Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Husqvarna ΝUDA 900R - Η Ιταλο-Γερμανίδα με το Σουηδικό DNA

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha T7
Xθές -μετά από ραντεβού που είχα κλείσει σχεδόν 25 μέρες πριν- πήγα στο moto k. Η έξτρα σέλα που είχα αγοράσει αν και προερχόμενη από το απλό μοντέλο δεν με είχε βολέψει. Ήταν μεν πιο μαλακή αλλά η γωνία που σχημάτιζε το ύψωμα στη θέση του συνοδηγού (λέμε τώρα) με έσπρωχνε μπροστά και πίεζε λίγο τα αχαμνά μου. Οπότε αν και ήλπιζα να το αποφύγω, τελικά κατέληξα στην μορφοποίηση της σε ανατομική.






Έβαλα στη τσάντα πλάτης τη δεύτερη σέλα και πήγα τη προκαθορισμένη ώρα στο ραντεβού. Εκεί αφού ανέβηκα στη σέλα με τοποθετημένο το πανί με τους αισθητήρες πίεσης που συνδέονται με τη σχετική εφαρμογή, μετρήθηκαν τα σημεία που ασκούνται πιέσεις. Σημείωσα και το πρόβλημα που αντιμετώπιζα.
Δύο ώρες μετά είχε γίνει η διαμόρφωση/προσθήκη του αφρώδους υλικού και πήγα πάλι για τη δοκιμή.





Πήγα μια βόλτα για να τσεκάρω μια πρώτη εντύπωση. Το αποτέλεσμα ήταν αρκετά ικανοποιητικό αλλά έπρεπε να φαγωθεί λίγο από το κομμάτι της νέας "πλάτης" στο σημείο που τελειώνουν τα οπίσθια μου. Νέα επέμβαση και μετά από λίγη ώρα νέα δοκιμή. Αυτή τη φορά -ανατομικά τουλάχιστον- όλα ήταν τέλεια.
Κούμπωσα την εργοστασιακή σέλα και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη μέρα ώστε να παραλάβω το τελικό προϊόν, το οποίο ήταν σήμερα.






Αυτή τη φορά δοκιμάστηκε σε αρκετά μεγάλη βόλτα όπου ανατομικά όλα ήταν πολύ καλά. Το υλικό είναι σκληρό -πράγμα που προτιμώ- αλλά το σημαντικό είναι πως όλα ήρθαν στη θέση τους, ακόμη και χέρια/πόδια. Για τα χέρια ανησυχούσα λίγο καθώς η σέλα σηκώθηκε περίπου έναν πόντο για να μη με σπρώχνει η βαρύτητα μπροστά αλλά τελικά κανένα πρόβλημα. Το πιθανό χρόνο κόπωσης των οπίσθιων μου θα πρέπει να τον ελέγξω σε ένα μεγάλο ταξίδι, πάντως η αρχική εντύπωση είναι σαφώς θετική.





Και εγώ που νόμιζα οτι έχεις προπονηθεί με το WR και θα σου φαινόταν καναπές το nuda...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
H δουλειά είναι όντως ωραία, οι ραφές και το πανί δείχνουν εντυπωσιακά.

Όλοι θυμόμαστε τα κείμενα του Στέφανου σχετικά με το pain and pleasure του μικρού του, θάνατος (του πωπού) πριν την ατίμωση των πολλών κυβικών. Τελικά την άνεση δεν την μίσησε κανείς :p
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και εγώ που νόμιζα οτι έχεις προπονηθεί με το WR και θα σου φαινόταν καναπές το nuda...
Το NUDA "R" με τη σέλα που φοράει, σε πληροφορώ είναι πολύ πιο σκληροπυρηνικό από την αντίστοιχη του WR250R, όχι μόνο από άποψη πάχους αλλά και σκληρότητας υλικού. H σέλα του απλού είναι αρκετά πιο μαλακή αλλά δε με βόλεψε εργονομικά.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
H δουλειά είναι όντως ωραία, οι ραφές και το πανί δείχνουν εντυπωσιακά.

Όλοι θυμόμαστε τα κείμενα του Στέφανου σχετικά με το pain and pleasure του μικρού του, θάνατος (του πωπού) πριν την ατίμωση των πολλών κυβικών. Τελικά την άνεση δεν την μίσησε κανείς :p
Νομίζω Γιάννη ότι με τη δική του σέλα/παγκάκι δε θα είχα πρόβλημα με ημερήσιες εκδρομές και επειδή το βγάλε/βάλε είναι πραγματικά γελοίο θα συνεχίζω να τριγυρίζω με τη "μαμά" λόγω χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Στη βόλτα που πήγαμε παρέα στον Γαλατά ένα τσίμπημα άρχισα να το νιώθω 10 λεπτά πριν φθάσουμε στον προορισμό και μετά από 160 συνεχόμενα χιλιόμετρα, σε σχέση με το "ξύλο" που είχα από κάτω μου δεν τα πήγα και άσχημα.
Την "καναπεδάτη" την έφτιαξα για πραγματικά μεγάλα ταξίδια όπως έχω αγοράσει και τις πλαϊνές σχάρες/αναμονές της Hepco & Becker για βαλίτσες με σύστημα C-bow. Ο λόγος που "τρέχω" λίγο τέτοιες αγορές είναι γιατί έχω ένα άγχος με το "για πόσο ακόμη θα βρίσκεις διάφορα παρελκόμενα" για το NUDA, όπως είναι η σέλα ή οι σχάρες. Πλέον όμως όσα ήταν στη λίστα μου έγιναν (πλην των ιδίων των βαλιτσών που δεν με αγχώνουν ούτε χρονικά (μιας που το σύστημα c-bow υπάρχει για πολλές επιλογές).
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να βαλεις και κροσια στο τιμονι
Που ξερεις μπορει να σου αρεσει και το μαστιγωμα :roflmao::roflmao::roflmao:
Ω ρε φίλε.... έριξες τρελή ιδέα τώρα
Όχι στο τιμόνι αλλά στη περιφέρεια χαμηλά στη σέλα θα είναι γαμώ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
"για πόσο ακόμη θα βρίσκεις διάφορα παρελκόμενα" για το NUDA, όπως είναι η σέλα ή οι σχάρες.
Είναι ένας λόγος που σκέφτομαι αγορά σχαρών για σαμάρια παρά την κριντζ τιμή, υποτίθεται ότι ενισχύουν το υποπλαίσιο που είναι αλουμίνιο και κουράζεται. Είχα δει κάπου (δεν θυμάμαι όμως πια που) κεντρικό σταντ το οποίο είναι το πιο βολικοτερότερο πράγμα σε μηχανάκι, αλλά λίγο εκτός λογικής XC και δεν ξέρω αν θα κοπανάει, οπότε το προσπέρασα.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα το κοντέρ γράφει 11.900 χλμ και μετά από μικρή αναβολή 800 χλμ αλλάχθηκαν τελικά τα πίσω τακάκια.
Χρησιμοποιήθηκαν τα FERODO Platinum (αφαιρέθηκαν BREMBO).








Τον περασμένο Νοέμβριο που έγινε το Service στο μπροστινό σύστημα αναρτήσεων, επαναφέραμε το setup σε αυτό των εργοστασιακών ρυθμίσεων (μόνο στο μπροστινό). Υπήρχαν μικρές αποκλίσεις κατά ένα ή δυο κλικ στις αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς, ενώ τα ελατήρια ήταν κατά μια ολόκληρη στροφή προφορτισμένα.

Μετά την επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις η μοτοσυκλέτα έγινε σαφώς πιο γλυκιά στις ανωμαλίες αλλά απέκτησε μια νευρικότητα στο μπροστινό στις γρήγορες επιταχύνσεις.
Σήμερα σφίξαμε κατά 2 κλικ την απόσβεση της συμπίεσης και βλέπουμε. Πάντως στα λίγα χιλιόμετρα της επιστροφής μου άρεσε περισσότερο.

Είναι στο πρόγραμμα κάποια στιγμή να ασχοληθούμε με το SAG της μοτοσυκλέτας αλλά προχωράω αργά σε όλα αυτά καθώς συνεχίζω να μελετάω τη συμπεριφορά της.
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Πολύ όμορφα...και ταιριάζουν με το στυλ του nuda!

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom