Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας : ΚΤΜ 690 Rally '08

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Έτσι θέλω να κάνω το xt χαχαχαχα αρε καπτεντο χαζεύω από τότε που το χε ο γάτος.... Αυτά τα ράλλυ είναι ότι καλυτερο έχει σκεφτεί ανθρώπινος νους μετά την σοκολάτα!!!!

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
(1350)

Μετά τη βόλτα του Θένου του Κατέμη, τα μπροστινά είχαν παραδώσει πνεύμα ιδιαίτερα το αριστερό το οποίο είχε ξεράσει σχεδόν όλα τα λάδια του πάνω στη δαγκάνα αλλά και στα βουνά της Αργιθέας προκαλώντας οικολογική καταστροφή + το γεγονός ότι είχαν να αλλαχθούν μεγάλο χρονικό διάστημα, ήταν πλέον επιτακτικό η αλλαγή τους και μαζί με αυτά και οι αντίστοιχες τσιμούχες / ξύστρες.

Η διαδικασία έγινε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα ούτε βρέθηκαν ζημιές, ωστόσο παρατήρησα κάποια σημάδια τριβής ακριβώς κάτω από τις ξύστρες και στα δύο καλάμια στο ίδιο ακριβώς σημείο. Όχι γδαρσίματα ή γρατζουνιές, αλλά μια μαυρίλα απάνω στην επίστρωση νίκελ. Θα το παρακολουθήσω στην πορεία.
Επίσης μέτρησα τα ελατήρια και ενόσω το manual αναφέρει μήκος ελατηρίων 472 χιλ, τα δικά μου είναι 462/464 χιλ δηλαδή ένα εκατοστό πιο κοντά. Προφανώς έχουν αλλαχθεί.
EDIT: Δεν υπολόγισα τους αποστάτες προφόρτισης που είναι 10 χιλιοστά, οπότε είμαστε εντάξει.

Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω 10άρι λάδι δεδομένου ότι το δούλεψα στο 640 και μου άρεσε η λειτουργία του, εκείνο βέβαια έχει αναρτήσεις με μεγαλύτερες διαδρομές.
Έβαλα την ποσότητα που αναφέρει το manual, δηλαδή 645 ml σε κάθε καλάμι το οποίο φέρνει τη στάθμη στα 95 χιλιοστά από την κορυφή. Για να πω την αλήθεια μου φαίνεται μικρή....λογικά η αίσθηση θα τείνει προς το σκληρό, αλλά εδώ είμαστε, θα ρυθμίσουμε αναλόγως αν χρειαστεί.
Οι ρυθμίσεις που έκανα είναι οι στάνταρντ δηλαδή στα 15 κλικς αποσβέσεις. Πιθανόν να χρειαστώ ένα πιο μαλακό, πιο ενδοτικό σετάπ το οποίο θα το ρυθμίσω στα μέτρα μου όταν με το καλό βγάλω το μηχανάκι για δοκιμές την προσεχή εβδομάδα, αφού βέβαια μετρήσω SAG για να δώ τι αποστάτες τεφλόν θα χρειαστώ.

Εν καιρώ θα βγει και η πίσω ανάρτηση για σέρβις, δεδομένου ότι η συμπεριφορά της ήταν κάπως νευρική στην τελευταία χωμάτινη καθότι και αυτή έχει να γίνει σέρβις αρκετά μεγάλο διάστημα.

Μαζί με το σέρβις αναρτήσεων, ήταν ευκαιρία να ελέγξω / λιπάνω τα ρουλεμάν λαιμού και ρουλεμάν τροχού, τα οποία αμφότερα βρέθηκαν σε καλή κατάσταση.

Αυτά.










































 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
(1350)

Σήμερα έγινε αλλαγή μπαταρίας (MOTOBATT) γιατί η προηγούμενη παρέδωσε πνεύμα.
Σημειωτέον ότι ήταν διαρκώς στη φόρτιση με συντηρητή, όμως μόλις πήγα να δώσω μιζιά η μίζα γύρισε ξεψυχισμένα μέχρι να σταματήσει να γυρνάει εντελώς.




Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
(1350)

Σήμερα έγινε αλλαγή μπαταρίας (MOTOBATT) γιατί η προηγούμενη παρέδωσε πνεύμα.
Σημειωτέον ότι ήταν διαρκώς στη φόρτιση με συντηρητή, όμως μόλις πήγα να δώσω μιζιά η μίζα γύρισε ξεψυχισμένα μέχρι να σταματήσει να γυρνάει εντελώς.




Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην επόμενη λοιπόν βγάλσιμο απλά ο πόλος και θα σαι κομπλε
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Γιάννη το 'χω πάθει και 'γω....

Λύση : Βάλε έναν απλό Timer και ρύθμισέ τον ώστε ο συντηρητής να συντηρεί 2-3 ώρες τη μέρα....

Βασικά ο συντηρητής προσπαθώντας να συντηρήσει τη μπαταρία της κάνει κύκλους, δηλαδή η μπαταρία δουλεύει....συνέχεια.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ χρησιμοποιώ πολλά χρόνια συντηρητή και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Μήπως έπαθε κάποια άλλη βλάβη η μπαταρία....στοιχείο κλπ??
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πώς και απόθανε ενώ ήταν στην συντήρηση?
Εγώ χρησιμοποιώ πολλά χρόνια συντηρητή και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Μήπως έπαθε κάποια άλλη βλάβη η μπαταρία....στοιχείο κλπ??
Μάλλον έκαψε στοιχείο Το έχω πάθει και με το 990
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έβγαλα και το μωρό εχθές έξω μία βόλτα για να το δοκιμάσω μετά την αλλαγή λαδιών στο μπροστινό σε δεκάρι λάδι.

Λεπτομέρειες εν καιρώ.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Έβγαλα και το μωρό εχθές έξω μία βόλτα για να το δοκιμάσω μετά την αλλαγή λαδιών στο μπροστινό σε δεκάρι λάδι.

Λεπτομέρειες εν καιρώ.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραια εικονα!!
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Έβγαλα και το μωρό εχθές έξω μία βόλτα για να το δοκιμάσω μετά την αλλαγή λαδιών στο μπροστινό σε δεκάρι λάδι.

Λεπτομέρειες εν καιρώ.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραία φωτογραφία..
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Έβγαλα και το μωρό εχθές έξω μία βόλτα για να το δοκιμάσω μετά την αλλαγή λαδιών στο μπροστινό σε δεκάρι λάδι.

Λεπτομέρειες εν καιρώ.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πραγματικά πολύ ωραία φωτογραφία

Σπίτι του Άγγελου Σικελιανού νομίζω
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πραγματικά πολύ ωραία φωτογραφία

Σπίτι του Άγγελου Σικελιανού νομίζω
Σωστός
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Έβγαλα και το μωρό εχθές έξω μία βόλτα για να το δοκιμάσω μετά την αλλαγή λαδιών στο μπροστινό σε δεκάρι λάδι.

Λεπτομέρειες εν καιρώ.



Στάλθηκε από το Mars μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
To λάδι 10άρι, οξέα δεν είπες όμως? :ha
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
To λάδι 10άρι, οξέα δεν είπες όμως? :ha
Το είχε βάλει πρώτα σε δεξαμενή καθιζησεως για εβδομάδες, το πέρασε από φυγοκεντρικούς καθαριστες και ζεστό και κρύο, το πέρασε από φίλτρα διπλά αντιθέτου ροής και τέλος το δοκίμασε στη σαλάτα του....
Δεν υπάρχουν οξέα λέμε!!!!! :laugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom