Ζητείται F800gs για τεστ ραϊντ Πατρα

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Χαχαχα.

Νομίζω ότι έχω αρχίσει και το "βαριέμαι". Πλέον τα περισσότερα χιλιόμετρα τα γράφω σε πολυήμερα ταξίδια οπότε αισθάνομαι ότι χρειάζομαι κάτι να ταξιδεύει λίγο πιο άνετα με μεγαλύτερη μουαγιέ. Με το 800 δικάβαλος φορτωμένος μέχρι τα 140 είναι οκ, μετά το νοιώθεις ότι αρχίζει να κουράζει, ίσως και εγώ να φλώρεψα..

Βέβαια όντως το μηχανάκι είναι η χρυσή τομή και η συντήρηση του γελεία σε κόστος, αν λύσεις ένα δυο θεματάκια του. Και η κατανάλωση του με τέτοια συμπίεση είναι αρκετά χαμηλά δεδομένου του ανταγωνισμού.

Έτσι λοιπόν άρχισα να βλέπω το 1090r, δεν έχει παρθεί η απόφαση, απλά το καλοβλέπω. Γνωρίζω ότι θα έχω μεγαλύτερο κόστος χρήσης και με προβληματίζει ιδιαίτερα πως θα συμπεριφέρεται στο χώμα μιας και δε θα με πω χερά.

Όπως και να έχει νομίζω ότι σωστά προσανατολίζεσαι απλά μη περιμένεις "χουλιγκανισμό".

:friendship:
οταν κανεις αποστασεις διπλος και παγκαζια θελεις μια ανεση στο καθιζμα στους χωρους στα φρενα στην προσπεραση κλπ
με το 800αρι εισαι οριακα !!
αλλα και με το 1090 θα χρειαστη να κανεις μερικες βελτιωσεις στην σελα και στον ανεμοθωρακα αν εισαι πανω απο 185
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
οταν κανεις αποστασεις διπλος και παγκαζια θελεις μια ανεση στο καθιζμα στους χωρους στα φρενα στην προσπεραση κλπ με το 800αρι εισαι οριακα !!
Διορθωνεται αυτο Στεργιε...υπαρχουν λυσεις για τη σελα,ανεμοθωρακα...κινητηρα.Ειπαμε R1200GSA δεν γινεσαι αλλά μια χαρα ταξιδευεις :)
 

Vvag

Αντβέτσουρερ
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Άφρικα Τουίν Ιλέβεν Χάντρεντ
Αγαπητοί μαλήτες αλλιάδες μηχανόβιοι, τώρα το είδα το θεματάκι!!

Ας παραθέσω λίγο περιληπτικά και εδώ την άποψή μου (αν και του Κώστα του τα είπα αρκετά αναλυτικά).

Όπως είπε κι ο Κώστας, η οδηγική μου ιδιοσυγκρασία είναι κι εμένα αυτή: ±140 στην Εθνική (οι 200ρες έχουν τελειώσει προ πολλού, όταν ανέβηκε οι βενζίνη, έπεσαν οι μισθοί και πέρασα σε 21 τροχό, μετά το VFR που δεν καταλάβαινε το χριστό του σε τέτοιες ταχύτητες). Σβέλτη οδήγηση με ροή και διασκεδαστικό στρίψιμο σε επαρχιακούς (ΟΧΙ όμως με την ταυτότητα στο στόμα). Πόλη κυρίως το χειμώνα (το καλοκαίρι τη χρησιμοποιώ ελάχιστα μιας και κινούμαι με ποδήλατο).

Για τα παραπάνω, το 800ρι όχι απλά με κάλυψε, με εξέπληξε και ευχάριστα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Μετά το 990 φοβόμουν πως ό,τι κερδίσω σε οικονομία, θα το χάσω σε διασκέδαση. Το τελικό αποτέλεσμα είναι εντελώς δυσανάλογο τελικά. Η απόδοση της μοτοσυκλέτας (πάντα με τη δική μου οδηγική ιδιοσυγκρασία) έχει ελάχιστη διαφορά για μένα, σε αναλογία με τα χρήματα που μου μένουν. Να αναφέρω απλά πως αν υπολογίσω ΜΟΝΟ την κατανάλωση, μου μένουν γύρω στα 500 ευρώ το χρόνο (ίσως και περισσότερο)!!!! Και δε βάζω καν τα service. Αυτό για μένα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ κριτήριο, για μια μοτοσυκλέτα που όχι απλά δε με έχει ξενερώσει σε σχέση με την προηγούμενη, αλλά τη φχαριστιέμαι σχεδόν το ίδιο - ΙΣΩΣ και περισσότερο.

