κάτοχοι είναι ευχαριστημένοι. Μην βλέπεις έναν Βαγγέλη Κορυδαλιώτη που είχε βάλει αγγελία πώλησης το 800 του λόγω ζέστης... Κι αυτό προκλήθηκε από άλλη ζελατίνα... Λες να έκανε κάτι λάθος κι αυτός??
Ωπα τι βλέπω εδώ??? Περνάμε στην αντεπίθεση?!!! Χαχαχ

Αντε ας κάψουμε το χιουμορακι να απαντήσουμε σοβαρά αφού δε ψήνεσαι.

Το 800 είναι ο ορισμός του δεν κάνω κάτι τέλεια και τα κάνω όμως όλα. Μπορείς να το οδηγήσεις στη πόλη σαν παπί, μπορείς να ταξιδέψεις παντός εδάφους, είναι άνετο, εγώ με το ύψος που έχω δεν έχω κανένα θέμα με την ανεμοκαλυψη και εν τέλει καίει και 4.5 λίτρα μέσο όρο που στις μέρες μας ειναι κεφάλαιο. Ένα λίτρο κάτω από το 1200 κατά μέσο όρο η 2.2 ευρό τα 200χλμ με σημερινή τιμή βενζίνης.

Εγώ όσο αφορά την πώληση μιας μηχανής δεν είμαι καλό παράδειγμα. Είμαι ικανός επειδή μου ξίνισε ένα μόνο πράγμα να πουλήσω μια μηχανή. Το έχω κάνει κι άλλες φορές. Και με το 800 τελικά το μετάνιωσα επειδή πραγματικα αυτή η μοτοσυκλέτα έχει πολλά να προσφέρει και αξίζει σε πολλούς τομείς. Και γενικά μου αρέσει και να ψάχνω τις αιτίες που κάτι δεν μου αρέσει και αν μπορώ να το διορθώνω. Πράγματι στους 10 ιδιοκτήτες 800 οι 8 θα πούνε δεν έχουν νιώσει ενόχληση από τη ζέστη του μοτέρ. Εγώ το ένιωσα γιατί η ζέστη γενικά με ενοχλεί πολύ. Βρήκα αυτή τη λύση με την ζελατίνα και από εκεί και πέρα παίζουν πολλά ρόλο.

Όσο αφορά την οδική συμπεριφορά θα τη φτιάξω κι αυτή. Ήδη με την κουβέντα παραπάνω από STF και Aldebaran έφερα τις τιμονοπλακες στη μαμά θέση και είδα αλλαγή. Θα κάνω χιλιόμετρα για να έχω μια πιο καλή εικόνα.

Δεν υπάρχει τέλεια μοτοσυκλέτα και ούτε το 1200gs είναι αυτή. Τέλεια είναι μια μοτοσυκλέτα για αυτόν που τη χρησιμοποιεί. Το γεγονός πως κάποιος κάνει ταξίδια 2καβαλα δεν σημαίνει πως κάνει και ο διπλανός του. Και το γεγονός πως σε κάποιον αρέσει ο boxer και ο άξονας δεν σημαίνει πως αρέσει και στον διπλανό του.

Πολλα πολλά ακόμη θα μπορούσαμε να πούμε αν είχε οποιοδήποτε νόημα η κουβέντα. Ας πάρει ο καθένας αυτό που γουστάρει πρώτα απ όλα.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Ερωτηξις αν μου επιτρέπεις για να καταλάβω καλύτερα
Πες ότι σήμερα αγοράζεις ένα μοτό-δε μας ενδιαφέρει ποιο σίγουρα όμως αρκετά εμπορικό-στα 3 χιλιάρικα πχ..
Γνωρίζεις ότι θέλει συμμαζεματα εξ αρχής για να το φέρεις στα θελω σου, και στην πορεία του ρίχνεις επανω αλλα 2500,3000
Ποσο θα το πουλαγες μετα από 3-4χρονια ας πούμε;
Ας πάρουμε για παράδειγμα την πρώην μου που την ανέφερα και προηγουμένως G650Xmoto.

