Ζελατίνα 990 ADV

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Καλημέρα στην παρέα,
στην χθεσινή βόλτα επιβεβαίωσα ότι με την ΟΕΜ ζελατίνα, ενώ δεν έχω θέμα ανεμοκάλυψης, αντιμετωπίζω έντονο θόρυβο από στροβιλισμούς (buffering?). Προβληματίζομαι γιατί η λύση της ψηλότερης ζελατίνας (πχ της ΚΤΜ) δεν ξέρω αν θα λύσει το πρόβλημα μιας και δεν έχω θέμα να χτυπάει ο αέρας στο κράνος και να το κουνάει. Δεν μου πολυαρέσει κιόλας ενώ ίσως δημιουργήσει και θέμα υποπίεσης (ρουφήγματος)....
Το έξτρα τζαμάκι που βιδώνει στην ΟΕΜ κάνει δουλειά? Μήπως πρέπει να βάλω κοντύτερη (υπάρχει μια σε γνωστό "ζελατινά" της Καλλιθέας, που μιμείται το μουτρό των DAKAR με το σποιλεράκι, σαν το μούτρο που φοράει το 990 του Aldebaran) ώστε να υπάρχει ομαλότερη ροή γύρω από το κράνος?
Είμαι ψηλό αγόρι και φοράω στρητ κράνος.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
To τζαμακι κανει ελαχιστη δουλεια.

Σε αντιθεση με την τουρινγκ ζελατινα που κανει πολυ καλη δουλεια στην ανεμοκαλυψη, καμμια επαφη με την στοκ. Σε μενα χτυπαει αερας στο πανω μερος του κεφαλιου αλλα ειμαι σχετικα ψηλος (1.90). Οπως ειπα ομως η διαφορα στην προστασια ειναι τεραστια.

Ουτε εγω δεν ειμαι φαν της εμφανισης της αλλα κανει τοσο καλη δουλεια που η εργοστασιακη θα μεινει στο ραφι για παρα πολυ καιρο.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
To τζαμακι κανει ελαχιστη δουλεια.
Οτι ειπε ο απο πανου. Εχω της τουρατεκ και ειτε το φοραω ειτε οχι ειναι το ιδιο πραγμα και δεν ειμαι και κανα ντερεκι. 1,83 ειμαι
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ότι έγραψε ο pumba αποπάνω.
Μπορεί αισθητικά να μην είναι ωραία αλλά κάνει καλή δουλειά η ψηλή ζελατίνα...
 

kostasdirt

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
KTM Adventure 1290R
Σε εμένα η ψηλή δεν είχε δουλέψει καθόλου καλά είχα έντονους στροβιλισμούς (ύψος 1.83) και είχα αφήσει μόνιμα τη μαμά κοντή με την οποία τουλάχιστο έτρωγα πιο καθαρό αέρα
Θέλω να σου πω επίσης πως η υπόθεση ζελατίνα είναι προσωπική σαν τα λάστιχα θα ακούσεις πολλές απόψεις αλλά μόνο με δοκιμή θα ξέρεις...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Και η μαμά και η ψηλή μάπα είναι.
Βάλε την κοντή.

Θα έχεις αέρα με καθαρή ροή όπως είπε και ο χωματινος Κώστας από πάνω, η οποία είναι προτιμότερη από το buffeting το οποίο σου προκαλεί πανοκεφαλο.

Μπορείς να βάλεις και αυτή του redegarage η οποία κάνει καλύτερη δουλειά και από τις 3.
Εισαι ψΖηλός;
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Θα περιμένω μερικές απόψεις ακόμα μπας και βγάλω κάποιο ρεζουμέ:D:D

(Είμαι ψηλός, 1,98 και παρόλα αυτά δεν βρίσκω την μαμά κακή σε θέμα ανεμοκάλυψης. Βέβαια, έρχομαι από naked μηχανάκια...)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μισό λεπτό ρε παιδιά...
Το αν έχει καλή κάλυψη η ζελατίνα εξαρτάται και από άλλους παράγοντες.
Το ύψος μας,τον τύπο του κράνους μας κτλ.
Εγώ στα 1.75 με κράνος full face σχεδιασμένο για όρθια θέση οδήγησης είμαι μια χαρά...
Με το εντουράδικο γίνεται της κακομοίρας εκεί πίσω...
Ψηλέ...
Βρες μια ψηλή ζελατίνα και δοκίμασε.
Εάν σε βολέψει έχει καλώς...
Διαφορετικά πάμε γι' άλλα...;)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
αν μιλαμε για καλυψη αερα μιλαμε προφανως και για καποια σοβαρη ταχυτητα, οποτε το στριτ/τουρινγκ κρανος θεωρειται δεδομενο...ειναι αληθεια πως δημιουργουνται καποιοι στροβιλισμοι στο πανω μερος, αλλα η κατασταση ειναι δραματικα καλυτερη απ οτι ειναι με τη στοκ ζελατινα, ειδικα στη χρηση αυτοκινητοδρομου...

σε καθε περιπτωση μια δοκιμη θα σε πεισει, οτι και να λεμε δεν εχει και πολυ νοημα...
 
Top Bottom