Η αλήθεια είναι ότι ζητανε πολλά λεφτά για 10 + βαλε μηχανη και με πολλά χιλιόμετρα, το 990 που ειχα του 2008,αγορασμένο 6/2009, το είχα πουλήσει με 27.000km το 2013η 2014 (δεν θυμάμαι) ,ιδια λεφτά ή και λιγότερο απο οτι τα πουλάνε τώρα...
Την ίδια συζήτηση είχα πρόσφατα με το παρεάκι. Διαπιστώνω πως είμαστε εκτός εποχής στο τρόπο σκέψης.Η αλήθεια είναι ότι ζητανε πολλά λεφτά για 10 + βαλε μηχανη και με πολλά χιλιόμετρα, το 990 που ειχα του 2008,αγορασμένο 6/2009, το είχα πουλήσει με 27.000km το 2013η 2014 (δεν θυμάμαι) ,ιδια λεφτά ή και λιγότερο απο οτι τα πουλάνε τώρα...
Το Baja edition δεν εισαχθηκε ποτέ στο Ελλαδιστάν, αν υπάρχει κάποιο θα είναι εισαγωγή. Το μπλέ πούλησε λίγα γιατί ήρθε σε εποχή που η κρίση ξεκινούσε και είχε και αυξημένη τιμή. Ηταν και σχετικά εξειδικευμένο μηχάνημα και το κοινό του ανέκαθεν ήταν πιο αληταμπουρέ συνήθως με μουτζούρα στα χέρια, όχι σαν το κοινό του GS το οποίο απευθυνόταν ίσως σε αναβάτες με καλύτερη οικονομική κατάσταση που όμως δεν ήταν τόσο ενεργοί στη φάση offroad, άσχετα αν το μηχανάκι τους φόραγε όλη τη σειρά αξεσουάρ Touratech αραγμένα συνήθως έξω από καφετέριες.
Γιώργο δεν έχει να κάνει με την πρακτικότητα αλλά με την αίσθηση. Το 990 μου δίνει μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση απ'ότι το 1290Τ, άσε που ο 21 είναι πιο κοντά στο στυλ μου απ'ότι ο 19.Αφού έχεις εργαλείο για οφρόουντ ρε Κάπταιν, τι θες να μπλέξεις με το 990? Δεν είναι σίγουρα το ίδιο ικανό μηχανάκι για δρόμο όπως το 1290Τ.
Μάλλον γιατί όλοι θέλουμε κάτι άλλο από αυτό που έχουμε..Αφού έχεις εργαλείο για οφρόουντ ρε Κάπταιν, τι θες να μπλέξεις με το 990? Δεν είναι σίγουρα το ίδιο ικανό μηχανάκι για δρόμο όπως το 1290Τ.
ΟΚ, πάσο.Γιώργο δεν έχει να κάνει με την πρακτικότητα αλλά με την αίσθηση. Το 990 μου δίνει μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση απ'ότι το 1290Τ, άσε που ο 21 είναι πιο κοντά στο στυλ μου απ'ότι ο 19.
Καλό το 1290 για κάποιον ο οποίος ταξιδεύει δικάβαλος βαλιτσάτος, εγώ δυστηχώς θα αργήσω πολύ να ταξιδέψω έτσι.
Ουτε εγω το ειχα δει ποτέ το εβγαζε με dunlop d908rr, αλλά γνώμη μου ας μην συγκρίνουμε με bmw ή αλλες εταιρίες, ο καθένας εχει διαφορετικα γούστα- απόψεις, δεν υπάρχει λόγος αντιπαραθεσης των δύο μοτο-εταιριων κ των αναβατων, ευχομαι να βρεις το μπλε που θες...Το Baja edition δεν εισαχθηκε ποτέ στο Ελλαδιστάν, αν υπάρχει κάποιο θα είναι εισαγωγή. Το μπλέ πούλησε λίγα γιατί ήρθε σε εποχή που η κρίση ξεκινούσε και είχε και αυξημένη τιμή. Ηταν και σχετικά εξειδικευμένο μηχάνημα και το κοινό του ανέκαθεν ήταν πιο αληταμπουρέ συνήθως με μουτζούρα στα χέρια, όχι σαν το κοινό του GS το οποίο απευθυνόταν ίσως σε αναβάτες με καλύτερη οικονομική κατάσταση που όμως δεν ήταν τόσο ενεργοί στη φάση offroad, άσχετα αν το μηχανάκι τους φόραγε όλη τη σειρά αξεσουάρ Touratech αραγμένα συνήθως έξω από καφετέριες.
Είμαι διατεθειμένος να δώσω κάτι παραπάνω αν βρω ένα καλό μηχανάκι, ωστόσο οποιαδήποτε αγορά θα γίνει αφού δώσω το 1290Τ.ΟΚ, πάσο.
Έχεις προετοιμαστεί ψυχολογικά για να δώσεις ότι πάρεις (σχεδόν) από το 1290?
Βρε θα τους πιω το αίμα!!δεν υπάρχει λόγος αντιπαραθεσης των δύο μοτο-εταιριων
Και εγώ πήρα 1290r (με 21 τροχό εμπρός)να βρω ακριβώς την αίσθηση του 990.Γιώργο δεν έχει να κάνει με την πρακτικότητα αλλά με την αίσθηση. Το 990 μου δίνει μεγαλύτερη ευχαρίστηση στην οδήγηση απ'ότι το 1290Τ, άσε που ο 21 είναι πιο κοντά στο στυλ μου απ'ότι ο 19.
Καλό το 1290 για κάποιον ο οποίος ταξιδεύει δικάβαλος βαλιτσάτος, εγώ δυστηχώς θα αργήσω πολύ να ταξιδέψω έτσι.
Σωστός, το Baja (άσπρο) είχε βγει μόνο για Αμερική το 2013 όταν δεν πουλιόταν τότε το 1190. Από το 2014 άρχισε να πωλείται Αμερική το 1190.
Είμαι διατεθειμένος να δώσω κάτι παραπάνω αν βρω ένα καλό μηχανάκι, ωστόσο οποιαδήποτε αγορά θα γίνει αφού δώσω το 1290Τ.
Ερχεσαι και Ωρωπο? Εχω και Norden, παμε μια βολτα???Το καλοκαίρι που θα ερθω σαλαμινα (εκει διπλα απο τον πεθερο σου στον δασκαλο)θα στο δωσω βολτα να σου φυγουν τα στερητικα συνδρομα(πιστευω να πατας κατω) κ να οδηγησω κ εγω το 1290 για να δω πως ειναι.
Αμε.Ερχεσαι και Ωρωπο? Εχω και Norden, παμε μια βολτα???
Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου!!Και εγώ πήρα 1290r (με 21 τροχό εμπρός)να βρω ακριβώς την αίσθηση του 990.
Γιατί το 1090 ήταν λίγο άοσμο ( όσον αφορά την αίσθηση πάντα)
Ναι είναι μηχάνημα για τρελούς το 1290 κάνει ωραία εθνική.
Έχει δύναμη.
Είναι πολιτισμένο.
Αλλά για χρήση σε χωμάτινες διαδρομές,είναι πολύ ακριβό και δεν είναι 990.
Και σιγά σιγά (λόγω δουλειάς)η άσφαλτος μου φέρνει αναγουλα
Και Κόρινθο έλα ,έχω και εγώ 1290Αμε.