Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας : ΚΤΜ 690 Rally '08

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δανειζόμενος τον τίτλο από τον φίλο μου Στεφανή STF, ανοίγω αυτό το thread για να υπάρχει ένα ιστορικό της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας, το οποίο θα βοηθήσει αφενός εμένα να κρατάω ένα ημερολόγιο εργασιών, αφετέρου τον μελλοντικό αγοραστή (αν υπάρξει :p ) να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι το μεράκι και τις άπειρες εργατοώρες όπου έχουν δαπανηθεί και θα δαπανηθούν για την μελλοντική συντήρηση και βελτίωση της.

Παίρνω τη σκυτάλη από αυτό το νήμα και συνεχίζω την πορεία αυτού του συγκεκριμένου μοντέλου το οποίο έχει στηθεί για εκδρομικό εντούρο, δίνοντας μεγάλη αυτονομία λόγω προσθήκης έξτρα 10 λίτρων καυσίμου αλλά και με αυτοσχέδιο πύργο / fairing ο οποίος δίνει χώρο για τοποθέτηση συσκευής GPS αλλά και προστατεύει τον αναβάτη κυρίως από τον αέρα στις παρατεταμένες ασφαλτάδες μεταξύ των χωμάτινων διελεύσεων. Επίσης, έχουν ενισχυθεί οι βίδες του υποπλαισίου, γνωστό πρόβλημα των συγκεκριμένων μοντέλων όταν φορτώνονται, αλλά και την προσθήκη πλαινών βάσεων για την στήριξη σαμαριών. Οι ήδη καλές αναρτήσεις έγιναν ακόμη καλύτερες με revalving, δίνοντας αξεπέραστη αίσθηση στο χωμάτινο τεραίν και όχι μόνο.

Η μοτοσυκλέτα ήρθε στα χέρια μου το Μάιο με σχεδόν 38Κ χλμ, όπου ήταν η κατάλληλη περίοδος λόγω του επερχόμενου ADVtrOFFy στην ανατολική Θεσσαλία.






Διαπιστώθηκε κάποια αστοχία του κοντέρ, βλάβη την οποία μου είχε επισημάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς πολύ κυριε ελέησον, το κοντέρ αντικαταστάθηκε από ένα aftermarket της KOSO μοντ. DB-02R. Την αντικατάσταση ανέλαβε ο μέτρ του είδους Αποστόλης Carooly ο οποίος έδωσε και μόνιμη παροχή ρεύματος στη GARMIN βάση GPS αλλά και σχεδίασε τη βάση όπου πάτησε το κοντέρ.

Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι πλέον δε φαίνονται τα συνολικά χλμ του κινητήρα αλλά οκ, θα ζήσω με αυτό.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το μηχανάκι φοράει ντεπόζιτα της Rally Raid στα οποία είχε εφαρμοστεί αστάρωμα και βαφή σε χρώμα λευκό. Δυστυχώς η προετοιμασία της επιφάνειας πριν γίνει η βαφή δεν ήταν σωστή και το χρώμα άρχιζε να σπάει, δεδομένου ότι το υλικό που είναι κατασκευασμένα τα ντεπόζιτα είναι διαπνέων με αποτέλεσμα οι αναθυμιάσεις του καυσίμου να δραπετεύουν από τους πόρους του υλικού. Η μοτοσυκλέτα ντύθηκε με αυτοκόλλητα και το μηχανάκι έδειξε πολύ, όμως το σπασμένο χρώμα των ντεπόζιτων μου χαλούσε όλη την εμφάνιση.

Ψυχαναγκασμός? Ίσως.

Τα ντεπόζιτα αφαιρέθηκαν από τη μοτοσικλέτα και στάλθηκαν σε φανοποιό για να προσπαθήσουμε άλλη μια φορά την βαφή τους, αυτή τη φορά με διπλό ή τριπλό αστάρωμα.












Παρήγγειλα και τα αυτοκόλλητα σε εκείνο το σημείο, τα οποία τα έχω παραλάβει ήδη και θα τοποθετηθούν μόλις στεγνώσει καλά η μπογιά.

Σε αναμονή λοιπόν για την παραλαβή των ντεπόζιτων.
Ελπίζω να προλάβω το λασποθέραπι της Ελάτης :)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αλλάχθηκαν και τα γκριπς δεδομένου ότι είχαν παλιώσει και είχαν ξεκινήσει και έλιωναν.
Είχα κάτι πεταμένα σε μια γωνιά από προηγούμενη λανθασμένη αγορά και τα ταίριαξα.



 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ετσι απροκάλυπτα γυμνή που είναι τώρα, ευκαιρία να της κάνω ένα καλό μπάνιο δεδομένου ότι όλη ή Οσσα και το Πολυδένδρι είναι πάνω της.








Βγάλσιμο οι πόλοι της μπαταρίας, κουκούλωμα το φίλτρο του αέρα και μπλούμ!









