Ζητείται KTM 990 Adventure 30th Anniversary Dakar Edition

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καπτεν αυτό να πάρεις...

 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η μαύρη αλήθεια είναι ότι νομίζεις ότι είναι γρήγορο.
Όσες φορές είχαμε ανοίξει με την χοντρή είχε πλάκα.
Δεν φτάνονται οι χοντρές λέμε...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καπτεν αυτό να πάρεις...

Όχι γιατί μετά θα περνάω τον Μανιακό και θα ξεσπάσει στα σκούτερ του λεκανοπεδίου...τι φταίνε τα παιδιά;
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Όχι γιατί μετά θα περνάω τον Μανιακό και θα ξεσπάσει στα σκούτερ του λεκανοπεδίου...τι φταίνε τα παιδιά;
Γιατι, τωρα δεν τον περνας?:secret:Οχι με το 1290, δεν χρειαζεται, μ'αυτο...
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Η μαύρη αλήθεια είναι ότι νομίζεις ότι είναι γρήγορο.
Όσες φορές είχαμε ανοίξει με την χοντρή είχε πλάκα.
Πες τα πες τα...


Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
ο λόγος που έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν είδα για 990. Δεν δικαιολογούν τα γκάζια του 990 τόσο κατανάλωση. Το έχω οδηγήσει δεν συγκλονίστηκα απ το γκάζι του.

Αυτα τα μοντελα οπως και πολλα αλλα ψεκαστα της εποχης, επασχαν απο πολυ κακες χαρτογραφησεις απο το εργοστασιο. Τρομερα πλουσια μειγματα, που εκαναν την αποκριση κακη, την αποδοση χαμηλη και την καταναλωση υψηλη. Ωστοσο ειναι κατι που μπορει ευκολα να φτιαχτει με χαρτογραφιση σε δυναμομετρο. Τα τελευταιας γενιας 990 ηταν καλυτερα αλλα και παλι ηθελαν δουλεια. Ειχαν και περισσοτερο γκαζι. Η συγκριση με τα vtr ειναι λιγο ανουσια, για τη διαφορα στην αποδοση ευθυνονται οι εξατμισεις των adventure μοντελων. Τα sd και sm ειναι σημαντικα δυνατοτερα ενω εχουν τον ακριβως ιδιο κινητηρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το ανοιξες???;):D
έκανα πλήρη περιστροφή του καρπού και ανέβασα τις στροφές σε υψηλό επίπεδο!! Πράγματι είναι μια διαδικασία που μου πήρε χρόνια να τελειοποιήσω αλλά μπορώ πλέον να θεωρούμαι μάστερ!! :roflmao:. Αν και αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι ένας V2 1000 κυβικά χαμηλομεσαίες είναι η ουσία του όλη.

Το άνοιξα καλά ναι και ενώ θεωρητικά έχει παρόμοια specs και λίγο μεγαλύτερη ροπή απο τον LC8c των 790CC στα 95 άλογα όπως τον βλέπουμε ας πούμε ακόμα και στα CFmoto 800MT περίμενα κάτι πιο εντυπωσιακό. Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με την κάθε μοτοσυκλέτα. Δεν ξέρω αν η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα που απ ότι θυμαμαι φόραγε τελικά αν είχε και τις σωστές ρυθμίσεις ή ακόμα και τί καυσιμο είχε μέσα αν είχε βάλει κάνα μαζούτ. Συνεπώς όχι δεν μπορώ να πω πως έχω πλήρη εικόνα για ένα 990 σε όλη του τη δόξα. Αλλά εσύ τώρα με το Norden και τον LC8 σε αυτή την έκδοση αλήθεια θα σου έπειπε ένα 990? Αν εξαιρέσουμε τον χαρακτήρα του V2 σε σχέση με τον Ι2 πραγματικά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει πουθενά.

Αν με ρώταγες πιο που είχε φανεί πιο ισχυρό, πιο γεμάτο εκείνο το 990 ή το 800MT που οδήγησα πάλι πρόσφατα θα σου έλεγα το δεύτερο. Επίσης μια αστοχία μίζας και η ακινητοποίηση του 990 στο πρόσφατο troffy δείχνει πόσο άκυρη είναι η πολυπλοκότητα ενός V2 σε μια adventure μοτοσυκλετα. Θα την απέφευγα εξ ορισμού πλέον.
 
Τελευταία επεξεργασία:

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
έκανα πλήρη περιστροφή του καρπού και ανέβασα τις στροφές σε υψηλό επίπεδο!! Πράγματι είναι μια διαδικασία που μου πήρε χρόνια να τελειοποιήσω αλλά μπορώ πλέον να θεωρούμαι μάστερ!! :roflmao:. Αν και αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι ένας V2 1000 κυβικά χαμηλομεσαίες είναι η ουσία του όλη.

Το άνοιξα καλά ναι και ενώ θεωρητικά έχει παρόμοια specs και λίγο μεγαλύτερη ροπή απο τον LC8c των 790CC στα 95 άλογα όπως τον βλέπουμε ας πούμε ακόμα και στα CFmoto 800MT περίμενα κάτι πιο εντυπωσιακό. Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με την κάθε μοτοσυκλέτα. Δεν ξέρω αν η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα που απ ότι θυμαμαι φόραγε τελικά αν είχε και τις σωστές ρυθμίσεις ή ακόμα και τί καυσιμο είχε μέσα αν είχε βάλει κάνα μαζούτ. Συνεπώς όχι δεν μπορώ να πω πως έχω πλήρη εικόνα για ένα 990 σε όλη του τη δόξα. Αλλά εσύ τώρα με το Norden και τον LC8 σε αυτή την έκδοση αλήθεια θα σου έπειπε ένα 990? Αν εξαιρέσουμε τον χαρακτήρα του V2 σε σχέση με τον Ι2 πραγματικά δεν έχει τίποτα να ζηλέψει πουθενά.

