Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Husqvarna ΝUDA 900R

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
πόσο είχε το vx-d12 της facom μαστορα?
Στη καλύτερη τιμή της Ευρώπης.... 80 ευρώ από τον Ηλία Βράττη που είναι δικό μας παιδί.
Έχουν περάσει 3-4 χρόνια όμως.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tasosdr

Μέλος
Περιοχή
νεα μακρη
Όνομα
tasos
Μοτό
Husqvarna te630
Honda forza 350
Honda vision 110
Γυρίζω κλειδί, η μίζα σκάει κανονικά χωρίς ζόρια αλλά ο κινητήρας δεν έρχεται σε ζωή.
Στέφανε λογικά δεν θα άκουσες και την αντλία βενζίνης ,λέω μήπως έκανε κάποιο κόλλημα και το έδειξε το διαγνωστικό σαν βλάβη στο ρελέ γιατί πήρε ρεύμα η αντλία και δεν "όπλισε"
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε λογικά δεν θα άκουσες και την αντλία βενζίνης ,λέω μήπως έκανε κάποιο κόλλημα και το έδειξε το διαγνωστικό σαν βλάβη στο ρελέ γιατί πήρε ρεύμα η αντλία και δεν "όπλισε"
Τάσο, στο Nuda έτσι και αλλιώς η αντλία βενζίνης δεν ακούγεται, δεν κάνει το τεστ που έχουμε συνηθίσει (π.χ. στα περισσότερα Ιαπώνικα).
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R

για τσεκαρέ το
Τάσο αν ακούς κάποιον ήχο αυτός προέρχεται μέσα από τον πίνακα οργάνων και όχι μέσα από την αντλία καυσίμου. Ο συγκεκριμένος ήχος ακουγόταν και με το ρελέ σε κατάσταση "εκτός".

Δες εδώ:


Επίσης ένας άλλος ήχος μετά το σβήσιμο του κινητήρα προέρχεται από παρόμοιο σύστημα με αυτό της Yamaha (exup) που βρίσκεται στους λαιμούς της εξάτμισης.

Όμως επειδή δεν είναι σωστό να είμαστε απόλυτοι, αύριο θα το ξανατσεκάρω πολύ προσεκτικά μη τυχόν και υπάρχει ήχος που να προέρχεται από το check της αντλίας καυσίμου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ο οδομετρητής στο όργανο της NUDA πλησιάζει τα 16.000 χλμ.





Κουσούρια…
Ευτυχώς η δική μου δεν έχει παρουσιάσει τίποτα από αυτά που αναφέρονται για τα οποία όμως έχω τη βεβαιότητα ότι είναι υπαρκτά και ότι ίσως μια μέρα με επισκεφθούν. Με την απαραίτητη προσοχή ίσως τα αποφύγω, έστω και μερικώς.
...............................
...............................

Τέλος ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι παρουσιάζουν μια ευαισθησία τα ρουλεμάν του τιμονιού λόγω κακού σχεδιασμού του ενισχυμένου λαιμού. Αυτό που κυρίως συμβαίνει είναι ότι το άνω ρουλεμάν είναι εκτεθειμένο στο νερό και σκουριάζει εύκολα με αποτέλεσμα να αρχίζει να κολλάει και να σημαδεύει τη φούστα του. Η λύση είναι η χρήση συγκεκριμένων ενισχυμένων κωνικών ρουλεμάν με ατσάλινη φούστα από την TIMKEN και την NTN.
...............................
Και να που.... ένα από τα κουσουράκια του μοντέλου με επισκέφθηκε. Το τελευταίο διάστημα είχα αρχίσει να νιώθω ένα ανεπαίσθητο σκαλοπάτι στο τιμόνι στις μικρές ταχύτητες. Πήγα λοιπόν στον Δημήτρη surikenjim να σηκώσουμε τη μηχανή για να επιβεβαιώσω ή να διαγράψω αυτήν την εκδοχή και να ψαχτώ για κάτι άλλο. Επιβεβαιώθηκε το αρχικό σενάριο και έτσι πάμε για αντικατάσταση ρουλεμάν. Παραγγέλθηκαν από Γαλλία κάποια ενισχυμένα της ΝΤΝ και από Ολλανδία οι τσιμούχες τους.

