Ζελατίνα τουρινγκ για F800gs ( ISOTTA )

kwstisG

Μέλος
Όνομα
Κωστης
Μοτό
f800gs

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Τι μοντέλο έχεις; Πάνω του 2012; Πάντως ότι ζελατίνα κ να βάλεις ίσως χρειαστείς κ φρυδακι από πάνω . Αν έχεις πάνω του 2012 μπορείς να βάλεις την givi air flow . Απλά θέλει κ το μπαράκι
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Όχι η wrs δεν κάνει . Δες την ermax την φιμέ . Είναι αρκετά ψηλή κ όμορφη σχετικά. Εγω είμαι 1.80 με την σέλα την comfort που είσαι ψηλά . Ο αέρας πέφτει στη ζελατίνα του κράνους κ λίγο πιο ψηλά σκέψου .
 

kwstisG

Μέλος
Όνομα
Κωστης
Μοτό
f800gs
την εχω δει την Εrmax ωραια ειναι οπως λες 45 cm υψος τωρα σε πλατος η ISOTTA φαινεται πιο φαρδιά και η τιμή είναι ίδια αλλά ιδανικά θα ηθελα την αποψη καποιου που την εχει! να πω την αληθεια την είδα σε μια φωτογραφία στο gallery και ελπίζω να δει το ποστ και να απαντήσει!
 

kwstisG

Μέλος
Όνομα
Κωστης
Μοτό
f800gs
Συνεχίζοντας την αναζήτηση για ζελατίνα έπεσα σε μια ελληνικη κατασκευή
την έχει κάποιος ? ξέρουμε ποιος τα φτιάχνει ?
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Συνεχίζοντας την αναζήτηση για ζελατίνα έπεσα σε μια ελληνικη κατασκευή
την έχει κάποιος ? ξέρουμε ποιος τα φτιάχνει ?
Aanmelden bij Facebook
Στειλτου μεσιτζερ
 

Dude

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Συνεχίζοντας την αναζήτηση για ζελατίνα έπεσα σε μια ελληνικη κατασκευή
την έχει κάποιος ? ξέρουμε ποιος τα φτιάχνει ?
Έβγαλες τελικά άκρη με την ελληνική ζελατίνα; Ξέρεις αν κατασκευάζει και πουλάει ο συγκεκριμένος ή το κάνει απλά για χόμπι;

Προσωπικά πάντως έχω μία ζελατίνα Givi (ή τύπου Givi, δεν είμαι σίγουρος, την είχε βάλει ο προηγούμενος κάτοχος) η οποία κόβει τον αέρα αρκετά στο σώμα και προστατεύει από βροχή αλλά δεν είμαι πλήρως ευχαριστημένος καθώς έχω πολύ αέρα στο κράνος. Πρόσφατα έβαλα και ένα φρύδι που βελτιώνει κάπως την κατάσταση αλλά έρχεται πολύς αέρας από τα πλάγια ο οποίος βρίσκει το δρόμο του για το κράνος, από κάτω, οπότε έχει και πάλι θόρυβο. Επίσης η ζέστη από τον κινητήρα είναι πολλή ειδικά τώρα το καλοκαίρι. Έχω διαβάσει από άλλους κατόχους της ίδιας ζελατίνας ότι γι'αυτό ευθύνεται, εν μέρει, και η ζελατίνα.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Έβγαλες τελικά άκρη με την ελληνική ζελατίνα; Ξέρεις αν κατασκευάζει και πουλάει ο συγκεκριμένος ή το κάνει απλά για χόμπι;

Προσωπικά πάντως έχω μία ζελατίνα Givi (ή τύπου Givi, δεν είμαι σίγουρος, την είχε βάλει ο προηγούμενος κάτοχος) η οποία κόβει τον αέρα αρκετά στο σώμα και προστατεύει από βροχή αλλά δεν είμαι πλήρως ευχαριστημένος καθώς έχω πολύ αέρα στο κράνος. Πρόσφατα έβαλα και ένα φρύδι που βελτιώνει κάπως την κατάσταση αλλά έρχεται πολύς αέρας από τα πλάγια ο οποίος βρίσκει το δρόμο του για το κράνος, από κάτω, οπότε έχει και πάλι θόρυβο. Επίσης η ζέστη από τον κινητήρα είναι πολλή ειδικά τώρα το καλοκαίρι. Έχω διαβάσει από άλλους κατόχους της ίδιας ζελατίνας ότι γι'αυτό ευθύνεται, εν μέρει, και η ζελατίνα.
Δες αυτό το thread για το θέμα ζέστης από κινητήρα, παίζει να σε βοηθήσει
Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ
 

Dude

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Δες αυτό το thread για το θέμα ζέστης από κινητήρα, παίζει να σε βοηθήσει
Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ
Ωραίος, ευχαριστώ! Παρεμπιπτόντως, αν δεν κάνω λάθος έχεις ξεκινήσει κι εσύ ένα άλλο thread στο forum για ζελατίνα, σωστά; Κατέληξες τελικά κάπου;
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Ωραίος, ευχαριστώ! Παρεμπιπτόντως, αν δεν κάνω λάθος έχεις ξεκινήσει κι εσύ ένα άλλο thread στο forum για ζελατίνα, σωστά; Κατέληξες τελικά κάπου;
Ναι σωστά.
Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει BMW κοντή 18cm (του F650) (αγορά 30€), Ermax 45cm (αγορά 150€), BMW Touring 40cm (την είχε το μηχανάκι πάνω), Puig 30cm (δοκιμή από άλλο κάτοχο), και την Givi 44cm (αγορά 100€). Καμία δε με κάλυψε μετά τα 100-110 km/h. Όλες κάναν πάρα πολύ θόρυβο στροβιλισμού στο κράνος ο οποίος δεν αντέχεται ούτε με ωτοασπίδες.

Μετά πήρα και ένα φρυδάκι της puig που είναι αρκετά μεγάλο και ρυθμίζεται σε πολλές θέσεις. Το δοκίμασα πάνω στην κοντή BMW, στην touring της BMW στην Ermax και στην Givi.



Η Ermax και η Givi με το spoiler βελτιώθηκε πολύ από θόρυβο αλλά δημιούργησε κραδασμούς στο κράνος σε σημείο να μη βλέπω καθαρά.

Η καλύτερη κατάσταση για μένα αυτή τη στιγμή είναι με την κοντή BMW του F650 (η στρογγυλεμένη) η οποία με καλύπτει μέχρι το λαιμό και το κράνος από το πιγούνι και πάνω έχει ομάλη ροή καθαρού αέρα. Έχει λίγο θόρυβο στα πλάγια κάτω από τα αυτιά αλλά αντέχεται για ταξίδι με ωτοασπίδες.

Εδώ να ξανασημειώσω όμως ότι είμαι 198cm με ψηλή σέλα στους 93 πόντους, οπότε καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για πολύ ακραία περίπτωση.

Το κράνος μου είναι ενα Shoei NXR το οποίο είναι σχεδιασμένο για naked, super moto μηχανάκια χωρίς ζελατίνες το οποίο όντως είναι πολύ ζυγισμένο και ήσυχο σε γυμνά μοτόρια. Το διαπίστωσα και στο F800GS όταν έβγαλα εντελώς την ζελατίνα.

Μπορεί με ένα πιο touring κράνος (Shoei GT Air 2) να μειωθούν οι κραδασμοί από το buffeting ή/και ο θόρυβος. Το GT Air έχει πολλές διαφορές στον εξωτερικό σχεδιασμό του από το NXR.

Θα προσπαθήσω από Σεπτέμβρη να κάνω μια δοκιμή με άλλο κράνος να δω αν αλλάζει κάτι.

Στα άμεσα πλάνα είναι να πουλήσω την Ermax για να πάρω πίσω κανά ευρώ από τα 330€ που έχω πετάξει μέχρι στιγμής για ζελατίνες/φρυδάκια. Ήδη πούλησα την Touring BMW με το μπαράκι της γιαυτό το λόγο.

Αυτά...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Dude

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Ναι σωστά.
Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει BMW κοντή 18cm (του F650) (αγορά 30€), Ermax 45cm (αγορά 150€), BMW Touring 40cm (την είχε το μηχανάκι πάνω), Puig 30cm (δοκιμή από άλλο κάτοχο), και την Givi 44cm (αγορά 100€). Καμία δε με κάλυψε μετά τα 100-110 km/h. Όλες κάναν πάρα πολύ θόρυβο στροβιλισμού στο κράνος ο οποίος δεν αντέχεται ούτε με ωτοασπίδες.

Μετά πήρα και ένα φρυδάκι της puig που είναι αρκετά μεγάλο και ρυθμίζεται σε πολλές θέσεις. Το δοκίμασα πάνω στην κοντή BMW, στην touring της BMW στην Ermax και στην Givi.



Η Ermax και η Givi με το spoiler βελτιώθηκε πολύ από θόρυβο αλλά δημιούργησε κραδασμούς στο κράνος σε σημείο να μη βλέπω καθαρά.

Η καλύτερη κατάσταση για μένα αυτή τι στιγμή είναι με την κοντή BMW του F650 (η στρογγυλεμένη) η οποία με καλύπτει μέχρι το λαιμό και το κράνος από το πιγούνι και πάνω έχει ομάλη ροή καθαρού αέρα. Έχει λίγο θόρυβο στα πλάγια κάτω από τα αυτιά αλλά αντέχεται για ταξίδι με ωτοασπίδες.

Εδώ να ξανασημειώσω όμως ότι είμαι 198cm με ψηλή σέλα στους 93 πόντους, οπότε καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για πολύ ακραία περίπτωση.

Το κράνος μου είναι ενα Shoei NXR το οποίο είναι σχεδιασμένο για naked, super moto μηχανάκια χωρίς ζελατίνες το οποίο όντως είναι πολύ ζυγισμένο και ήσυχο σε γυμνά μοτόρια. Το διαπίστωσα και στο F800GS όταν έβγαλα εντελώς την ζελατίνα.

Μπορεί με ένα πιο touring κράνος (Shoei GT Air 2) να μειωθούν οι κραδασμοί από το buffeting ή/και ο θόρυβος. Το GT Air έχει πολλές διαφορές στον εξωτερικό σχεδιασμό του από το NXR.

Θα προσπαθήσω από Σεπτέμβρη να κάνω μια δοκιμή με άλλο κράνος να δω αν αλλάζει κάτι.

Στα άμεσα πλάνα είναι να πουλήσω την Ermax για να πάρω πίσω κανά ευρώ από τα 330€ που έχω πετάξει μέχρι στιγμής για ζελατίνες/φρυδάκια. Ήδη πούλησα την Touring BMW με το μπαράκι της γιαυτό το λόγω.

Αυτά...
Μάλιστα, το έχεις ψάξει πολύ :)

Όντως είσαι αρκετά ψηλός οπότε φαντάζομαι θα είναι δύσκολο να βρεις λύση. Πάντως οι στροβιλισμοί και ο θόρυβος στο κράνος είναι πρόβλημα και για μένα παρόλο που μας χωρίζει μια άβυσσος 26 εκατοστών, εγώ είμαι 1.72. Το κράνος μου είναι touring (HJC RPHA 70, πριν είχα και το Shoei GT Air) αλλά και πάλι έχω θόρυβο. Θα ήθελα και γω να δοκιμάσω τη λύση κοντύτερης ζελατίνης σε συνδυασμό με το φρύδι ίσως. Μπορεί τελικά η ομαλή ροή του αέρα με ένα touring κράνος να είναι η καλύτερη λύση.
 
Top Bottom