Αν με ρώταγες πιο που είχε φανεί πιο ισχυρό, πιο γεμάτο εκείνο το 990 ή το 800MT που οδήγησα πάλι πρόσφατα θα σου έλεγα το δεύτερο. Επίσης μια αστοχία μίζας και η ακινητοποίηση του 990 στο πρόσφατο troffy δείχνει πόσο άκυρη είναι η πολυπλοκότητα ενός V2 σε μια adventure μοτοσυκλετα
Σε επιπεδο κινητηρα, η αληθεια ειναι πως η αισθηση τραβηγματος απο πιο χαμηλα, καθως και ο ηχος, ειναι αυτα στα οποια υπερτερουσε το 990.
Απο την αλλη καταλαβαινεις την εξελιξη του LC8, ιδιαιτερα στην καταναλωση στον 890.
Οπως εχει ξαναγραφτει ομως, η γενικοτερη ασθηση που σου αφηνε το 990, που φανταζομαι ειχε να κανει με το συνολικοτερο πακετο
αναρτησεων-πλαισιου-κινητηρα, ηταν κατι μοναδικο. Φανταζομαι για να γινεται τοσος λογος παντου για μια μοτοσυκλετα 15-20 χρονων,
θα υπαρχει καποιος λογος περα απο τη ρετρολαγνεια,τις πρωτες αγαπες, τα παραφυσικα φαινομενα κλπ
Πολυ σωστα ειπωθηκε, μπορει να μην ειναι ευκολα εξηγησιμο με επιχειρηματα το κολλημα με το συγκεκριμενο, απο την αλλη το οτι για κανενα αλλο μηχανακι τοσο παλιο δεν υπαρχει αντιστοιχη εμμονη, φανταζομαι κατι λεει...
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Σε επιπεδο κινητηρα, η αληθεια ειναι πως η αισθηση τραβηγματος απο πιο χαμηλα, καθως και ο ηχος, ειναι αυτα στα οποια υπερτερουσε το 990.
Απο την αλλη καταλαβαινεις την εξελιξη του LC8, ιδιαιτερα στην καταναλωση στον 890.
Οπως εχει ξαναγραφτει ομως, η γενικοτερη ασθηση που σου αφηνε το 990, που φανταζομαι ειχε να κανει με το συνολικοτερο πακετο
αναρτησεων-πλαισιου-κινητηρα, ηταν κατι μοναδικο. Φανταζομαι για να γινεται τοσος λογος παντου για μια μοτοσυκλετα 15-20 χρονων,
θα υπαρχει καποιος λογος περα απο τη ρετρολαγνεια,τις πρωτες αγαπες, τα παραφυσικα

φαινομενα κλπ
Πολυ σωστα ειπωθηκε, μπορει να μην ειναι ευκολα εξηγησιμο με επιχειρηματα το κολλημα με το συγκεκριμενο, απο την αλλη το οτι για κανενα αλλο μηχανακι τοσο παλιο δεν υπαρχει αντιστοιχη εμμονη, φανταζομαι κατι λεει...
Καταρχήν για να νιώσεις το οποσδήποτε KTM πρέπει να ανοίγεις το γκάζι σαν την επίθεση της οχιάς :)
Και όχι απλή περιστροφή του καρπού!
Έχω αλλάξει πάνω από 20 μοτοσυκλέτες και ναι, ΔΕΝ υπάρχει, η συγκεκριμένη.
Είναι αλλού!!!
Επίσης η έκδοση r είναι πιο δυνατή .
Τα είχα και τα 2.
Το θέμα θεωρήται λήξαν :)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο Στέφανος σας δίνει κάτι καλό με την αγορά και νιώθω πολύ ριγμένος τώρα γιατί το πακέτο δεν έφτασε ποτέ στο σπίτι μου.

Το 790R ήταν πολύ πιο ευχάριστο στο δρόμο από το 990. Το 890R φαντάζομαι ακόμα περισσότερο και το Νorden Ε θα έπρεπε να σβήσει από τον χάρτη τους νοσταλγούς.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ο Στέφανος σας δίνει κάτι καλό με την αγορά και νιώθω πολύ ριγμένος τώρα γιατί το πακέτο δεν έφτασε ποτέ στο σπίτι μου.

Το 790R ήταν πολύ πιο ευχάριστο στο δρόμο από το 990. Το 890R φαντάζομαι ακόμα περισσότερο και το Νorden Ε θα έπρεπε να σβήσει από τον χάρτη τους νοσταλγούς.
Το μόνο μηχάνημα που με κάνει να νιώθω (προσωπικά εμένα)
μετά το 990 R είναι το 1290 R
Και με τα 2 κινδυνεύεις να βγεις απο τον δρόμο εάν το παρακάνεις με το χουφτωμα
και με τα 2 νιώθεις ότι κανείς enduro στο επαρχιακό στροφιλικι :)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μου αρέσει που ψάχνετε να βρείτε λογική στον έρωτα ρε τσαρλατάνοι...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έγραψες.


Που να καταλάβουν οι πομωνομάχοι
Εντάξει μην τους αδικούμε και αυτούς ρε Γιώργη...









































έχουν μονοδρομουαχαχαχαχαχαχα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μετά το νέο για το 950 duke, είναι προφανές για το τι θα αντικαταστήσει το 950 το παλιό.

Μόνο ίδια μηχανάκια φορνεβερ
 
Top Bottom