Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Husqvarna ΝUDA 900R

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Πολύ ταιριαστά όντως! Νομίζω ότι και ένα σακίδιο το πολύ μέχρι 30-35 λίτρα θα χρειαστεί για περισσότερες από 2-3 ημέρες...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλοταξιδα, του ταιριάζουν πολύ.
Η καλαισθησία είναι χαρισμα
Δεν μαθαίνεται..
Στεφ εξαιρετικο αποτέλεσμα!!
Ωραία και "μαζεμένα" πράματα!!! :ok:
Σας ευχαριστώ πολύ σύντροχοι για τις καλές κουβέντες! :friendship:

Επικεντρώνομαι στο να περιορίζω τον όγκο πραγμάτων που κουβαλάω, πολλές φορές το πετυχαίνω με τη μέθοδο του αυτοπεριορισμού. Και τι εννοώ με τον "αυτοπεριορισμό"; Μικρή βαλίτσα σημαίνει ότι και να θέλω δε μπορώ να βάλλω μέσα της πολλά. Αυτό με τη σειρά του δημιουργεί μια αλυσίδα από υποχωρήσεις αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις την ανάγκη για πρακτικά εξαρτήματα μικρού όγκου (που όμως έχουν υψηλότερο κόστος). Και επειδή πλέον τα χρήματα δεν είναι εύκολη υπόθεση, το πετυχαίνω βάζοντας στόχους που έχουν μακροχρόνιους ορίζοντες (π.χ. πέρυσι πήρα τις βάσεις και φέτος τις βαλίτσες ενώ είχα μελετήσει και ήξερα τι θέλω από τότε).

Πολύ ταιριαστά όντως! Νομίζω ότι και ένα σακίδιο το πολύ μέχρι 30-35 λίτρα θα χρειαστεί για περισσότερες από 2-3 ημέρες...
Με αφορμή αυτό που έγραψε ο Γιάννης ο Kardabix θέλω να απαντήσω ότι μια επιμέρους εκδοχή του πως ταξιδεύω εγώ, είναι πως τα πράγματα που κουβαλάω είναι στο 90% των περιπτώσεων ίδια είτε αφορά ταξίδι για ΠΣΚ είτε 15 ημερών. Αυτή τη στιγμή έχω διαθέσιμα 12 λίτρα από το Tang bag (το οποίο έχει τη δυνατότητα και για 15 αλλά δε θέλω να σηκώσω) και αλλά 30 λίτρα από τις δυο βαλίτσες. Συνολικά 42 λίτρα (όσα μια μεγάλη μπαγκαζιέρα) τα οποία στη περίπτωση διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχείο μου φτάνουν και μου περισσεύουν συνυπολογίζοντας ότι θα έχω μαζί μου κάποια εργαλεία, τρόμπα, φαρμακείο, ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια και αδιάβροχα.

Όμως.... επειδή το πλάνο ταξιδιού άλλαξε και εκεί που με βλέπω να πηγαίνω θα διανυκτερεύσω κάποιες βραδιές και σε 2-3 κάμπινγκ, θα χρειαστεί να μεταφέρω και σκηνή, αυτοφούσκωτο στρώμα, υπνόσακο, καρεκλάκι, κάποια πολύ βασικά κουζινικά για καφέ και κολατσιό. Αυτά όλα υπάρχουν, έχουν χρησιμοποιηθεί κατ' επανάληψη με το WRR και γνωρίζω καλά τον όγκο και τις ανάγκες αποθήκευσης τους. Είμαι σε σκέψεις αν θα πάρω και το κάνιστρο επιπλέον καυσίμου, καθώς τα 13 λίτρα (με τα 10 να είναι πρακτικά τα ωφέλιμα). Το σκέφτομαι ακόμη το τελευταίο. Αλλά τέλος πάντων το θέμα είναι πως το κάμπινγκ με οδηγεί να έχω μια επιπλέον βαλίτσα/λουκάνικο στη θέση του συνοδηγού. Έχω καταλήξει στην SW-MOTECH PRO RACKPACK και νομίζω πως θα με καλύψουν τα 32 λίτρα χωρίς την ανάγκη της επέκτασης της.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σας ευχαριστώ πολύ σύντροχοι για τις καλές κουβέντες! :friendship:

Επικεντρώνομαι στο να περιορίζω τον όγκο πραγμάτων που κουβαλάω, πολλές φορές το πετυχαίνω με τη μέθοδο του αυτοπεριορισμού. Και τι εννοώ με τον "αυτοπεριορισμό"; Μικρή βαλίτσα σημαίνει ότι και να θέλω δε μπορώ να βάλλω μέσα της πολλά. Αυτό με τη σειρά του δημιουργεί μια αλυσίδα από υποχωρήσεις αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις την ανάγκη για πρακτικά εξαρτήματα μικρού όγκου (που όμως έχουν υψηλότερο κόστος). Και επειδή πλέον τα χρήματα δεν είναι εύκολη υπόθεση, το πετυχαίνω βάζοντας στόχους που έχουν μακροχρόνιους ορίζοντες (π.χ. πέρυσι πήρα τις βάσεις και φέτος τις βαλίτσες ενώ είχα μελετήσει και ήξερα τι θέλω από τότε).


Με αφορμή αυτό που έγραψε ο Γιάννης ο Kardabix θέλω να απαντήσω ότι μια επιμέρους εκδοχή του πως ταξιδεύω εγώ, είναι πως τα πράγματα που κουβαλάω είναι στο 90% των περιπτώσεων ίδια είτε αφορά ταξίδι για ΠΣΚ είτε 15 ημερών. Αυτή τη στιγμή έχω διαθέσιμα 12 λίτρα από το Tang bag (το οποίο έχει τη δυνατότητα και για 15 αλλά δε θέλω να σηκώσω) και αλλά 30 λίτρα από τις δυο βαλίτσες. Συνολικά 42 λίτρα (όσα μια μεγάλη μπαγκαζιέρα) τα οποία στη περίπτωση διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχείο μου φτάνουν και μου περισσεύουν συνυπολογίζοντας ότι θα έχω μαζί μου κάποια εργαλεία, τρόμπα, φαρμακείο, ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια και αδιάβροχα.

Όμως.... επειδή το πλάνο ταξιδιού άλλαξε και εκεί που με βλέπω να πηγαίνω θα διανυκτερεύσω κάποιες βραδιές και σε 2-3 κάμπινγκ, θα χρειαστεί να μεταφέρω και σκηνή, αυτοφούσκωτο στρώμα, υπνόσακο, καρεκλάκι, κάποια πολύ βασικά κουζινικά για καφέ και κολατσιό. Αυτά όλα υπάρχουν, έχουν χρησιμοποιηθεί κατ' επανάληψη με το WRR και γνωρίζω καλά τον όγκο και τις ανάγκες αποθήκευσης τους. Είμαι σε σκέψεις αν θα πάρω και το κάνιστρο επιπλέον καυσίμου, καθώς τα 13 λίτρα (με τα 10 να είναι πρακτικά τα ωφέλιμα). Το σκέφτομαι ακόμη το τελευταίο. Αλλά τέλος πάντων το θέμα είναι πως το κάμπινγκ με οδηγεί να έχω μια επιπλέον βαλίτσα/λουκάνικο στη θέση του συνοδηγού. Έχω καταλήξει στην SW-MOTECH PRO RACKPACK και νομίζω πως θα με καλύψουν τα 32 λίτρα χωρίς την ανάγκη της επέκτασης της.
Αν είναι να το ψωνίσεις για ένα ταξίδι, μπορώ να σου δανείσω εγώ τέτοιον σάκο.
Έχω διαφορά λιτρα
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
...... το πετυχαίνω βάζοντας στόχους που έχουν μακροχρόνιους ορίζοντες.

STF εχω παρει ποπκορν και περιμενω να σου δωσει η συνεπιβατης ενα νεσεσερ και 2 ζευγαρια παπουτσια.
:happy:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τωρα ειδα ποσο κανει :oops::eek:
Τσαμπα ειναι ρε συ :rolleyes: Παρε δυο τρεις να χεις :roflmao:
Επειδή θέλω να παίρνω μια... δίνω τέτοια χρήματα. Εσύ το ξέρεις.
Πολύ-πολύ σπάνια θυμάμαι να έχω κλάψει τέτοια χρήματα, γιατί ναι μεν δίνω "x" χρήματα αλλά πάντα μετά από πολύ ψάξιμο.
Δε σημαίνει ότι η δική μου "οδός" είναι και σωστή για όλους, είναι όμως για εμένα... μέχρι στιγμής.
 
Τελευταία επεξεργασία:

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Μπλα, μπλα, μπλα…
Η ιστορία της Σουηδικής Husqvarna είχε μια εξαιρετική πορεία κατασκευής κυρίως αγωνιστικών μοτοσυκλετών μέχρι το 1987, οπότε και εξαγοράστηκε από την Cagiva (η οποία με τη σειρά της ήταν μέρος της MV Agusta).


Τον Ιούλιο του 2007 η BMW αγόρασε από την MV Agusta την Husqvarna. H Husqvarna στα χέρια της Cagiva διένυσε μια πορεία 20 ετών στην οποία διατήρησε τη Σουηδική παράδοση και συνέχισε να παράγει χωμάτινες μοτοσυκλέτες οι οποίες έφερναν διακρίσεις σε όλα τα χωμάτινα τερέν, όπως ταίριαζε και στο ιστορικό παρελθόν της. Κατά τη γνώμη μου οι Ιταλικές Husqvarna ήταν καλύτερες μοτοσυκλέτες καθώς υπήρξαν περισσότερο αξιόπιστες με λιγότερα προβλήματα χωρίς θυσίες στο σχεδιασμό των πλαισίων, στη ποιότητα των αναρτήσεων και τη δύναμη των μοτέρ. Προσωπικά λάτρεψα τη γενιά των μοτοσυκλετών που έφτιαχνε τη πρώτη δεκαετία του 2000.




Δυστυχώς, 5,5 χρόνια αργότερα, τον Ιανουάριο του 2013 η BMW ανακοίνωσε ότι πώλησε την Husqvarna στην Pierer Industries AG o οποίος συγχώνευσε ξανά την Husaberg με την Husqvarna και ουσιαστικά εξαφάνισε το όνομα της Husaberg την οποία είχε εξαγοράσει το 1995. Αυτό όσο και αν φαίνεται σκληρό είναι επίσης λογικό καθώς η Husaberg είχε προκύψει όταν κάποια διευθυντικά στελέχη και μηχανικοί της Husqvarna δεν ακολούθησαν την εταιρεία στην μετακόμιση της στο Varese και δημιούργησαν το 1988 την Husaberg. Στην πραγματικότητα η εξαγορά της Husqvarna από τη KTM απλά έφερε τα πράγματα στη πρότερα κατάσταση όταν υπήρχε μόνο μια εταιρεία, η Husqvarna.
Προσωπικά με λυπεί η εξαγορά της Husqvarna από την ΚΤΜ, καθώς αποδεδειγμένα ακολουθεί διαφορετικές στρατηγικές - σε σχέση με τη MV Agusta ή την BMW- οι οποίες παρείχαν όφελος μόνον για τα ταμεία της εταιρείας του Pierer χωρίς αντίστοιχο ανταποδοτικό όφελος για τους εραστές της μοτοσυκλέτας με την έννοια της συμβολής της εταιρείας σε νέες φρέσκες ιδέες με διαφορετικό αποτύπωμα. Το είδαμε να συμβαίνει με τη εξαφάνιση της Husaberg παλιότερα και το βλέπουμε να συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στη περίπτωση της Husqvarna με την επανέκδοση των μοντέλων της KTM σε διαφορετικό περιτύλιγμα.


Θεωρώ εξαιρετική την επιλογή της BMW να διατηρήσει αυτούσιο και αυτόνομο το εργοστάσιο στο Varese της Ιταλίας με σκοπό τη λειτουργία της ως ξεχωριστή επιχείρηση. Το Ιταλικό εργοστάσιο της BMW συνέχιζε να σχεδιάζει, να αναπτύσσει, να παράγει και να πουλάει μοτοσυκλέτες με τους ίδιους εργαζόμενους και τη δική τους ταυτότητα που αποτελούσαν συνέχεια της φιλοσοφίας που είχαν οι μοτοσυκλέτες όταν η Husqvarna ήταν στα χέρια της MV Agusta.

Για την ιστορία
Οι αδερφοί Καστιλιόνι είχαν την Κατζίβα (από τα αρχικά ΚΑστιλιόνi ΤΖιοβάννι ΒΑρέζε)
2 πολλοί ταλαντούχοι άνθρωποι που δυστυχώς η επιχειρηματική τους πορεία ακολούθησε
την Ιταλική οικονομία.
Όπως και να χει μετά από από μια πετυχημένη πορεία στα 500 με την Κατζίβα
αγόρασαν την πεθαμένη ντουκάτι και την ανέστησαν κάνοντας μια λαμπρή πορεία
στα WSBK
Δυστυχώς δεν κατάφεραν να τη στηρίξουν ως το τέλος και απέκτησαν άλλο ένα σήμα
της Αγκούστα (χωρίς τίποτε άλλο)
Τιμής ένεκεν το γκρουπ ονομάστηκε MV Agusta
Κατά τον ίδιο τρόπο απέκτησαν και την Χουσκβάρνα αλλά κάποιοι άνθρωποι
δεν θέλησαν ν ακολουθήσουν Ιταλία και έφτιαξαν τη χούσαμπεργκ.
Το εργοστάσιο της Χουσκβάρνα στο Βαρέζε ήταν ολοκαίνουργιο
και όταν το είδαν οι Γερμανοί τους έφυγε το μάτι.
Έτσι το άφησαν όπως ήταν.
Οι Αυστριακοί όμως δεν είχαν καμία διάθεση να συνεχίσουν
και το μόνο που ήθελαν ήταν να σβήσει ο ανταγωνισμός.
Την φάμπρικα αυτή μετά λίγα χρόνια την πήρε η SWM
Την ίδια τύχη επιφύλαξαν οι Αυστριακοί και για την Χούσαμπεργκ
η οποία τους είχε μπει στο μάτι λόγο ενός πρωτοποριακού κινητήρα
που είχαν βγάλει.
(καμία επιτροπή ανταγωνισμού και κανένας νόμος αντιτράστ δεν είπε
έστω ένα απλό χμμμμ)

κρίμα

υγ Η ΚΤΜ πήρε και το 20% ή 25% της Αγκούστα τώρα τελευταία
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όμως.... επειδή το πλάνο ταξιδιού άλλαξε και εκεί που με βλέπω να πηγαίνω θα διανυκτερεύσω κάποιες βραδιές και σε 2-3 κάμπινγκ, θα χρειαστεί να μεταφέρω και σκηνή, αυτοφούσκωτο στρώμα, υπνόσακο, καρεκλάκι, κάποια πολύ βασικά κουζινικά για καφέ και κολατσιό. Αυτά όλα υπάρχουν, έχουν χρησιμοποιηθεί κατ' επανάληψη με το WRR και γνωρίζω καλά τον όγκο και τις ανάγκες αποθήκευσης τους. Είμαι σε σκέψεις αν θα πάρω και το κάνιστρο επιπλέον καυσίμου, καθώς τα 13 λίτρα (με τα 10 να είναι πρακτικά τα ωφέλιμα). Το σκέφτομαι ακόμη το τελευταίο. Αλλά τέλος πάντων το θέμα είναι πως το κάμπινγκ με οδηγεί να έχω μια επιπλέον βαλίτσα/λουκάνικο στη θέση του συνοδηγού. Έχω καταλήξει στην SW-MOTECH PRO RACKPACK και νομίζω πως θα με καλύψουν τα 32 λίτρα χωρίς την ανάγκη της επέκτασης της.
Σε συνέχεια της περιγραφής του ταξιδιωτικού εξοπλισμού από άποψη αποσκευών να ενημερώσω το ημερολόγιο μου ότι έγινε και η τελευταία αγορά.
Αφορά το προαναφερθέν SW-MOTECH PRO RACKPACK το οποίο ήταν ακριβώς ότι έψαχνα. Ιδιαίτερα σκληρός πάτος και τοιχώματα ώστε ακόμη και κενό πραγμάτων (όπως στις φωτό) να σφίγγει με τα λουριά πρόσδεσης χωρίς να παραμορφώνεται. Ακόμη και τα σημεία πρόσδεσης "κουμπώνουν" τέλεια με τις αποστάσεις στα σημεία που βρίσκονται οι σκληρές θηλιές πάνω στο σώμα του tail bag.


 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε συνέχεια της περιγραφής του ταξιδιωτικού εξοπλισμού από άποψη αποσκευών να ενημερώσω το ημερολόγιο μου ότι έγινε και η τελευταία αγορά.
Αφορά το προαναφερθέν SW-MOTECH PRO RACKPACK το οποίο ήταν ακριβώς ότι έψαχνα. Ιδιαίτερα σκληρός πάτος και τοιχώματα ώστε ακόμη και κενό πραγμάτων (όπως στις φωτό) να σφίγγει με τα λουριά πρόσδεσης χωρίς να παραμορφώνεται. Ακόμη και τα σημεία πρόσδεσης "κουμπώνουν" τέλεια με τις αποστάσεις στα σημεία που βρίσκονται οι σκληρές θηλιές πάνω στο σώμα του tail bag.


Έλα βρε Στέφανε να σου δωκω το xr να πας ανθρώπινα.... :p
Πέρα από την πλάκα, άρχισε να κάνεις διατάσεις για το ανεβα κατέβα.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Έλα βρε Στέφανε να σου δωκω το xr να πας ανθρώπινα.... :p
Πέρα από την πλάκα, άρχισε να κάνεις διατάσεις για το ανεβα κατέβα.
Αν έχει γερό πλαϊνό σταντ, ανέβασμα στην μοτό μόνο με πάτημα στο πατάκι
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Όχι παιδιά, τα πλαινά βαλιτσάκια είναι πολύ μικρά, στη πράξη υπάρχουν δεν υπάρχουν δεν κάνει διαφορά.
Τώρα το tail bag δυστυχώς κατέστη απαραίτητο για τα συμπράγκαλα του κάμπινγκ (μπορώ πάντως και ανεβαίνω εύκολα, δε χρειάζεται να σηκώνω το πόδι πάνω από το tail bag).

Γενικά είναι μαγική εικόνα το Nuda, το ίδιο και οι αποσκευές που έχω βάλει. Πρέπει να το δείτε από κοντά για καταλάβετε...

Δυο πλαϊνά βαλιτσάκια, ένα tank bag και ένα tail bag έχουν ίση χωρητικότητα με μια μεγάλη πίσω μπαγκαζιέρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όχι παιδιά, τα πλαινά βαλιτσάκια είναι πολύ μικρά, στη πράξη υπάρχουν δεν υπάρχουν δεν κάνει διαφορά.
Τώρα το tail bag δυστυχώς κατέστη απαραίτητο για τα συμπράγκαλα του κάμπινγκ (μπορώ πάντως και ανεβαίνω εύκολα, δε χρειάζεται να σηκώνω το πόδι πάνω από το tail bag).

Γενικά είναι μαγική εικόνα το Nuda, το ίδιο και οι αποσκευές που έχω βάλει. Πρέπει να το δείτε από κοντά για καταλάβετε...

Δυο πλαϊνά βαλιτσάκια, ένα tank bag και ένα tail bag έχουν ίση χωρητικότητα με μια μεγάλη πίσω μπαγκαζιέρα.
Τώρα έχεις χώρο για πολύ σωβρακοφανελα παντως :pointu:
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αίσχος!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Μα και "φορτωμένο" και.... κεντρική μπαγκαζιέρα;
Απεβλήθη από το Club (με συνοπτικές διαδικασίες), του κατασχέθηκε η μηχανή και του δόθηκε σε αντάλλαγμα Beverly 300 touring edition.

 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Αίσχος!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Μα και "φορτωμένο" και.... κεντρική μπαγκαζιέρα;
Απεβλήθη από το Club (με συνοπτικές διαδικασίες), του κατασχέθηκε η μηχανή και του δόθηκε σε αντάλλαγμα Beverly 300 touring edition.

Από μένα... είναι... ναι..
Ξέρετε.. το φετίχ μου.. είναι οι μεγάλες και ψηλές..μπαγκαζιερες..!!!!
 
Top Bottom