Ε ναι. "Ακούμπησε ένα κουνούπι πάνω στο διπλό μου stand και τώρα ψάχνω για καινούργιο πλαίσιο".
Όλα τα διαβάζεις πχα?Ε ναι. "Ακούμπησε ένα κουνούπι πάνω στο διπλό μου stand και τώρα ψάχνω για καινούργιο πλαίσιο".
Προβλήματα που έχετε και εσείς οι χωματερές...Μην είσαι κακουλης μωρέ μπορεί να πήγε πέτρα εκείθε και να κοπάνησε.Φαίνεται πάντως στις φωτογραφίες που έβαλε ότι απλά έχει φύγει/φουσκώσει το χρώμα.Συχνή αστοχία και σε πολλά μοντέλα που τα πάνε χώμα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μπα ούτε καν, χώμα έχω πατήσει μόνο ένα διήμερο και αυτό με nc750 x δανεικόΠροβλήματα που έχετε και εσείς οι χωματερές...


Αυτό έχει μπει για τα κοκόρια του domi....μην κλεβετεΜου θελετε και 9Χ0...
Εχει και τους σωστους υποτιτλους...![]()
Σορυ, δεν το ειχα δει...θα εβαζα κακαρισματα απο κοτες, αλλα φοβηθηκα παρεξηγηση...Αυτό έχει μπει για τα κοκόρια του domi....μην κλεβετε
