Σάββατο που καιγόμουν να προχωρήσω -εκείνη τη στιγμή- θα ήταν απίστευτο να βρω το συγκεκριμένο εργαλείο που έβαλες (το οποίο όντως είναι πολύ καλό και καλύπτει πολλά απρόσμενα). Εδώ και τα εργαλειόμαγαζα ήταν κλειστά και το καρυδάκι που πήρα μόνο ο "άγιος" Βράττης θα μου το έβρισκε. Ξόδεψα 35 ευρώ αλλά πραγματικά έχει άριστη εφαρμογή. Όμως 24mm..., ήμαρτον!Υπάρχει κάτι τέτοιο για τα φορτηγά μας.
εγω ειχα φτιαξει με το κεφαλι βίδας ηλεκτροκολλημενο απο την μερια του σπειρωματος σε ενα σίδερο
Οι Γερμανίδες έχουν μια αδιάρρηκτη σχέση με τα Torx.Σάββατο που καιγόμουν να προχωρήσω -εκείνη τη στιγμή- θα ήταν απίστευτο να βρω το συγκεκριμένο εργαλείο που έβαλες (το οποίο όντως είναι πολύ καλό και καλύπτει πολλά απρόσμενα). Εδώ και τα εργαλειόμαγαζα ήταν κλειστά και το καρυδάκι που πήρα μόνο ο "άγιος" Βράττης θα μου το έβρισκε. Ξόδεψα 35 ευρώ αλλά πραγματικά έχει άριστη εφαρμογή. Όμως 24mm..., ήμαρτον!
Και δοξάζω το θεό που είχα προνοήσει και αγόρασα εκείνη τη συλλογή της KS-Tools και μπόρεσα να ασχοληθώ και με τα torx που έχει πάνω της η μηχανή και σε ένα πρόχειρό έλεγχο που έκανα είδα πως εκεί στη περιοχή του τιμονιού έχει και ανάποδο torx αλλά και βίδες torx "TH" για βίδες torx με το τσουτσούνι στη μέση αλλά στο υποπλαίσιο είδα και torx XZN πολλαπλής οδόντωσης (αχρείαστη να μείνει αλλά τις έχω και αυτές). Δεν είναι η καλύτερη ποιοτικά συλλογή αλλά την είχα πάρει "έτσι" μπας και χρειαστώ τίποτα "περίεργα" να μη τρέχω κάθε φορά... που να 'ξερα...
Πολύ καλή περίπτωση γιατί μπορείς να δουλέψεις το 24mm με γερμανοπολύγωνο 22mm που είναι σύνηθες εργαλείο στην εργαλειοθήκη μας.Το συγκεκριμένο εργαλείο οπωσδήποτε δεν το βρίσκεις εύκολα. Αν ενδιαφέρεται κάποιος το βρήκα με μια γρήγορη αναζήτηση γύρω στα 11€ (χωρίς μεταφορικά), υπάρχει βέβαια και σε ebay και aliexpress.
ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΡΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΑΞΟΝΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 17,19,22,24mm
ΕΙΔΙΚΟ ΚΑΡΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΑΞΟΝΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ 17,19,22,24mmwww.tecnopneumatic.gr
Να σου πω Νίκο, μέχρι σήμερα δεν τα είχα δουλέψει ποτέ και θα ομολογήσω πως χθες που λύσαμε κάμποσες σε διάφορα νούμερα... δεν μου αρέσουν καθόλου. Δεν έχουν το βάθος με το οποίο χωνεύουν οι κλασικές allen και παρατήρησα ότι κανά δυο που ήταν ελαφρώς τσαμπουκαλεμένες δουλευόντουσαν πολύ δύσκολα, ειδικά αν χρησιμοποιούσες απλό συμβατικό L (με τα καρυδάκια αρκετά καλύτερη κατάσταση). Και τα εργαλεία που είχα αν και δεν ήταν top ήταν ολοκαίνουρια. Πράγμα που σημαίνει ότι αξίζει να αγοράσει κανείς εργαλεία torx από το πάνω ράφι.Οι Γερμανίδες έχουν μια αδιάρρηκτη σχέση με τα Torx.
Μονόδρομος Στέφανε!Σίγουρα θα εξοικειωθώ και σίγουρα θα αγοράσω -κλασικά- τα μεμονομένα που χρειάζομαι σε πολύ καλή ποιότητα (όχι δαπάνες σε συλλογές).
To θέμα είναι ότι τσαμπουκαλεμένο allen συνήθως λύνει με torx, το ανάποδο δεν...Πάντως κατά πολλούς, αλλεν και τορξ είναι οι καλύτεροι τύποι βίδας από πλευράς αντοχης.
Η αντοχή μιας βίδας, δεν έχει σχέση με το τι «κεφάλι» έχει!!!Πάντως κατά πολλούς, αλλεν και τορξ είναι οι καλύτεροι τύποι βίδας από πλευράς αντοχης.
Έχω ξαναβάλει στη ζωή μου εδώ και τέσσερα περίπου χρόνια, ένα ιαπωνεζικο..... και τα έχω κάνει μαντάρα με τις βίδες!!!!Έχει, αλλά που να τα ξέρεις εσύ αυτά.
Έτοιμος μεσιέ...Θα μπορούσε η συζήτηση να συνεχιστεί εδώ.
Και αν μπορεί να μεταφερθεί η εδώ συζήτηση -στο νέο θέμα- από το σχόλιο no 34 και μετά θα το εκτιμούσα πολύ μιας που θέλω να συνεχίσω με τις παρεμβάσεις που θα κάνω περιστασιακά στο Nuda. Αν πάλι όχι... νο προμπλέμα!
Όχι Nunda Κώστα μου gsmaniac, Μου το κάνατε που μου το κάνατε BMW, τουλάχιστον ας το προφέρουμε σωστά. Άκου Nunda... Α, ρε καημένε Ραφαέλε Τζαγκανίνι... τι άλλο θα ακούσεις!
Προτιμώ το σινιόρε... και Grazie mille thenos!Έτοιμος μεσιέ...
Θα δείξει καθώς είμαι προκλητικά σιδερώκολος (κάτσε μη μας πάρουν με τις πέτρες από τη κοινότητα).Οπτικά και μόνο, μάλλον δεν...
Αποφάσισε με το καλό να κάνεις την μεταποίηση κάποια στιγμή, θα με θυμηθείς!