Ηλεκτρικό Κιτ για ποδήλατο.

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Επειδή χρησιμοποιώ το ποδήλατο σχεδόν καθημερινά για commuting σκέφτομαι να του βάλω ένα Κιτ ηλεκτρικό.

Το ποδήλατο είναι ένα ποιοτικό , hardtail Kona cinter cone του 2013 με καλά περιφερειακά και 26ρηδες τροχούς.

Τι είναι καλύτερο και πιο αξιόπιστο, κιτ μεσαίας τριβής ή αυτά του πίσω τροχού?

Εχει κανείς εμπειρία πάνω στο θέμα?
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ενδιαφέρον ακούγεται. Έχεις ψάξει καθόλου κοστολόγια Κώστα?
Βαγγέλη εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά της μπαταρίας και την ενέργεια που παράγει ένα τέτοιο σύστημα καθώς και την συνολική ποιότητα. Δεν έχω κάνει σοβαρή έρευνα αγορας ακόμα αλλα θα το ψάξω.

Ξεκινούν οι τιμές από 250 ε και φτάνουν 1000+ για πιο τούμπανο καταστάσεις. Τα 500 w + απαγορεύονται για χρήση σε δρόμο και οι εταιρείες τα πουλάνε μόνο για χρήση σε βουνό.
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Το κιτ μεσαίας τριβής εκμεταλευεται και τις ταχυτητες του ποδηλατου. Ειναι λιγο πιο ακριβο βεβαια, αλλά είναι το πιο αποδοτικό.
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Κώστα εγώ θα σου πρότεινα να κρατήσεις το ποδήλατο ως έχει και να κοιτάξεις για ένα καθαρά ηλεκτρικό ποδήλατο ιδίως από την στιγμή που το χρησιμοποιείς καθημερινά.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κώστα εγώ θα σου πρότεινα να κρατήσεις το ποδήλατο ως έχει και να κοιτάξεις για ένα καθαρά ηλεκτρικό ποδήλατο ιδίως από την στιγμή που το χρησιμοποιείς καθημερινά.
Τάκη δε παίζει αυτό, θα με βρει μεγάλο κακό από γυναικεία χέρια.

Δε καίγομαι να το κάνω ηλεκτρικό , αλλά θα με ενδιέφερε να ενημερωθώ αν συμφέρει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τάκη δε παίζει αυτό, θα με βρει μεγάλο κακό από γυναικεία χέρια.

Δε καίγομαι να το κάνω ηλεκτρικό , αλλά θα με ενδιέφερε να ενημερωθώ αν συμφέρει.
Σιγά μωρέ κι εσύ, επειδή έχεις μαζέψει πιο πολλά οχήματα απ όσα ζευγάρια παπούτσια έχει η γυναίκα σου??! θα κάνει λίγο χώρο να βάλεις άλλο ένα ποδήλατο!!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Σιγά μωρέ κι εσύ, επειδή έχεις μαζέψει πιο πολλά οχήματα απ όσα ζευγάρια παπούτσια έχει η γυναίκα σου??! θα κάνει λίγο χώρο να βάλεις άλλο ένα ποδήλατο!!
Έχετε καταλάβει μερικοί ότι παίζετε με την σωματική σας ακεραιότητα έτσι; :brr:
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Τάκη δε παίζει αυτό, θα με βρει μεγάλο κακό από γυναικεία χέρια.

Δε καίγομαι να το κάνω ηλεκτρικό , αλλά θα με ενδιέφερε να ενημερωθώ αν συμφέρει.
Είσαι τζογαδόρος, έτσι;
Σαρεσει να ζεις στο όριο,να παίρνεις ρίσκο!
:ha
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Εγώ ένα κιτάκι ηλεκτρικό ζήτησα...
Κάποια στιγμή που το έψαχνα είχα δει καλά σχόλια για την Bafang, έβγαζε ένα κιτ με 750w, Κινέζικο.
 

MEG@

Μέλος
Όνομα
Τελης
Μοτό
KTM 390 ADV
Bafang BBS02 η Bafang BBSHD,
52V μπαταρία. Δεν θα σε προλαβαινει ούτε 690.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ρε Τέλη πόσο σου στοίχησε η μετατροπή και τι βάρος έχει?
Γράψε δύο λόγια αν μπορείς, πόσο καιρό την έχεις, πόσο κρατάει η μπαταρία, είναι αξιόπιστο, εντυπώσεις κτλ
 

MEG@

Μέλος
Όνομα
Τελης
Μοτό
KTM 390 ADV
Γράψε δύο λόγια αν μπορείς, πόσο καιρό την έχεις, πόσο κρατάει η μπαταρία, είναι αξιόπιστο, εντυπώσεις κτλ
Από τα Χριστούγεννα.
Ali express απο Ευρώπη.
Είναι πολύ αξιόπιστα. Αρκεί να μην είσαι με μεγάλη ταχύτητα στματημενος και πατήσεις γκάζι. Την ακούει ο controller.
Αλλά με σωστή χρήση δεν καταλαβαίνει τίποτα.
Δηλαδή αν το χρησιμοποιείς όπως θα χρησιμοποιούμε το ποδήλατο
Με σωστή ταχύτητα στο κιβώτιο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εχω ενα bafang 750w και μπαταρια 48ν (54.4ν πληρως φορτισμενη) 14.5Ah
Με μικρη υποβοηθηση (που δεν ειναι διολου μικρη) θα ξεπερασει τα 100κμ αυτονομια. Με πολυ γκαζι θα κανει καμια 40ρια.
Σκυλι οπως λενε κι απο πανω. Θα ηθελα και μια πιο μικρη μπαταρια γιατι οι περισσοτερες διαδρομες που κανω ειναι κατω των 40κμ.
Ο ανταγωνιστης του bafang ειναι το tongsheng tsdz. Ισως λιγοτερο σκυλι αλλα εχει αισθητηρα ροπης που ωραια ειναι να υπαρχει αλλα οχι κι απαραιτητο.
Εχει και δυνατοτητα διπλου δισκου μπροστα που το bafang δεν εχει.
Τα hub drive μοτερ εχουν + και - σε σχεση με mid drive, προσωπικα θα επελεγα hub αν ηθελα να στησω ενα ελαφρυ ποδηλατο δρομου.

Αν ξανα αγοραζα τωρα θα περιμενα να ετοιμαστει ενα αρκετα υποσχομενο mid drive, το ιταλικο lightest. Η σχεδιαση του ειναι πολυ εξυπνη και αναμενεται να ειναι ετοιμο μετα το καλοκαιρι
και θα επερνα το 500ρι. Τα 250-500w ειναι η χρυση τομη ισχυος, βαρους και αυτονομιας.

Γενικα το ηλ. ποδηλατο αξιζει πολυ ειτε για φαν ειτε για μετακινηση. Προσωπικα μου εχει λυσει τα χερια κυριολεκτικα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Δια μελέτην:
Από εμπειρία γνωστού τα Bafang είναι αξιόλογα/αξιόπιστα.
Αν αντίστοιχα και ο σκελετός είναι αξιόλογος, τότε εκτιμώ αξίζει,
το συνολικό βάρος θα είναι μικρότερο από ένα εξαρχής ηλεκτρικό ποδήλατο (=22/23Kgr).
Oυσιαστικά ο σκελετός θα δεχθεί μια επιλέον φόρτιση 7/10 κιλά ανάλογα την μπαταρία,
όποτε θεωρητικά δεν θα υπάρξει πρόβλημα.
/// B
 
Top Bottom