Ζητειται εθελοντης για ελεγχο μοτο

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Ενα αλλο θεμα που εχει το 700 σε σχεση με το 650 ειναι οτι ειναι στημενο πιο ασφαλτινα, χαλωντας τον go-anywhere-on-any-terrain χαρακτηρα των 600/650. Αντιγραφω καποια πραγματα που ειχα γραψει παλιοτερα σαν απαντηση σε σχετικη ερωτηση με πμ:

"Αρχικα, αλλαξε δραστικα την εμφανιση και ακυρωσε την ιστορικη συνεχεια των 600/650 μεχρι τοτε: φως-κυκλωπας και εξατμιση διαφορετικη απο το trademark-δικανο των 600/650 :thumbsdown: Αλλα εκτος απο την εμφανιση, εβαλε 19ρη τροχο μπροστα και μικρυνε τις διαδρομες των αναρτησεων και την αποσταση απο το εδαφος. Επισης αλλαξε σχημα στο κατω καζανακι της εξατμισης και στο πισω μερος του προεξεχει προς τα κατω και βρισκει πια για πλακα στα πολυ δυσκολα στο χωμα Και το χειροτερο, εβαλε ABS που δεν βγαινει στο χωμα και συνδυασμενα φρενα πισω-στο-μπροστα, που απαγορευει το μπασιμο με πισω φρενο στο χωμα. Η ολη γεωμετρια εχει πια ενα στησιμο σαν roadster, με λιγο πιο σκυφτη θεση οδηγησης, και οχι σαν on-off. Και δεν στριβει με τη σκεψη οπως τα 600/650. Επισης η προστασια των πλαστικων της μουρης ειναι σαφως λιγοτερη απο του 650 στα ταξιδια.

Και καποια αλλα θεματα. Το μηχανακι, καθως ειναι πια ψεκαστο, δουλευει σε σαφως ψηλοτερες θερμοκρασιες απο τα 600/650 και σε αστικο περιβαλλον το βεντιλατερ μπαινει για πλακα και νοιωθει ο οδηγος τον ζεστο αερα. Στο 650 για να μπει βεντιλατερ, πρεπει να πεσει κανεις σε ..διαδηλωση. Επισης η αισθηση του κινητηρα ειναι πιο τραχια, και ο θορυβος της μαμισιας εξατμισης πιο επιθετικος κι'απο αφτερ-μαρκετ στα 600/650. Τα μαυρα πλαστικα του ξεθωριαζουν για πλακα (κακη ποιοτητα) και εχει βγαλει θεματακια με αισθητηρες στροφαλου, μπουζοπιπες και τρομπα βενζινης στα 100Κ χιλιομετρα μεταξυ αλλων. Γενικα δεν ειναι σαν το 650 που του αλλαζεις λαδι/φιλτρο και ξεκινας για την ακρη του κοζμου."

Γι'αυτους και αλλους λογους το μηχανακι δεν πουλησε σε σχεση με τα 600/650 που ητανε best sellers στην εποχη τους. Παντως εχει σιγουρα περισοτερη δυναμη και ροπη απο τα 600/650 και καλυτερη καταναλωση στις ψηλες ταχυτητες λογω ψεκασμου - αλλα οχι πολυ καλη λογω ελλειψης 6ης σχεσης, το ιδιο οπως και τα προγενεστερα.
Επειδή έχει ψεκασμό γιατι να έχει και μεγαλύτερες θερμοκρασίες;;αλλά τι θερμοκρασίες καυσαερίων,ψυγκτικου υγρού;;;
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Μετα απο ολα αυτα υπηρξε αλλαγη πλευσης...ευχαριστω για τη βοηθεια...πλεον κοιταω τα 650 η κανα xt660r..και στο πισω μερος του μυαλου μου μου εχει κολλησει η αφρικανα του Παντελη απο το φορουμ.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το XT660R το ειχα για κανα χρονο, τιμιο μηχανακι, εαν εισαι κοντα στο 1,87 θα σου φανει μικρο για off-road, αλλα για μονοκυλινδρο ειναι πολυ τιμιο
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Επειδή έχει ψεκασμό γιατι να έχει και μεγαλύτερες θερμοκρασίες;;αλλά τι θερμοκρασίες καυσαερίων,ψυγκτικου υγρού;;;
Γενικα ο ψεκασμος σημαινει και καταλυτη, που με τη σειρα του σημαινει υψηλοτερες θερμοκρασιες. Επισης τα ψεκαστα μοντελα δουλευουν με πιο στεγνο μειγμα (και ειδικα λογω Euro3 στο ΤΑ700) που ανεβαζει τη θερμοκρασια του μοτερ. Για εμενα παντως ολα τα ΤΑ (απο το 600) ενιωθα οτι βγαζανε ζεστη στα ποδια, οχι υπερβολικη αλλα την ενιωθες, λογικο για V2 μοτερ.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Επειδή έχει ψεκασμό γιατι να έχει και μεγαλύτερες θερμοκρασίες;;αλλά τι θερμοκρασίες καυσαερίων,ψυγκτικου υγρού;;;
Ψυκτικου υγρου γιατι διαχειριζεται τη μεγαλυτερη θερμοτητα που βγαζει ο κινητηρας, εξ'ου και η αναγκη συχνα-πυκνα για βεντιλατερ σε κινηση, οτι λεει ο Κοκος απο πανου. Κλασικο παραδειγμα του ιδιου κινητηρα που εχει αλλες θερμοκρασιες απο γενια σε γενια ειναι αυτος των VFR: οι γενιες 3 και 4 (750 90-97) που ητανε καρμπυρατερατες δεν ειχανε κανενα θεμα με θερμοκρασιες, οι γενιες 5 και 6 (800 FI 98-01 και 800 VTEC 02-12) που ητανε ψεκαστες ανεβαζανε ολο και μεγαλυτερες θερμοκρασιες και ειδικα τα VTEC απο το 06 και μετα που ητανε Euro 3 compliant.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Παιδια χιλια ευχαριστω για τις συμβουλες-βοηθειες...αγοραστηκε ενα xlv650 απο φιλο-συναδελφο...

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΚαλοΤάξιδο να είναι. :friendship:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Παιδια χιλια ευχαριστω για τις συμβουλες-βοηθειες...αγοραστηκε ενα xlv650 απο φιλο-συναδελφο...

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραιος Γιώργη!
Καλοταξιδο,ριξε φωτο να γουστάρουμε!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Παιδια χιλια ευχαριστω για τις συμβουλες-βοηθειες...αγοραστηκε ενα xlv650 απο φιλο-συναδελφο...

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλορίζικο και καλά χλμ να χεις μαζί του
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλοτάξιδοι να είστε...!:ltg:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλοτάξιδο Άκη!
 
Top Bottom