Καλό στέγνωμα με αέρα, ιδιαίτερα στα κρυφά σημεία και λούσιμο με σπρεύ επαφών.
Στην κυριολεξία λούσιμο αφού έριξα ένα μπουκάλι πάνω, φροντίζοντας να πάει το υγρό παντού για να βελτιστοποιήσω την όποια προστασία από την υγρασία / λασπολακούβες / βροχή κτλ κτλ.









Ξέρω θέλει αλλαγή το φίλτρο βενζίνης.











 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δοκίμασα και επιτέλους τις γλώσσες που συγκρατούν τα σαμάρια των 21 brothers.



 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ωραίος!

Δεν ήξερα ότι το σπρέι επαφών (contact cleaner spray) δίνει και προστασία στις επαφές, μήπως χρησιμοποιείς κάποιο ειδικό ή τα έχω μπερδέψει εγώ? Παρατηρώ επίσης μια γυαλάδα στις πλυμμένες επιφάνειες που μου θυμίζει το RM81 υγρό καθαρισμού της karcher για πιεστικό, αυτό χρησιμοποιείς?

Πάντως δίνει μεγάλη ευχαρίστηση να πλένεις και το εσωτερικό της μοτοσυκλέτας, το έκανα κι εγώ στο 1290 και μου άρεσε πολύ το τελικό αποτέλεσμα (ασχέτως του ότι θα ξαναγίνει χάλια).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νοικοκυρης -ψυχακιας...
Πάρε προπέλα να γλυτώσεις
Δηλαδή για να καταλάβω...

Άμα έχεις προπέλα σου γιατρεύεται ο ψυχαναγκασμός?? ή γλύφονται δαύτα σαν τις γάτες και καθαρίζονται μόνα τους??o_O:oops:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δηλαδή για να καταλάβω...

Άμα έχεις προπέλα σου γιατρεύεται ο ψυχαναγκασμός?? ή γλύφονται δαύτα σαν τις γάτες και καθαρίζονται μόνα τους??o_O:oops:
Έχεις προπέλα και ξερεις....αυτά που κάνετε στα κτμ, τα κάνετε γιατι πρέπει να τα καλοπιανετε να μην χαλάνε .
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έχεις προπέλα και ξερεις....αυτά που κάνετε στα κτμ, τα κάνετε γιατι πρέπει να τα καλοπιανετε να μην χαλάνε .
Εδώ είσαι λάθος...
Τα χαϊδεύουμε διότι γουστάρουμε να τους βάζουμε χέρι και να τα περιποιούμαστε...
Θα χαϊδευες ποτέ μια άσχημη και αδιάφορη μοτοσυκλέτα...?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υπάρχει κίνημα για την χρήση των άσχημων λαχανικών, είχε γίνει και φεστιβάλ στην Αθήνα. Κανονίστε να ξεκινήσει και δράση ugly bikes matter.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ωραίος!

Δεν ήξερα ότι το σπρέι επαφών (contact cleaner spray) δίνει και προστασία στις επαφές, μήπως χρησιμοποιείς κάποιο ειδικό ή τα έχω μπερδέψει εγώ? Παρατηρώ επίσης μια γυαλάδα στις πλυμμένες επιφάνειες που μου θυμίζει το RM81 υγρό καθαρισμού της karcher για πιεστικό, αυτό χρησιμοποιείς?

Πάντως δίνει μεγάλη ευχαρίστηση να πλένεις και το εσωτερικό της μοτοσυκλέτας, το έκανα κι εγώ στο 1290 και μου άρεσε πολύ το τελικό αποτέλεσμα (ασχέτως του ότι θα ξαναγίνει χάλια).
Όχι δεν χρησιμοποιώ κάποιο υγρό καθαρισμού, μόνο AVA και σφουγκαρακι.
Το σπευ επαφών που χρησιμοποιώ χρόνια είναι το παρακάτω, έχει και λάδι και αφήνει ένα φιλμ προστασίας.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και με την προπέλα τα ίδια θα κάνω.
Αυτά έλεγε και ο γάτος όταν πήρε την χοντρή και ξαναπήρε ΚΤΜ για ψυχοθεραπεια :p
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το μηχανάκι φοράει ντεπόζιτα της Rally Raid στα οποία είχε εφαρμοστεί αστάρωμα και βαφή σε χρώμα λευκό. Δυστυχώς η προετοιμασία της επιφάνειας πριν γίνει η βαφή δεν ήταν σωστή και το χρώμα άρχιζε να σπάει, δεδομένου ότι το υλικό που είναι κατασκευασμένα τα ντεπόζιτα είναι διαπνέων με αποτέλεσμα οι αναθυμιάσεις του καυσίμου να δραπετεύουν από τους πόρους του υλικού. Η μοτοσυκλέτα ντύθηκε με αυτοκόλλητα και το μηχανάκι έδειξε πολύ, όμως το σπασμένο χρώμα των ντεπόζιτων μου χαλούσε όλη την εμφάνιση.

Ψυχαναγκασμός? Ίσως.

Τα ντεπόζιτα αφαιρέθηκαν από τη μοτοσικλέτα και στάλθηκαν σε φανοποιό για να προσπαθήσουμε άλλη μια φορά την βαφή τους, αυτή τη φορά με διπλό ή τριπλό αστάρωμα.












Παρήγγειλα και τα αυτοκόλλητα σε εκείνο το σημείο, τα οποία τα έχω παραλάβει ήδη και θα τοποθετηθούν μόλις στεγνώσει καλά η μπογιά.

Σε αναμονή λοιπόν για την παραλαβή των ντεπόζιτων.
Ελπίζω να προλάβω το λασποθέραπι της Ελάτης :)
Γιάννη να κάνω μια σαχλή ερώτηση; Εφόσον τα αυτοκόλλητα καλύπτουν τουλάχιστον το εξωτερικό μέρος από τα τεποζιτα και άρα φαίνονται οκ, γιατί να τα βάψεις πριν βάλεις αυτοκόλλητα; Γιατί να μη βάλεις τα αυτοκόλλητα πάνω στο πλαστικό κατευθείαν;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη να κάνω μια σαχλή ερώτηση; Εφόσον τα αυτοκόλλητα καλύπτουν τουλάχιστον το εξωτερικό μέρος από τα τεποζιτα και άρα φαίνονται οκ, γιατί να τα βάψεις πριν βάλεις αυτοκόλλητα; Γιατί να μη βάλεις τα αυτοκόλλητα πάνω στο πλαστικό κατευθείαν;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Θα ήταν το ιδανικό αυτό Στέφανε απλά τα ντεπόζιτα ήταν ήδη βαμμένα και η αφαίρεση της παλιάς μπογιάς έκανε την επιφάνεια άσχημη οπτικά συν ότι τα αυτοκόλλητα καλύπτουν μόνο ένα μέρος των ντεπόζιτων.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γιάννη ,στο χω ξαναπεί ,κ θα στο πω κι εδώ ,για να καταχωρηθεί στα "πρακτικά".

Οτι προεργασία κ να γίνει ΔΕΝ (πιστεύω ότι) υπάρχει βαφή ,η οποία να ΜΗΝ φουσκώσει πάνω σε αυτό το πλαστικό υλικό ,εφ όσον έχει μεσα του βανζίνη.
EDIT: Εκτός κι αν εχουν ανακαλυφθεί πλέον υλικά βαφής διαπνέοντα ,κάτι που δεν γνωρίζω.

Η ίδια εφαρμογή εχει γίνει κ στο πίσω τεπόζιτο-υποπλαίσιο ,κ δεν έχει κάνει κιχ.
Αλλά ,άλλο υλικό ,τελείως όμως.

Κι επειδή το πρόβλημά σου είναι καθαρα οπτικό - ψυχαναγκαστικό (σε καταλαβαίνω)
1000ες φορες ,κάνε τα τεπόζιτα Wrapping με το διαπνέον υλικό που φτιάχνονται κ τα αυτοκόλλητα για τα συγκεκριμένου τυπου τεπόζιτα.


Α...και μην αλλάξεις το εξωτερικό φιλτράκι που είπες παραπάν ,δεν χρειάζεται
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γιάννη ,στο χω ξαναπεί ,κ θα στο πω κι εδώ ,για να καταχωρηθεί στα "πρακτικά".

Οτι προεργασία κ να γίνει ΔΕΝ (πιστεύω ότι) υπάρχει βαφή ,η οποία να ΜΗΝ φουσκώσει πάνω σε αυτό το πλαστικό υλικό ,εφ όσον έχει μεσα του βανζίνη.
EDIT: Εκτός κι αν εχουν ανακαλυφθεί πλέον υλικά βαφής διαπνέοντα ,κάτι που δεν γνωρίζω.

Η ίδια εφαρμογή εχει γίνει κ στο πίσω τεπόζιτο-υποπλαίσιο ,κ δεν έχει κάνει κιχ.
Αλλά ,άλλο υλικό ,τελείως όμως.

Κι επειδή το πρόβλημά σου είναι καθαρα οπτικό - ψυχαναγκαστικό (σε καταλαβαίνω)
1000ες φορες ,κάνε τα τεπόζιτα Wrapping με το διαπνέον υλικό που φτιάχνονται κ τα αυτοκόλλητα για τα συγκεκριμένου τυπου τεπόζιτα.


Α...και μην αλλάξεις το εξωτερικό φιλτράκι που είπες παραπάν ,δεν χρειάζεται
Κι εσύ που τα ξέρεις όλα αυτά??:cool::p
 
Top Bottom