Ζητείται BMW R 1150GS /Adventure

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Sv650s '01
Tuono 1000 '07
Vespa 200px '89
Για λογαριασμό κολλητού, ψάχνουμε το 1150 Gs, το παλιό, του παραδοσιακού ΠΑΣΟΚ. Αυτό που κανανε το Μακρύ Δρόμο Γύρω ο Γιουαν και ο Τσάρλι.:ltg:
Είμαστε ανοιχτοί σε προτάσεις. Από καλό παιδί να είναι και προσεγμένο, και θα τα βρούμε τα υπόλοιπα.
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Με πόσα km περίπου ψάχνετε? (πραγματικά γιατί στην πιάτσα γίνεται χαμός με γυρισμένα)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Με πόσα km περίπου ψάχνετε? (πραγματικά γιατί στην πιάτσα γίνεται χαμός με γυρισμένα)
Είχε βγάλει ανάκληση η bmw, για τα κοντέρ των 1150..... τα περισσότερα ήταν προβληματικά και σταματούσαν να γράφουν!!! Αλλά πάλι δε, έγραφαν... ανάποδα κάποια στιγμή!!!!!
Ήταν.... σιωπηρή η ανάκληση, και παρά πολλοί ιδιοκτήτες, δεν την πρόλαβαν..... δυστυχώς!!!!!!!!!:dnl:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Α, ξέχασα!!!!! Κάπου στα 50.000 με 55.000 χλμ το παρουσίαζαν αυτό!!!!!
Βοήθεια μας......:ll:
 

Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
Υπάρχουν βέβαια μηχανάκια με βιβλίο σέρβις και ιστορικό
Εγώ δεν θα κοιτούσα τα χλμ, αλλά την κατάσταση και με έναν καλό έλεγχο, δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

Βεβαια τα καλά είναι λίγο ακριβά.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Πάντως, οι τιμές τους (κοίταξα λίγο στο car) μου φάνηκαν αρκετά υψηλές.
Με τα μισά παίρνεις ότι άλλο μεγάλο ονοφ της εποχής (V-Strom, Varadero, Caponord) θέλεις, τα οποία θεωρώ πολύ καλύτερα. Μου έχει μείνει η σύγκριση γιατί το 2002 αγόρασα καινούργιο το Caponord και είχα ψάξει/οδηγήσει σχεδόν όλα της κατηγορίας (εκτός του 1150 που και τότε θεωρούσα παρωχημένο)...
Για ποιόν λόγο να προτιμήσει κανείς το BMW?

(sorry για το spam)
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Α
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
Μια παρενθεση....το adv φαινεται πιο μαχιμο στην οψη αλλα στην πραγματικοτητα ειναι αρκετα πιο δυσχρηστο απο το απλο.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Μια παρενθεση....το adv φαινεται πιο μαχιμο στην οψη αλλα στην πραγματικοτητα ειναι αρκετα πιο δυσχρηστο απο το απλο.
Πολύ σωστά.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Πάντως, οι τιμές τους (κοίταξα λίγο στο car) μου φάνηκαν αρκετά υψηλές.
Με τα μισά παίρνεις ότι άλλο μεγάλο ονοφ της εποχής (V-Strom, Varadero, Caponord) θέλεις, τα οποία θεωρώ πολύ καλύτερα. Μου έχει μείνει η σύγκριση γιατί το 2002 αγόρασα καινούργιο το Caponord και είχα ψάξει/οδηγήσει σχεδόν όλα της κατηγορίας (εκτός του 1150 που και τότε θεωρούσα παρωχημένο)...
Για ποιόν λόγο να προτιμήσει κανείς το BMW?

(sorry για το spam)
Για την σταθερότητα και την μη μεταβολή της μοτοσικλέτας, είτε σε στροφή είτε σε βάρος, από το βάρος.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Πως με πετσόκοψες έτσι....













(έχω Tracer 15αρι, "το κουνιστό")
:ha:ha
Έχω κάνει φαντάρος με τον Οικονομίδη :like:
Αλήθεια, κουνάει το 900? Έτσι μου έχουν πει
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Έχω κάνει φαντάρος με τον Οικονομίδη :like:
Αλήθεια, κουνάει το 900? Έτσι μου έχουν πει
Το δικό μου δεν κουνάει, 1-2 φορές που το άνοιξα έως τελική. Δεν έχω τις γελοίες χούφτες βέβαια (κάποιοι λένε ότι μπορεί να ευθύνονται σε κάποιο βαθμό). Πάντως, είναι πολύ ελαφρύ μηχανάκι και το βλέπω λογικό να μην είναι τέρας σταθερότητας στα πολλά.




(Το μαμήσαμε το ποστ του ανθρώπου:sorry:)
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300

Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
Δεν εχω εικόνα
Ούτε εγώ... Γιατί πρέπει να είσαι μέλος εκει
Αλλά γνωρίζω πολλά χρόνια τον ιδιοκτήτη και μιλάμε για μεγάλο ψείρα και γνωστή 1150
Και καλό παιδί.. Άσχετο αλλά το αναφερω
 

giamar

οn-offας
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
R1200GS
Ούτε εγώ...
Αλλά γνωρίζω πολλά χρόνια τον ιδιοκτήτη και μιλάμε για μεγάλο ψείρα και γνωστή 1150
Και καλό παιδί.. Άσχετο αλλά το αναφερω
Γι'αυτό και το έβαλα!
Δεν είχα ιδέα ότι δεν είναι ορατό .
Ορίστε κι η αγγελία
Έχει πάνω μέχρι και ηλεκτρικές αναρτήσεις ,αλλά θα δωθούν κατόπιν συνεννόησης.

Εννοείται ότι δεν έχω κανένα όφελος ή κάτι ,ας το πούμε (αν σκεφτεί κάποιος )μεμπτό από μέρους μου ,απλά νομίζω ότι πρόκειται για μια από τις πιο safe αγορές στα 1150 που υπάρχουν αυτή τη στιγμή προς πώληση.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Βασικα ειναι δυσκολο να εχεις "σκισει" ενα 1150, και σχετικα ευκολο να το τσεκαρεις αν ειναι "καλο". Στο διπλο σταντ τσεκαρεις αν ο πισω τροχος παιζει/κανει κλακ κλακ. Στο τεστ ραιντ τσεκαρεις το ABS (εννοειται ψαχνεις για μοντελο χωρις σερβοφρενα, ευκολο σημαδι οι δαγκανες να γραφουν Brembo και οχι BMW). Επισης τσεκαρεις πατιναρισμα συμπλεκτη. Ενα κροταλισμα απο τους κυλινδρους ρυθμικο με τις πιστονιες και οχι με τις βαλβιδες ειναι συνηθως τα κουζινετα απο τις πεταλουδες γκαζιου, δεν αποτελει ιδιαιτερο προβλημα και αλλαζονται σχετικα ευκολα με κιτακια που κυκλοφορουν φθηνα στο ιντερνετ. Επισης θορυβος απο το σαζμαν σημαινει οτι κατι εκει μεσα θελει αλλαγη. Τα μοτερ θεωρω οτι ειναι ασπαστα πραγματικα.

Τα δυσκολα να τσεκαρεις ειναι η κατασταση των δοντιων του αξονα μεταδοσης στο σταυρο, και των δοντιων του στροφαλου προς τον συμπλεκτη.
 
Top Bottom