Την πήρα το 2018 3200 και ήθελε μαζέματα (λάστιχα, και φτερό πινακίδας).

Στην πορεία της έριξα περίπου 1,000€ σε προσωπικές βελτιώσεις (εξατμίσεις, χούφτες, καθρέφτες, ελατήρια μπροστινού, σέλα κτλ κτλ). Μετά από 4 χρόνια και 20,000 περισσότερα το πιο πιθανό είναι να την έβαζα αρχικά 3,000 αλλά και 2,500 θα την έδινα. Έχοντας όμως κρατήσει όλα τα μαμά πράγματα και δίνοντάς την σε κατάσταση που μόνο βενζίνη να χρειάζεται, γιατί είναι 4 χρόνια παλιότερη και με 20,000 χιλιόμετρα παραπάνω.

Βέβαια όλα αυτά δεν έχουν καμία σημασία για μου την πήρε από την αγκαλιά μου ένα opel corsa από STOP
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Πάντως, μετά από πολύ ξεχείλωμα και άπειρο popcorn, δε βλέπω να υπάρχει κανα 800αρι της προκοπής για πώληση από εδώ μέσα.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Πάντως, μετά από πολύ ξεχείλωμα και άπειρο popcorn, δε βλέπω να υπάρχει κανα 800αρι της προκοπής για πώληση από εδώ μέσα.
Ε πάρε 1200 κι εσύ μπααααααα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το 800 είναι ο ορισμός του δεν κάνω κάτι τέλεια και τα κάνω όμως όλα. Μπορείς να το οδηγήσεις στη πόλη σαν παπί, μπορείς να ταξιδέψεις παντός εδάφους, είναι άνετο, εγώ με το ύψος που έχω δεν έχω κανένα θέμα με την ανεμοκαλυψη και εν τέλει καίει και 4.5 λίτρα μέσο όρο που στις μέρες μας ειναι κεφάλαιο. Ένα λίτρο κάτω από το 1200 κατά μέσο όρο η 2.2 ευρό τα 200χλμ με σημερινή τιμή βενζίνης.
Αν καίει ένα λίτρο κάτω από το 1200 στα 200 χλμ είναι επιπλέον κόστος 4,4 € με τις σημερινές τιμές και να πως αρχίζει το θέμα κατανάλωση να γίνεται πραγματικά κεφάλαιο. Φυσικά για κάποιους μπορεί να μην είναι και τόσο σοβαρό αλλά είναι που λειτουργούν πολλά προσθετικά σε ετήσια βάση.
Η δικιά μου καίει κατά μέσο όρο 5,1 σε μικτή χρήση που περιλαμβάνει ταξίδι, πόλη, ταξιδιωτικές ταχύτητες 130 με 140 χλμ/ω και αρκετές στιγμές με αρκουδο-γκαζώματα εντός και εκτός πόλης (αδύνατο να το αποφύγεις). Για τέτοια μηχανή με τέτοιο χαρακτήρα στο κινητήρα μοιάζει με θαύμα της μηχανικής.

Ας επιστρέψουμε στο GS800F. Μοτοσυκλέτες που τα κάνουν όλα αρκετά καλά αλλά τίποτα άριστα δε μπορούν να ονομάζονται μέτριες. Είναι πολύ καλές μοτοσυκλέτες. Το ότι έχουν καταφέρει οι εταιρείες και φτιάχνουν μοτοσυκλέτες που κάνουν τόσο πολλά αρκετά καλά είναι σπουδαίο. Έχοντας μοτοσυκλέτες με εστιασμένη χρήση μου λείπει αυτό.