Και για να κλείσω, αυτό το τελευταίο έχει να κάνει πάρα πολύ και με την αίσθηση που έχω όταν πατάω τη μίζα και ξεκινάω. Ό,τι και να μου έδινε το 990, είχα ΠΑΝΤΑ μια ανησυχία αν με πάει και θα με γυρίσει όπως πρέπει. Είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα που είχα, που γυρίσαμε χώρια από εκδρομή. Τελικά δεν είχε βγάλει πολλά, αλλά με τόσες παιδικές, γνωστές ασθένειες είχα πάντα το άγχος ότι πάνω στη βόλτα θα μου βγάλει κάτι από τα... γνωστά γιατί απλά ΚΑΠΟΙΑ στιγμή θα τα βγάλει. Με λίγα λόγια, ποτέ μα ποτέ δεν απέκτησα πλήρη εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα μου. Ε τώρα φεύγω χωρίς κανένα άγχος. Κι αυτό για μένα είναι ΜΕΓΑΛΗ υπόθεση.

Και για να μην παρεξηγηθώ, το ΚΤΜ το λάτρεψα, το γούσταρα πάρα πολύ τόσο στην οδήγηση, όσο κι όταν καθόμουν και το χάζευα - σε αντίθεση με το BMW που ενώ μου αρέσει πολύ, υπάρχουν πράγματα που με χαλάνε, δε "σκιρτάει" ρε παιδί μου όπως με το 990 πως το λένε..!! Παρ' όλα αυτά το πήρα καθαρά με βάση τη λογική, και τελικά μου βγάζει γούστα. Κι αυτό είναι που έχει τη μεγαλύτερη σημασία. ;)
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Αγαπητοί μαλήτες αλλιάδες μηχανόβιοι, τώρα το είδα το θεματάκι!!

Ας παραθέσω λίγο περιληπτικά και εδώ την άποψή μου (αν και του Κώστα του τα είπα αρκετά αναλυτικά).

Όπως είπε κι ο Κώστας, η οδηγική μου ιδιοσυγκρασία είναι κι εμένα αυτή: ±140 στην Εθνική (οι 200ρες έχουν τελειώσει προ πολλού, όταν ανέβηκε οι βενζίνη, έπεσαν οι μισθοί και πέρασα σε 21 τροχό, μετά το VFR που δεν καταλάβαινε το χριστό του σε τέτοιες ταχύτητες). Σβέλτη οδήγηση με ροή και διασκεδαστικό στρίψιμο σε επαρχιακούς (ΟΧΙ όμως με την ταυτότητα στο στόμα). Πόλη κυρίως το χειμώνα (το καλοκαίρι τη χρησιμοποιώ ελάχιστα μιας και κινούμαι με ποδήλατο).

Για τα παραπάνω, το 800ρι όχι απλά με κάλυψε, με εξέπληξε και ευχάριστα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Μετά το 990 φοβόμουν πως ό,τι κερδίσω σε οικονομία, θα το χάσω σε διασκέδαση. Το τελικό αποτέλεσμα είναι εντελώς δυσανάλογο τελικά. Η απόδοση της μοτοσυκλέτας (πάντα με τη δική μου οδηγική ιδιοσυγκρασία) έχει ελάχιστη διαφορά για μένα, σε αναλογία με τα χρήματα που μου μένουν. Να αναφέρω απλά πως αν υπολογίσω ΜΟΝΟ την κατανάλωση, μου μένουν γύρω στα 500 ευρώ το χρόνο (ίσως και περισσότερο)!!!! Και δε βάζω καν τα service. Αυτό για μένα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ κριτήριο, για μια μοτοσυκλέτα που όχι απλά δε με έχει ξενερώσει σε σχέση με την προηγούμενη, αλλά τη φχαριστιέμαι σχεδόν το ίδιο - ΙΣΩΣ και περισσότερο.

Και για να κλείσω, αυτό το τελευταίο έχει να κάνει πάρα πολύ και με την αίσθηση που έχω όταν πατάω τη μίζα και ξεκινάω. Ό,τι και να μου έδινε το 990, είχα ΠΑΝΤΑ μια ανησυχία αν με πάει και θα με γυρίσει όπως πρέπει. Είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα που είχα, που γυρίσαμε χώρια από εκδρομή. Τελικά δεν είχε βγάλει πολλά, αλλά με τόσες παιδικές, γνωστές ασθένειες είχα πάντα το άγχος ότι πάνω στη βόλτα θα μου βγάλει κάτι από τα... γνωστά γιατί απλά ΚΑΠΟΙΑ στιγμή θα τα βγάλει. Με λίγα λόγια, ποτέ μα ποτέ δεν απέκτησα πλήρη εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα μου. Ε τώρα φεύγω χωρίς κανένα άγχος. Κι αυτό για μένα είναι ΜΕΓΑΛΗ υπόθεση.

