2 ΝαιΔύο ερωτήσεις.
1) Πόσο χρόνο θέλει η μπαταρια για να φορτίσει;
2) Μπορείς να το μεταφέρεις σε άλλο ποδήλατο αν χρειαστεί. Γενικά η μετατροπή είναι αναστρέψιμη?
Καθόλου άσχημη ιδέα!Για όταν κάποτε γυρίσουμε στα κανονικά έχω στο μυαλό κάτι πολύ ωραίες ταξιδάρες που μπορείς να κάνεις μετά από μια τέτοια μετατροπή.
Μέχρι πρότινος βέβαια δεν επιτρεπόταν ηλεκτρικά ποδήλατα στα αεροπλάνα. Ίσως αν στείλεις την μπαταρία από πριν να λύνεται το θέμα.
Κάνα λινκ απο που το ψώνισες αν έχεις και πόσο δύσκολο ήταν στην τοποθέτηση! Ευχαριστώ.Έχω τοποθετήσει σε δυο ποδήλατα φίλων μου, το Kit Tongsheng TSDZ.
Πολύ καλό, με αισθητήρα ροπής που βοηθάει πάρα πολύ και κάνει και σχετική οικονομία στη μπαταρία
Σε full υποβοήθηση (Turbo περίπου +300%) και με πάνω από τη μέση Power setting ξεπερνάει τα 50χλμ,
ενώ σε χρήση ECO (μικρότερη υποβοήθηση περίπου +50%) φτάνει τα 110-120χλμ
Αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής, αγορασμένα από Ελλάδα, στα 520€ με εγγυήσεις κλπ...
Φορτίζει σε κανα δίωρο από τελείως άδειο και μπορείς να το βγάλεις και να το βάλεις σε άλλο ποδήλατο...
Επίσης μέσα από το menu αλλάζεις και το όριο των 25χλμ/ώρα....
Δεν ακούγεται και άσχημο με 500 κάτι ευρό ένα καλό κιτάκι να κάνεις το ποδήλατο ηλεκτρικό. Και με εύκολη τοποθέτηση που υποθέτω όποιος δε θέλει να ασχοληθεί του το βάζουν κιόλας με κάποια επιβάρυνση. Υποθέτω είναι κομπλέ με μπαταρία.Από Κασιμάτης στο Πειραιά.
Τοποθέτηση πολύ εύκολη, μόνο στο ένα ποδήλατο (Tern) δεν είχα κατάλληλο εργαλείο για να αφαιρέσω τον άξονα μεσαίας
αλλά το πήγα σε ενα ποδητάδικο και το ξεβίδωσε...
Δεν είναι απαραίτητο ρε'συ!Προϋποθέτει καλό ποδήλατο βέβαια..
Εννοώ να έχει κάποια αξία σαν σκελετός και περιφερειακα
Όταν μιλάμε για τέτοια αναβάθμιση και τέτοιες ταχύτητες, πρέπει να έχεις καλά φρένα, καλή μεσαία τριβή, σαζμαν και φυσικά σκελετοΔεν είναι απαραίτητο ρε'συ!
Ότι ποδήλατο και αν έχει κάποιος, αν μπορεί να τοποθετηθεί, το βάζει.
Ας κάνει και 200€ ολόκληρο το ποδήλατο, αυτό δεν έχει σχέση, αρκεί να κάνει την δουλειά του. Τώρα, αυτός που έχει απαιτήσεις από το ποδήλατο του, σίγουρα δεν θα είναι των 200€, αλλά δεν είναι προϋπόθεση να είναι "καλό" το ποδήλατο για να το βάλει κάποιος!
Ο σωλήνας είναι πλήρης, από τουτόριαλς πχ:Κάνα λινκ απο που το ψώνισες αν έχεις και πόσο δύσκολο ήταν στην τοποθέτηση! Ευχαριστώ.
Το θέμα ασφαλείας, έχει άμεση σχέση με την λογική!Όταν μιλάμε για τέτοια αναβάθμιση και τέτοιες ταχύτητες, πρέπει να έχεις καλά φρένα, καλή μεσαία τριβή, σαζμαν και φυσικά σκελετο
Είναι θέμα ασφάλειας
Και οι δυνατότητες του σκελετού; Στις τουμπες!!!!...η μεσαία τριβή αλλάζει έτσι κιαλλιώς,
οι δυνατότητες των φρένων, φαντάζομαι,
έχουν αξιολογηθεί στα κατηφόρια...
Με άλλα λόγια: Go For It!
/// B