Εύχομαι η Honda που μας έχει βάλλει στην αναμονή με το νέο μικρό Africa-νάκι (ή αν θέλει να το πει νέο Transalp) να μας δώσει κάτι τέτοιο. Αν μπορούσε να χωρέσει τον κινητήρα του NC750 με την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και εύκολη συντήρηση, ακόμη καλύτερα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν καίει ένα λίτρο κάτω από το 1200 στα 200 χλμ είναι επιπλέον κόστος 4,4 € με τις σημερινές τιμές και να πως αρχίζει το θέμα κατανάλωση να γίνεται πραγματικά κεφάλαιο. Φυσικά για κάποιους μπορεί να μην είναι και τόσο σοβαρό αλλά είναι που λειτουργούν πολλά προσθετικά σε ετήσια βάση.
Η δικιά μου καίει κατά μέσο όρο 5,1 σε μικτή χρήση που περιλαμβάνει ταξίδι, πόλη, ταξιδιωτικές ταχύτητες 130 με 140 χλμ/ω και αρκετές στιγμές με αρκουδο-γκαζώματα εντός και εκτός πόλης (αδύνατο να το αποφύγεις). Για τέτοια μηχανή με τέτοιο χαρακτήρα στο κινητήρα μοιάζει με θαύμα της μηχανικής.

Ας επιστρέψουμε στο GS800F. Μοτοσυκλέτες που τα κάνουν όλα αρκετά καλά αλλά τίποτα άριστα δε μπορούν να ονομάζονται μέτριες. Είναι πολύ καλές μοτοσυκλέτες. Το ότι έχουν καταφέρει οι εταιρείες και φτιάχνουν μοτοσυκλέτες που κάνουν τόσο πολλά αρκετά καλά είναι σπουδαίο. Έχοντας μοτοσυκλέτες με εστιασμένη χρήση μου λείπει αυτό.

Εύχομαι η Honda που μας έχει βάλλει στην αναμονή με το νέο μικρό Africa-νάκι (ή αν θέλει να το πει νέο Transalp) να μας δώσει κάτι τέτοιο. Αν μπορούσε να χωρέσει τον κινητήρα του NC750 με την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και εύκολη συντήρηση, ακόμη καλύτερα.
Βασικα δεν είναι κάποιο μεγάλο θαύμα! Ι2 ονομάζεται!

Και το versys που είχα παλιά και το er6 αλλά και τα tdm που το ξέρει καλά ο Έλληνας εκεί μια κατανάλωση στα 5 λίτρα έχουν μέσο όρο όπως και το 800.

Συγκεκριμένα τη βόλτα που κάναμε στο οδοιπορικό του Λεωνιδίου έκανα σύνολο το σκ 720km με 85 ευρό βενζίνη και με 2.2ευρο (δες που φτάσαμε) το λίτρο είχα μια μέση κατανάλωση κάπου 5.3lt/100km σε μια βόλτα με εθνικη 140-150 και επαρχιακό πιεσμένο.

Στη πόλη θα κάψει 5 λίτρα και σε χαλαρό επαρχιακό κάτω και από 4.5.

Κι εγώ εκεί κατέληξα με το 800 πως τελικά όταν λες μια μοτοσυκλέτα all around πρέπει να το εννοεί. Να τα κάνει όλα. Έστω και όχι τέλεια. Και μοτοσυκλέτες όπως αυτή και το Τ7 και το tuareg πλέον είναι χρυσή τομή για Ελλάδα για ένα μέσο χρήστη που θέλει και να πατήσει άνετα χώμα.

Αν κάποιος γουστάρει όμως δικαβαλα φορτωμένος δε κάνει το 800 πιστεύω. Θα το κάνει ειδικά με φτιαγμένες αναρτήσεις αλλά με περιορισμούς. Ένα 21/17 είναι τι να σου κάνει!

Η Honda σίγουρα ετοιμάζει κάτι αλλιώς δεν θα μείωνε χωρίς προφανή λόγο την διαδρομή της ανάρτησης στο nc750x από 15cm στα 12cm. Κάνει χώρο για το ξαδερφακι.
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Ερώτηση σχετική άσχετη..από f650dakar σε f800 είναι αναβάθμιση ή όχι;
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Την αρχική ή επιθυμητή τιμή πώλησης, την ορίζει ο πωλητής. Την τελική τιμή πώλησης όμως, ο αγοραστής ;)

Κάνε υπομονή αλλιώς βουρ να πάρεις ότι σου φανεί καλύτερη περίπτωση και στην τελική, πες ότι έδωσες και 1000ε παραπάνω για την ψυχική σου ευτυχία!
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
πάρε 1250 κατευθειαν
Φίλοι μου το bigger is better ισχύει ίσως στην βιομηχανία του...πορνό !!

Όχι όμως άν μιλαμε για εκτός δρόμου περιπέτειες , όσοι μπλέξανε σε κακοτράχαλες διαδρομές και φάγανε πίκρα καταλαβαίνουν....
Άλλο πράμα το θεαθήναι adventure και άλλο η σκληρή πραγματικότητα !
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
και στην τελική, πες ότι έδωσες και 1000ε παραπάνω για την ψυχική σου ευτυχία!
Μιλώντας γενικά (να μην παρεξηγηθώ κιόλας) να ξέρεις Γιώργο πως δεν παίζει αυτό...
Ο Έλληνας αγοραστής θέλει το καλύτερο, αβίστο, με λίγα χλμ, από ψείρα ιδιοκτήτη, να μην το έχει δει βροχή και η τιμή να είναι πιο κάτω από το φθηνότερο στο car.
Όταν βρεθεί, τότε ίσως σκεφτεί να αγοράσει....
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Μιλώντας γενικά (να μην παρεξηγηθώ κιόλας) να ξέρεις Γιώργο πως δεν παίζει αυτό...
Ο Έλληνας αγοραστής θέλει το καλύτερο, αβίστο, με λίγα χλμ, από ψείρα ιδιοκτήτη, να μην το έχει δει βροχή και η τιμή να είναι πιο κάτω από το φθηνότερο στο car.
Όταν βρεθεί, τότε ίσως σκεφτεί να αγοράσει....
Έτσι είναι, κακά τα ψέμματα. Γι' αυτό κι έγραψα παραπάνω ότι ή κάνει υπομονή να βρει κάτι όπως το περιγράφεις αλλιώς δίνει ότι ζητάνε και ξεμπερδεύει. Η αγορά στα μτχ πάντως έχει ξεφύγει προς τα πάνω με αναίτια, πολλές φορές, υψηλά τιμές.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Έτσι είναι, κακά τα ψέματα. Γι' αυτό κι έγραψα παραπάνω ότι ή κάνει υπομονή να βρει κάτι όπως το περιγράφεις αλλιώς δίνει ότι ζητάνε και ξεμπερδεύει. Η αγορά στα μτχ πάντως έχει ξεφύγει προς τα πάνω με αναίτια, πολλές φορές, υψηλά τιμές.
Έχει πλάκα που από την μία όλοι κράζουμε τους υποψήφιους αγοραστές λέγοντας ότι ζητάνε το μηχανάκι να είναι καινούργιο και να κάνει και καφέ και να έχει τιμή πάτωμα, αλλά από την άλλη ομολογούμε ότι οι τιμές των μεταχειρ έχουν ανέβει στο θεό. Ειδικά το τελευταίο εξάμηνο λόγω και της κατάστασης με τα καινούργια.

Κανόνας που ακολουθώ όταν είναι να πουλήσω κάτι και μου έχει βγει σε καλό μέχρι στιγμής σε ότι και αν πούλησα (αμαξι, μηχανή, εξοπλισμό θαλάσσιου σπορ) είναι να αξιολογήσω το ποσό που θα ήμουν διατεθειμένος να δώσω για αυτό που πουλάω αν ήμουν υποψήφιος αγοραστής. Το πόσο το πήρα κάποτε και το πόσα λεφτά του έχω ρίξει μέσα στα χρόνια δεν έχει και τόση σημασία.

Υπομονή λοιπόν κάνω τόσο καιρό και θα συνεχίσω να κάνω, γιατί στην τελική μιλάμε για το χόμπι μου και όχι το καθημερινό μέσο μετακίνησης.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Οι τιμές ανεβαίνουν γιατί κάποιοι αγοράζουν.
Είναι πολύ απλό, δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει σύγχυση.

Το γιατί αγοράζουν σε αυτές τις τιμές είναι άλλο θέμα και έγκειται στις υποκειμενικές ορέξεις του καθενός.
 
Top Bottom