Και για να μην παρεξηγηθώ, το ΚΤΜ το λάτρεψα, το γούσταρα πάρα πολύ τόσο στην οδήγηση, όσο κι όταν καθόμουν και το χάζευα - σε αντίθεση με το BMW που ενώ μου αρέσει πολύ, υπάρχουν πράγματα που με χαλάνε, δε "σκιρτάει" ρε παιδί μου όπως με το 990 πως το λένε..!! Παρ' όλα αυτά το πήρα καθαρά με βάση τη λογική, και τελικά μου βγάζει γούστα. Κι αυτό είναι που έχει τη μεγαλύτερη σημασία. ;)
θα μεινω στο σημειο του αγχους.. οτι προσεχεις σε προσεχει. τοσες βολτες και ταξιδια και δεν εμεινε απο κατι η συντηρηση του ομως πρεπει να ξεπερανει τα στανταρ του ελληνα αναβατη. εγω οαλι τα f800 τα βλεπω πολυ αχρωμα ενα vstrom ειναι παντου υπαρχουν. ενω το αλλο ειναι μοναδικο το χαζευουν ολοι γιατι ειναι ενας κρυφος ποθος. τωρα για την καταναλωση δεν με απασχολει ιδιαιτερα ξερωντας τι καβ
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
θα μεινω στο σημειο του αγχους.. οτι προσεχεις σε προσεχει. τοσες βολτες και ταξιδια και δεν εμεινε απο κατι η συντηρηση του ομως πρεπει να ξεπερανει τα στανταρ του ελληνα αναβατη. εγω οαλι τα f800 τα βλεπω πολυ αχρωμα ενα vstrom ειναι παντου υπαρχουν. ενω το αλλο ειναι μοναδικο το χαζευουν ολοι γιατι ειναι ενας κρυφος ποθος. τωρα για την καταναλωση δεν με απασχολει ιδιαιτερα ξερωντας τι καβ
Ακριβως.. Ο καθε αναβατης κρινει το μηχανακι του οπως εκεινος νομιζει.. Εμενα προσωπικα ποτε δεν με ενοιαζε η μοναδικοτητα στο μηχανακι, αλλα ουτε και να με κοιτουν απο τα πεζοδρομια. Αυτο που με ενοιαζε ηταν να το γουσταρω και μου κανει τα χατιρια συμφωνα με τα δικα μου θελω.. Το ΚΤΜ ηταν το μηχανακι που ειχα πιο πολυ απο ολα, διοτι μου εκανε τα γουστα μου αλλα με το χερι πιο βαθια στην τσεπη. 5 χρονια πριν σκορπαγαμε τα 50ευρα στς βολτες, σαν να ειναι χαρτοπετσετες, αλλα ελα που περασε ο καιρος και οι αναγκες αλλαξαν.

Αν δεν υπηρχε θεμα οικονομικο δεν θα το συζητουσαμε τωρα. Και εγω στο παρελθον ελεγα Κατεμ και τα μυαλα στα καγκελα, αλλα ευτυχως ξεκολλησα χαχαχαχχα

Απο την αλλη το 990 ουδεποτε με αγχωσε για το αν θα φτασει. Ισα ισα δεν μου εβγαλε ΠΟΤΕ τιποτα.

Οπως ειπα και νωριτερα, αν και οταν στο μελλον υπαρχει χρημα, τοτε θα παμε στα ΚΤΜ που καινε 5,5 / 100 :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
θα μεινω στο σημειο του αγχους.. οτι προσεχεις σε προσεχει. τοσες βολτες και ταξιδια και δεν εμεινε απο κατι η συντηρηση του ομως πρεπει να ξεπερανει τα στανταρ του ελληνα αναβατη. εγω οαλι τα f800 τα βλεπω πολυ αχρωμα ενα vstrom ειναι παντου υπαρχουν. ενω το αλλο ειναι μοναδικο το χαζευουν ολοι γιατι ειναι ενας κρυφος ποθος. τωρα για την καταναλωση δεν με απασχολει ιδιαιτερα ξερωντας τι καβ
Ποιος τα κοιταει μωρε Κυριακο τα χρεπια;;;
Μην παραμυθιαζςσαι...
Με λυπη σε βλεπουν. Τωρα θα μεινει, μετα θα μεινει ο ερμος και τετοια λενε:laugh::roflmao:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ποιος τα κοιταει μωρε Κυριακο τα χρεπια;;;
Μην παραμυθιαζςσαι...
Με λυπη σε βλεπουν. Τωρα θα μεινει, μετα θα μεινει ο ερμος και τετοια λενε:laugh::roflmao:
Ασε ρε.... εισαι καταγεγραμμενος...




Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
:roflmao::laugh:
Τότε δεν ήξερα πολλούς από σας...
μετά σας γνώρισα καλά :cool::cool::cool:

Ασε τα σάπια μωρη κρυφη....θα στο δωκω βολτα ρειιιιι
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Με έχουν μπερδέψει οι μονόδρομοι σε αυτό το forum...
Είναι όλα σαφέστατα!

990 κλπ ΚΤΜια είναι μονόδρομοι για μονοκάβαλες γκ@υλόβολτες..... (κι ως γνωστόν, η γκ@υλες πλερώνονται:D:D:D )
GS 1200 είναι μονόδρομοι για πιο all around χρήση με ιδιαίτερες ικανότητες στα μακρινά ταξίδια σε άσφαλτο και χώμα, ακόμα και δικάβαλα και φορτωμένα.

Ανάλογα με το χρήστη και τη χρήση, αλλάζει ο μονόδρομος λοιπόν ;)
 
Top Bottom