Ζητούνται snorkel

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
Ktm 1090 r
Ktm 450 factory
Βγάζει και η durex κάτι τέτοια
 
Τον δίκασες λίγο, δηλαδή με ένα Google lens το είχε βρει σε χρόνο μηδέν


Το φιλτροκούτι είναι στεγανό γύρω γύρω η είναι σαν του 890 μπάζει από παντού;
 
Θανασεν είδα στο άλλο θέμα τι έγραψες κ ότι πέρασε σκόνη στο φιλτροκούτι. Θα χρησιμοποιούσα αυτό:

 
Το είχα αγορίνα
Δε βάζει απο γυρω;)
 
Στο 890 βάζει και από τα stacks που πάνε στο μοτέρ. Φιλτροκούτι "το καλό σουρωτήρι" ready to replace
 
Να γιατί Κινέζος
:cool:
 
Ε ναι. "Ακούμπησε ένα κουνούπι πάνω στο διπλό μου stand και τώρα ψάχνω για καινούργιο πλαίσιο".
 
Ε ναι. "Ακούμπησε ένα κουνούπι πάνω στο διπλό μου stand και τώρα ψάχνω για καινούργιο πλαίσιο".

Μην είσαι κακουλης μωρέ μπορεί να πήγε πέτρα εκείθε και να κοπάνησε.Φαίνεται πάντως στις φωτογραφίες που έβαλε ότι απλά έχει φύγει/φουσκώσει το χρώμα.Συχνή αστοχία και σε πολλά μοντέλα που τα πάνε χώμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ε ναι. "Ακούμπησε ένα κουνούπι πάνω στο διπλό μου stand και τώρα ψάχνω για καινούργιο πλαίσιο".
Όλα τα διαβάζεις πχα?
 
Μην είσαι κακουλης μωρέ μπορεί να πήγε πέτρα εκείθε και να κοπάνησε.Φαίνεται πάντως στις φωτογραφίες που έβαλε ότι απλά έχει φύγει/φουσκώσει το χρώμα.Συχνή αστοχία και σε πολλά μοντέλα που τα πάνε χώμα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Προβλήματα που έχετε και εσείς οι χωματερές...
 
Προβλήματα που έχετε και εσείς οι χωματερές...
Μπα ούτε καν, χώμα έχω πατήσει μόνο ένα διήμερο και αυτό με nc750 x δανεικό

Στάλθηκε από το M2004J19C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εγώ γενικά με το κεντρικό stand δεν έχω προβλήματα ίσα-ίσα, αγαπώ πάρα πολύ την απόφαση της bmw να το κατασκευάσει στραβό και το ένα πόδι να μην πατάει ποτέ στο έδαφος, το βάρος μοιράζεται ανάμεσα στο δεξί και στον μοχλό των οποίο πατάς για να ανέβει το μηχανάκι στο διπλό σταντ. Γιατί δεν υπάρχει τίποτα σαν την γερμανική μηχανολογική τελειότητα. Okay ίσως υπάρχει η τελειότητα του stand του 9Χ0 στο οποίο για να ανέβει το μηχανάκι... Άστο καλύτερα, τουλάχιστον όταν ανέβει πατάει σωστά.
 
Στο 9Χ0 ανεβαίνεις εσύ στο stand για να ανέβει το μηχανάκι. Και όταν έχεις παρκάρει σε ελαφριά ανωφέρεια για να κατέβει από το διπλό θέλει τάμα.
 
Μου θελετε και 9Χ0...
Εχει και τους σωστους υποτιτλους... :like:
 
Μου θελετε και 9Χ0...
Εχει και τους σωστους υποτιτλους... :like:
Αυτό έχει μπει για τα κοκόρια του domi....μην κλεβετε
 
Αυτό έχει μπει για τα κοκόρια του domi....μην κλεβετε
Σορυ, δεν το ειχα δει...θα εβαζα κακαρισματα απο κοτες, αλλα φοβηθηκα παρεξηγηση... :secret:
 
Αγοράστηκαν
 
Back
Top Bottom