Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Husqvarna ΝUDA 900R

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Για όσους δεν κατάλαβαν αναφέρομαι στο "κάψιμο" που έχει στο εμπρός μέρος το τελικό της εξάτμισης. Οπότε αγοράστηκε το κατάλληλο καθαριστικό προϊόν και προχώρησα τρίβοντας ελαφρά με ένα απλό πανί με θεαματικά αποτελέσματα.
Ποιό είναι το κατάλληλο καθαριστικό;
 
Reactions: STF

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ποιό είναι το κατάλληλο καθαριστικό;
...Οπότε αγοράστηκε το κατάλληλο καθαριστικό προϊόν....

Το harpic κάνει θαύματα!!!!
Κυριολεκτικά :happy:

Το εχει ο Στέφανος στις φωτο λίγο πιο πίσω
Δεν προσέχεις, δεν προσέχεις!!!!! :ha
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Εγώ νόμιζα ότι κάνατε πλάκα.


Το harpic για την τουαλέτα είναι το χειρότερο από τα άλλα σχετικά.
Το έχω στην μαύρη λίστα του σούπερ μάρκετ. :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ νόμιζα ότι κάνατε πλάκα.


Το harpic για την τουαλέτα είναι το χειρότερο από τα άλλα σχετικά.
Το έχω στην μαύρη λίστα του σούπερ μάρκετ. :D
Για τον καθαρισμό της λεκάνης θα μιλήσουμε μιαν επόμενη φορά. Στις εξατμίσεις κάνει θαύματα.

Επίσης.... σημαντική υπόδειξη: Είναι η έκδοση Harpic Power Plus.

Μετά τη χρήση Harpic καλό πλύσιμο της εξάτμισης με σαπουνόνερο ή με brake cleaner. Μπορεί να μην έχει και σημασία αλλά αυτό που είναι σίγουρο είναι πως κακό δε κάνει να φύγει το "φάρμακο".
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εγώ νόμιζα ότι κάνατε πλάκα.


Το harpic για την τουαλέτα είναι το χειρότερο από τα άλλα σχετικά.
Το έχω στην μαύρη λίστα του σούπερ μάρκετ. :D
Κοίτα τώρα να το βάλεις στην λίστα του moto market !!!! :laugh:
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Είναι η έκδοση Harpic Power Plus
μην μπερδευεις τον κοσμο...:p
υπαρχει και αλλο power plus ....:secret:

μας ενδιαφερει μονο το μαυρο harpic power plus original των 750ml...:ok::ok::ok:

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
29/09/2023 & 22.900 χλμ

Αγοράστηκαν τα σωστά τακάκια και πέρασα στην αντικατάσταση των προηγούμενων που με έναν προσεκτικότερο έλεγχο έγιναν κάποιες διαπιστώσεις.
Πρώτον ότι τα εμπρός εργοστασιακά τακάκια είναι Brembo Sinter ενώ τα πίσω είναι Brembo Semi Sinter. Τα πίσω που αλλάχθηκαν αρκετά νωρίτερα είχαν αντικατασταθεί με Ferodo Platinum Semi Sinter με πολύ καλή συμπεριφορά και εξίσου καλή τιμή το επίπεδο της οποίας βρίσκεται σχεδόν στο μισό από τις τιμές της Brembo.
Έτσι ακολούθησα την ίδια οδό για τα εμπρός και αγόρασα τα Ferodo 2260ST που είναι επίσης Sintered.
Μια άλλη διαπίστωση που έκανα είναι πως τα Sintered φρένα έχουν αρκετά πιο λεπτή γόμα από τα συνήθη Semi Sintered. Αυτά που έβγαλα (Brembo) έρχονται ως καινούρια στα 8mm πάχος (τα Ferodo ST έχουν πάχος 7,5mm.), πράγμα που σημαίνει πως βιάστηκα αρκετά να τα βγάλω στα 23.000 χλμ γιατί φαίνεται πως ήταν περίπου στο μισό της ζωής τους και σίγουρα είχαν ζωή για τα επόμενα 7.000 χλμ.
Από την άλλη ήταν κουμπωμένα πάνω στη μοτοσυκλέτα από το 2013 και 10 χρόνια μετά σίγουρα δεν αποδίδαν όπως όταν ήταν φρέσκια η γόμα τους παρά το υψηλό ποσοστό σε μέταλλα που έχουν τα Sintered. Αυτό αποδείχθηκε και στη πράξη γιατί μετά το στρώσιμο των Ferodo το δάγκωμα του μπροστινού έχει γίνει ακόμη πιο δυνατό και μπορείς να καταλάβεις πόσο καλή δουλειά κάνουν οι αναρτήσεις αφού το abs παραμένει τεμπέλικο στις παρεμβάσεις τους ακόμη και όταν προσπαθείς να το ενεργοποιήσεις.

Καθάρισμα στα παλιά τακάκια πριν πάρουν το δρόμο για αποθήκευση για μια ώρα ανάγκης. Αριστερά το καθαρισμένο, δεξιά το "ακόμη βρώμικο".

