ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ - Ερώτηση για δυνατούς λύτες.

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
το αλλο το κλασσικο ειναι στον διακοπτη απο κατω και στον λαιμο εκει που βγαινουν τα καλωδια.... και στο ρελλε που εχει χαμηλα κατω απο την ποδια.... αλλα κοιτα και εκει που σου ειπα πριν.... πρεπει να τα βγαλεις απο το θερμοσυστελλομενο και να τα δεις αν ειναι καμμενα
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Καλή ιδέα Γιωργο, θα το κάνω μόλις το ξαναπαθω. Προς το παρόν δουλεύει.
Δηλαδή αν συμβαίνει αυτό.... Τι να πω ρε φίλε??
Πάντως οπτικά, και η καλωδίωση μετά τη φύσα του φλας μέχρι και τη λάμπα, καβούκι κτλ, είναι μια χαρά.
Αν συμβαίνει κάτι μέσα στον γλόμπο ε.... τι να πω.
Άμα το ξανακάνει βγάλε μόνο τον γλόμπο κ άλλαξε ασφάλεια.
Αν πάρει το βρήκες.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ρίξε μια ματιά κ στην κόρνα ρε Γιάννο.
Στο σημείο που είναι στριμωγμένη παίζει κ ζέστη από το λαιμό της εξάτμισης.
Μήπως έχει καεί η μόνωση του καλωδίου του + κ με τους κραδασμούς γειώνει σε μέταλλο ,
ή μήπως έχει λιώσει η μόνωση από το φισάκι του + της κόρνας ,κ επίσης με τους κραδασμούς ακουμπάει σε μεταλλο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ρίξε μια ματιά κ στην κόρνα ρε Γιάννο.
Στο σημείο που είναι στριμωγμένη παίζει κ ζέστη από το λαιμό της εξάτμισης.
Μήπως έχει καεί η μόνωση του καλωδίου του + κ με τους κραδασμούς γειώνει σε μέταλλο ,
ή μήπως έχει λιώσει η μόνωση από το φισάκι του + της κόρνας ,κ επίσης με τους κραδασμούς ακουμπάει σε μεταλλο.
Θα το κοιτάξω Κωστή. Προς το παρόν όλα δουλεύουν καλά, μόλις γυρίσω από τις διακοπές θα του κάνω έναν έλεγχο φουλ πανσιόν.
 
Top Bottom