Όπως θα διαβάσατε στη παράθεση παραπάνω ενός παλιότερου σχολίου μου συνήθως ευθύνεται το νερό καθώς κάποιος κακός σχεδιασμός επιτρέπει το νερό -από τα πλυσίματα και την βροχή- να περνάει στο άνω ρουλεμάν και να το διαβρώνει (αν και η δικιά μου το μόνο νερό που έχει δει είναι από πλυσίματα και όχι από βροχές). Επίσης μπορεί να είναι κακής ποιότητας τα εργοστασιακά ρουλεμάν ή να είναι ελλιπές ή και κακογρασαρισμένο από το εργοστάσιο. Θα δούμε

Θα προσπαθήσω να υλοποιήσω μια πατέντα με έξτρα τσιμούχα σε μορφή μεγάλου O-ring και τη χρήση αδιάβροχου γράσου για να δημιουργήσω συνθήκες στεγανοποίησης και να λύσω το πρόβλημα της διήθησης νερού στο σύστημα των ρουλεμάν μια και καλή. Μόλις έρθουν τα ρουλεμάν και οι τσιμούχες και τοποθετηθούν θα ενημερωθεί το παρόν θέμα.

Επιπλέον αγοράστηκαν λαδάκια καθώς σε λίγες μέρες έχουμε την ετήσια επέτειο από το προηγούμενο σέρβις της.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Θα προσπαθήσω να υλοποιήσω μια πατέντα με έξτρα τσιμούχα σε μορφή μεγάλου O-ring και τη χρήση αδιάβροχου γράσου για να δημιουργήσω συνθήκες στεγανοποίησης και να λύσω το πρόβλημα της διήθησης νερού στο σύστημα των ρουλεμάν μια και καλή.
Δεν νομιζω να κανεις δουλεια με το Ο΄ring Στεφανε.
Θα ξεραθει γρηγορα και θα κοπει. Οσο γρασο και να του βαλεις, πολυ συντομα θα κοπει.
Καλυτερης ποιοτητας ανταλλακτικα (οπως και εκανες) ειναι η μονη λυση!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Λίγο περισσότερα από 17.000 χλμ και σήμερα τοποθέτησα τις βάσεις για τις βαλίτσες που πρόκειται να αγοράσω. Οι βάσεις είναι το σύστημα C-bow της Hepco & Becker και είναι εξαιρετικά ελαφριές και αρκετά διακριτικές στο μάτι.
Ένας από τους λόγους που τις τοποθέτησα είναι γιατί ήθελα να δω πως φαίνονται στη πράξη, δηλαδή πως "κάθονται" στη μηχανή και σε ποια θέση έρχονται σε σχέση με σέλα-πατητά συνεπιβάτη-εξάτμιση, ώστε να επιλέξω τις ανάλογες βαλίτσες για τα ταξίδια μου. Κατέληξα ότι μάλλον θα πάρω τις σκληρές Orbit των 15 λίτρων (η κάθε μια) ώστε όταν ταξιδεύω να είναι έστω και πρόχειρα προστατευμένα τα πράγματα από αδιάκριτα χέρια. Θα τις συνδυάσω με το tank bag της SW-Motech που ήδη έχω πάρει και αν χρειαστεί και με ένα μικρό λουκάνικο -της ίδιας εταιρείας- στη θέση του συνοδηγού. Έτσι και αλλιώς ταξιδεύω πάντα με τα απολύτως απαραίτητα. Η χρονιά άλλαξε και το μυαλό αρχίζει να "ταξιδεύει" πρώτο.

Οι βάσεις τοποθετήθηκαν αφού πρώτα μπήκε loctite σε όσες βίδες δεν είχαν παξιμάδι ασφαλείας.











 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σήμερα με 17.120 χλμ στο κοντέρ ήρθε η ώρα για την αλλαγή των ρουλεμάν του τιμονιού.

Ρουλεμάν χρησιμοποιήθηκαν δυο κωνικά σετ Timken L45449/L45410 καθώς και δυο νέες γνήσιες τσιμούχες μαζί με μια επίσης νέα ροδέλα που μπαίνει στη βάση του άξονα κάτω από τη τσιμούχα του κάτω ρουλεμάν.







Με την ευκαιρία επειδή συμπληρώθηκαν και 6.000 χλμ από τη τελευταία αλλαγή λαδιού αντικαταστάθηκαν και αυτά. Λόγω εποχής χρησιμοποιήθηκαν τα συνιστώμενα -από τη Husqvarna- Castrol Power 1 Racing 5W40. Φωτογραφίες από την αλλαγή λαδιών δεν έβγαλα (έτσι και αλλιώς το έχουμε κάνει στο παρελθόν).

Μαζί με τον Δημήτρη surikenjim αφαιρέσαμε όλο το σύστημα της μάσκας μαζί με τον προβολέα και τα όργανα, μετά τα εμπρός και πλαϊνά πλαστικά και τέλος αφαιρέθηκαν οι δαγκάνες των φρένων μαζί με τον μπροστινό τροχό και τα καλάμια για να φτάσουμε να αφαιρέσουμε και τις τιμονόπλακες.










Και όλα αυτά, για να φτάσουμε σε αυτό το αποτέλεσμα






Το άνω ρουλεμάν είχε αρκετό πολτό σκουριάς επάνω του πράγμα που ήταν αναμενόμενο για εμένα καθώς είχα μελετήσει αρκετά στο διαδίκτυο και δυστυχώς αυτή την εικόνα έχουν όλα τα ρουλεμάν που είναι τοποθετημένα από το εργοστάσιο. Τα Timken είναι αυτά που συστήνονται από τους περισσότερους κατόχους NUDA ως η επιλογή με τη μακροβιότερη διάρκεια ζωής.






Το κάτω ρουλεμάν,





Να σημειώσω πως οι φούστες και των δυο παλαιών ρουλεμάν είχαν "βάψει" και έδειχναν τα σημάδια της ζημιάς που είχαν υποστεί.
Για την αφαίρεση τους χρησιμοποιήθηκε ειδικός εξωλκέας, αφού προηγουμένως χτυπήθηκαν ελαφρώς με μακριά πόντα για τη χρήση της οποίας υπάρχει πρόβλεψη από το εργοστάσιο αφού οι δυο αλουμινένιοι υποδοχείς του λαιμού της μοτοσυκλέτας έχουν εγκοπές για το λόγο αυτό.







Αφού τελειώσαμε και με την αφαίρεση του ρουλεμάν από τον άξονα του λαιμού, τοποθετήσαμε τις φούστες των κωνικών ρουλεμάν στους αλουμινένιους υποδοχείς πάνω και κάτω και αρχίσαμε το γρασάρισμα των ρουλεμάν με τη μέθοδο της παλάμης.
Το νέο ρουλεμάν της κάτω τιμονόπλακας πέρασε μέσα από τον άξονα της με τη χρήση ειδικού εργαλείου σε μορφή σωλήνα που στο τελείωμα του κουμπώνουν αποστάτες ανάλογοι της διαμέτρου των ρουλεμάν ώστε να περαστούν με κεντρικό χτύπημα και με χτυπήματα δεξιά και αριστερά με πόντα και κίνδυνο να σημαδευτεί ο άξονας (φωτογραφίες από αυτήν την διαδικασία δεν υπάρχουν...). Ακολούθησε το γρασάρισμα στους υποδοχείς και στις τσιμούχες των ρουλεμάν και τοποθετήθηκαν οι τιμονόπλακες.









Τέλος άρχισε το δέσιμο της μηχανής με χρήση δυναμόκλειδου για όλες τις βίδες πλην αυτών της τοποθέτησης των πλαστικών.






Εύχομαι μέχρι τις 50.000 χλμ να μη με ξανά απασχολήσουν τα ρουλεμάν τιμονιού.

Τέλος και με αυτήν την εργασία. Τώρα περιμένω να έρθουν οι βαλίτσες μέσω MOTORAID και να τις φορτώσω μαζί με το Tankbag και να κάνω ένα δοκιμαστικό διήμερο 700-800 χιλιομέτρων "φορτωμένος" εδώ στην Ελλάδα, να δω πως θα πάει και να συνεχίσω με την ηρεμία μου την προετοιμασία για το καλοκαιρινό ταξίδι στην Ευρώπη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μετά το tank bag Pro Enduro της SW-Motech (χωρητικότητα 12-15 λίτρα)






και την τοποθέτηση των πλαϊνών βάσεων της Hepco & Becker






Ήρθε η στιγμή που παρέλαβα και τα σκληρά πλαστικά βαλιτσάκια ORBIT της ίδιας εταιρείας και με χωρητικότητα 15 λίτρων το καθένα.










Μένει να καταλήξω αν θα βάλλω ή όχι και έναν σάκο στη θέση του συνοδηγού.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μετά το tank bag Pro Enduro της SW-Motech (χωρητικότητα 12-15 λίτρα)






και την τοποθέτηση των πλαϊνών βάσεων της Hepco & Becker






Ήρθε η στιγμή που παρέλαβα και τα σκληρά πλαστικά βαλιτσάκια ORBIT της ίδιας εταιρείας και με χωρητικότητα 15 λίτρων το καθένα.










Μένει να καταλήξω αν θα βάλλω ή όχι και έναν σάκο στη θέση του συνοδηγού.
Καλοταξιδα, του ταιριάζουν πολύ.
 
Reactions: STF
Top Bottom