_ _




Και τα καινούρια:

_ _




Τοποθέτηση και τέλος

 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
21/12/2023, ο χιλιομετρητής φλερτάρει με τα 24.000 χλμ (23.650).



Τις τελευταίες δυο εβδομάδες ασχολήθηκα αποσπασματικά με:

  • τον καθαρισμό του λαιμού της εξάτμισης από καμένη κρεπ σόλα παπουτσιού (πως διάολο βρέθηκε το πόδι μου εκεί)
  • την αντικατάσταση της μάσκας με τη ζελατίνα με την απλή εργοστασιακή που είναι και καγκούρικη
  • την αντικατάσταση των θερμαινόμενων γκριπ με τα εργοστασιακά
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μετά τη πετυχημένη παρέμβαση του Harpic που αφαίρεσε εύκολα τους αποχρωματισμούς των μετάλλων της εξάτμισης από τις θερμοκρασίες και τις βρωμιές δοκίμασα τη τύχη μου ξανά μαζί του. Αυτή τη φορά έπρεπε να αφαιρεθεί η καμένη σόλα παπουτσιού... Τα χοντρά έφυγαν γρήγορα αλλά σε δεύτερο βαθμό χρειάστηκε να δουλέψω και με ψιλά γυαλόχαρτα 2000 και 1500.



 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα θερμαινόμενα γριπ που είχαν τοποθετηθεί από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτας ήταν γνήσια αξεσουάρ και είχαν από την αρχή ένα πρόβλημα. Από τις δυο σκάλες δούλευε μόνο η μία, αυτή με την ισχυρότερη θέρμανση. Πρόσφατα σταμάτησε να δουλεύει και αυτή και ήλπιζα το πρόβλημα να βρίσκεται στον διακόπτη μιας που οπτικά όλα έδειχναν άψογα και καθόλου ταλαιπωρημένα. Όμως για να δω τι συμβαίνει έπρεπε να τα αφαιρέσω.

Ευτυχώς βρήκα στο διαδίκτυο το εγχειρίδιο της τοποθέτησης τους και όπως η διαδικασία ήταν plug and play έτσι αντίστοιχα ήταν και εύκολο να τα καταργήσω. Έπρεπε μόνο να βγάλω σέλα, το ψευδοκάπακο του ρεζερβουάρ και τα αριστερά πλαϊνα καπάκια.





Μετά έβγαλα κάποιες φωτογραφίες για να "κρατήσω" στη ρηχή μου μνήμη τις διαδρομές των καλωδιών και ευτυχώς γιατί τελικά το ξανά δέσαμε με τον Δημήτρη surikenjim γιατί διαπιστώσαμε πως από τον φάκελο με τα διάφορα μικροεξαρτηματάκια των "μαμά" γκριπ που είχα έλειπε το κόκκαλο της γκαζιέρας.









Μετά τον αρχικό έλεγχο και αφού βεβαιώθηκα πως το σύνολο των εξαρτημάτων της μηχανής που αφορούσαν το σύστημα της γκαζιέρας προερχόταν από την Domino έπρεπε να περάσω στην αναζήτηση του κόκκαλου της γκαζιέρας.




Δεν ήταν εύκολη άσκηση αυτή. Απευθύνθηκα στην παγκόσμια ομάδα των Nudistas στο FB όπου βρήκα κάποιες πληροφορίες για ταχύτερες γκαζιέρες αλλά όχι για τη στάνταρ. Μόνο ένας μου έδωσε μια σχισμή φωτός και σε συνδυασμό με βοήθεια από τον Γιάννη από το www.enduro-mx.gr που φέρνει domino για χωμάτινα μηχανάκια βρέθηκε η λύση, η οποία ακούει στο όνομα Domino KRR 03 (97.4643..04-00)





Μια εβδομάδα μετά (σήμερα δηλαδή) με πλυμένη τη μηχανή αυτή τη φορά :p οριστικοποιήθηκε η αφαίρεση των καλωδιώσεων τοποθετήθηκε το νέο κόκκαλο και τέλος καλό, όλα καλά!









Μετά την αφαίρεση μετρήσαμε με πολύμετρο τα θερμαινόμενα γκριπ και τον διακόπτη. Ο διακόπτης έχει πρόβλημα στη μία σκάλα (δεν άλλαξε κάτι δηλαδή) ενώ το νέο πρόβλημα αφορά το αριστερό γκριπ όπου ελπίζω απλά να έχει ξεκολλήσει ένας από τους πόλους του καθώς εντόπισα την αιτία που μάλλον ήταν ένα μικρό παίξιμο που είχε το γκριπ από κακή αρχική τοποθέτηση το οποίο με τον καιρό δημιούργησε φθορά. Ο διακόπτης είναι γεμισμένος από το εργοστάσιο με ρητίνη και δεν μπορεί να επισκευαστεί οπότε απλά θα τον αντικαταστήσω με κάποιον από το εμπόριο.







Στα θετικά θα βάλω πως η περιστροφή της γκαζιέρας μειώθηκε λόγω της μικρότερης διαμέτρου των "μαμά" γκριπ.


 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom